Regisztráció Blogot indítok
Adatok
makmarci

0 bejegyzést írt és 220 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe hullt négy órában viszont jól körül tudtam nézni a frankfurti légikikötőben, ahol mindig van néhány kiállított új autó. És persze ha az embernek ilyen sok az ideje,…..
A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez, annak nem kell számolnia a koszolódással. Miért is kéne, ha a műszerfaltervezők is megtehetik, hogy a leggyakrabban tapogatott felületeket csinálják fényes, lakkozott…..
makmarci 2014.10.07 20:02:38
@Ciri: A látvány csalós, amúgy inkább a hátsó látszik másnak, de ez csak attól van, hogy az első ajtó hátuljában pont valami sötét tükröződik, másrészt pedig a gyöngyház(as) fényezés miatt nagyon sokat változik a szín már attól is, hogy az egyik elem a másikhoz képest picit más szögben áll.
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát. Kezdetben még nagyon nehézre sikeredett de itt van a végleges verzió, amit most te is kitölthetsz! Lehet, hogy valamelyik kérdésnél több helyes válasz is…..
Belsőség Ilyen az öreg dízel 2014.04.26 06:35:22
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény. A téli, nyári gumi váltogatása bosszantóan sok időt rabol el, még talán időpontot is kell…..
Aki szereti az autóversenyeket, az jól ismeri a Nissan DeltaWing-projektjét. A fura kinézetű versenygépet (talán nem véletlenül kapta a Száguldó Péló nevet) 2012-ben be is nevezték a Le Mans-i 24 órásra (versenyen kívül) és nem is teljesített rosszul, a 29. helyen kvalifikálta…..
December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását. Ami lehet, hogy valójában nem is ennyi, hanem mondjuk 95, vagy akár 102. Mindegy, nekünk ez a százas és úgy is hívjuk, úgy is készülünk rá. És ez nem egy akármilyen adás lesz, hiszen a stúdiót ezúttal…..
makmarci 2013.12.20 20:59:06
@e1: Na igen, pont erre gondoltam én is ! Tökéletesen egyet értünk.
makmarci 2013.12.21 19:40:28
@ommm: e1-nek teljesen igaza van, pontosan így érzek én is ! Attól, hogy hiper kattintási számaitok vannak, még nem jelenti azt, hogy az izgalmas, érdekes, minőségi cikkekből is több van. Tényleg uncsi sokszor, van olyan többször is, hogy egyszerűen semmi értelmeset sem találok, arról meg nem is szólva, hogy utólag rákeresni bármire, kész szopás. Téma szerint, vagy cím szerint is szinte lehetetlen, minden baromság bejön találatba, csak ami kéne nem.
Ja, és a legfontosabb : NE SÉRTŐDJ MEG, nem bántani akarunk, de talán mi, akik nem ott dolgozunk pár éve, hanem sok év óta követjük figyelemmel naponta többször is az oldalt, talán reálisabban látjuk a helyzetet. A jó cikk sem attól lesz jó, hogy hányan olvassák, azt csöcsökkel is el lehet érni, meg ufókkal.
Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről. Emlékszem, akkor szakadt rólam a víz, hőség volt, durva a nyár. Most itt ülök pulcsiban. Nem csak egy év telt el tehát, hanem egy évszak is hozzá. Öt évszakkal ezelőtt írtam a BMW-ről. És ezalatt…..
Új formátummal jelentkezik a Totalcar, fogadják szeretettel. Vagy ha nem tetszik, mondják meg nyugodtan, hogy ez ebben a formában hülyeség. Először is hetek óta lógunk egy Égéstérrel. Két órás Égésteret nem akarunk csinálni, mert elég belőle egy óra – hogy a hallgatók azt…..
Biztos nem lehetett könnyű az a meeting, ahol kitalálták, hogyan kell eladni a zembereknek a Toyota Avensist 1998-ban. Ma már vicces látni ezt, egy olyan típusról, amely már-már a használtpiacon is kezd lecsúszott valami lenni, de hát tudjuk: Brigitte Bardot is volt fiatal egyszer, és…..
Térdig lógó arccal húztuk a belünket az éjszakai parkolóban az autó felé Papp Tibivel. Egyikünknek sem volt nagyon beszédes kedve, egy full-size cikkgyártó-maraton a Genfi Autószalonon bárkit taccsra vág még úgy is, hogy nem először csináljuk. Innen nézve csak egy Toyota IQ,…..
Adott hát egy velem együtt 1,1 tonnás, 47:53 súlyelosztású versenyautó, aminek jár a motorja, van hangja. Erről szólt a múlt heti videó. Mindez azt jelenti, hogy Powered Áki (azon kívül, hogy összeszerelt egy hiányos, össze nem illő alkatrészekből álló, leírás nélküli…..
Péceli Gabi pazarul beállította a futóművet A Cougar majdnem kész, és erről nemrégiben kaptam egy papírt is a Vas megyei rendőrkapitányságtól: 70 helyett 97 km/h-val mentem vele az M1-M7 közös bevezetőjén. Nem emlékszem konkrétan a helyre, hogy arrafelé hol a francban van 70-es…..
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
Belsőség A legtutibb biznisz 2012.04.05 15:48:00
...megfelelő odafigyeléssel igazán szép autó lehet még belőle... Minden bizonnyal. De hogy jó lesz-e? Vagy olyan biztonságos, mint a hölgytulajdonos előtt volt, az már kétséges. Megfelelő odafigyeléssel anyám is máshoz megy férjhez és én lehettem volna Fernando Alonso... Aki…..
Na mégis ki volt Schmitt Pál kisdoktori-ügyének legnagyobb vesztese? Nem, nem Schmitt Pál, aki három nap alatt három különböző álláspontot védett elszántan, aztán végül vett egy nagy levegőt, és lemondott. Nem is Orbán Viktor, aki kiállt Schmitt mellett, sőt sérthetetlennek…..
  Menj innen, te troll Tudom, mi lesz az első kérdés azoktól, akik végigkövették az idén már ötvenedik évét taposó, majdnem napra pontosan két évvel ezelőtt Svédországból behozott öreg Mercim sorsát: készen van-e már végre a fényezés?  Most már rajta van a…..
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
makmarci 2012.03.01 21:32:21
@OpelCombo: Ez már csak azért is furcsa, mert tudtommal eleinte csak fehér, és bordó színben gyártották !
Belsőség Szíváshét, szenteste 2012.02.12 06:44:00
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
makmarci 2012.02.12 21:51:43
@Csikós Zsolt:

Nekem még ennyire sem lenne idegrendszerem. Talán köze lehet annak hozzá, hogy nap mint nap ezt csinálom... (fényezek)

Viszont a szereléseknek igen nagy hévvel, és kedvel is vágok neki, bár nálam az újszerű állapot van kitűzve, ami nem kevésbé reménytelen küzdelem, még úgy is, hogy alapvetően más a kiindulási állapot. Viszont a tervszerű megelőző karbantartás maga a mennyország nekem, néha azon kapom magam, hogy sokkal hamarabb cserélek az előírtnál dolgokat, csak mert beleéltem magam. A következő tulaj meg majd élvezi...
Nézem a Top Gear idei második adását (Season 18 Episode 2), röhögök a marhákon, ahogy szoktam, a sorozat ismét zseniális. Azon felül, hogy Hammond bebizonyítja: a NASCAR korántsem gyerekjáték, a másik két hülye elmegy Kínába, megnézni az ottani helyzetet. Megdöbbentőek a…..
makmarci 2012.02.09 22:32:55
@8001A: Én sem állítottam ezt, csak ha minőséggel is párosul, úgy már nincsen ellene semmi, max az előítélet. Pl dacia.

És pont az előítélet miatt kell, hogy olcsóbb legyen jelentősen a konkurenciánál. Ez még mehet is nekik, ha már "egy Swift is " 3 milla felett kezdődik bőven.
Belsőség Hazahoztam a Mercit 2012.01.22 08:00:00
Tudják, az elmúlt négy hónapban – hogy is mondjam, hogy ne tűnjek teljesen őrültnek – afféle küldetéstudatom lett. Lehetetlen dolgot készülök megvalósítani: oldtimerrel szeretnék járni. Persze nem minden nap, hiszen hűséges és szintén öreg Honda Spacy robogóm az…..
makmarci 2012.01.23 19:20:53
@midnignt se - kitiltotta az ommm:
" hogy fujod a tubusos tomito masszat? Ezt nem ertem."

Ezt ne úgy képzeld, hogy beletöltöm a szórópisztolyba, hanem egy túlnyomásos tartályú, erre kifejlesztett cuccról van szó, a végeredmény pedig olyan, mint az autókon látható, 3-5 cm széles, vastag ragyás tömítőcsík. Pl a rugótornyokon lehet a leghamarabb megtalálni. néhol belenyúlnak ecsettel, máshol csak hurkát húznak, stb.

Amúgy az fenéklemez alja is ezzel a gumis anyaggal van megfújva az egész, általában a küszöbre is felnyúlik.
makmarci 2012.01.23 19:42:02
@Csikós Zsolt:

A legegyszerűbb, ha vesztek szilikonlemosót, mi is ezt használjuk festés előtt, és nem is túl drága. nem kell a legnevesebb, és ha nem kánikulában használod, jobb a gyorsabban száradó verzió. Autófestéket áruló boltban biztosan kaptok.
makmarci 2012.01.24 21:25:01
@midnignt se - kitiltotta az ommm: "En azt hittem, sima varrattomitore gondolsz."

Így is hívhatjuk, bár én még ezt a kifejezést nem hallottam.

Ettől függetlenül elkentem pár tucat doboznyit...
Lehet vitatkozni arról, hogy melyik ország a foci fellegvára, esetleg a vízilabdáé, de arról talán még többet, hogy melyik az autósporté. Amiről viszont nem lehet, hogy a túraautózás lokálisan hol a legerősebb és legjobb. A válasz egyértelműen Nagy-Britannia. Persze, jönnek…..