Adatok
koromorr
1 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár a civil életben, ha ügyfélszolgálatra keveredik, leginkább mulyának, sőt megalkuvónak mondható, de arra azért még én is hevesebben reagáltam volna Jénél, ha egy pénztáros egyszerűen kettétöri a bankkártyámat, majd eszébe sem jut kárpótolni érte. A hülyeség és…..
koromorr
2009.02.17 13:01:16
ja és még csak annyit, hogy miért kezdtem el köröket futni...múltkor IC_vel jöttünk fel, időpontra jöttünk volna. az IC 30percet késett. Reklamáltam, hogy akkor talán ha a pótjegyeket lennének szívesek visszafizetni, vagy valamilyen kárpótlás vagy akármi. A válasz az volt, hogy ők nem tudják, menjek az ügyfélszolgálatra (mármint a pénztártól). Onnan a reklamációra irányítottak, ahol is szánakozó mosollyal és szélesre tárt karokkal azt a választ kaptam, hogy nem adhatnak vissza egy fillért sem, MERT NEM IC CSATLAKOZÁST KÉSTEM LE. És akkor itt röviden elmondtam a véleményem, és meguntam az egészet. Ezek után a hatszáz forintért mégis minek...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz