Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Thule

0 bejegyzést írt és 214 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Thule 2020.09.11 21:35:22
@Cathie83: a NER-en kívüli magánemberek, akik eddig fizetésből értek, szerinted ugyan mi a búbánatból tudnának elindítani minőségi újságírást? Van fogalmad arról, hogy maga a szoftver, amivel az újságot úgymond 'egyben tartod', mennyibe kerül? Licenszelt Photoshop, laptop mindenkinek, hozzá IT support, frontend-backend fejlesztők, kamerák, diktafon, ezek el tudod képzelni mi pénzbe kerülnek? Nem, nem tudod elképzelni, mert idejöttél osztani a hülyeséget :D Erre senki sem ad hitelt, magánszemélynek pláne, a cégnek meg, amit alapítottak, nincs hiteltörténete, nincs mire pénzt adni, mert még semmit sem tett le az asztalra. Kizárólag befektetőkkel lehet megoldani a fennálló helyzetet. Az, hogy a befektetők most a jövőbeli olvasók és nem mondjuk egy olyan csoport, aki 3 év múlva már a pénzének a 150%-át akarja viszont látni, az egy döntés.

Olyan irreális elvárásaid vannak, mintha nem a mai Magyarországon élnél. Fel kéne ébredni.... 0 Ft-ból kíváncsi lennék, hogyan indítanál be egy éttermet :D Sehogy, az tuti. Akkor nem tudom mit károgsz itt.
via GIPHY Azért a kijárási korlátozások és önkéntes karanténba vonulások idején azt mondani, hogy a csomag címzettje többször sem volt otthon, hát ehhez kell pofa. Az Express One futárja elvileg járt Dávidnál, de erről sem Dávid, sem a bejáratot figyelő kamera nem értesült. A csomag története elég…..
Fedélzeti kamerás poszthoz való illusztráció aztán van bőven. Hosszú időre el is merültem bennük és most, hogy megnéztem egy halom autópályán készült balesetes videót, a karantén is sokkal jobb hely lett. Na szóval fedélzeti kamerás levél érkezett, amilyen eddig sose volt, úgyhogy nagyon számítunk a…..
via GIPHY Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást. 2019 márciusában…..
Thule 2020.03.31 11:20:52
Az az ember, aki a saját autójával képes úgy bárhonnan elindulni, hogy indulás előtt tudat alatti cselekvéssel nem ellenőrzi a váltó állapotát, illetve az az ember, aki akár egy 20%-os lejtőn is csupán kézifékkel parkol, az egy technikai analfabéta, mondhatnám idióta.

MINDIG sebességben hagyjuk az autót, minden parkolásnál (egy ésszerű kivétel van, amikor a kialakult rutin szerint kézzel tolják alrébb a kocsikat a lakótelepi SÍK parkolóban, mert annyira nincs hely és közmegegyezés alapján így folyik a parkolás).

Megállok az autóval, jár a motor, nyomom az üzemi féket. A motort leállítom, az üzemi féket még mindig nyomom, eközben sebességbe rakom az autót, ellentétesen az adott talajlejtéssel (tehát ha emelkedőn orral lefelé állok meg, akkor hátramenetebe kapcsolok, ha emelkedőn orral felfelé állok meg, akkor pedig előremenetbe kapcsolok), aztán lelépek az üzemi fékről, hagyom, hogy a sebességi fokozat megfogja az autót és csak EZUTÁN húzom be a kéziféket, mint egyfajta biztosítékot, amivel RÖGZÍTEM a járművet, ezért hívják hivatalosan rögzítőféknek.

Ez a normális közlekedési oktató által leadott tanagyag, amitől nyilván praktikai okoknál fogva el lehet térni de a fő értelmét, hogy a járművet előbb sebességben hagyással majd a kézifékkel rögzítjük, semmi sem írja felül.

Szubrinák és társaik a jogosítványukat adják le, a technikai vezetéshez nem értenek és ezt még hangosan hangoztatják is. Full idióta vagy, megérdemled a sorsod. Remélem legközelebb a szerelőd beleszarik a kocsidba, megérdemelnéd, ha már a becsületes és helyes munkát a tudatlanságodból kiindulva így véleményezed. A stílusod meg még az alpáritól is rosszabb, szégyellheted magad.
Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás…..
Thule 2020.01.23 21:55:08
@Zuzer78: Már nem azért a 2 fillérért de ha te mint üzlet tulajdonos, kinyitsz vasárnap, az a nap attól még nem változik munkanappá... Ebben az országban nem is tudom, hogy egy vasárnap valaha volt-e munkanap. Talán 200 éve, esetleg....
via GIPHY Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint…..
Mivel az ATM-et nem a bank üzemelteti, hanem egy külsős cég, a bank végignézi, ahogy az automata egymás után nyeli el az ügyfelek kártyáját. Ráadásul vissza se adja, így az ügyfél nem véletlenül lesz ennyire felzaklatva. Update: az ügy megnyugtatóan rendeződött, részletek a poszt végén. Tisztelt…..
Thule 2019.11.28 11:47:24
@mbazs: Ha van az embernek egy ilyen helyzetben Revolut vagy Transferwise vagy bármi, akkor ott rögtön amikor benyeli a kártyádat a gép, indítasz egy feltöltést a kártyád mögött álló számláról a virtuális egyenlegedre, amit utána használhatsz onnan költve a pénzt. Nyilván a feltöltés addig lehetséges, ameddig a kártyát le nem tiltják, viszont utána meg átutalással is tudsz pénzt küldeni a virtuális egyenlegedre. Ez igaz, hogy több időbe telik de megoldás ez is.

A Revolut és a Transferwise is ad fizikai kártyát is ha igényled, tehát ilyen esetben máris van tartalékterv a fizikai fizetésekre is. Virtuális kártyát csinálni pedig kb 5 másodpercig tart, sőt, 1x használatos virtuális kártya is létezik, kifejezetten előnyös a bizonytalan helyekről való vásárláskor (ez mondjuk nem az alapszolgáltatás része).

Tanulság: virtuális számla nélkül ne éld az életed, ilyenkor életmentő, amúgy meg rengeteget lehet spórolni a sokkal jobb deviza váltási árfolyamokon.
A pár hetes telefon beadja a kulcsot, a szerviz először nem talál hibát, majd beázásra hivatkozva megvonja a garanciát. Ha biztosan tudjuk, hogy nem járt víz közelében, ki és hogy bizonyíthatja azt, hogy miattunk ázott be? Történhet ilyen csak simán a páratartalomtól is? Csalódott olvasónk kérdései…..
Attilláék nagy útra készültek, mindent jól kitaláltak, és még itthonról, a Wizzair oldalán béreltek autót Los Angeles-be az AVIS-nál. Végül egy igazi ügyfélszolgálatos bénázásba botlottak, ráadásul május óta nem is reagálnak az utólag is benyújtott panaszra. Jó sokat buktak a sztorin, aztán…..
Thule 2019.07.30 14:06:11
@HereGuru: úgy, hogy az autó zárva van, te jössz a kocsihoz és csak a csomagtartó nyitó gombot nyomod meg. Az kinyalik de az autó többi ajtaja zárva van. Elkezdesz bepakolni de mivel tele van a kezed, bedobod a kulcsot is a kocsiba. Majd ezt elfelejted és a csomagtartót lezárod, ami gombnyomás nélkül zár is... és voila, a kulcs a zárt kocsiban van.
"Csak én érzem magam átverve, vagy ez már a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat határát feszegeti."- teszi fel a költői kérdést Gábor, akibe erősen befészkelte magát a gyanú, hogy a weboldalon az általa kiszemelt termék ára csak mézesmadzag volt, nem ármegjelölés. A…..
Thule 2019.01.03 19:39:47
@Terézágyú: Azért az elég kemény, hogy fogalmad sincs hogyan zajlik az online vásárlás de rendszeresen osztod az észt másoknak, hogy ők milyen hülyék és nem értenek az adott esetben, bezzeg te kened-vágod... hát, látom! :D Mondjuk 2019-ben egy fogyvéd blogon létezni és nem tudni, hogyan történik egy online kártyás vásárlás, elég gyalázat. Van egy olyan mondás, hogy tanulni sosem késő - hát lehet itt lenne az ideje elkezdeni. Vagy, a másik verzió, hogy kussolok és nem szólok bele abba, amihez nem értek... ;)
Szegény Magyar Postát irtó sokat ütöttük már, ami nem csoda, tekintve, hogy nincs olyan hét, amikor ne jönne 3-4  levél velük kapocslatban. Ez a szám a karácsonyi időszakban duplájára emelkedett, és bár a téma aktualitása miatt az oldalon is többet foglalkoztunk velük, egy csomó panasz nem fért ki…..
Thule 2018.03.08 14:33:22
@Terézágyú: A külföldi feladó nem a Magyar Postával van jogviszonyban, hanem a saját országáéval. Tehát ebben az esetben mivel egy szingapúri küldeményről van szó, a feladó a címzett tájékoztatása alapján (helló feladó, a küldeményt nem kaptam be) beballag a saját szingapúri postájára és indít egy tudakozványt. A tudakozvány eredménye az lesz, amit mi is látunk a nyomkövetésben, hogy a küldeményt nem a szingapúri posta hagyta el, nem is a légi szállításért felelős cég, hanem itt tűnt el, Magyarországon. Tehát a szingapúri posta kifizeti a saját szabályzata szerint a szingapúri feladónak a feladási díjat + esetleges kártérítést, majd ezt az összeget bevasalja a Magyar Postán a belső, postarendszerek közötti kapcsolatokon keresztül. Pl ezen a rendszeren keresztül megy az is, hogy a te Magyarországról Amerikába küldött küldeményed után a Magyar Posta mennyi pénzt küld el az amerikai postának, hiszen a teljes díjat itt szedték be, Magyarországon de a szolgáltatás országokat érint, az amerikai posta a kézbesítést nem ingyen végzi, azt abból a pénzből fizetik, amit itt te itt a postásnéninek kifizettél.
Thule 2018.03.08 14:34:53
"A legértékesebb elveszett csomag"  kihívásunkat egy egyszeri (és nem is túl jó) kínunkban röhögős viccnek szántuk, egyáltalán nem számítottunk rá, hogy a valóság és olvasóink egyre ijesztőbb számokkal fognak beszállni a versenybe. Az eddigi listavezetőnk a 160 ezer forintos tévéjét kereste a Postán…..
Thule 2018.01.30 15:37:55
@onlajnok: X. Éva volt a címzett, XY Kft telephelyi címével. Ez ugyanaz mint otthon. Ha Te vagy a címzett de anyukáddal laksz és ő van otthon, ő nyit ajtót, akkor mivel a címen tartózkodik és nem egy épp ott dolgozó vadidegen villanyszerelő, hanem ott lakó személy, ezért szó nélkül odaadják neki a csomagot. Csak ilyenkor nem a 'címzett' kerül az átvételi könyvbe (vagy a PDA-ba), hanem a helyettes átvevő neve és aláírása. Ezért bárki, aki a cég alkalmazottja és jogszerűen tartózkodik a cég címén, átveheti X Éva csomagját, ha ő nincs ott (vagy nem is keresik mert eleve ledobják a portán/recepción). Csak a jelen esetben a PDA-ba egyszerűbb volt a recepcióst címzettnek beállítani, vagy... vagy a csomagot eltulajdonítani.
Viszont mivel a nyomkövetés tisztán mutatja, hogy kikerült a kézbesítőhöz a csomag, így ha eltűnt, azért ő a felelős. Az értéknyilvánítás meg fontos, mert beszélhetek én bármit UTÓLAG, hogy 190.000 Ft-os teló volt a csomagban.... ha nem volt értéknyilvánítva, akkor ez lényegtelen információ.
Még nincs itt a nyár, de lesz idén is! Sőt, utazni, szállást keresni addig is lehet. Ehhez jöhet jól egy kis Booking.com-os szállásfoglalási okosító. Kedves Tékozló Homár! Idén két baráti családdal foglaltunk szállást a horvát tengerpartra, az Apartments Petricbe. A reklámszöveg:..
Thule 2018.01.19 10:16:42
@The Good Boy: "nem nézek 8,9-nél gyengébb értékeléseket" - ezzel önmagadból csinálsz bolondot, mert olyan emberek idióta céleményét veszed alapul (még mielőtt egyáltalán TE magad megnéznéd a szállást, hogy miért pl 8,5), akik a rossz wifi miatt lehúzták a szállást. Nézd meg kérlek IMDB-t, hogy hány 8,9 feletti film/sorozat van és utána vesd össze ezt a számot a 7 - 8,9 közöttiekkel. Akkor te ott se nézel semmit, mert az alkotások igen jelentős része kiváló de mégis 8,9 alatt van? Ne haragudj de módszered ezen része orbitális hülyeség :) Rengeteg 7,5 - 8,5 körüli szálláson aludtam, MIND kiváló volt, azt kaptam amit írtak. Ez a 8,9-es mánia irreleváns, mert pár hülye miatt, aki besértődött valamin, lement a rating és te meg ignorálsz emiatt egy fasza szállást. Congrats :)
Évekre, egész pontosan 2009-re visszamenőleg van ügylistája a Homáron az Ingatlanbazar.com-nak, és ahogy már 4 éve is megmondtuk: Sosem lesz vége. Ugyanis Még mindig pénzt akar.az Ingatlanbazar.com, ami arról híresült el, hogy árak nélkül számlázott, vagyis  egy hónapnyi ingyenes hirdetést ígért,…..
Nikoletta problémafelvetése elég jogosnak tűnik. Laikusként nehezen képzelhető el, hogy hogy a lepergő festék kapcsolatban van a nem-szakszervizes bekötő ember ténykedésével, hacsak nem sózott rá egy oltárit az egyik csőfogójával ugye. De a kérdés, hogy a jogszabályok mit mondanak. Sziasztok.…..
Thule 2017.11.13 13:25:14
@borso: A Gorenje weboldalán és/vagy a hazsnálati utasításban fel van sorolva, hogy kik azok a szervizek, akik hivatalos partnernek minősülnek és elvégezhetik a beüzemelést. Az egész kb 6000-8000 Ft-ból megvan még Budapesten is. Hülyeségeket beszélsz, nem kell semmilyen minősített szerelőt hívni és az áraknak amiket írtál semmi köze a valósághoz. Félretájékoztatás level 1000.
Hát mi lenne? - horkan fel az egyszeri vásárló - Vigyék szépen vissza oda, ahonnan hozták, de izibe, és cseréljék ki egy tökéletes állapotúra gyorsan. Ez az egyszerű megoldás. Meg van az, ami a valóságban történik, hogy mivel nem vette át olvasónk a horpadt mosógépet, ezért törölték az egész…..
Máté családja testületileg pólót rendelt a netről,  de nagy szomorúsgukra a 4-ből 3-nál a méret nem stimmelt. Az igazi probléma pedig még csak ezután jött:  a gyártó szerint ugyanis ezek egyedi darabok, ha minőségi kifogás nincsn, csak a rossz méret miatt nem érvényes rájuk az elállási jog.…..
Thule 2017.07.21 18:50:40
@10zedik crazy one, a galamblelkű nigger.: "Viszont, ha mondjuk 16 terás SSD-t kívánsz, akkor az már nincs. Be tudjak szerezni," - nincs igazad. a Termék BESZERZÉS az SOSEM egyedi rendelés. Az, hogy a webshopomban hirdetek 100 terméket de ebből csak 5db van készleten és a többit rendelni kell a nagykertől, az az én egyéni szociális problémám.Ha jöna vásárló és neki egy 101. termék kell, olyan ami nincs a listámon de be tudom neki szerezni, aztán 14 napon belül visszaküldi, az úgyanúgy az én problémám.

Egy termék nem attól egyedi, hogy a fogyasztó kifejezett kérésére RENDELED MEG te a nagykertől, hanem azért egyedi, mert mondjuk a 120cm-es polcra ráfúrsz 2db akasztót. Jó lenne tisztában lenni az egyediség fogalmával...
A fenti képen a Kazinczy utca látható a Dob utcai kereszteződése előtt.  Amit nézni kell rajta, az a mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet jelző tábla a ház falán, ami ugyan nem a hagyományos, oszlopos megoldással került kihelyezésre, de azért elég egyértelműen látható. Legalább is látható…..
Thule 2017.06.30 15:55:34
Azt kellene kötelezővé tenni, hogy MINDEN mozsággérült parkolóhelyet így vagy ehhez hasonló módon fessenek fel: kep.cdn.index.hu/1/0/689/6890/68904/6890465_ab245f7da5fc514ed9c3d4c9430b4764_wm.jpg

Ezzel lehetne azt elérni, hogy a véletlen odaparkolások száma minimális legyen (aki direkt odaáll annak nyilván mindegy mit festenek oda). Ja igen, ez pénzbe is kerül és bevételt sem generál, bocsánat.
Emag, külföldi székhelyű webshop, bekrepált háztartási gép, ezúttal hűtő. A vásárlással nyert egy kicsit levélírónk. A többit elég szemléletesen meséli el. Tisztelt Hilda! Sajnos, én is beleestem abba a hibába, melybe oly sokan. Csillog, - villog, és még olcsóbb is. (…..
Thule 2017.06.19 11:30:43
@nyúúlacska: de, rendelünk műszaki cikket interneten és igen, kifizetjük előre a vásárlási összeget akkor, ha átvételkor nem lehetséges a bankkártyás fizetés. Tájékoztatlak arról, hogy egy minőségi műszaki cikk ára 100-500.000 Ft közötti értéket képvisel és ennyi kp-t akkor se tartanék otthon, egy napra sem, ha lenne 3 széfem meg egy kiskutyám. Az, hogy te ilyen kőkorszaki vagy és szarakodsz a kp felvéttel meg a párna alá dugdosással, az a te egyéni szociális problémád. Van jópár korrekt netes műszaki bolt és az áru előre kifizetésének sincs semmi hátránya, HA jól csinálod és az IQ-d elér egy minimális szintet. Az,hogy a tiéd nem éri ezt el, nem a mi hibánk ;)
Thule 2017.06.19 11:33:33
@andand: semelyik sem :D a poszter álomvilágban él, ilyen, hogy 'azonnali' javítás nincs. A 72 órán belül az egész jónak számít. Ha Miele-t vett volna, akkor sem ment volna ki a szerelő azonnal (igen, az is elromlik, csak ritkábban). Meg a cserehűtő... egy Beko-ra (!!)... LOL. A gorenje sem ad cserét, pedig az nem Whirlpool sz@r.
Thule 2017.06.19 12:57:54
@Dr. Archivum Pál: A mosós dolgaikra az átlagtól többen panaszkodnak. A hűtője ettől persze lehet jó. De ugye mint tudjuk a jó meg rossz relatív, mert amit te megveszel és neked épp jó sok évig, másnak ugyanaz elromlik 2 hónap alatt. Azt meg ugye halandó fogyasztóként nem tudjuk, hogy egy adott márkának a legyártott X db termékéből hány ment tönkre.
Bár Tamással ellentétben nem gondolom, hogy a BKV  elsődleges feladatai között lenne az országimázs javítása, de abban mélyen egyetértek vele, hogy minden kommunikációban fontos az emberi hangnem, az egyébként normálisan viselkedő külföldiekkel szemben pedig jó lenne több türelmet és elfogadást…..
Thule 2017.06.08 15:59:21
@fillérbaszó vadász: "Persze nem voltam ott, de" de mégis jobban tudod. Mégis belepofázol. Nem voltál ott de véleményed az 'igazságról', az van.
Thule 2017.06.08 16:01:29
@Pink Petsch: Süketágyú mindig is ilyen f@szparaszt volt, ilyen is lesz ezután is. Kár hozzá szólni. A mozdonyvezető okoska féle szánalmas kommentelő másik véglete, aki azonnal személyeskedik, olyan mocskosan csúnyán beszél, hogy én szégyellem magam miatta és egyébként van vagy 70 éves. Fogalma sincs a világról de osztja az észt :) Javaslom a letiltását, könyebb lesz az életed.