Adatok
kollas
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tovább folytatjuk állomásokat bemutató sorozatunkat. Ma Kapostüskevár van napirenden, amely megállóhely amellett, hogy rendezett egy vasúti múzeumnak is helyet ad. Ha arra jártok ugorjatok be, és fotózzátok le:)
Kedves Georgejr!
Örömmel olvastam oldaladon a szépen…..
kollas
2009.07.07 17:22:13
@lurkó: lurkó: Nos ha nincsen információs pult akkor a kért információért a jegy pénztárost kérdezem meg.
Hátha ő tudja a menetrendet !!!!
Nem semmi lenne hogy ha egy utas oda menne és azt mondaná neki a jegy pénztáros hogy no coment, mert neki nem kötelessége információt adnia. Hát nem tudom hogy mi lenne a vége az ilyesminek... Ami meg a menet rendet illeti erről nem nyitok vitát elég ha ide beírt panaszokat olvassuk . Az meg hogy ön A B C variációt néz meg azért hogy eljusson A pontból B pontba az ön részéről dicséretes ,
A MÁV felé meg szégyenletes hogy ennyire lehet meg bízni a menetrendbe .Mi lenne akkor, ha azt mondanám, hogy felszállok a Vonatra 10 órakor és ott leszek 12 óra 23 perckor, Ami mi felénk még csodának számit.
Hátha ő tudja a menetrendet !!!!
Nem semmi lenne hogy ha egy utas oda menne és azt mondaná neki a jegy pénztáros hogy no coment, mert neki nem kötelessége információt adnia. Hát nem tudom hogy mi lenne a vége az ilyesminek... Ami meg a menet rendet illeti erről nem nyitok vitát elég ha ide beírt panaszokat olvassuk . Az meg hogy ön A B C variációt néz meg azért hogy eljusson A pontból B pontba az ön részéről dicséretes ,
A MÁV felé meg szégyenletes hogy ennyire lehet meg bízni a menetrendbe .Mi lenne akkor, ha azt mondanám, hogy felszállok a Vonatra 10 órakor és ott leszek 12 óra 23 perckor, Ami mi felénk még csodának számit.
A MÁV-tól fotózási engedélyt már nem lehet csak úgy igényelni. Postán küld el a levelet (email már elavult technológia), majd csengess ki ezer forintot, és akkor kapsz egy A/4-es fecnit, amivel vagy megengedik a fotózást vagy nem... Annyira kicsinyes, buta és lúzer dolog... ha a…..
kollas
2009.06.25 15:42:16
@Csucsu2007: Szia nem a peronrol nem kell engedély.
Második kérdésre: Igen végeredménybe igen habár most már 1000ft lesz az engedély kiállítása,és 18 életévet betöltőt személynek kell lened.
Második kérdésre: Igen végeredménybe igen habár most már 1000ft lesz az engedély kiállítása,és 18 életévet betöltőt személynek kell lened.
Ismerős???? Úgy látom rendőri intézkedés lett a vége annak az esetnek, amit tegnap megírtunk. Felvettem a kapcsolatot a Start-tal, hogy tisztázzuk a történéseket, és megoldást találjunk.Egy utas Kaposvárról hétfőn délelőtt Budapestre szeretett volna utazni. A kecskeméti…..
kollas
2009.04.24 22:24:34
Megyeszékhelyről naponta csak egy olyan vonat indul a fővárosba, aminél nem kell átszállni. Az IC persze nem várta be a csatlakozást, majd az igazolásért is küzdenie kellett olvasónknak. És persze az igazolásokon se egyforma időpontok szerepeltek... Miért is tart itt a…..
kollas
2009.04.22 11:36:28
@Ákibard!: Nos valóban nem sok de van ennél kevesebb is .Arról hogy kinek menyi a gázszámlája az szerintem nem ide tartozik ne feledjük el hogy mindenkinek van rezsije amit neki is bekel fizetnie, van akinek több van akinek kevesebb.
Nos a fizetésről valóban igaza van hogy igen csak nehéz belőle meg élni.
de ez mégsem mentesíti fel hogy így viselkedjen az utasokkal,meg azért nem tud igazolást adni mert csak egyedül van ez nevetséges érdekes módon utána már mindenki kapott igazolást hogy nem az utasok hibája hogy le késték a vonatot.
És igenis az ilyen pénztárossal szemben bizonyos szankciókat kell alkalmazni .Nos az nekem hihetetlenek tűnik hogy ne lennének jelentkezők állásokra . Pláne akkor amikor már ilyen nagy a munka nélküliség. Egy cég aki szolgáltatást ad és abból van a "profitja" nem engedheti meg magának hogy így álljanak hozzá az utasokhoz,vendég, Stb.
" Nagyon sok embernek sokkal kevesebből kell megélnie. És nem is a saját hibája miatt."
"Szerintem aki elvállal egy munkát az tisztességesen álljon hozzá."
Akinek nem inge ne vegye magára!!
Nos a fizetésről valóban igaza van hogy igen csak nehéz belőle meg élni.
de ez mégsem mentesíti fel hogy így viselkedjen az utasokkal,meg azért nem tud igazolást adni mert csak egyedül van ez nevetséges érdekes módon utána már mindenki kapott igazolást hogy nem az utasok hibája hogy le késték a vonatot.
És igenis az ilyen pénztárossal szemben bizonyos szankciókat kell alkalmazni .Nos az nekem hihetetlenek tűnik hogy ne lennének jelentkezők állásokra . Pláne akkor amikor már ilyen nagy a munka nélküliség. Egy cég aki szolgáltatást ad és abból van a "profitja" nem engedheti meg magának hogy így álljanak hozzá az utasokhoz,vendég, Stb.
" Nagyon sok embernek sokkal kevesebből kell megélnie. És nem is a saját hibája miatt."
"Szerintem aki elvállal egy munkát az tisztességesen álljon hozzá."
Akinek nem inge ne vegye magára!!
kollas
2009.04.22 16:40:12
@lurkó: Nos ebbe van némi igazság.
viszont a jegykezelőnek akkor is kezelnie kell tudnia az ilyen helyzetet.
viszont a jegykezelőnek akkor is kezelnie kell tudnia az ilyen helyzetet.
kollas
2009.04.22 17:01:41
@PTibor: Nos önnek tejesen igaza van ehhez nincs mit hozzáfűzni nem a melós tehet arról hogy ott fent elcseszték az egész menetrendet. Amit meg a segélyről mond az kB. 23000 Ft. Nem hiszem hogy ez a nagy lóvé nem engedi azt hogy el helyezkedjen valaki a MÁV-nál.
Természetesen van olyan Ember aki inkább otthon marad és el van a segélyen.
Amit természetesen mélyem elítélek . De erről megint nem a munkás tehet!!!
Viszont ha én kifizetek egy szolgáltatást akkor el is várom hogy olyan is legyen az a szolgáltatás amit én ki is fizettem. Szerintem evvel maga is így van. A jegy pénztárosnak egyszerűen csak azt kellet volna mondania pill telefonálok a főnökömnek.
És evvel a gesztussal megoldott volna mindent. "Már az igazolással kapcsolatban." Ezzel nem önt és nem a tisztességesen elvégző munkásokra gondoltam.
Nem sértő szándékkal írom le a véleményemet ha valakit esetleg megsértenék elnézését kérem nem ez volt a szándékom.
Természetesen van olyan Ember aki inkább otthon marad és el van a segélyen.
Amit természetesen mélyem elítélek . De erről megint nem a munkás tehet!!!
Viszont ha én kifizetek egy szolgáltatást akkor el is várom hogy olyan is legyen az a szolgáltatás amit én ki is fizettem. Szerintem evvel maga is így van. A jegy pénztárosnak egyszerűen csak azt kellet volna mondania pill telefonálok a főnökömnek.
És evvel a gesztussal megoldott volna mindent. "Már az igazolással kapcsolatban." Ezzel nem önt és nem a tisztességesen elvégző munkásokra gondoltam.
Nem sértő szándékkal írom le a véleményemet ha valakit esetleg megsértenék elnézését kérem nem ez volt a szándékom.
A pécsi repülőnap után felkerestük történelmünk egyik jeles színterét, Szigetvárat. Megannyi legendát hallottunk Zrínyiről, a büszkeség harcáról és a hősi halálról, ezért megálltunk a családdal és megnéztük, hogy mivel fogad minket a múzeum. Először azt hittük, hogy…..
kollas
2008.06.18 20:33:27
Az alábbi emil kicsit kivágta nálam a biztosítékot. Most akkor mi is a helyzet a vasútbarátokkal? Segítenek a vasútnak, és erre ez a hála??? Kicsit pofátlanságnak érzem. Mindenesetre megkeresem a MÁV Vezérigazgatóságot az ügyben. Tisztelt blog! Szeretnénk megosztani…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Abban igaza van hogy nem kell információt adnia a jegypénztárosnak de csak akkor nem ha az állomáson van információs pult ellenkező esetben kutya kötelessége információval ellátni a kérdezősködött.Az hogy az utasnak modernizálódnia kell ez egy kicsit nevetséges!!
Lehet hogy ön amikor utazik és esetleg valami információt szeretne kérni akkor a jegypénztár ellőt fogja a mobil telefonját és felhívja a MÁV információt. De legtöbben inkább meg kérdezik a jegypénztárost. Szerintem inkább a MÁV-nak kéne Utasbarátnak lennie mint ahogyan a szlogenjükbe van ! "mondjuk ezt még sehol nem tapasztaltam inkább ellenkezőleg......"