Adatok
Bajázs
1 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
via GIPHY
Klasszikus helyzet, amiben nem lehet elégszer elmondani a fogyasztói jogokat. Adott a kereskedő,a jótállási időn belül bekrepált termék és az igényünk egy ugyanolyan, jól működő termékre. De mi van akkor, ha náluk már nincs, vagy van, de azóta felment az ára? Drágábban kell megvennünk?…..
Bajázs
2019.10.01 15:31:27
Bajázs
2019.10.01 16:04:30
@Snagal:
Nincs köze egymáshoz, de te azt írtad:
"ha a brand fogyasztóbarát szeretne lenni, a garit érvényesíthette a vásárló bármelyik üzeltükben"
Tehát mégegyszer, nem fogyasztóbarátság kérdése, kötelesek bárhol visszavenni, cserélni, kifizetni!
Nincs köze egymáshoz, de te azt írtad:
"ha a brand fogyasztóbarát szeretne lenni, a garit érvényesíthette a vásárló bármelyik üzeltükben"
Tehát mégegyszer, nem fogyasztóbarátság kérdése, kötelesek bárhol visszavenni, cserélni, kifizetni!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Teljesen mindegy, hány cég üzemeltet mit. Ha mindegyik Lidlnek külön üzemeltetője van akkor, ha valamit visszaviszek mindig oda kéne vinnem, ahol vettem?! Nem a vásárlóbarát hozzá llásról van szó, kötelesek josog igény esetén elsődlegesen cserélni, ha ezt nem lehet pénzt visszaadni!