Adatok
Bajázs
1 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
via GIPHY
Klasszikus helyzet, amiben nem lehet elégszer elmondani a fogyasztói jogokat. Adott a kereskedő,a jótállási időn belül bekrepált termék és az igényünk egy ugyanolyan, jól működő termékre. De mi van akkor, ha náluk már nincs, vagy van, de azóta felment az ára? Drágábban kell megvennünk?…..
Bajázs
2019.10.01 15:31:27
Bajázs
2019.10.01 16:04:30
@Snagal:
Nincs köze egymáshoz, de te azt írtad:
"ha a brand fogyasztóbarát szeretne lenni, a garit érvényesíthette a vásárló bármelyik üzeltükben"
Tehát mégegyszer, nem fogyasztóbarátság kérdése, kötelesek bárhol visszavenni, cserélni, kifizetni!
Nincs köze egymáshoz, de te azt írtad:
"ha a brand fogyasztóbarát szeretne lenni, a garit érvényesíthette a vásárló bármelyik üzeltükben"
Tehát mégegyszer, nem fogyasztóbarátság kérdése, kötelesek bárhol visszavenni, cserélni, kifizetni!
Amikor a különböző szakszervizek különböző álmegoldást javasolnak, a garanciális időben elromló klíma viszont továbbra sem működik, csak egy biztató dolgot mondhatunk: közeleg a tél.
Tisztelt Garanciát Érvényesíteni Akaró Magyar Embertársaim!
2017 nyarán vásároltam Suzuki Baleno gépkocsimat,…..
Bajázs
2019.09.26 07:12:00
@CsakLajosAz:
Húha, meddig tartott ezt a választ megfogalmazni, ugye nem egész este írtad Bogyó? :)
Nem vitatkozom, látom te mindenhez értesz. Azt mond meg még kérlek, mert némi ellentmondást vélek felfedezni. Először a suzukikat szídtad, aztán meg már csak a balenot, mert hogy Indiában készül. Ugyebár azért ilyen olcsó. Akkor a swift miért kerül ugyanannyiba, és az mégis japánban készül, de fura. Tudom neked autóid vannak, mégis bárki akk ért az autókhoz, az japán autót vesz, te meg nem veszel suzukit, toyotát, lexust. A tények meg sose fognak téged igazolni, bármekkorát kakálsz is. És itt be is fejeztem cicuka. Szép napot! :)
Húha, meddig tartott ezt a választ megfogalmazni, ugye nem egész este írtad Bogyó? :)
Nem vitatkozom, látom te mindenhez értesz. Azt mond meg még kérlek, mert némi ellentmondást vélek felfedezni. Először a suzukikat szídtad, aztán meg már csak a balenot, mert hogy Indiában készül. Ugyebár azért ilyen olcsó. Akkor a swift miért kerül ugyanannyiba, és az mégis japánban készül, de fura. Tudom neked autóid vannak, mégis bárki akk ért az autókhoz, az japán autót vesz, te meg nem veszel suzukit, toyotát, lexust. A tények meg sose fognak téged igazolni, bármekkorát kakálsz is. És itt be is fejeztem cicuka. Szép napot! :)
Bajázs
2019.09.26 07:14:29
@CsakLajosAz:
Ja és mellesleg küldöd itt a +1-t az előző kommentre.
Ezt is írta benne:
A Suzuki nagyon jo es megbizhato auto, raadasul kivalo az ar/ertek aranya.
Efelett valahogy elsiklottál?
Ja és mellesleg küldöd itt a +1-t az előző kommentre.
Ezt is írta benne:
A Suzuki nagyon jo es megbizhato auto, raadasul kivalo az ar/ertek aranya.
Efelett valahogy elsiklottál?
Bajázs
2019.09.25 20:31:00
@CsakLajosAz:
Már megbocsájtsatok de nettó baromság az egész cikk eleve. Mi az, hogy vásárláskor gond volt a klímával, amit állítólag nem javítottak ki, de a hiba most ismét jelentkezett??? Tehát megjavult magától? Nem értem az egészet. Nekem is Balenom van, újonnan nekem sem volt jó a klíma, mert rosszul volt csatlakoztatva, így a gáz az első feltöltést követően azonnal eltávozott. Elnézést kértek, egy hét múlva bevittem és szerződött szakszervízbe megcsináltatták, azóta is működik. Ahogy minden más is az autón a 26 ezredik km-nél. Az meg, hogy elsőre, ahogy értem a cikkből, nem lett semmi csinálva, az csakis a poszter hülyesége. Mi az, hogy valami nem jó egy új autón és annyiba hagyom? Nem is értem az egészet. Szervizról meg annyit, hogy mostmár 3szor voltam vele szervizben, de egyáltalán nem fizettem sokat, nem fizettem többet. mint amennyit bárhol máshol fizettem volna. Neked meg csak annyit Lajoska, hogy ilyen begyöpösödött agyú okoskának nem is kell Suzukit vennie, nem érne fel úgyse soha az intelligencia szintedig, hogy megértsd normális ember miért veszi. Abból adják el jelenleg is a legtöbbet Mo-n és ez még jó darabig így is lesz, nem is véletlenül. Nem is választhattam volna jobbat, ma is ezt venném...te meg vegyél bmwt, audit avgy mercit, az való neked.
Már megbocsájtsatok de nettó baromság az egész cikk eleve. Mi az, hogy vásárláskor gond volt a klímával, amit állítólag nem javítottak ki, de a hiba most ismét jelentkezett??? Tehát megjavult magától? Nem értem az egészet. Nekem is Balenom van, újonnan nekem sem volt jó a klíma, mert rosszul volt csatlakoztatva, így a gáz az első feltöltést követően azonnal eltávozott. Elnézést kértek, egy hét múlva bevittem és szerződött szakszervízbe megcsináltatták, azóta is működik. Ahogy minden más is az autón a 26 ezredik km-nél. Az meg, hogy elsőre, ahogy értem a cikkből, nem lett semmi csinálva, az csakis a poszter hülyesége. Mi az, hogy valami nem jó egy új autón és annyiba hagyom? Nem is értem az egészet. Szervizról meg annyit, hogy mostmár 3szor voltam vele szervizben, de egyáltalán nem fizettem sokat, nem fizettem többet. mint amennyit bárhol máshol fizettem volna. Neked meg csak annyit Lajoska, hogy ilyen begyöpösödött agyú okoskának nem is kell Suzukit vennie, nem érne fel úgyse soha az intelligencia szintedig, hogy megértsd normális ember miért veszi. Abból adják el jelenleg is a legtöbbet Mo-n és ez még jó darabig így is lesz, nem is véletlenül. Nem is választhattam volna jobbat, ma is ezt venném...te meg vegyél bmwt, audit avgy mercit, az való neked.
Gergely tudatos fogyasztó és nem hagyja magát, ám a szálláshely és a Bónusz Brigád egymásra mutogatnak. Hogy lesz ebből romantikus hétvége?
Történt hogy feleségemmel a házassági évfordulónkra készültünk, amikor is nagyon megörültem egy remek BónuszBrigádos ajánlatnak. Kapcsolatunk hajnalán első…..
via GIPHY
Az ember állandóan tele van mindenféle hűségkártyával, meg törzsvásárlói kedvezménnyel, aztán ezeknek a nagy részét sose használja fel. Amikor mégis jól jönne, akkor pedig kiderül, hogy már nem is érvényes. Vagy valami. Most a Posta intett be, de végül szépítettek, viszont figyelem: ha…..
Bajázs
2019.08.13 18:17:54
@ganjaninja:
Na ugye... Csak néhány begyöpösödött idióta azt hiszi, ha majd normális biztosítónál köti meg a kötelezőjét akkor normális kiszolgálást kap, meg majd normális kárügyintézést a károsult... Aztán majd jön a pofára esés. Egyébként nem is értem... Itt pofáznak mekkora májerek mert ők normális helyen kötik meg dupla annyiért, hogy majd a károsult normális kifizetést kapjon... Ember ott kezdődik, hogy egy hete nekem jöttek, letarolták a fél autót, azt sehol senki... Én meg kössen meg dupla annyiért a biztosítást, hogy ha én kárt okoznék, akkor nem szopjon a károsult, úgy ráadásul, hogy kárkifizetésnél minden rohadt biztosító a minimumot ajánlja kapásból és alkudozni kell velük... Be vagytok ti baszva! Az én káromat ki fizeti ki??!!
Na ugye... Csak néhány begyöpösödött idióta azt hiszi, ha majd normális biztosítónál köti meg a kötelezőjét akkor normális kiszolgálást kap, meg majd normális kárügyintézést a károsult... Aztán majd jön a pofára esés. Egyébként nem is értem... Itt pofáznak mekkora májerek mert ők normális helyen kötik meg dupla annyiért, hogy majd a károsult normális kifizetést kapjon... Ember ott kezdődik, hogy egy hete nekem jöttek, letarolták a fél autót, azt sehol senki... Én meg kössen meg dupla annyiért a biztosítást, hogy ha én kárt okoznék, akkor nem szopjon a károsult, úgy ráadásul, hogy kárkifizetésnél minden rohadt biztosító a minimumot ajánlja kapásból és alkudozni kell velük... Be vagytok ti baszva! Az én káromat ki fizeti ki??!!
Bajázs
2019.08.14 10:47:54
@havrilla:
Te mond hülye vagy, vagy nem megy az olvasás? Senki nem fizetett semmit, felhívtam őket, hogy mire kellene fizetnem.
Te mond hülye vagy, vagy nem megy az olvasás? Senki nem fizetett semmit, felhívtam őket, hogy mire kellene fizetnem.
Bajázs
2019.08.14 11:11:21
Tékozló Homár
Feketelista: Mediumbutor.hu, a hely, ahonnan nem akarod berendezni a lakásodat
2019.02.18 17:08:32
Újabb bizonyíték arra, hogy a csilivili animált honlap egyáltalán nem garancia arra, hogy mögötte valódi, megbízható webshop működik. Olvasónk megjárta a Mediumbutorral, mi összeszedtük, hogy a honlapon mi minden lehetett volna baromi gyanús, és megkértük tanácsadóinkat is, hogy a szakvéleményükön…..
Bajázs
2019.02.20 19:01:35
Tékozló Homár
Whirlpool és Edigital pepitában: újabb kidőlt oldalú mosógép sztorit kaptunk
2019.01.14 12:21:57
Akinek ismerősnek tűnik a fenti kép, nyugodjon meg, nem a szeme káprázik, és nem is lett időutazó! Pedig nem szúrtam be rossz képet a posztba, és nem is egy régebbi bejegyzés frissítésében vagyunk most. Hanem a nagy magyar abszurd valóságban, ami ezzel a rövidke levéllel kezdődött:
Kedves…..
Az a rés a fenti képen ugyan remek macskabejáró vagy drogrejtekhely lenne, de ilyenekre az átlagember nem szokta használni a vadiúj mosógépét, hanem azt egyszerű, hétköznapi módon csak szeretné bekötni és a ruháit tisztítani vele. Szegény Ádám ezzel már nem fogja. Története pedig szolgáljon…..
Bajázs
2019.01.10 08:08:45
@KaTe:
Persze hogy nem kell kibontanod a raktáros előtt. De erről beszélek, mivan ha a csomagolás sértetlen,de belül sérült termék van, te pedig hazaviszed. Így jártál? A kérdés az ha a futár előtt ki kell bontani egy SÉRTETLEN csomagolású terméket, akkor a raktáros előtt miért ne kéne, ugyanígy átad neked valaki valamit, amit le kéne ellenőrizned nem? Mi a különbség a futár sértetlen csomagolású termék átadásánál és a raktáros sértetlen csomagolású termékének átadásánál? Belül ugyanúgy sérült lehet, ha már eleve egy sérült terméket csomagoltak be nem? Ezzel az erővel örüljünk mert a futár előtt "elvileg" kibonthatod, ha sérült van tanúd, lehetőséged visszaküldeni, a boltban meg tessék csókolom vigye.
Persze hogy nem kell kibontanod a raktáros előtt. De erről beszélek, mivan ha a csomagolás sértetlen,de belül sérült termék van, te pedig hazaviszed. Így jártál? A kérdés az ha a futár előtt ki kell bontani egy SÉRTETLEN csomagolású terméket, akkor a raktáros előtt miért ne kéne, ugyanígy átad neked valaki valamit, amit le kéne ellenőrizned nem? Mi a különbség a futár sértetlen csomagolású termék átadásánál és a raktáros sértetlen csomagolású termékének átadásánál? Belül ugyanúgy sérült lehet, ha már eleve egy sérült terméket csomagoltak be nem? Ezzel az erővel örüljünk mert a futár előtt "elvileg" kibonthatod, ha sérült van tanúd, lehetőséged visszaküldeni, a boltban meg tessék csókolom vigye.
Voltunk már több arborétumban a gyerekekkel, itt még nem, úgyhogy ezen a szép szombati napon ellátogattunk ide. Pestről könnyű kijutni autóval, legegyszerűbben az M0-ról az M2-re ráhajtva, majd a Sződi lehajtónál kikanyarodva gyakorlatilag egyenesen idejutunk: Dózsa György út-majd balra…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Teljesen mindegy, hány cég üzemeltet mit. Ha mindegyik Lidlnek külön üzemeltetője van akkor, ha valamit visszaviszek mindig oda kéne vinnem, ahol vettem?! Nem a vásárlóbarát hozzá llásról van szó, kötelesek josog igény esetén elsődlegesen cserélni, ha ezt nem lehet pénzt visszaadni!