Adatok
klorofilll
0 bejegyzést írt és 639 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Örülünk, Vincent?
Mit is akar mondani a CNN Donald Trump-ról... (esti nyomozgatós poszt)
2017.01.10 23:59:23
Ez most került fel a CNN-re:
CNN Exclusive: " Classified documents presented last week to President Obama and President-elect Trump included allegations that Russian operatives claim to have compromising personal and financial information about Mr. Trump, multiple US officials with…..
Viccországban (még) mindig bejelentenek.....
klorofilll
2016.12.22 17:14:09
@Késes Szent Alia:
:)
Az a) látszik nyerőnek, mert az ujjlenyomatai egyeznek. Ráadásul közben kiderült, hogy korábban felajánlkozott öngyilkos merénylőnek. Itt megáll az ész, mert mindezt onnan tudni, hogy megfigyelés alatt állt, lehallgatták a radikális imámot, akinek mondta, és mégsem kapcsolták le. Már ha hinni lehet a sajtóbeszámolóknak.
www.telegraph.co.uk/news/2016/12/22/berlin-terror-attack-tunisian-suspect-anis-amri-investigated/
:)
Az a) látszik nyerőnek, mert az ujjlenyomatai egyeznek. Ráadásul közben kiderült, hogy korábban felajánlkozott öngyilkos merénylőnek. Itt megáll az ész, mert mindezt onnan tudni, hogy megfigyelés alatt állt, lehallgatták a radikális imámot, akinek mondta, és mégsem kapcsolták le. Már ha hinni lehet a sajtóbeszámolóknak.
www.telegraph.co.uk/news/2016/12/22/berlin-terror-attack-tunisian-suspect-anis-amri-investigated/
klorofilll
2016.12.22 17:28:05
@klorofilll:
"mert az ujjlenyomatai egyeznek" Úgy értem, az ujjlenyomatok alapján is azonosították volna, ami ugyanolyan jó magyarázat, semmi szükség mellé a kamu papírsztorira.
"mert az ujjlenyomatai egyeznek" Úgy értem, az ujjlenyomatok alapján is azonosították volna, ami ugyanolyan jó magyarázat, semmi szükség mellé a kamu papírsztorira.
klorofilll
2016.12.22 20:27:27
@Counter:
Hát még én mennyire nem; csak @Késes Szent Alia: b) pontjának logikája szerint feltéve, hogy más infóból tudták, kiről van szó, akkor azt is tudták, hogy megvan az adatbázisban (?) az ujjlenyomata. Tehát a helyszínen találtat elég azzal összevetni (ahogy a filmekben lepörgeti a rendszer és kidobja a találatot), ami egyúttal a legjobb fedősztori, mert ha semmit nem tudtak előre, akkor is lehet(ett volna) így azonosítani az elkövetőt. Már persze ha ez így valahogy működik a valóságban is.
Hát még én mennyire nem; csak @Késes Szent Alia: b) pontjának logikája szerint feltéve, hogy más infóból tudták, kiről van szó, akkor azt is tudták, hogy megvan az adatbázisban (?) az ujjlenyomata. Tehát a helyszínen találtat elég azzal összevetni (ahogy a filmekben lepörgeti a rendszer és kidobja a találatot), ami egyúttal a legjobb fedősztori, mert ha semmit nem tudtak előre, akkor is lehet(ett volna) így azonosítani az elkövetőt. Már persze ha ez így valahogy működik a valóságban is.
10:53 (Central European Time) A londoni Education Policy Institute-ban perceken belül nyilvánosságra hozzák a legújabb PISA-teszt eredményét. Ebben a pillanatban az OECD főtitkára Angel Gurría, a volt mexikói külügyminiszter beszél. 11:00-kor oldják fel az embargót az újságírók számára.…..
klorofilll
2016.12.13 12:05:54
@velőtanya:
Csuhaj Ildikó azért egy gyengécske "2010 óta önök kormányoznak" helyett Hoffmann R. orra alá dörgölhette volna azt a néhány sort, amit pl. Dobrev Klára idézett a FB-ján a 2009-es mérésről: "...a PISA-mérések történetében először számolhatunk be jelentős fejlődésről. Néhány évvel ezelőtt egy másik nemzetközi mérés már jelezte a fiatalabb korosztály olvasásszövegértésének javulását. Most, hogy az a generáció elérte a PISA-kort, immár a más elveken nyugvó PISA szövegértésvizsgálat is megerősíti, hogy valóban jelentős pozitív változásról van szó."
www.facebook.com/klara.dobrev/posts/1231239443630109
www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/nemzetkozi_meresek/pisa/pisa_2009_osszfogl_jel_110111.pdf
Csuhaj Ildikó azért egy gyengécske "2010 óta önök kormányoznak" helyett Hoffmann R. orra alá dörgölhette volna azt a néhány sort, amit pl. Dobrev Klára idézett a FB-ján a 2009-es mérésről: "...a PISA-mérések történetében először számolhatunk be jelentős fejlődésről. Néhány évvel ezelőtt egy másik nemzetközi mérés már jelezte a fiatalabb korosztály olvasásszövegértésének javulását. Most, hogy az a generáció elérte a PISA-kort, immár a más elveken nyugvó PISA szövegértésvizsgálat is megerősíti, hogy valóban jelentős pozitív változásról van szó."
www.facebook.com/klara.dobrev/posts/1231239443630109
www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/nemzetkozi_meresek/pisa/pisa_2009_osszfogl_jel_110111.pdf
Ha valaki szigorúan néz rád és elmagyarázza, hogy miért nyert Trump, nevesd ki.
Ha valaki szigorúan néz rád és elmagyarázza, hogy mit csináltak rosszul a demokraták, nevesd ki.
Nem tudjuk, hogy valójában mi történt, azt sem tudjuk, hogyan kellene ezt pontosan…..
klorofilll
2016.11.16 01:38:39
@velőtanya: @ámbátor:
:D
LA rendőrfőnöke pedig bemutat: "If the federal government takes a more aggressive role on deportation, then they’ll have to do that on their own"
www.washingtonpost.com/news/post-nation/wp/2016/11/15/defiant-lapd-chief-says-department-will-refuse-to-help-donald-trumps-deportation-efforts
:D
LA rendőrfőnöke pedig bemutat: "If the federal government takes a more aggressive role on deportation, then they’ll have to do that on their own"
www.washingtonpost.com/news/post-nation/wp/2016/11/15/defiant-lapd-chief-says-department-will-refuse-to-help-donald-trumps-deportation-efforts
klorofilll
2016.11.24 06:34:10
@incze: @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:
Van olyan kezdeményezés is, hogy az államok törvényben kötelezzék az elektoraikat a popular vote győztesére szavazni. Sok esélyük mondjuk nincs, de a gordiuszi csomót átvágná ez a megoldás. (Mit szólna ehhez Hamilton?)
"a multistate compact already enacted in 11 states, would require electors to support the winner of the national popular vote. But that would take effect only if enough states join to comprise a majority of the Electoral College. So far, the 11 signatory states — all solidly Democratic — make up just 165 electoral votes."
www.politico.com/story/2016/11/democrats-electoral-college-faithless-trump-231731
Van olyan kezdeményezés is, hogy az államok törvényben kötelezzék az elektoraikat a popular vote győztesére szavazni. Sok esélyük mondjuk nincs, de a gordiuszi csomót átvágná ez a megoldás. (Mit szólna ehhez Hamilton?)
"a multistate compact already enacted in 11 states, would require electors to support the winner of the national popular vote. But that would take effect only if enough states join to comprise a majority of the Electoral College. So far, the 11 signatory states — all solidly Democratic — make up just 165 electoral votes."
www.politico.com/story/2016/11/democrats-electoral-college-faithless-trump-231731
Egy bezárkózó, provinciális kisvárosban nőttem fel, a kozmopolita Budapesten értem felnőtté és most a világ egyik legtoleránsabb, legnyitottabb országában élek migránsként. Nekem ne ugasson be senki, hogy menjek ki a körúton kívülre megismerni az úgynevezett „emberek” problémáit (mert én nyilván…..
klorofilll
2016.11.16 09:30:21
@velőtanya:
Amerikában is győztek az orkok.
www.youtube.com/watch?v=-rSDUsMwakI
John Oliver (csak proxyszerverrel nézhető).
Amerikában is győztek az orkok.
www.youtube.com/watch?v=-rSDUsMwakI
John Oliver (csak proxyszerverrel nézhető).
klorofilll
2016.11.16 09:56:52
klorofilll
2016.11.16 19:25:10
Örülünk, Vincent?
A Magyar Tudományos Akadémia megvásárlásáról (megjegyzésposztsem)
2016.10.25 21:16:53
Az MTI közleménye szerint az "egyes takarmányrépák hasznosításáról szóló 2016.évi DXXI. törvény" zárórendelkezéseiben szerepel egy paragrafus mely szerint a magyar tudomány hagyományait és tekintélyét megőrzendő az állam gondoskodik arról, hogy egy rangos nagybefektető irányíthassa a…..
klorofilll
2016.11.01 11:10:45
@jotekony koc:
Igen, ez külön szép. Előbb-utóbb biztos belekerül.
@barsled:
Jó, a könyökön kijövéstől nyilván el kell tekinteni, ez igaz, és nem biztos, hogy kellő mértékben meg tudom tenni. Igaz az általános érvény meg az akkori helyzetre jobban illőség is. De van néhány szempont, ami miatt szerintem nem tökéletes: túl hosszú (kevesebb több lenne), didaktikus (a beszédhelyzet hagyományos: kicsit patetikus tenorban felismerést “tanít” a beszélő), és nemcsak a mindenbe beépült kivakarhatatlanságát állítja a “zsarnokságnak”, hanem a személyes belső autonómia felszámolódását is, ami kösz, de nem igaz, ha nem akarod.
Nekem azért tűnik parafrázisnak Erdős Virágé, mert “Hol” a címe, és erre válaszol minden sor “-ban”-nal. Ez biztos, hogy utalás Illyésre. Amúgy a zenében egyetértek, igen, ahogy mondod. Amennyire látom, pár év alatt letisztult az egész onnan, hogy először Klemencz énekelt, a vers annak a szövege volt, mára pedig EV énekel és Klemencz(ék) zenélnek. Baromi jó dolog jött ki ebből így együtt (bár EV szövegei - az allúziók, az éles szembeállítások, a tömörség, a mondóka egyszerűségű ritmus és a tragikus tartalom feszültsége - önmagukban is azok, de nem véletlenül kezdte énekelni őket), és hát nekem Bob Dylan Nobel-díjáról ez ugrott be.
Igen, ez külön szép. Előbb-utóbb biztos belekerül.
@barsled:
Jó, a könyökön kijövéstől nyilván el kell tekinteni, ez igaz, és nem biztos, hogy kellő mértékben meg tudom tenni. Igaz az általános érvény meg az akkori helyzetre jobban illőség is. De van néhány szempont, ami miatt szerintem nem tökéletes: túl hosszú (kevesebb több lenne), didaktikus (a beszédhelyzet hagyományos: kicsit patetikus tenorban felismerést “tanít” a beszélő), és nemcsak a mindenbe beépült kivakarhatatlanságát állítja a “zsarnokságnak”, hanem a személyes belső autonómia felszámolódását is, ami kösz, de nem igaz, ha nem akarod.
Nekem azért tűnik parafrázisnak Erdős Virágé, mert “Hol” a címe, és erre válaszol minden sor “-ban”-nal. Ez biztos, hogy utalás Illyésre. Amúgy a zenében egyetértek, igen, ahogy mondod. Amennyire látom, pár év alatt letisztult az egész onnan, hogy először Klemencz énekelt, a vers annak a szövege volt, mára pedig EV énekel és Klemencz(ék) zenélnek. Baromi jó dolog jött ki ebből így együtt (bár EV szövegei - az allúziók, az éles szembeállítások, a tömörség, a mondóka egyszerűségű ritmus és a tragikus tartalom feszültsége - önmagukban is azok, de nem véletlenül kezdte énekelni őket), és hát nekem Bob Dylan Nobel-díjáról ez ugrott be.
"FBI has learned of the existence of emails that appear to be pertintent to the investigation" (részlet James B. Comey igazgató kongresszusi bizottsági elnököknek küldött leveléből)
Comey levelében szinte semmiféle információ nincs arról, hogy egészen pontosan mire bukkantak Hillary Clinton…..
klorofilll
2016.10.29 20:50:39
@Geo_: @jotunder:
Persze. Nate Silvernek ezt a mondatát szó szerint át is vette akirály a 444-es cikkében. Csak azért idéztem, amit, mert a posztban az van, hogy nem lehet tudni, miről van szó.
Comey döntése elképesztő. Ajándék Trumpnak, csapás Clintonnak. Max. a mérték kétséges, az, hogy átfordítja-e a végeredményt.
Persze. Nate Silvernek ezt a mondatát szó szerint át is vette akirály a 444-es cikkében. Csak azért idéztem, amit, mert a posztban az van, hogy nem lehet tudni, miről van szó.
Comey döntése elképesztő. Ajándék Trumpnak, csapás Clintonnak. Max. a mérték kétséges, az, hogy átfordítja-e a végeredményt.
klorofilll
2016.10.29 21:45:32
@jotunder:
Baromira meg lennék lepve, ha nem "a gigantic tempest in a teapot" lenne, ahogy James Rubin mondta. Bármiről van is szó, tíz nap múlva is ráért volna, ha eddig kibírta így a világ; ha komoly dologról lenne szó, a megválasztása után is ráér belebukni Clinton, de a jó eséllyel semmiért ilyen súlyosan befolyásolni előre a választást nem menthető.
Baromira meg lennék lepve, ha nem "a gigantic tempest in a teapot" lenne, ahogy James Rubin mondta. Bármiről van is szó, tíz nap múlva is ráért volna, ha eddig kibírta így a világ; ha komoly dologról lenne szó, a megválasztása után is ráér belebukni Clinton, de a jó eséllyel semmiért ilyen súlyosan befolyásolni előre a választást nem menthető.
klorofilll
2016.10.29 23:16:50
"...the Justice Department reminded the FBI earlier this week about the department's guidelines against speaking about ongoing criminal cases and not moving to take steps that could influence an election. The FBI director was advised of the attorney general's position and he acted against that caution and independently by sending a letter to Congress, one source added."
www.npr.org/sections/thetwo-way/2016/10/29/499868601/fbi-head-under-fire-for-restarting-clinton-email-investigation-days-before-elect
www.npr.org/sections/thetwo-way/2016/10/29/499868601/fbi-head-under-fire-for-restarting-clinton-email-investigation-days-before-elect
Pinát mondott Donald Trump. Igazából puncit, de az amerikai televíziók így sem tudják leadni, ki kell fütyülni azt a részt. A pinarészt. Tizenegy évvel ezelőtt pinát mondott, ez most a főhír. És azt is mondta, hogy meg akart valakit dugni. És most a Trumpnak vége van.
Képzeljük el, hogy…..
klorofilll
2016.10.08 14:36:19
klorofilll
2016.10.09 21:29:32
..
klorofilll
2016.10.06 14:14:07
@közösperonos átszállás:
Nem tudom, a pie chart hol van/nincs, de itt megvannak külön is az érvénytelen szavazatok.
www.valasztas.hu/dyn/onepsz201610/szavossz/hu/eredm.html
Nem tudom, a pie chart hol van/nincs, de itt megvannak külön is az érvénytelen szavazatok.
www.valasztas.hu/dyn/onepsz201610/szavossz/hu/eredm.html
klorofilll
2016.10.06 20:22:59
Magyarország Alaptörvénye záróklauzulája:
"Gyártó nyomda: Állami nyomda. Készült kilencezer példányban mélynyomással, ára ezerháromszáz forint".
Mint azt Pokol Béla alkotmánybíró úr igen elokváltan kifejtette az egyes megyei jogú városok elidegenítéséről szóló…..
klorofilll
2016.10.05 21:24:47
@seol:
+1
Egy komment a cikk alól: "Könyörgöm bazdmeg, legalább ti hagyjátok már ezt a fideszes hazugságot. Félelmetes, milyen jól beépítettek a magyar köztudatba egy csomó ilyen hamis mémet. Semmiféle huszonhárommillió romános 2004-es állampolgársági referendum nem volt. Három évvel korábban (!), az Orbán-Nastase paktumkor emlegette Kovács László a 23 millió románt, akik majd elveszik a munkát. Ami persze demagóg volt, de az egyezmény tényleg valamennyi román állampolgár magyarországi munkavállalási lehetőségének megkönnyítéséről szólt. Soha senki nem huszonhárommillió románozta le a határontúli magyarokat. Megírja ezt a baromságot azóta pár ezerszer a jobboldali sajtó, gyurcsány, kettősállampolgárság, huszonhárommillióromán, lerománozta stb. úgy hivatkoznak rá, mintha igaz lenne, és a végén még UP is elhiszi, hogy az. És akkor csodálkozunk a nyírségi néniken, akik elhiszik, amit a köztévén meg a TV2n látnak?"
(Mondjuk a "még UP is elhiszi" a szerző kompetenciájának erős túlértékelését mutatja.)
+1
Egy komment a cikk alól: "Könyörgöm bazdmeg, legalább ti hagyjátok már ezt a fideszes hazugságot. Félelmetes, milyen jól beépítettek a magyar köztudatba egy csomó ilyen hamis mémet. Semmiféle huszonhárommillió romános 2004-es állampolgársági referendum nem volt. Három évvel korábban (!), az Orbán-Nastase paktumkor emlegette Kovács László a 23 millió románt, akik majd elveszik a munkát. Ami persze demagóg volt, de az egyezmény tényleg valamennyi román állampolgár magyarországi munkavállalási lehetőségének megkönnyítéséről szólt. Soha senki nem huszonhárommillió románozta le a határontúli magyarokat. Megírja ezt a baromságot azóta pár ezerszer a jobboldali sajtó, gyurcsány, kettősállampolgárság, huszonhárommillióromán, lerománozta stb. úgy hivatkoznak rá, mintha igaz lenne, és a végén még UP is elhiszi, hogy az. És akkor csodálkozunk a nyírségi néniken, akik elhiszik, amit a köztévén meg a TV2n látnak?"
(Mondjuk a "még UP is elhiszi" a szerző kompetenciájának erős túlértékelését mutatja.)
Nem az az érdekes, hogy én mit gondolok erről (gondolhatok-e én így bele a levegőbe valamit is?), hanem az, hogy mit gondolnak az amerikai elemzők.
Kedvenc választási szakértőm (politikában és sportban utazik) Nate Silver a fivethirtyeight.com-tól az összes információ, közvélemény…..
klorofilll
2016.09.29 10:56:19
G.Fodor teljesen nyíltan beszélt arról, hogy mennyire megérti a menekültek elleni gyűlöletet. Gyerekek, nők, mindenféle ártatlan ember elleni gyilkos gyűlöletről van szó, amit G.Fodor Gábor a menekültellenes kampány atyja végre minden felesleges gátlás nélkül indokoltnak nevezett…..
klorofilll
2016.09.20 12:48:41
klorofilll
2016.09.20 17:06:50
@dr Brcskzf Gröőő:
Laknert félreérted: ő is azt mondja, hogy akár érvénytelen lesz, akár érvényes, a felkorbácsolt indulatokra támaszkodva fognak továbblépni. Ez szerintem is így van. De az az érv, hogy “jogilag nincs következménye, és _ezért_ mindegy, szerintem tévedés (Ceglédinél is), mert az egész eleve nonszensz logikailag és jogilag is, kizárólag a heccelés és uszítás révén megszerezhető újabb politikai támasztékról szól. Ebbe a támasztékba fűrészelne bele az érvénytelenség, mert a csúcsra járatott hülyítőpropaganda mellett blama lenne.
Ami az igennel szavazást illeti, csak ismételni tudnám magamat (a szervezetek meg sem említik lehetőségként, nem véletlenül). De inkább idelinkelek még egy cikket, szerintem teljesen jó körbejárása az egész kérdésnek. nol.hu/velemeny/valtozatok-a-meghatralasra-1632591
Laknert félreérted: ő is azt mondja, hogy akár érvénytelen lesz, akár érvényes, a felkorbácsolt indulatokra támaszkodva fognak továbblépni. Ez szerintem is így van. De az az érv, hogy “jogilag nincs következménye, és _ezért_ mindegy, szerintem tévedés (Ceglédinél is), mert az egész eleve nonszensz logikailag és jogilag is, kizárólag a heccelés és uszítás révén megszerezhető újabb politikai támasztékról szól. Ebbe a támasztékba fűrészelne bele az érvénytelenség, mert a csúcsra járatott hülyítőpropaganda mellett blama lenne.
Ami az igennel szavazást illeti, csak ismételni tudnám magamat (a szervezetek meg sem említik lehetőségként, nem véletlenül). De inkább idelinkelek még egy cikket, szerintem teljesen jó körbejárása az egész kérdésnek. nol.hu/velemeny/valtozatok-a-meghatralasra-1632591
klorofilll
2016.09.20 22:21:30
@mafi mushkila:
Tényleg értelmezhetetlen. Ha megkapja, amit akar, az azt jelenti, hogy nyer a népszavazáson, az viszont pont kizárja, hogy "vége legyen". De ha kihagyott is néhány lépcsőfokot, tény, hogy amíg csak Fideszék el nem kotródnak, és az nem lesz egyhamar, "az ország egyetlen esélye, hogy határozott hangon, világos mondatokkal kifejezve azt tudja mondani: ebből elég volt".
Tényleg értelmezhetetlen. Ha megkapja, amit akar, az azt jelenti, hogy nyer a népszavazáson, az viszont pont kizárja, hogy "vége legyen". De ha kihagyott is néhány lépcsőfokot, tény, hogy amíg csak Fideszék el nem kotródnak, és az nem lesz egyhamar, "az ország egyetlen esélye, hogy határozott hangon, világos mondatokkal kifejezve azt tudja mondani: ebből elég volt".
Elolvastam a Nappali Holdat és a Mélypontot. Gyönyörű versei voltak és én most mégis a Nappali Holdat olvastam el. Tudom, hogy sokan fogják idézni, főleg az alábbiakat:
"Élnek, miért is ne élnének sokan az országban, akik unják az örök magyar sirámot: Mohácsot, Nagymajtényt, Világost,…..
klorofilll
2016.09.19 22:44:12
" Half the morning's gone.Coming down the hills A strong and strapping wolf Bit half the morning off And in his heart it went Up to the hills, to the wilds.Every thing wept afterwards.Up there in the hills, in the wilds With wolves round a fire there is fun The morn feeds itself to the flames Not…..
klorofilll
2016.09.19 22:33:58
Nem vagyok irodalmár. Nem fogok kritikát írni Bayer Zsolt novelláiról. A nyolcvanas évek végén a Mozgó Világban jelent meg pár írása és az egyik, a Deák Vali mennybemenetele, nagyon tetszett a Csukás Istvánnak. Nagyjából ennyi marad a Bayerból a bőnyállal elkövetett zsidózgatásokon,…..
klorofilll
2016.08.31 17:35:22
@Érvsebész:
:D (Egyes tiszteletlen libsi kommentelők szerint a felső zsebbe mennek az alkotmányos költségek.)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Mondjuk azt nem értem, hogy ilyenkor hol van a Habony-Finkelstein művek. O. Ráhel sajátlábú közleménye röhejesen amatőr.
:D (Egyes tiszteletlen libsi kommentelők szerint a felső zsebbe mennek az alkotmányos költségek.)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Mondjuk azt nem értem, hogy ilyenkor hol van a Habony-Finkelstein művek. O. Ráhel sajátlábú közleménye röhejesen amatőr.
" ..... a fentieket leszögezve sem tudom a most beindult lovagkereszt-visszaadási hullámot és különösen annak mások általi, tüntetőleges számolgatását máshogy értelmezni, mint egy hatalmát/befolyását/jelentőségét vesztett, illetve nagyon ráérő brancs aktuális pótcselekvését, heti rendes…..
klorofilll
2016.08.23 18:28:14
@incze:
"mire véljük ezt a dolgot, há arra, hogy van egy jelentőségét vesztett ballib brancs, amelyik hisztizik"
Mondjuk ez a világmagyarázat egy az egyben fellelhető Jótündér munkásságában is. :P
"mire véljük ezt a dolgot, há arra, hogy van egy jelentőségét vesztett ballib brancs, amelyik hisztizik"
Mondjuk ez a világmagyarázat egy az egyben fellelhető Jótündér munkásságában is. :P
Makkai Ádám "a magyar kultúra nemzetközi megismertetését és jó hírnevének erősítését szolgáló elkötelezett tevékenysége, főként saját fordításában A csodaszarvas nyomában címmel angol nyelven megjelent monumentális magyar versgyűjtemény kiadása érdekében végzett munkája, valamint a világ…..
klorofilll
2016.08.22 09:37:36
klorofilll
2016.08.22 11:39:12
Vezérmotívum: Orbán Viktor alaptörvényileg tette lehetetlenné a melegházasságot Magyarországon.
Orbán Viktor a melegházasságban élő Desmond Child-ot kérte fel arra, hogy írja meg az ötvenhatos évforduló hivatalos dalát.
"A krumplileves, az legyen, hát mondjuk…..
klorofilll
2016.08.17 17:26:30
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
:D
@Érvsebész:
"a véleménynyilvánítás szabadságát hivatottak demonstrálni, azért vannak intenzív kussban"
Na most már a kommentelők is. "Comments are disabled for this video." Land of the free.
:D
@Érvsebész:
"a véleménynyilvánítás szabadságát hivatottak demonstrálni, azért vannak intenzív kussban"
Na most már a kommentelők is. "Comments are disabled for this video." Land of the free.
klorofilll
2016.08.18 10:55:14
A közelmúlt nyugati terrortámadásaiban nem a migráns elkövetők a közös elem. Nem is egy közös pont van, hanem mindjárt három.
1. A példa ragadós. Ha egy országban (közösségben) megtörténik az első, korábban elképzehetetlennek tartott terrortámadás, akkor az onnantól sok potenciális terrorista…..
klorofilll
2016.08.18 10:53:51
Mint azt már többször leírtuk, a magát politikai gondolkodónak nevező G.Fodor Gábor azután nyergelt át a rasszista gyűlöletkeltés-business-re, hogy egyetlen releváns, mély, fontos sort nem írt le állítólagos tudományos munkássága idején.
Az egykori "tudós" ma migránsellenes…..
klorofilll
2016.08.12 16:56:13
@Kettes:
+1 (leszámítva a "csibész"-t, ami erősen eufemizáló és jelen esetben megalapozatlanul pozitív töltetű kifejezés :P)
Bejegyzés @jotunder: csatos emlékkönyvébe a tehetséges Mr. Orbán és a létező magyar konzervativizmus hamvas ifjúságának idejéből: nol.hu/velemeny/kover-es-a-tiszta-kez-1627267
+1 (leszámítva a "csibész"-t, ami erősen eufemizáló és jelen esetben megalapozatlanul pozitív töltetű kifejezés :P)
Bejegyzés @jotunder: csatos emlékkönyvébe a tehetséges Mr. Orbán és a létező magyar konzervativizmus hamvas ifjúságának idejéből: nol.hu/velemeny/kover-es-a-tiszta-kez-1627267
(a zárójelen kívüli idézett részben olvasható a népszavazás értelme, ez lenne itt a poszt vége)
P.S. 1792. szeptember másodika és hetedike között Párizsban 232 papot öltek meg, közöttük ötöt a Saint Paul-Saint Louis templomban, amelyet el is vettek a katolikusoktól a forradalom…..
klorofilll
2016.08.03 19:38:54
klorofilll
2016.08.03 21:44:45
@ijontichy: @kisa:
Szavazni? Ezeknek? :) Olyan kérdésről, ami már maga is hazugság? Színtiszta porhintés és hülyítés, részt venni benne botorság, szerintem. Kiröhögni, azt igen.
Szavazni? Ezeknek? :) Olyan kérdésről, ami már maga is hazugság? Színtiszta porhintés és hülyítés, részt venni benne botorság, szerintem. Kiröhögni, azt igen.
klorofilll
2016.08.04 22:28:02
Tegnap megtapsoltam Lányi Andrást. Ha ezt nekem valaki egy héttel ezelőtt mondja, körbenevetem. Még azt sem állítom, hogy mindenben egyetértettem Lányival, Puzsérral, TGM-mel, de mindhármukat megtapsoltam. Ott álltam a Ligetben, valahol Szigetvári Viktor és Kunhalmi Ágnes között, az…..
klorofilll
2016.07.15 07:41:18
Örülünk, Vincent?
Andrea Leadsom visszavonult a miniszterelnöki jelöltségtől (breaking news poszt)
2016.07.11 13:16:35
Élő adásban. ..
klorofilll
2016.07.13 21:11:21
@jotunder:
Jól tippeltek, a percrekészséget illetően pedig a Vincent is már-már a sarkában liheg a brit sajtónak, amely efféle megállapításokkal teszi mélyen átélhetővé a percről percre tudósítások ércnél maradandóbb jellegét: "David Davis has just been seen going into Number 10 (which suggests the earlier tweet saying he was already in was wrong)." :)
Jól tippeltek, a percrekészséget illetően pedig a Vincent is már-már a sarkában liheg a brit sajtónak, amely efféle megállapításokkal teszi mélyen átélhetővé a percről percre tudósítások ércnél maradandóbb jellegét: "David Davis has just been seen going into Number 10 (which suggests the earlier tweet saying he was already in was wrong)." :)
Szakály Sándor a VERITAS nevezetű rezsimintézet igazgatója azt nyilatkozta, hogy a numerus clausus nem volt jogfosztó jellegű, sőt, volt olyan cukker, hogy a női kvótához is hasonlította, miközben sikerült explicit baromságokat is beszélnie, amiért ma Kovács M. Mária elég csúnyán…..
klorofilll
2016.07.05 20:30:20
@aronsatie:
Hát, nemtom. Ezt én nem tudom megszokni, és időnként idegesíteni fogom vele a kedves olvasót, amiért újfent elnézést kérek tőle.
Hát, nemtom. Ezt én nem tudom megszokni, és időnként idegesíteni fogom vele a kedves olvasót, amiért újfent elnézést kérek tőle.
klorofilll
2016.07.05 21:47:00
@incze:
Szerintem sem negatív csengésű a "liberális értelmiségi", naná. A kérdés az, hogy ha olyan tulajdonságok alapján képez csoportot belőlük egy szöveg, amilyenek alapján Jótündér szövegei - "iránymutatást vár fontos értelmiségiektől", "kottaliberális", "általános jövési joguk van", "évek óta egy releváns mondatot nem írnak le", "szekta", "kap pár megadjányi zsét" etc. etc., lehet gyűjtögetni -, akkor az miben különbözik a Mandiner-Fidesz-Szakály körben használatos konfúz fikciótól, ami az ellenséges kútmérgezőket illeti? Például én is "liberális" vagyok, meg "értelmiségi", meg az egész környezetem is, ismerek pár hülye, nagyképű, fontoskodó alakot közöttük, de eszembe nem jutna általában ilyesmit írni "a" liberális értelmiségiekről, mert ez hülyeség lenne, ráadásul egybecsengene a fent említett spagettiszörnnyel, meg azzal az unalmas kreténséggel, ami szerint egyik sem jobb a Deákné vásznánál.
Szerintem sem negatív csengésű a "liberális értelmiségi", naná. A kérdés az, hogy ha olyan tulajdonságok alapján képez csoportot belőlük egy szöveg, amilyenek alapján Jótündér szövegei - "iránymutatást vár fontos értelmiségiektől", "kottaliberális", "általános jövési joguk van", "évek óta egy releváns mondatot nem írnak le", "szekta", "kap pár megadjányi zsét" etc. etc., lehet gyűjtögetni -, akkor az miben különbözik a Mandiner-Fidesz-Szakály körben használatos konfúz fikciótól, ami az ellenséges kútmérgezőket illeti? Például én is "liberális" vagyok, meg "értelmiségi", meg az egész környezetem is, ismerek pár hülye, nagyképű, fontoskodó alakot közöttük, de eszembe nem jutna általában ilyesmit írni "a" liberális értelmiségiekről, mert ez hülyeség lenne, ráadásul egybecsengene a fent említett spagettiszörnnyel, meg azzal az unalmas kreténséggel, ami szerint egyik sem jobb a Deákné vásznánál.
klorofilll
2016.07.05 23:38:50
@jotunder:
Kritizálhatatlan? Te nem kritizálsz, hanem célozgatsz. Tök mindegy, hogy kikre szoktál gondolni, csak az számít, hogy mit mondasz és az mit jelent. Mondd azt, amit gondolsz, akkor nem fog mást jelenteni. Konkretizálhatnád például, hogy a Gyurcsány "regnálása" alatt nagy pénzekről döntők kicsodák, és ki közülük az, aki pillanatnyilag nem a Gyurcsány-fóbiások népes táborát gyarapítja.
A liberális értelmiségnek amúgy sokkal jelentékenyebb részét képezik ártalmatlan, inkább ismeretlen, mint ismert emberek, akik max. a Facebookon pöntyögnek ezt-azt, és nagyjából annyi a bűnük, hogy jobban szerettek volna olyan országban élni, ahol nem a tehetséges Mr. Orbán segglyuka körüli sürgölődés határozza meg a társadalmi mobilitás folyamatait, és úgynevezett szabadság van.
Kritizálhatatlan? Te nem kritizálsz, hanem célozgatsz. Tök mindegy, hogy kikre szoktál gondolni, csak az számít, hogy mit mondasz és az mit jelent. Mondd azt, amit gondolsz, akkor nem fog mást jelenteni. Konkretizálhatnád például, hogy a Gyurcsány "regnálása" alatt nagy pénzekről döntők kicsodák, és ki közülük az, aki pillanatnyilag nem a Gyurcsány-fóbiások népes táborát gyarapítja.
A liberális értelmiségnek amúgy sokkal jelentékenyebb részét képezik ártalmatlan, inkább ismeretlen, mint ismert emberek, akik max. a Facebookon pöntyögnek ezt-azt, és nagyjából annyi a bűnük, hogy jobban szerettek volna olyan országban élni, ahol nem a tehetséges Mr. Orbán segglyuka körüli sürgölődés határozza meg a társadalmi mobilitás folyamatait, és úgynevezett szabadság van.
Cecilia Malmström az Unió kereskedelmi biztosa elmesélte a BBC Newsnight-nak, hogy nagy a cicaság, minden szuppancs, csak a kereskedelmi tárgyalásokat nem kezdhetik el addig, amíg az Egyesült Királyság nem lép ki teljesen az Unióból. Nem elég ha bohóckodik egyet az ötvenes cikkellyel, nem,…..
klorofilll
2016.07.04 20:19:14
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"4pm, BBC One/ STV
After a long absence, The Twilight Zone returns with one of the most ambitious, expensive and controversial productions in broadcast history. Sci-fi writers have dabbled often with alternative history stories – among the most common is the “What If The Nazis Had Won The Second World War” setting – but this huge interactive virtual reality project, which will unfold on TV, in the press, and on Twitter over the next four years, sets out to build an ongoing alternative present. The story begins in a nightmarish version of 2017 in which huge sections of the US electorate have somehow been duped into voting to make Donald Trump president. It sounds far-fetched, and it is, but as it goes on it becomes more and more chillingly plausible. Today’s feature-length opener concentrates on the gaudy inauguration of President Trump, and the stirrings of protest and despair surrounding the ceremony, while pundits speculate gravely on what lies ahead. It’s a flawed piece, but a disturbing glimpse of the horrors we could stumble into, if we’re not careful."
twitter.com/newsundayherald/status/820670333036490752/photo/1
www.heraldscotland.com/arts_ents/15024376.Damien_Love__39_s_TV_highlights/