Adatok
Háttal nekezdjél mondatot
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hiába próbálja a Wizz Air a 2 deci üdítővel meg a szenyával megúszni a dolgot, már két órát meghaladó késés esetén jár az a kártérítés az utasoknak és nemhogy 4 és fél után. Minden vonatkozó okosság a témában itt.
Kedves Homár!
Április 13-án Varsóból…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez is milyen, hogy a légitársaság egy menetrendszerinti járatot küld el Londonba alkatrészért, teljesen nonszensz. Tudjátok sokan vannak aki nemzetközi szítéren dolgozik és hetente többször is repül, egyáltalán nem mindegy hogy mennyi az utazási idő és mikor landol a célországban, de akkor sem mindegy a fél nap várakoztatás ha épp csak haza igyekszik a családjához. 4-5 órát váratni az utasokat és befogni a szájukat üdítővel meg egy szendviccsel elképesztő pofátlanság! A WizzAir-nél sajnos egyáltalán nem ritkák az olyan esetek amit saját tapasztalatból mondhatok,
hogy lehet álldogálni 1-1,5 órát egy
nyáron meleg, télen hideg várókonténerben vagy épp havasesőben és hideg szélben a szabad ég alatt a betereléstől a beszállásra várva. Az emberek akkora barmok, hogy amikorra ki van írva a gép indulása, beállnak a kapuhoz sorba, a gép még sehol, személyzet még nincsen sehol, ők már beállnak hogy ők legyenek az elsők. A beszállítás késik 1 órát, aztán 10 perc gyaloglás után még 40 percet váratnak egy levegőtlen kuszlikban mint a heringeket, a légiutaskísérő letegez, mégis az emberek boldogan tapsolnak landoláskor és örülnek hogy olcsóbban jutottak el Rómába mint Zalaegerszegre. És ha holnap nyit egy új légitársaság aki nem 20, hanem 15 euróért visz el, akkor szarik mindenki a wizzair-re, még ha a másiknál lesznek is néha 1-2 napos késések, mondjuk nem hétfőn hanem szerdán indul a gép, sebaj addig sorbaállunk.