🐴 ÚJ Böckmann Prémium Portax 2 lovas – extrákkal szerelt lószállító
⭐ 2025-ös évjárat | 3 év garancia | Azonnal elvihető – rendszámmal akár 3 órán belül!
🎬 Bemutató videó
👉 YouTube: „Böckmann Portax bemutató” www.youtube.com/watch?v=NiMrzzYRVjs
🏆 Miért a Böckmann Portax Prémium a legjobb választás?
A Böckmann évtizedek óta a profik és versenyzői csapatok kedvence világszerte. A Portax modell tágas belső tere, kimagasló stabilitása és…
Az ország munkarendjéhez, munkahetéhez igazodva, rendhagyó módon holnap, azaz szerdán kezdődik és szombatig tart a 2025-ös rally világbajnoki szezon utolsó fordulója, a Szaúd-Arábia rally, amely az idén kerül először megrendezésre, mint FIA WRC rallyvilágbajnoki futam. A verseny az ország sivatagos, murvás útjain kerül lebonyolításra.
A gyorsasági szakaszoknak kijelölt utak helyenként sima felületűek és gyorsak, de gyorsan durvább, koptatósabb…
A mai Szövetségi Tanács ülésén egyhangú szavazással zöld utat kapott.
A FIGC igazgatótanácsa ma ülésezett, és egyhangúlag jóváhagyta a Nemzeti Licencelési Kézikönyv tervezetét. Ez kötelező határidőt szab a ligaregisztrációhoz szükséges dokumentáció benyújtására 2026. június 22-én.
Ez a szabályozási keret, amelyet az olasz labdarúgás 2024-es stratégiai tervében meghatározott gazdasági és pénzügyi fenntarthatóság elve ihletett, előírja, hogy a…
Úton van a Wartburg. Kicsit olyan, mint egy Ruhla óra. Szétszeded, és kipotyognak a műanyag fogaskerekek...
Sötét lép!
A legszebb hadsereg is a csapás eszköze.
Az FK Bodø/Glimt elleni, rendkívül fontos Bajnokok Ligája-mérkőzést megelőző sajtótájékoztatón a Juventus játékosait Andrea Cambiaso képviselte.
"Tisztában vagyunk azzal, hogy nagyon kicsi lesz a hibahatár a Bodø/Glimt ellen. Holnap pontokat kell szereznünk, annak ellenére, hogy tudjuk, fontos mérkőzés lesz. A problémát az éghajlat és a műfüves pálya jelentheti. A különbség fizikai szinten lesz érezhető, mert rendkívül zord hőmérsékletek között…
Luciano Spalletti az FK Bodø/Glimt elleni meccs előtt a sajtótájékoztatón a csapata előtt álló nehézségekről beszélt.
„Először is reagálnunk kell, mert úgy tűnik, hogy félig összedőlt a világ a döntetlen miatt. A játékosok nem teljesítettek olyan rosszul, mint ahogy azt a lapok el akarják hitetni: én voltam az első, aki azt mondta, hogy többet kell tennünk, és ki kell kihoznunk magunkból. Használnunk kell a rendelkezésünkre álló erőforrásokat és…
Novak Djokovics, a világ egyik legnagyobb teniszezője, úgy döntött, hogy családjával együtt Görögországba költözik.
Nem csupán egy új lakcímet választott, hanem rögtön komoly tervekkel érkezett: egy 23 millió eurós teniszakadémia és klub megvásárlásán dolgozik Athén közelében. Ez nemcsak a sport iránti elkötelezettségét mutatja, hanem azt is, hogy hosszú távon képzeli el az életét a görög fővárosban. Djokovics nyíltan beszélt arról, hogy…
Ennél jobb utolsó meccset nem is kívánhattam volna a Kerülettel 2025-ben. A végére egész jól néz ki a tabella, nem teljesen reménytelen a tavasz.
A sereghajtó Tiszaföldvár ellen zárta az évet a III. kerületi TVE az NB III. Dél-Keleti csoportjában. Csak a győzelem volt elfogadható eredmény, a TISE hét pontot szedett össze 16 meccsen (elverte a BKV-t és a Csepelt, utóbbi a Kerületnek nem jött össze, valamint ikszelt a Honvéd II-vel), a legtöbb…
Mit tegyen az az unatkozó milliárdos autógyűjtő, akinek van „felesleges” 17 millió dollárja? Ha az egzotikus járművekre szakosodott duPont Registry jelenlegi kínálatából indulunk ki, akkor vehet például magának mindjárt hármat is a világ egyik legirigyeltebb luxus-sportkocsijából, a Bugatti Chironból. Vagy vásárolhat ugyanott egyetlen darab Lamborghini Venenót! És hogy mi kerül ennyibe ezen az egyébként már több mint 10 éves modellen? A Carxpert…
Nem épp a legszebb napjait éli a Mitsubishi, amely Magyarországon sincs ott a legkelendőbb márkák közt. A japán cég tavaly valamivel több mint 2000 járművet adott el hazánkban, az idei értékesítési adataira pedig vélhetően kihat, hogy év közben eltűnt a kínálatából a piac addigi egyik legelérhetőbb árú autója, a Space Star. A vállalat azonban most egy új modellel próbál javítani a helyzetén, méghozzá a Grandis névre keresztelt SUV-val – amelyet a…
Ma egy olyan témát szeretnék körbejárni, amely nemcsak szakemberként, hanem egyszerű felhasználóként is mindannyiunk életében jelen van. A technológia csodái körbevesznek minket. A kezünkben ott az okostelefon, a fülünkben egy headset, az ölünkben a tablet, az asztalon a laptop. A világ elérhető. A kérdés már csak az, hogy mi mennyire vagyunk elérhetők önmagunk számára, a testünk számára, a gerincünk számára.
Nem ördögtől való a technológia…
Miután a Porsche tavaly év elején bejelentette, hogy a Macanok a jövőben kizárólag tisztán elektromos verzióban készülnek, már csak idő kérdése volt, hogy a stuttgarti cég mikor rukkol elő a testvérmodell, a Cayenne villanyváltozatával is. Nos, ez az idő most elérkezett, a minap megtartott premieren viszont kiderült az is, hogy ez a lépés a brand nagyobbik szabadidő-autója esetén nem jelenti automatikusan a belsőégésű motorral felszerelt…
A vállalati fenntarthatóság (ESG – Environmental, Social, Governance) mára nem csupán egy PR-stratégia, hanem pénzügyi és szabályozói kényszer. A befektetők, a bankok és a fogyasztók egyre inkább megkövetelik a mérhető, ellenőrizhető ESG-teljesítményt. A legnagyobb kihívás az, hogy a fenntarthatóság (különösen a Scope 3 kibocsátás mérése) óriási, komplex adatmennyiséget igényel.
A hagyományos stratégiai tanácsadás modellje – a 6-12 hónapos…
Az ellátási lánc (Supply Chain Management – SCM) a globális gazdaság idegrendszere. Ez a legkomplexebb, leginkább súrlódásos üzleti terület, ahol a hatékonyság tizedmásodpercekben mérhető, és a hiba (legyen az egy pontatlan előrejelzés vagy egy gép váratlan leállása) azonnal óriási költségeket generál.
A globális logisztika, a különböző országok, szabályozások és IT-rendszerek közötti koordináció miatt, a stratégiai lassúság melegágya. A…
A pénzügyi szolgáltatások szektorát ma a sebesség és a szigor kettős kényszere határozza meg. Ez a FinTech-paradoxon: a piac extrém gyorsaságot (agilis termékfejlesztést) vár el, miközben a szabályozói környezet (RegTech) zéró hibatűrést követel meg (GDPR, AML, kockázatkezelés).
A hagyományos tanácsadási modell, amely 6-12 hónapos auditokat és merev stratégiai terveket szállít, ebben a környezetben nemcsak lassú, hanem egzisztenciális…
Van egy alapvető ellentmondás, ami mára az MI-tanácsadás egész piacát feszíti. A cégek tudják, hogy az MI a túlélés záloga, de a hagyományos stratégiaalkotás még mindig a lassú, nehézkes, 6 hónapos maratonra épül. A legtöbb vezető kénytelen beletörődni a ténybe, hogy a stratégiai mélység egyenlő az idővel és a vastag riportokkal.
De mi van, ha ez az egyenlet hibás?
A Roth AI által alkalmazott "Nagy Sebességű, Nagy Hatású" (HVHI) filozófia azt…