Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Samsung

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az okosok szerint Magyarországon nem érdemes lcd-monitort venni, mert ide csak a kézzel szelektált szarokat hozzák. Nem tudni olvasónk esetében ez történt-e, mindenesetre a szürkeimportált Samsung monitor semmivel sem jobb az itthon hivatalosan forgalmazottnál, sőt, még a központi…..
Samsung 2008.02.18 14:54:08
Kedves Fórumozók!

Mint a Samsung Zrt. IT Kereskedelmi és Marketing üzletágának vezetője, a fenti eset vizsgálata a szervizes kollégákkal együtt nekem jutott részemül, tekintve, hogy a jelenelgi legnagyobb IT-s partnerünkről van szó, mint szállító. A vizsgálat eredményeként elmondhatom, hogy a fenti ügy egy teljesen szokatlan eset, amely a Samsung-on belüli rendszerhibára vezethető vissza, és sajnos háromszor is előfordult 5 munkanap alatt: a szériszámokat egy adatbázisban tároljuk, mind az adatbázisban, mind a feldolgozó szoftverben hibák voltak, melyet kollégáink az eset után azonnal orvosoltak. Sajnálattal tapasztaltuk, hogy az egyik legfontosabb partnerünk kiemelkedő teljesítménye egyetlen apró (ráadásul nem is saját) hibából adódóan csorbult, így ezen fórum segítségével is szeretnénk megövetni őket. Aki a fentiekkel kapcsolatosan hivatalos dokumentumot szeretne kérni, kérem forduljon az Extreme Digital-hoz, akinél ma már elektronikusan, 2 napon belül pedig hivatalos, írott formában is megtalálja a Samsung Zrt. támogató levelét.
Hiba sajnos nálunk is előfordul időnként, mentségünkre legyen mondva, hogy ez a 3 eset az elmúlt 10-12 évre nézve az egyetlen ilyen jellegű bakink volt, így a szervizünk teljesítési rátája egész Európára nézve továbbra is kiemelkedő.
Bár valóban nem 100%-os a hibamentességünk, termékeink meghibásodási rátája kiugróan alacsony, amire büszkék vagyunk.

Köszönöm mindenkinek a figyelmét, aki elolvasta eme hivatalos hozzászólást is.

Üdv.,
Németh László
IT Üzletágvezető