Adatok
krogergo
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
‹⊗›
Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni.
‹⊗›
Előző posztunkban egy szinte gyári állapotú Simson Schwalbét vettünk közelebbről szemügyre. A következő történetben tovább halmozzuk majd az élvezeteket, hiszen Bence és Marek…..
krogergo
2015.08.27 22:36:09
@gus: Szia! Tudnál segíteni hogyan induljak neki egy ilyen igazolás beszerzésének?
Keresik őket, adják-veszik őket, mennek, amíg van vizsga, aztán bontó. A Halál Völgye tele van romokkal, de vajon akadnak túlélők?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Örömmel olvastam cikketeket, gratula a gépekhez, és a túrához!
Kár, hogy nem találkoztam veletek, ugyan is Écs-en lakom :) Még a szerelésben is tudtam volna segíteni.
Gyerekkorból már rég kinőttem, de a Simsonozásból soha! Jelenleg egy sárga 1988-es S51B 2-4-H (4 sebességes, 6V-os electronic) motorom van. Sok éve én is pajtából vettem, 3600km-el. Teljesen restaurálva van, a blokkja érintetlen (szimeringeket kellett csak cserélni, de ebben már dekni levétellel megoldható). Gyújtást egyszer rendbe tettem, remélem remélem kb. örökre jó lesz, tirisztoros. A tyúkólban pihent karburátort nem sikerült rendbe raknom, így került rá egy újszerű Bing15-ös, ez is kb. örök élet +1 nap a gyárihoz képest. Került rá egy nagy plexi (saját gyártmány) és egy túradoboz. Jelenleg 6500km van benne. Néha elmegyek vele Győrbe, ha nincs kedvem a dugóban autóval állni és klímázni, meg lazításképpen nagy ritkán túrázni, kiengedni a munka utáni gőzt.
Tavaly szándékoztam egy nagyobb, Európai túrát tenni, de le kellett mondanom róla. Miután 6 ország nagykövetségének is írtam levelet (mind válaszolt 1 héten belül ), vázolva terveimet, mindenki azt írta, hogy rendszám nélkül nem mehetek, kivétel pedig sajnos nincs.
Ha legközelebb mentek valamerre, és megengeditek, hogy csatlakozzam, szívesen elmennék veletek.
krogergo@freemail.hu