Adatok
egy mondat a ...
0 bejegyzést írt és 189 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azért rossz, mert nem a funkciója adja az igazi súlyát, hanem a világos illeszkedése a kormány bezárkózó, etnicista, versenyellenes nemzetképéhez. Nem lenne semmi bajom a kerítéssel (pontosabban nem tudok jobbat), ha az egy egyébként nyitott, az emberek szabadságára és…..
egy mondat a ...
2015.06.29 21:33:23
@Lord_Valdez:
'Ha adott egy ember, aki elvesztette az otthonát, a munkáját, a családja egy részét'
- no ez az a kábé max 10%, aki a menekült ...
A többi 90% miatt lenne a kerítés.
Itt is, meg a franciáknál is ...
'Ha kiderül, hogy voltak papírjaid, de eldobtad, kivágnak.'
Ja.
És az hogy derül ki évi 100 ezernél??
Mit gondolsz, mit szólna hozzá Kőszeg bácsi, mag a többi 'jogvédő'?
Mert azt fogja mondani hogy bocsi, de eldobáltam azokat, lécci küldjetek vissza?
És akkor mi a probléma a kerítéssel, a legális átkelőnél prompt tisztázni lehet, nem kell összehalászni szegényeket a Tisza árteréből.
'Az Ablak-Zsiráfot már kiolvastad?'
igen, a gyerekeimnek :)
PS: szerinted egy valóban az életét mentő menekülő tényleg nem a legelső biztonságosnak vélt hatósághoz fordul, hanem inkább embercsempészt fizet, hogy elkalauzolják Angliába?
Miért is akarnak kerítést a Csalagút francia oldalára ezek a xenofób franciák - angolok közösen?
'Ha adott egy ember, aki elvesztette az otthonát, a munkáját, a családja egy részét'
- no ez az a kábé max 10%, aki a menekült ...
A többi 90% miatt lenne a kerítés.
Itt is, meg a franciáknál is ...
'Ha kiderül, hogy voltak papírjaid, de eldobtad, kivágnak.'
Ja.
És az hogy derül ki évi 100 ezernél??
Mit gondolsz, mit szólna hozzá Kőszeg bácsi, mag a többi 'jogvédő'?
Mert azt fogja mondani hogy bocsi, de eldobáltam azokat, lécci küldjetek vissza?
És akkor mi a probléma a kerítéssel, a legális átkelőnél prompt tisztázni lehet, nem kell összehalászni szegényeket a Tisza árteréből.
'Az Ablak-Zsiráfot már kiolvastad?'
igen, a gyerekeimnek :)
PS: szerinted egy valóban az életét mentő menekülő tényleg nem a legelső biztonságosnak vélt hatósághoz fordul, hanem inkább embercsempészt fizet, hogy elkalauzolják Angliába?
Miért is akarnak kerítést a Csalagút francia oldalára ezek a xenofób franciák - angolok közösen?
egy mondat a ...
2015.06.30 23:46:22
@Lord_Valdez:
'Elvileg a Szerbiában megtalált papírok elérhetővé kellene, hogy váljanak a társszerveknek. Ez egyelőre nem megoldott és személy szerint nem is hiszem, hogy a közel jövőben az lesz.'
'A kerítés csak annyit tud, hogy feltartja őket 3-4 percre'
OK, feladom ...
Nem fertőznék tovább.
'Elvileg a Szerbiában megtalált papírok elérhetővé kellene, hogy váljanak a társszerveknek. Ez egyelőre nem megoldott és személy szerint nem is hiszem, hogy a közel jövőben az lesz.'
'A kerítés csak annyit tud, hogy feltartja őket 3-4 percre'
OK, feladom ...
Nem fertőznék tovább.
Egészen világos, hogyha lecsupaszítjuk róla a kényszerű kiigazítások és a korrupció vargabetűit, a Fidesz-politika egyetlen kombinált vájatba illeszkedik: ez pedig a szociális és a nemzeti demagógia.
A rezsicsökkentésről már a legelvakultabbnak is kiderült, hogy…..
egy mondat a ...
2015.06.29 11:13:50
egy mondat a ...
2015.06.29 16:00:05
@tamas11:
'A gondolat (ha alakul), majd vitatható lesz, '
Hol van itt a vitatható gondolat kedves kitiltáspártoló tamas11 barátunk, hol?
Sztereotip orbángyalázás, a legszínvonaltalanabb blogok felé kacskaringózva.
'Értsd meg nincs kész alternatíva'
Én megértem, de akkor neked meg a fanklubnak kéne megértenie, hogy ilyen szánalmas nyafogással: ' a hatalomtechnika részévé vált, hogy gyökerében fojtsa el a próbálkozást,' csak nevetségessé lehet válni.
Abszolút konkrét példát idéztem Pétertől, amikor óvatlanul bevallja hogy neki sincs jobb ötlete pillanatnyilag a kerítésre, majd nekilát megmagyarázni hogy a Zorbáné azért nem jó, mert ... a szokásos mantra , nem idézném.
'Hallgasd meg bármelyik volt MDF-est, elítélik a történéseket.' - remélem nem a Kerékbárczyra gondolsz:)
Kíváncsi lennék a még egyetlen komoly volt mdf-es Boross Péterre, ő mit gondol erről, valami szakértelme legalább neki volt a rendfenntartáshoz, és ölég kritikus is volt sokszor a Zorbánnal.
'Túlzásba viszed a centrális erőtér istenítését'
No mégegyszer: egyáltalán nem istenítem a centrálist, jómagam túlzottan is együttműködéspárti vagyok, (nem is lenne belőlem soha politikus ezért ), mindössze megpróbáltam MEGÉRTENI a lényegét, az okait, és be kellett látnom: Orbán néha tényleg zseniális koponya, sok éve közelébe sem kerül senki ezen a pályán.
A leendett ellenzék, a totálisan megbukott Magyarbálint-féle 'liberalizmus' még a választások előtt (2009-ben) bejelentette, nincs semmiféle együttműködés a várható új kormánnyal, az fasisztoid, felszántja a demokrácia göröngyeit, kivezeti az Unióbó hazánkat, lepaktál a jobbikkal, ....
Mit lehessen tenni egy ilyen konstruktív ellenzékkel?
Tudomásul veszik, és a bölcs választókra bízzák a döntést, ahogy a centrális definiálásakor a Zorbán írta, nem idézném ;-)
'az nem állt össsze tömeggé, látványos utcai tüntetéssé,'
No, talán ezen is el kéne merengeni, mi lehet ennek az oka?
Talán az hogy semmiféle hihető alternatíva-csírát, gondolatot nem tudtak a ballib barátainkban felfedezni, csak a végnélküli meddő halandzsát a jogállam, a szólásszabadság és egyebek elhalálozásáról?
'Ha meg felépülnének az ellenzékiség műhelyei, akkor jönne az, hogy soros pénze van benne,'
Tolhatná a Sopros talicskaszámra a pénzt, ha nem tudnak úszni akkor hiába fizetné meg őket :)
Említetted a Bajnait, mint sikeres politikust :)
Mikor volt ő politikus egyáltalán? Tán amikor és annyira, amennyire a Giczy Gyuri bácsi...
'A gondolat (ha alakul), majd vitatható lesz, '
Hol van itt a vitatható gondolat kedves kitiltáspártoló tamas11 barátunk, hol?
Sztereotip orbángyalázás, a legszínvonaltalanabb blogok felé kacskaringózva.
'Értsd meg nincs kész alternatíva'
Én megértem, de akkor neked meg a fanklubnak kéne megértenie, hogy ilyen szánalmas nyafogással: ' a hatalomtechnika részévé vált, hogy gyökerében fojtsa el a próbálkozást,' csak nevetségessé lehet válni.
Abszolút konkrét példát idéztem Pétertől, amikor óvatlanul bevallja hogy neki sincs jobb ötlete pillanatnyilag a kerítésre, majd nekilát megmagyarázni hogy a Zorbáné azért nem jó, mert ... a szokásos mantra , nem idézném.
'Hallgasd meg bármelyik volt MDF-est, elítélik a történéseket.' - remélem nem a Kerékbárczyra gondolsz:)
Kíváncsi lennék a még egyetlen komoly volt mdf-es Boross Péterre, ő mit gondol erről, valami szakértelme legalább neki volt a rendfenntartáshoz, és ölég kritikus is volt sokszor a Zorbánnal.
'Túlzásba viszed a centrális erőtér istenítését'
No mégegyszer: egyáltalán nem istenítem a centrálist, jómagam túlzottan is együttműködéspárti vagyok, (nem is lenne belőlem soha politikus ezért ), mindössze megpróbáltam MEGÉRTENI a lényegét, az okait, és be kellett látnom: Orbán néha tényleg zseniális koponya, sok éve közelébe sem kerül senki ezen a pályán.
A leendett ellenzék, a totálisan megbukott Magyarbálint-féle 'liberalizmus' még a választások előtt (2009-ben) bejelentette, nincs semmiféle együttműködés a várható új kormánnyal, az fasisztoid, felszántja a demokrácia göröngyeit, kivezeti az Unióbó hazánkat, lepaktál a jobbikkal, ....
Mit lehessen tenni egy ilyen konstruktív ellenzékkel?
Tudomásul veszik, és a bölcs választókra bízzák a döntést, ahogy a centrális definiálásakor a Zorbán írta, nem idézném ;-)
'az nem állt össsze tömeggé, látványos utcai tüntetéssé,'
No, talán ezen is el kéne merengeni, mi lehet ennek az oka?
Talán az hogy semmiféle hihető alternatíva-csírát, gondolatot nem tudtak a ballib barátainkban felfedezni, csak a végnélküli meddő halandzsát a jogállam, a szólásszabadság és egyebek elhalálozásáról?
'Ha meg felépülnének az ellenzékiség műhelyei, akkor jönne az, hogy soros pénze van benne,'
Tolhatná a Sopros talicskaszámra a pénzt, ha nem tudnak úszni akkor hiába fizetné meg őket :)
Említetted a Bajnait, mint sikeres politikust :)
Mikor volt ő politikus egyáltalán? Tán amikor és annyira, amennyire a Giczy Gyuri bácsi...
egy mondat a ...
2015.06.29 19:30:55
@tamas11:
:) keresek rá másik szinonimát, jó?
Mert amúgy konkrétan leírva támogattad meglehetős szervilizmussal - nem idéznélek.
a 'visszaarcátlankodó robotarc' - ez tetszik, grat.
Mindkettőt te írtad, kinek higgyek?
'ha nem lenne itt vitatható gondolat, nem járnál ide'
'A gondolat (ha alakul), majd vitatható lesz,'
Ez utóbbi megállapításoddal értettem egyet, és annyiban talán igazam van, a szegényesen cizellált orbánrendszer legyalázásán kívül nem sok gondolat van a gazdától. Se.
'Éhenhalna minden provokatőr.'
Jaj, kérlek neeee...
'Besúgók és provokátorok
koncert közben sose gondolok
rátok
Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll az a mi emberünk
elpirultatok
lebuktatok
besúgók és provokátorok
Tudjuk vidékrôl kerültetek fel
és még ez volt a legjobb munkahely
egy program, amit választottatok
besúgók és provokátorok
Koncert közben sose gondolok
rátok
Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll az a mi emberünk
a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll, aki mellettetek áll, aki mögöttetek áll
az a mi emberünk
Csak forogjatok, lebuktatok
besúgók és provokátorok
Besúgók és provokátorok'
Ja. 'Szép idők' voltak, na :)
:) keresek rá másik szinonimát, jó?
Mert amúgy konkrétan leírva támogattad meglehetős szervilizmussal - nem idéznélek.
a 'visszaarcátlankodó robotarc' - ez tetszik, grat.
Mindkettőt te írtad, kinek higgyek?
'ha nem lenne itt vitatható gondolat, nem járnál ide'
'A gondolat (ha alakul), majd vitatható lesz,'
Ez utóbbi megállapításoddal értettem egyet, és annyiban talán igazam van, a szegényesen cizellált orbánrendszer legyalázásán kívül nem sok gondolat van a gazdától. Se.
'Éhenhalna minden provokatőr.'
Jaj, kérlek neeee...
'Besúgók és provokátorok
koncert közben sose gondolok
rátok
Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll az a mi emberünk
elpirultatok
lebuktatok
besúgók és provokátorok
Tudjuk vidékrôl kerültetek fel
és még ez volt a legjobb munkahely
egy program, amit választottatok
besúgók és provokátorok
Koncert közben sose gondolok
rátok
Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll az a mi emberünk
a magunk módján mi is figyeltetünk
aki elôttetek áll, aki mellettetek áll, aki mögöttetek áll
az a mi emberünk
Csak forogjatok, lebuktatok
besúgók és provokátorok
Besúgók és provokátorok'
Ja. 'Szép idők' voltak, na :)
... a Qaestor ügyről, amelynek során legalább 150 milliárdos csalás + közpénzből megtérítendő 220 milliárdos kár keletkezett;
... arról, hogy Hende honvédelmi miniszter még mindig nem mondott le, holott gyors egymásutánban a harmadik harcigép zuhant le;
... és arról, hogy az…..
1000 leütés
Németh Szilárd (népvándorlásbiztos) és a gepidák találkozása az MTV-n
2015.06.24 12:10:32
Azokat a menekülteket, akiket valamilyen oknál fogva üldöznek vagy nagyon komoly háborús helyzet alakult ki az országukban, továbbra is fogadja Magyarország, hiszen ők az életüket mentik – mondta Németh Szilárd fideszes országgyűlési képviselő az M1 aktuális csatornán…..
egy mondat a ...
2015.06.26 08:12:32
@panelburzsuj: no, ha az én csiganyálam hipertrofizál, akkor ez mi? :))
'@HaFr: ...Épen időben rittyentettél kettő-három derakasat: konkrétan a nagyvállakozósra, meg az legutóbbi kettőre gondolok. Ezek állnak, int cövek. Nyilván azért is rajzanak körülötte annyira a döglegyek...)
Legykkel viszont nem társalog aza ember, hanem - minimum odébb megy, és pláne nem maga rohan a legsűrűbb felhőbe.'
Vagy csak meghekkelték nickedet kedves burzsuj?
'@HaFr: ...Épen időben rittyentettél kettő-három derakasat: konkrétan a nagyvállakozósra, meg az legutóbbi kettőre gondolok. Ezek állnak, int cövek. Nyilván azért is rajzanak körülötte annyira a döglegyek...)
Legykkel viszont nem társalog aza ember, hanem - minimum odébb megy, és pláne nem maga rohan a legsűrűbb felhőbe.'
Vagy csak meghekkelték nickedet kedves burzsuj?
egy mondat a ...
2015.06.26 13:46:30
@panelburzsuj:
ennél azért többet néztem ki belőled, de hát szegény Főnököd is a Patást látja minden xxvándorló mögött most már, te meg a döglegyeket hajkurásznád mint egy jószágigazgató a blogon;
... na a többit hagyjuk :)
ennél azért többet néztem ki belőled, de hát szegény Főnököd is a Patást látja minden xxvándorló mögött most már, te meg a döglegyeket hajkurásznád mint egy jószágigazgató a blogon;
... na a többit hagyjuk :)
egy mondat a ...
2015.06.26 15:38:23
@panelburzsuj:
Eddig csak az unionistát akartad megmenteni, nyilván ezzel csak a figyelmet akarod elterelni.
De kösz hogy szóltál, eddig csak vélelmeztük hogy sz@arban leszünk ha jöttök a Péterrel, most már papírunk is van róla ...
A Kerítésről amit még a Főnök is jónak tartott lányos zavarában, azóta nem győzi újabb posztjaival elterelni a figyelmet a bakiról :)
Eddig csak az unionistát akartad megmenteni, nyilván ezzel csak a figyelmet akarod elterelni.
De kösz hogy szóltál, eddig csak vélelmeztük hogy sz@arban leszünk ha jöttök a Péterrel, most már papírunk is van róla ...
A Kerítésről amit még a Főnök is jónak tartott lányos zavarában, azóta nem győzi újabb posztjaival elterelni a figyelmet a bakiról :)
És akkor nézzük ezt a demagóg érvet is, fent a címben. A Fidesz a magyar történelem kevés függetlenségi periódusának messze legkorruptabb, legalávalóbb rezsimét építette ki. Kár rugdalózni, sikerült. Megértek minden magyar embert, hogy inkább választja a Jobbikot, mint ezt a…..
egy mondat a ...
2015.06.26 11:56:18
@egyetmondok:
'A fontos,pl.a PKP számára,hogy felhívjuk arra a figyelmet, hogy ez a kerítés-történet nem más,mint annak a folytatása'
Ja.
Aminél momentán ő sem tud jobbat.
Beszéld meg vele, OK?
'A fontos,pl.a PKP számára,hogy felhívjuk arra a figyelmet, hogy ez a kerítés-történet nem más,mint annak a folytatása'
Ja.
Aminél momentán ő sem tud jobbat.
Beszéld meg vele, OK?
egy mondat a ...
2015.06.26 12:07:24
@Sylvester94:
Orbán viszont a prognosztizálható jövőről beszélt, nem arról hogy nem tudunk MOST mit kezdeni a 'visszatoloncoltakkal'.
Ők majd eztán fognak érkezni, bízhatsz benne.
Épp azt előzné meg egy reálpolitikus, hogy ne is fordulhasson ez elő.
A jogi probléma épp akkor keletkezik, amikor a zöldhatáron beérkezik az xxxvándorló.
Utána már sokkal macerásabb a jogi eljárás, elhúzódik fél évig, és akkor már még kevésbé lehet mit tenni.
HA a legális határátlépőnél kér menedékstátuszt, rövid idő alatt eldőlhet a jogi helyzete.
Nyilván EZÉRT nem ott jönnek.
Amúgy az olasz megoldás nem is rossz ötlet, az xxxvándorlók így jogszerűen foglalhatnák el Németország, Franciaország, Anglia, ... köztereit, igényelhetnének ellátást, lakhatást, hiszen van érvényes uniós papírjuk, a szabad munkahely meg lakhatásválasztás kiemeli uniós jog, nem??
Orbán viszont a prognosztizálható jövőről beszélt, nem arról hogy nem tudunk MOST mit kezdeni a 'visszatoloncoltakkal'.
Ők majd eztán fognak érkezni, bízhatsz benne.
Épp azt előzné meg egy reálpolitikus, hogy ne is fordulhasson ez elő.
A jogi probléma épp akkor keletkezik, amikor a zöldhatáron beérkezik az xxxvándorló.
Utána már sokkal macerásabb a jogi eljárás, elhúzódik fél évig, és akkor már még kevésbé lehet mit tenni.
HA a legális határátlépőnél kér menedékstátuszt, rövid idő alatt eldőlhet a jogi helyzete.
Nyilván EZÉRT nem ott jönnek.
Amúgy az olasz megoldás nem is rossz ötlet, az xxxvándorlók így jogszerűen foglalhatnák el Németország, Franciaország, Anglia, ... köztereit, igényelhetnének ellátást, lakhatást, hiszen van érvényes uniós papírjuk, a szabad munkahely meg lakhatásválasztás kiemeli uniós jog, nem??
egy mondat a ...
2015.06.26 14:04:31
@Sylvester94:
Pontosan.
És egy esetleges negatív bírósági döntés megfellebbezhető, a fél év hamar eltelik, attól fogva meg szinte lehetetlen jogszerűen elküldeni a 'menekültet'.
Valahol pedig neki is lennie kell, a fejlett nyugat már nem engedné be őket (érthető okokból) -hát oldjuk meg majd mi ...
Pontosan.
És egy esetleges negatív bírósági döntés megfellebbezhető, a fél év hamar eltelik, attól fogva meg szinte lehetetlen jogszerűen elküldeni a 'menekültet'.
Valahol pedig neki is lennie kell, a fejlett nyugat már nem engedné be őket (érthető okokból) -hát oldjuk meg majd mi ...
A kerítéshez hasonló álcirkuszok abba az illúzióba ringathatják a jobboldal híveit, hogy Magyarország erős, szuverén, a saját érdekeit jól felismerő és követő állam. Nem az, éppen ellenkezőleg. Az, hogy Magyarország -- Olaszországnál és más bevándorlási…..
egy mondat a ...
2015.06.26 07:59:00
@explanatus: 'Blog gazdájának, párt elnökének higgadtsága garancia,'
:))
Hogy EZ a fajta 'higgadság' vajh mire leszen elegendő kedves explanatus barátom ...
:))
Hogy EZ a fajta 'higgadság' vajh mire leszen elegendő kedves explanatus barátom ...
Megvan a Fidesz számára az új csodafegyver, amelyet jó eséllyel egészen 2018-ig lehet pucolgatni, lesz olyan hatásos, mint a rezsidémon elleni harc, és talán olcsóbb is lesz, mint az utóbbi (amely, mint emlékszünk, részint a szolgáltatók lerablásából, részint közpénzből állt…..
egy mondat a ...
2015.06.24 23:40:39
@HaFr:
'nahát, megint a pőre aljasság'
Nem vagy egy kicsit hamari?
TE vetetted fel a tervezett bevándorlást -az akut xxxvándorlás kellős közepén.
Ezek a vándorlók mint tudjuk, NEM hazánkban vágynak letelepedni.
Ha nem fogadja be őket a te szerelmetes echtekapitalista Nyugatod, akkor vissza lesznek postázva.
Belőlük válogathatsz kedvedre.
PS: mindig csodáltam azok bátorságát, akik ily hirtelenséggel tudják face to face lealjasozni a kommert.
Miért nincs legalább annyi bátorság, egyenesség Benned, hogy akkor legalább ne az alteregomat, hanem engem gyalázz le újra meg újra?
PS2:
Azt már meg sem kérdem, miben is lehetne felfedezni a kereszténység kedvedrevalóságát?
Ha már elbújtattad e gyengéd önvallomásodat előbbi posztodban ...
'nahát, megint a pőre aljasság'
Nem vagy egy kicsit hamari?
TE vetetted fel a tervezett bevándorlást -az akut xxxvándorlás kellős közepén.
Ezek a vándorlók mint tudjuk, NEM hazánkban vágynak letelepedni.
Ha nem fogadja be őket a te szerelmetes echtekapitalista Nyugatod, akkor vissza lesznek postázva.
Belőlük válogathatsz kedvedre.
PS: mindig csodáltam azok bátorságát, akik ily hirtelenséggel tudják face to face lealjasozni a kommert.
Miért nincs legalább annyi bátorság, egyenesség Benned, hogy akkor legalább ne az alteregomat, hanem engem gyalázz le újra meg újra?
PS2:
Azt már meg sem kérdem, miben is lehetne felfedezni a kereszténység kedvedrevalóságát?
Ha már elbújtattad e gyengéd önvallomásodat előbbi posztodban ...
egy mondat a ...
2015.06.24 23:47:26
egy mondat a ...
2015.06.25 07:25:57
@kiir: hali!
- nagy ritkán nézem az M1 hiradót, a MH-t, ha ennek bármi jelentősége lenne.
Sőt azt olvastam, a királyi médiát már szinte senki sem nézi:)
Az A.. a mindennapi vizuális inforrásom, ha már.
- Tömjén Zsoltiról ölég markáns véleményem volt/van, egyszer még kedves bloggazdánkat is hozzá hasonlítottam egy rettentő rossz posztjában;-)
Ettől függetlenül a maga részmunkáját végzi, akár lóra is száll -fehérre - ha kell:)
- a szokásos orbángyalázó blogok közül messze a legjobbnak tartom HaFr-ét, mi több a konzervativizmus kívánatosságában abszolút egyetértek vele - talán csak mást értünk alatta.
Sajnálom hogy az egykori orbán-tanácsadó teljesen szembefordult vele, még ha meg is értem filozófusi indulatát a nagyon tökéletlenül, botladozva, csak töredékesen de mégis a jelen keretek közt így elérhető liberális-konzervatív-keresztény megoldásai miatt.
Biztos lehet sokkal jobban is csinálni - ott a pálya mindenki előtt!
Lásd a PKP dinamikus felemelkedése ...
Kedves tőled, és értékelem, hogy egyelőre azért Te még nem kéred a kitiltásomat...
- nagy ritkán nézem az M1 hiradót, a MH-t, ha ennek bármi jelentősége lenne.
Sőt azt olvastam, a királyi médiát már szinte senki sem nézi:)
Az A.. a mindennapi vizuális inforrásom, ha már.
- Tömjén Zsoltiról ölég markáns véleményem volt/van, egyszer még kedves bloggazdánkat is hozzá hasonlítottam egy rettentő rossz posztjában;-)
Ettől függetlenül a maga részmunkáját végzi, akár lóra is száll -fehérre - ha kell:)
- a szokásos orbángyalázó blogok közül messze a legjobbnak tartom HaFr-ét, mi több a konzervativizmus kívánatosságában abszolút egyetértek vele - talán csak mást értünk alatta.
Sajnálom hogy az egykori orbán-tanácsadó teljesen szembefordult vele, még ha meg is értem filozófusi indulatát a nagyon tökéletlenül, botladozva, csak töredékesen de mégis a jelen keretek közt így elérhető liberális-konzervatív-keresztény megoldásai miatt.
Biztos lehet sokkal jobban is csinálni - ott a pálya mindenki előtt!
Lásd a PKP dinamikus felemelkedése ...
Kedves tőled, és értékelem, hogy egyelőre azért Te még nem kéred a kitiltásomat...
Egy FB-bejegyzésben olvasom:
< Egy keresztény nagyvállalkozó ismerősöm írja: "A sok keresztény polgári barátra ismerősre gondoltam, akik jobbat érdemelnek. Milyen jó lenne egy igazi konzervatív kormány ami igazi keresztény alapokon alapulna; ami harcolna a lopás es a mutyizás…..
egy mondat a ...
2015.06.23 21:39:56
@unionista᠍:
'az indoeurópai-őseurázsiai egyesített nemzettudat illetve a délszlávoktól eredő nemzeti érzület. ebből lehet korszellem, '
:)))
nem viszed túlzásba egy kicsit?
'az indoeurópai-őseurázsiai egyesített nemzettudat illetve a délszlávoktól eredő nemzeti érzület. ebből lehet korszellem, '
:)))
nem viszed túlzásba egy kicsit?
Aki nem próbálta még a pártcsinálást kedvezőtlen nyilvánosság, hegemón pártszerkezet és társadalmi kiábrándultság közepette, az nem is tudja, milyen érdekes misszió az. Nem részletezem most se az apró vargabetűket, se az örömöket és sikereket, vagy az ismertség lapályán…..
egy mondat a ...
2015.06.21 22:32:51
@unionista᠍: :))))
egy mondat a ...
2015.06.22 21:17:25
@kerekkobolya: :)
egy mondat a ...
2015.06.23 07:40:53
@kerekkobolya:
Ó a mi kedves Zsótikánk nem mai zseni, voltak ennél sokkal durvább kommentjei is.
Lesznek is.
Régebben még meglepődtem hogy a bloggazdáknak ez miért jó, de ez van.
Errefelé borsófa erdőket telepítettünk a gonosz akácok helyébe, azok fordultak termőre ;-)
Ó a mi kedves Zsótikánk nem mai zseni, voltak ennél sokkal durvább kommentjei is.
Lesznek is.
Régebben még meglepődtem hogy a bloggazdáknak ez miért jó, de ez van.
Errefelé borsófa erdőket telepítettünk a gonosz akácok helyébe, azok fordultak termőre ;-)
A kormánypropaganda terjesztésében a szerb-magyar határzárral kapcsolatban is verhetetlennek bizonyult a "közszolgálatinak" becézett lakájmédia. Érdemes áttekintenünk az MTI-ben megjelent beszámolók alapján, hogy a Szijjártó Péter csodás bejelentése óta eltelt rövid…..
egy mondat a ...
2015.06.21 11:15:22
@xclusiv:
- Raguzának vajh mi köze ahhoz, hogy egy seggfej nagyképű beképzelt blogger az ostoba poénja kedvéért így írjon?
- A mai magyar médiában nem találsz Nógrádihoz hasonló kvalitású, higgadt, mindig racionális, tájékozott 'biztonságpolitikai szakértőt' - ha már ezt a definíciót használja valaki.
Ennyire éktelenül tahó nem lehetne még egy ilyen szubjektív blogger sem.
A konkrét probléma akut kezelésére amúgy senkinek sincs jobb, használhatóbb ötlete: a kerítéseken vannak kapuk, ott lehet jelentkezni a menekülteknek, senki nem lesz megfosztva attól a lehetőségtől hogy ha valóban menekült, akkor befogadja az Eu.
Aki meg csak a jobb élet reményében jönne, az meg szintén a liberális demokráciák sztenderdje szerint megteheti ezt most is - az egy más kérdés, hogy az EU fejlett országai is csak a számukra hasznot hajtó 'gazdasági menekültekre' tartanak igényt, a többit toloncolják vissza.
Oda, ahol beléptek az EU schengeni határán, ha jól értem.
És bíbelődjenek velük ott - jelesül Magyarországon.
- Ez a 'jobbikos' magyarázat annyira szánalmas, impotens, felesleges is reagálni rá.
A tényleg szerencsétlen, primitív plakátok viszont annyit elértek hogy a problémának igen nagy nyilvánosságot teremtettek.
A kormány kommunikációja valóban ölég gyatra volt kétségtelenül.
De már abban sem vagyok biztos, hogy nem számolták-é bele a várható ostoba, rövidlátó, szemellenzős, primitív, végtelenül demagóg farizeus 'balliberális' nyilvánosság jól kiszámítható reakcióját, amivel sokkal többet tesznek majd ők a hazai és a nemzetközi nyilvánosság megmozgatásával, mintha csak a kormányzat a saját kommunikációjára bízná ezt.
Amint látható, ez láthatóan sokkal hatékonyabb lett.
- Raguzának vajh mi köze ahhoz, hogy egy seggfej nagyképű beképzelt blogger az ostoba poénja kedvéért így írjon?
- A mai magyar médiában nem találsz Nógrádihoz hasonló kvalitású, higgadt, mindig racionális, tájékozott 'biztonságpolitikai szakértőt' - ha már ezt a definíciót használja valaki.
Ennyire éktelenül tahó nem lehetne még egy ilyen szubjektív blogger sem.
A konkrét probléma akut kezelésére amúgy senkinek sincs jobb, használhatóbb ötlete: a kerítéseken vannak kapuk, ott lehet jelentkezni a menekülteknek, senki nem lesz megfosztva attól a lehetőségtől hogy ha valóban menekült, akkor befogadja az Eu.
Aki meg csak a jobb élet reményében jönne, az meg szintén a liberális demokráciák sztenderdje szerint megteheti ezt most is - az egy más kérdés, hogy az EU fejlett országai is csak a számukra hasznot hajtó 'gazdasági menekültekre' tartanak igényt, a többit toloncolják vissza.
Oda, ahol beléptek az EU schengeni határán, ha jól értem.
És bíbelődjenek velük ott - jelesül Magyarországon.
- Ez a 'jobbikos' magyarázat annyira szánalmas, impotens, felesleges is reagálni rá.
A tényleg szerencsétlen, primitív plakátok viszont annyit elértek hogy a problémának igen nagy nyilvánosságot teremtettek.
A kormány kommunikációja valóban ölég gyatra volt kétségtelenül.
De már abban sem vagyok biztos, hogy nem számolták-é bele a várható ostoba, rövidlátó, szemellenzős, primitív, végtelenül demagóg farizeus 'balliberális' nyilvánosság jól kiszámítható reakcióját, amivel sokkal többet tesznek majd ők a hazai és a nemzetközi nyilvánosság megmozgatásával, mintha csak a kormányzat a saját kommunikációjára bízná ezt.
Amint látható, ez láthatóan sokkal hatékonyabb lett.
Mezei Balázs, a Pázmány tanszékvezető professzora világossá tette a Bölcsészkar álláspontját a Holokauszt-oktatás bevezetésével kapcsolatban, miszerint azt ezért kell tanítani az általánosan kötelező (kvázi közművelődési) tárgyak sorában, mert az az emberiség ügye és a…..
egy mondat a ...
2015.06.16 16:24:16
Nagyon érdekesnek tartottam mindig is egy adott társadalom versenyképes egyensúlyának (vagy ennek hiányának) és uralkodó politikai kultúrájának összefüggéseit. Különös súllyal vetődik fel a kérdés egy versenyképtelen társadalom és a politikai kultúrájának esetében,…..
egy mondat a ...
2015.06.15 10:56:56
@tamas11:
' Ahonnan a kivándorlók jönnek, ott éppenhogy NINCS liberalizmus!'
Ja.
De egészen addig nem akartak annyira kivándorolni, míg a 'liberalizmus' online fegyverexportjának segedelmével nem igyekezett volna odaplántálni. Kicsit felemásra sikerült, lásd 'arab tavasz' fedőnevű demokráciaexport be-kiviteli aktuális egyenlege.
Persze homokba dugni liberál-dogmatikus fejünket sokkal egyszerűbb, mint szembenézni a valósággal, következményekkel.
' Ahonnan a kivándorlók jönnek, ott éppenhogy NINCS liberalizmus!'
Ja.
De egészen addig nem akartak annyira kivándorolni, míg a 'liberalizmus' online fegyverexportjának segedelmével nem igyekezett volna odaplántálni. Kicsit felemásra sikerült, lásd 'arab tavasz' fedőnevű demokráciaexport be-kiviteli aktuális egyenlege.
Persze homokba dugni liberál-dogmatikus fejünket sokkal egyszerűbb, mint szembenézni a valósággal, következményekkel.
egy mondat a ...
2015.06.15 11:39:47
@tamas11: mondjuk megpróbálnám inkább 'megérteni az idők szavát', és nem én ordítoznám tele vele a világot. Mert attól még nem lesz az, akárhány média is nyomja.
Ez persze még hiú ábrándként sincs bennem, az amerikai liberális demokrácia sosem lesz tekintettel senki másra, szerintem még a saját valódi érdekére sem.
Amíg teheti ...
Ez persze még hiú ábrándként sincs bennem, az amerikai liberális demokrácia sosem lesz tekintettel senki másra, szerintem még a saját valódi érdekére sem.
Amíg teheti ...
egy mondat a ...
2015.06.15 11:43:05
@tamas11:
(próbált volna leponex így ironizálni :( )
hát ha neked irónia az, hogy valaki azért születhetett meg, mert a liberálisok nem engedték kötelezővé tenni a fogamzásgátló tablettát ... -hol is?
(próbált volna leponex így ironizálni :( )
hát ha neked irónia az, hogy valaki azért születhetett meg, mert a liberálisok nem engedték kötelezővé tenni a fogamzásgátló tablettát ... -hol is?
"A Quaestor-ügy Európa egyik legnagyobb pénzügyi botrányává dagad" -- írta nemrég még az Index. A Fidesz-közeli csalássorozat lényegét ugyanakkor máig nem sikerült elmagyarázni a magyar népnek, pedig kiszervezett állampapíroktól kezdve kétes alakokon és a pilótajátékon…..
egy mondat a ...
2015.06.11 18:20:57
@zipe moha: Amúgy meg a 'manyup' szintén csak kiegészítő jellegű volt, az állami nyugdíjváromány cirka harmada.
egy mondat a ...
2015.06.11 20:59:35
@abdul hackeem:
'Pont ezért gondolom azt, hogy az egyén által felhalmozott érték, vagyoni jog, akármi lehetne - ahogy írtam - egy jobb minőségű rendszer alapja.'
Ebben semmi vita nincs köztünk, igazából ezen lenne érdemes - sőt, elengedhetetlen - értelmes, 'politikamentes' komoly társadalmi polémiát folytatni.
Az alapdilemma szerintem mégis az, hogy legyen-e állami - azaz szolidaritáson alapuló - nyugdíj, és mellette a magángondoskodás támogatása, vagy tovább erőltessük a tisztán magánnyugdíj-rendszert.
Mert ez utóbbi választása esetén azt is ki kell mondani, hogy senki ne számítson rokkantnyugdíjra, senki ne számítson bármiféle közösségi anyagi támogatásra ha elfogy a számlájáról a felhalmozott vagyon, és még jónéhány kérdés maradna ...
Mohának teljesen igaza van, a nyugdíjrendszerből hiányzó sokezermilliárd, meg a jelenlegi államadósság gyakorlatilag determinál.
Szívesen, bár a kedvencem az Attila :)
Sok sikert, és jó irányt!
'Pont ezért gondolom azt, hogy az egyén által felhalmozott érték, vagyoni jog, akármi lehetne - ahogy írtam - egy jobb minőségű rendszer alapja.'
Ebben semmi vita nincs köztünk, igazából ezen lenne érdemes - sőt, elengedhetetlen - értelmes, 'politikamentes' komoly társadalmi polémiát folytatni.
Az alapdilemma szerintem mégis az, hogy legyen-e állami - azaz szolidaritáson alapuló - nyugdíj, és mellette a magángondoskodás támogatása, vagy tovább erőltessük a tisztán magánnyugdíj-rendszert.
Mert ez utóbbi választása esetén azt is ki kell mondani, hogy senki ne számítson rokkantnyugdíjra, senki ne számítson bármiféle közösségi anyagi támogatásra ha elfogy a számlájáról a felhalmozott vagyon, és még jónéhány kérdés maradna ...
Mohának teljesen igaza van, a nyugdíjrendszerből hiányzó sokezermilliárd, meg a jelenlegi államadósság gyakorlatilag determinál.
Szívesen, bár a kedvencem az Attila :)
Sok sikert, és jó irányt!
egy mondat a ...
2015.06.11 21:11:15
@zipe moha:
'érződik társadalmi szinten is '
Ja, sok mindent éreztek már társadalmi szintnek ... :-)
Én például nagyon bírom Bogár Laci bácsi érzeményeit, és lehet benne sok igazság is, csak épp nem megyünk semmire vele.
Talán nem küld újabb büntibe jó bloggazdánk e kommentem miatt, de az én társadalmi szintű érzeményem szerint 1994 óta az első kormányzat a mostani, aki az adott történelmi-politikai-nemzetközi-... keretek között megpróbálja azt elérni, amire képessége, lehetősége van.
Sokszor nagyon gyatrán, hihetetlenül pocsék, néha ostoba kommunikációval nehezítve saját helyzetét is. ...
Felfokozott érdeklődéssel várom, mikor jön létre itthon egy valamire való hihető, gazdasági-politikai alternatíva, hogy ennél sokkal jobban is lehet csinálni.
Már aki tényleg meggyőző tudna lenni ...
'érződik társadalmi szinten is '
Ja, sok mindent éreztek már társadalmi szintnek ... :-)
Én például nagyon bírom Bogár Laci bácsi érzeményeit, és lehet benne sok igazság is, csak épp nem megyünk semmire vele.
Talán nem küld újabb büntibe jó bloggazdánk e kommentem miatt, de az én társadalmi szintű érzeményem szerint 1994 óta az első kormányzat a mostani, aki az adott történelmi-politikai-nemzetközi-... keretek között megpróbálja azt elérni, amire képessége, lehetősége van.
Sokszor nagyon gyatrán, hihetetlenül pocsék, néha ostoba kommunikációval nehezítve saját helyzetét is. ...
Felfokozott érdeklődéssel várom, mikor jön létre itthon egy valamire való hihető, gazdasági-politikai alternatíva, hogy ennél sokkal jobban is lehet csinálni.
Már aki tényleg meggyőző tudna lenni ...
A magyar kulturális identitások átlaga (individualista/egoista, bizalmatlan, pesszimista, vezérelvű, nacionalista, ugyanakkor békés, ami másfelől a kezdeményezőkészség hiányát is jelenti) értelemszerűen nem kedvez a polgárosodás programjának és az országot átható konstruktív…..
egy mondat a ...
2015.06.11 16:29:50
@HaFr:
'de minek, ha ilyen rosszul állok, ha csak 13 olvasóm van, nemde? :)'
Meg kéne becsülni a leghűségesebbeket, nem gondolod?
Meg aztán milyen szép fricska lenne a diktatórikus, autokrata rendszergazdának, ha a bloggazda végre szabadon dönthetne a saját szellemi tulajdonáról méltánytalanul rabságba, elnyomásba taszított kommentelője szabadságvesztésének felfüggesztéséről?
:)
'de minek, ha ilyen rosszul állok, ha csak 13 olvasóm van, nemde? :)'
Meg kéne becsülni a leghűségesebbeket, nem gondolod?
Meg aztán milyen szép fricska lenne a diktatórikus, autokrata rendszergazdának, ha a bloggazda végre szabadon dönthetne a saját szellemi tulajdonáról méltánytalanul rabságba, elnyomásba taszított kommentelője szabadságvesztésének felfüggesztéséről?
:)
egy mondat a ...
2015.06.11 18:26:20
@HaFr:
Én ragaszkodtam (volna) az egyetlen nickemhez, még meg is alázkodtam érte; eddig csak osszian nem bírta el visszafogott iróniámat :)
Rendíthetetlen barátsággal köszönöm!
Pontosabban köszönni fogom, amint látom ...
Én ragaszkodtam (volna) az egyetlen nickemhez, még meg is alázkodtam érte; eddig csak osszian nem bírta el visszafogott iróniámat :)
Rendíthetetlen barátsággal köszönöm!
Pontosabban köszönni fogom, amint látom ...
egy mondat a ...
2015.06.11 18:28:28
@Holger Hartland: :)
Van állítólag valamilyen intakt magyar kultúra, amelyet meg kéne óvnunk a ránk fenekedő világgal szemben. Hálás lennék, ha valaki elárulná, mi az. Amit én a tágabb magyar kultúrából látok (és nem vagyok vak), az a boldogtalansággal, a bizalmatlansággal, a társadalmi…..
egy mondat a ...
2015.06.10 21:54:06
Nem jött még új adat a 400 ezres szám óta, talán felkúszik az még egy-kétszázezerrel, ha a propagandistákon múlik, de ezzel együtt világos: a -- természetesen a hazai szavazóknak szánt -- bevándorlóellenes gyűlöletkampány megbukott. Ebből egy valamennyire is "konzultatív"…..
egy mondat a ...
2015.06.08 13:18:11
@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem, én komolyan gondolom ezt, egy bloggert persze kötnek a fixációihoz a szelektív valóságszeletkék, egy egyszerű vidéki kommerben lenni kell alázatosságnak a teljes valóság és a demokratikus jogaival élő választópolgárok döntédei felé;-)
Nem, én komolyan gondolom ezt, egy bloggert persze kötnek a fixációihoz a szelektív valóságszeletkék, egy egyszerű vidéki kommerben lenni kell alázatosságnak a teljes valóság és a demokratikus jogaival élő választópolgárok döntédei felé;-)
egy mondat a ...
2015.06.08 15:01:17
@Centurio Q:
'Az egész ügyet nyugodtan lehetne szakpolitikai szinten kezelni'
Az évi egymillióhoz közelítő illegális uniós határátlépést 'szak'politikával kezelni annyit tenne, hogy áthatolhatatlan falat, kerítést húzna Európa a határai mentén, és csak azok kapuin, legálisan lehetne bejutni, vagy valódi menedékjogot kérve megvárni annak elbírálását.
'Az európai kvótarendszer szerint nekünk kemény 307 menekültet kell befogadnunk. Ez tényleg hihetetlen tehernek tűnik.'
Ez még akár elfogadható is lenne, ennyi valóban életveszélyben lévő menedékkérőt befogadhat bármely ország.
De ugye a problémát nem ez, hanem a 'gazdasági menekült' sokszázezres-egymilliós tömege okozza, ezt mossa össze demagóg tendenciával a 'balliberális' médiahiszti - jól láthatóan kisstílű politikai érdekeinek megfelelően.
ERRE kell valódi választ adni, jöhessenek-e ezentúl is korlátlan számban, akadálytalanul, embertelen embercsempészek által kényszerítve, vagy az Eu tegyen hatékony lépéseket ennek az áradatnak megállítására.
A többi mind ócska mellébeszélés, aljas 'bal-liberális' médiahazugság, propaganda.
'Az egész ügyet nyugodtan lehetne szakpolitikai szinten kezelni'
Az évi egymillióhoz közelítő illegális uniós határátlépést 'szak'politikával kezelni annyit tenne, hogy áthatolhatatlan falat, kerítést húzna Európa a határai mentén, és csak azok kapuin, legálisan lehetne bejutni, vagy valódi menedékjogot kérve megvárni annak elbírálását.
'Az európai kvótarendszer szerint nekünk kemény 307 menekültet kell befogadnunk. Ez tényleg hihetetlen tehernek tűnik.'
Ez még akár elfogadható is lenne, ennyi valóban életveszélyben lévő menedékkérőt befogadhat bármely ország.
De ugye a problémát nem ez, hanem a 'gazdasági menekült' sokszázezres-egymilliós tömege okozza, ezt mossa össze demagóg tendenciával a 'balliberális' médiahiszti - jól láthatóan kisstílű politikai érdekeinek megfelelően.
ERRE kell valódi választ adni, jöhessenek-e ezentúl is korlátlan számban, akadálytalanul, embertelen embercsempészek által kényszerítve, vagy az Eu tegyen hatékony lépéseket ennek az áradatnak megállítására.
A többi mind ócska mellébeszélés, aljas 'bal-liberális' médiahazugság, propaganda.
egy mondat a ...
2015.06.08 16:35:04
@high up!:
'Hiába na, 90%-nyi Átlaghülyemagyar országa vagyunk'
Kommentjeid alapján kétségem nem volt eddig sem, tényleg azok lehettek :)
'Hiába na, 90%-nyi Átlaghülyemagyar országa vagyunk'
Kommentjeid alapján kétségem nem volt eddig sem, tényleg azok lehettek :)
Avagy (állítólag) 400 ezer visszaküldött nemzeti inzultációs ívből feldolgozott 200 ezer 90%-a (tehát összesen 180 ezer) többséget ér a 8 millión belül. Kovács kormányszóvivő mesterien ülteti el a Fidesz-szavazók fejében, hogy a kudarcos akció valójában fényesen igazolja…..
Simán lehetne nyerni innen.
Adott egy baloldali ellenzék, amelyiknek nincs piacképes terméke, gyenge a brandje (MSZP, Gyurcsány stb.), olyan rosszak az értékesítőik (arcaik), hogy már minden piaci cégtől kirúgtak volna őket, alacsony a pártok működési hatékonysága, és végül…..
egy mondat a ...
2015.06.06 13:13:09
A jövő beláthatatlan, ezért a személyes szabadság mindennapos tágulásának vastörvénye beláthatatlan következményekhez vezet. Aligha lehet kogens (kötelezően érvényes) érvet felhozni azzal szemben, hogy mindenki megválaszthassa a lakhelyét, identitását, nemét, bármit, ami…..
egy mondat a ...
2015.06.05 10:45:41
@Lexa56: hát nem, ezért nincs is semmi értelme az Evangéliumot idecitálni egy kényes politikai-gazdasági probléma 'helyes' kezeléséhez.
Vagy ha igen, akkor konzekvensen.
Érdeklődve várom a híreket a Ferenc testvér magánadományából minden hazánkat felkereső menekült számára megnyitott befogadóházakról, ahol Molnár testvérünk személyesen végzi gondozásukat Gréczy testvérrel felváltva.
A folyamatos adománygyűjtést meg koordinálhatnád magad is, bebizonyítva hogy lehet máshogy is csinálni ezt mint ez a gonosz Orbán.
Hajrá!
Vagy ha igen, akkor konzekvensen.
Érdeklődve várom a híreket a Ferenc testvér magánadományából minden hazánkat felkereső menekült számára megnyitott befogadóházakról, ahol Molnár testvérünk személyesen végzi gondozásukat Gréczy testvérrel felváltva.
A folyamatos adománygyűjtést meg koordinálhatnád magad is, bebizonyítva hogy lehet máshogy is csinálni ezt mint ez a gonosz Orbán.
Hajrá!
egy mondat a ...
2015.06.05 15:03:12
egy mondat a ...
2015.06.06 13:09:51
@Lexa56: nos, ezt olvashattam -most épp a zorbánista origón:
'A bevándorlás komoly kihívások elé állítja az uniót. Ezt már Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője mondta tegnap délután, a képviselőcsoport elnökségének kihelyzett ülését követően. A német európai parlamenti képviselő megismételte, a polgárháború sújtotta Szíriából érkezők iránt befogadónak kell lennie az uniónak, az érkezők kétharmadát kitevő gazdasági menekülteket viszont haza kell küldeni. Az uniónak ugyanis elsősorban a saját ifjúságát kell szem előtt tartania, hiszen fiatalok millióinak nincs munkája.'
OV szinte pontosan ezzel érvel, a fiatalok helyett ugyan Európa szegényeit - a romákat - említve ...
'A bevándorlás komoly kihívások elé állítja az uniót. Ezt már Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője mondta tegnap délután, a képviselőcsoport elnökségének kihelyzett ülését követően. A német európai parlamenti képviselő megismételte, a polgárháború sújtotta Szíriából érkezők iránt befogadónak kell lennie az uniónak, az érkezők kétharmadát kitevő gazdasági menekülteket viszont haza kell küldeni. Az uniónak ugyanis elsősorban a saját ifjúságát kell szem előtt tartania, hiszen fiatalok millióinak nincs munkája.'
OV szinte pontosan ezzel érvel, a fiatalok helyett ugyan Európa szegényeit - a romákat - említve ...
Nem tudom, az anti-homofób aktivisták miért ragaszkodnak ahhoz, hogy megváltoztassák a homofób polgárok ízlését vagy világképét (amihez az utóbbiaknak is joguk van), miért nem veszik célba ehelyett a törvényeket. A polgárjogi egyenlőségből ugyanis viszonylag problémamentesen…..
egy mondat a ...
2015.05.31 18:10:23
@HaFr:
' Az egyenlőséget nem az egyenlőség gyakorlásának tárgya definiálja, hanem a személy, aki mindenki mással egyenlő.'
Így aztán teljességgel elfogadhatatlan a Te konzervativizmusodnak hogy a 'házasság' nem csak heteroszexuális jellegű megkötésekkel van további megkülönböztetésekel ellátva, de a vér szerinti közeli hozzátartozóra nézve is indokolhatatlan és hátrányos diszkriminációt tartalmaz; nyilván ezt is meg kell szüntetni... (nemrég a zindexen követelték ismét a csimpánzok személyes jogai semmibevételének eltörlését)
' Az egyenlőséget nem az egyenlőség gyakorlásának tárgya definiálja, hanem a személy, aki mindenki mással egyenlő.'
Így aztán teljességgel elfogadhatatlan a Te konzervativizmusodnak hogy a 'házasság' nem csak heteroszexuális jellegű megkötésekkel van további megkülönböztetésekel ellátva, de a vér szerinti közeli hozzátartozóra nézve is indokolhatatlan és hátrányos diszkriminációt tartalmaz; nyilván ezt is meg kell szüntetni... (nemrég a zindexen követelték ismét a csimpánzok személyes jogai semmibevételének eltörlését)
egy mondat a ...
2015.05.31 19:47:31
@HaFr: " 2. a probléma ÉPPEN EZ -- hogy hol a határ"
Pontosan, ahogy írod, a 'házasság' definíciója ( egy férfi és egy nő tartós kapcsolatának SZABAD vállalása, annak jogi elismerése ) UTÁN jön azon keretek kialakítása - rokonsági fok, kor, létrehozható házasságok száma egyidejűleg, házasság felbontása, anyagi viszonyok házasságon belül, etc...; és ezen keretek határán tényleg lehet változtatni, de ha a hetero irányultságot akarod megváltoztatni, akkor magát a házasságot számolnád fel,
ennyi.
Pontosan, ahogy írod, a 'házasság' definíciója ( egy férfi és egy nő tartós kapcsolatának SZABAD vállalása, annak jogi elismerése ) UTÁN jön azon keretek kialakítása - rokonsági fok, kor, létrehozható házasságok száma egyidejűleg, házasság felbontása, anyagi viszonyok házasságon belül, etc...; és ezen keretek határán tényleg lehet változtatni, de ha a hetero irányultságot akarod megváltoztatni, akkor magát a házasságot számolnád fel,
ennyi.
Magyarország megszállása önmagunk által már a török uralom 150 évével vetekszik az időtartamát tekintve, és minden bizonnyal megelőzi azt a károkozásban. 1867 óta egyre rosszabb megoldások követik egymást a politikai rendszerünkben, ennek hatására folyamatosan torzul a…..
egy mondat a ...
2015.05.31 17:25:43
@HaFr: Péter, amikor kitiltottál, eailban írtan Neked, bemutatkoztam, telefonszámot de talán még lakcímet is megírtam ... számos nicken kértelek méltánytalan kitiltásom felülvizsgálatára, személyes sértegetésedre nem válaszolta; ha nem lesz több kifogásod, szívesen bemutatkozok újra.
egy mondat a ...
2015.05.31 18:14:04
@HaFr: talán dolgozz rajta egy kicsit, B-C pontok :)
egy mondat a ...
2015.05.31 19:08:50
Orbán Viktor teljesen indokolatlan támadást indított Gyurcsány ellen azzal a váddal, hogy az Altuson keresztül Európából nyert közpénzekkel (illetve az ezekből képződött osztalékkal) finanszíroztatja a politikai tevékenységét. Ez az egész gondolati konstrukció annyira ostoba,…..
egy mondat a ...
2015.05.27 15:36:15
Orbán Viktor öt éve vágyakozik többnek látszani egy kis ország kellemetlen, kissé faragatlan miniszterelnökénél, de a hazai nyilvánosságot leszámítva, amelynek letarolása kellemesen felnagyítja a külvilágbeli szerepét, sehol sem foglalkoznak a vágyaival. Pontosabban volt két…..
egy mondat a ...
2015.05.22 22:49:46
@egyetmondok:
',amely bérszínvonalat az adott állam gazdasága számára "előír".'
@explanatus meg azt írta hogy Svájcban népszavazás írt elő magasabb minimálbért, nálunk meg a szakértők állandóan jajgatnak ha az állam emelni szándékozik a kötelező minimálbért; az egészen szakértők szerint az államnak be sem szabadna avatkozni a szent PIAC törvényeibe mert semmi kompetenciája nincs benne.
',amely bérszínvonalat az adott állam gazdasága számára "előír".'
@explanatus meg azt írta hogy Svájcban népszavazás írt elő magasabb minimálbért, nálunk meg a szakértők állandóan jajgatnak ha az állam emelni szándékozik a kötelező minimálbért; az egészen szakértők szerint az államnak be sem szabadna avatkozni a szent PIAC törvényeibe mert semmi kompetenciája nincs benne.
egy mondat a ...
2015.05.22 23:10:43
egy mondat a ...
2015.05.24 08:21:18
@explanatus: :)
Az NSA-botrány, azaz az amerikai titkosszolgálatok túlkapásainak leleplezése olyan hullámverést keltett, hogy a téma a népszerű médiát is elérte. John Oliver Last Week Tonight című műsorának néhány héttel ezelőtti adásában a fő téma az volt, hogyan élnek vissza a kormányok hatalmukkal, és figyelik…..
egy mondat a ...
2015.05.19 07:54:22
egy mondat a ...
2015.05.19 20:38:06
@Paul Summers:
Ettől még nem tilos elolvasni saját írását.
Olyan diszkrét bája tud lenni, amikor a maga természetes (liberális) módján ugyanazon az oldalon barbározzák a halálbüntetésről szóló disputának még a gondolatát is, és megelégedetten közlik a bostoni robbantó és az volt egyiptomi elnök halálos ítéletét ...
A mi Fannink meg záró mondatában e derék demokrácia (aki legalább a saját állampolgárai ellen fejezze már be a kémkedést) vágyott és kívánatos végéről így ábrándozik:
' úgy bízhatunk az orwelli államberendezkedés bukásában.'
De ki fogja akkor finanszírozni Fanniékat?
Ettől még nem tilos elolvasni saját írását.
Olyan diszkrét bája tud lenni, amikor a maga természetes (liberális) módján ugyanazon az oldalon barbározzák a halálbüntetésről szóló disputának még a gondolatát is, és megelégedetten közlik a bostoni robbantó és az volt egyiptomi elnök halálos ítéletét ...
A mi Fannink meg záró mondatában e derék demokrácia (aki legalább a saját állampolgárai ellen fejezze már be a kémkedést) vágyott és kívánatos végéről így ábrándozik:
' úgy bízhatunk az orwelli államberendezkedés bukásában.'
De ki fogja akkor finanszírozni Fanniékat?
Konzervativizmus – alapelvek
Itt nincs lehetőség a szellemtörténeti pozicionálásra és vitára, talán elég annyit leszögezni, hogy a konzervativizmus alapvetően szkeptikus a programszerű és doktriner módon erőltetett emberi megoldásokkal (social engineering) szemben, tiszteli az…..
egy mondat a ...
2015.05.13 23:57:19
@Khonsu:
Azt nem tudom, az iszlám mennyire (lesz) sikeres az Eu-ban, de az ' amikor nekirontott a legvégső struktúrának ' dermesztően pontos leirata a mai valóságnak, amikor a szakállas énekesnő után heterofób párokkal ékesítik fel a bécsi gyalokátkelőhelyeket az 'euróviziós dalfesztiválra'.
Amikor a heterofóbia komplett ideológiai rendszerré igyekszik válni.
Volt már ilyen a történelemben.
Azt nem tudom, az iszlám mennyire (lesz) sikeres az Eu-ban, de az ' amikor nekirontott a legvégső struktúrának ' dermesztően pontos leirata a mai valóságnak, amikor a szakállas énekesnő után heterofób párokkal ékesítik fel a bécsi gyalokátkelőhelyeket az 'euróviziós dalfesztiválra'.
Amikor a heterofóbia komplett ideológiai rendszerré igyekszik válni.
Volt már ilyen a történelemben.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
'A brit kormány kerítést küld a franciaországi Calais-ban lévő átkelőhely megerősítésére, miután egyre nehezebben tudják megakadályozni, hogy a Nagy-Britanniába igyekvő menekültek felszálljanak a szigetországba tartó járművekre.'
Na már ketten szegik a schengent, logikusan.