Regisztráció Blogot indítok
Adatok
shipmate (törölt)

0 bejegyzést írt és 360 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sziasztok! Mielőtt bemásolnék egy levelet, amit egy elkötelezett és kellően befolyásolható nő írt a saját testvérének, néhány háttér információt szeretnék írni róla, ami talán jobban kihangsúlyozza az élét a dolognak. Volt egyszer egy család, ahol a gyermekek kicsi koruk óta a Jehova Tanúi…..
shipmate (törölt) 2015.08.07 23:41:40
@bobibá:

Senkit nem érdekel a nyökögésed...
Ergo, nincs semmid.
A bizonyítékok önmagukban nem elegendőek “Mindannyian megtapasztaltuk mennyire hiábavaló azzal próbálkozni, hogy megváltoztassunk egy erős meggyőződést … Tegyük fel, hogy egy személy teljes szívvel hisz valamiben [ahogy a Tanúk is]; tegyük fel továbbá, hogy elkötelezett ebben a hitben [ahogy a…..
shipmate (törölt) 2015.08.07 21:31:04
@Brigi40:

Igen, csak.
Közben mégsem - csak.
Még mindig kevés az információ?
Az élet sosem egyszerű - a megfelelő információ nélkül.

De közben ne feledd, csak átutazók vagyunk ezen a világon!

A következő életedben sem lesz csak, akkor most mit kéne válaszolnom?
Mégis csak?...
shipmate (törölt) 2015.08.07 21:38:26
@Rovarölő:

Semmit.
Csak szexuálisan zaklatom.
Ja, hogy nem otthon vagyok a Plútón?
Akkor visszavonok mindent!
A semmit is!

nicku, ha nő, ha férfi bajban van... bajban lesz.
Nem tudom, ettől le kéne hidalnom, vagy kis kihagyással tovább apríthatom a népet, az istentelen népet?

Mit szeretnél, Rovarölő?
shipmate (törölt) 2015.08.07 21:42:20
@nicku:

Nem vagy hülye, de ettől függetlenül egy szót sem értesz.
(én írtam, és én sem értem, akkor te hogy érthetnéd?)

Te sem... nem fogsz, hanem soha nem a reagálsz jól a jelenben.

De egy próbát megér. (Hátha...)
Talán emlékszel, az életed a tét.
Please feel free to be offtopic.....
shipmate (törölt) 2015.08.07 11:26:45
A szeretetről, Istene szeretetéről mondják mások:

"Az igazi szeretet a megismerésből fakad, a szeretet tárgyának a megismeréséből. Minél többet tudsz valakiről, annál erősebb lesz az alapja a szeretetednek, annál nagyobb lesz a bizalmad az illető személy iránt. De mi alapján szerezzük az ismeretet a megismerésre?

Az érzékeléseink alapján, szerezzük a legtöbb információt ebben a világban.

De Isten azt mondja az Igéjében, hogy nem az érzékelésünk a legfontosabb forrás, ami alapján meg kell ismernünk Istent és az embereket.

Természetesen a fizikai érzékelésünk is fontos, de nem a legfontosabb forrásunk. Isten Igéje a legfontosabb forrásunk. Ugyanis Jézusnak is Isten beszéde volt a legfontosabb forrása a megismerésére, Isten megismerésére, és az emberek megismerésére egyaránt. Azt gondolnánk, hogy Jézusnak angyalok sokasága jelent meg és talán Isten maga is megjelent, de ez nem lehetett így, mert Jézusnak teljesen hasonlatosnak kellett lennie hozzánk emberekhez (kivéve a bűnt). Tehát Jézusnak ugyanolyan eszközökkel lehetett/kellett megismerni Istent, mint nekünk, embereknek. Mert ha nem így lett volna, akkor nem lehetett volna a tökéletes helyettesítőnk nekünk, embereknek. De dicsőség hála és köszönet Istennek, hogy Jézus teljes és tökéletes helyettesítő volt minden ember számára. Meg kell látnunk a szívünkkel, hogy Jézus számára is az elsődleges forrás Isten megismerésére Isten Igéje volt. Persze az érzékelésünk is fontos, hisz az Ige is mondja „Érezzétek és lássátok meg, hogy jó az Úr.( Zsolt 34:8)”

Ugyanakkor fontos, hogy ne az érzékelésünk vezessen Isten megismerésére, hanem az Ő beszéde, hisz a János 8/32-es Igéjében Jézus azt mondja, hogy az Isten igazságának megismerése, az fog megszabadítani, és nem az, ahogy érezzük magunkat, vagy, ahogy megítéljük a dolgokat. Tehát fontos, hogy meglássuk Isten igéjét, Isten igazságát a dolgok, a helyzetek felett.

Mint mindenben, ebben is Jézus a példa, ahogy Ő tette a dolgokat. Ez az alap."

- Ha meg sem próbálod megérteni a szeretet eme új fokát, nem vagy alázatos.
Márpedig CSAK ÉS KIZÁRÓLAG az alázatos embereknek nyílik meg. lesz 'láthatóvá' Isten.
shipmate (törölt) 2015.08.07 13:14:13
@nicku:

Isten és Jézus is mintát adott ebben a kérdésben.

AZ NEM BAJ, HA ENGEM NEM SZERETNEK.
Az a lényeg, hogy én szeressek másokat.
Az ÉN szeretetem (amit Istentől kaptam) győzi le a világot, és nem azok aki engem nem szeretnek.

Nem kell, hogy szeress engem, nem abban van a szeretet, hogy te szeretsz engem, hanem abban, hogy én szeretlek téged.
Érted ezt?

Isten és Jézus már akkor szeretett minket, amikor mi még nem is ismertük - nemhogy szerettük volna - Őket!!!

Ez minta. Nekünk.
Amíg arra vársz, hogy téged szeressenek, nem fogod megtalálni az igazi szeretetet.
Mire találtál, miközben az irántad érzett szeretetre vártál?
Gyűlöletre.
Emlékszel: "Aki gyűlöli a testvérét, gy....."
Neked kell előbb szeretni!
És úgy, hogy nem vársz érte semmit!!!!!
Ha ezt meg tudnád tenni, ha át tudnád élni, tudod mekkora katarzisban lenne részed?
Írnám, hogy nem tudd meg, de szeretném, ha megtudnád.
Jó napot minden Jehova tanújának! Nem tudom miért jó az, hogy valaki kitalál valamit, amire azt mondja, hogy ez az igaz hit, ez az igazi isten szeretete és csak így érheti el az ember Isten kegyeletét. Zsidó vallás, Ortodox keresztény, Jehova tanúi... Ezek mind egy alapon fekszenek, csak…..
shipmate (törölt) 2015.07.30 21:26:42
Szóval szerinted minden rossz - még a jó is...

Kieséses alap (én már csak emellett érvelek/nyomulok, mert ennél egyszerűbb nincs.
Régen írtam, és bár nem tudatosan, de beletrafáltam: Pár lépés a mennyország - és tényleg.
Ezért megdöbbentő, hogy sokan - köztük én is jóóó sokáig nem ismertem fel az igazságot.

Tehát a kieséses alap...
Első lépés:
Nézd meg a nem Biblián alapuló világkeletkezés beszámolóját.
Baromság, mese habbal mind!!!!!!!!!!!

Második lépés:
Mi köti alapvetően össze a 40+ ezer keresztény-egyházfelekezetet?
A szentháromság és a halhatatlan lélek, ami a test halála után a mennyben vagy a pokolban landol.
ÍRÁSELLENES HAZUGSÁG!!!
Persze van pár keresztény felekezet, mint pl az adventisták, akik ezeket nem vallják, DE!7
Olyan megosztottság van köztük (vagyis nem egységesek ők sem!), és olyan tanaik vannak, amik szintén írásellenesek.

Harmadik lépés:
Mi marad?
A nem Biblián alapuló vallások kilőve.
A Biblián alapuló kereszténység hamis tanításokat tanító felekezetei (kezdve a katolikusokkal, és végződve a Hitgyülekezetesekkel - akikkel kapcsolatban tévedés ne essék, ők nem szeretik az embereket -, ők IGAZÁBÓL úgy gondolják, hogy csak ők (csak a papok, prédikátorok, meg egy-két mutyizó bennfentes) igazán érdemesek a mennybemenetelre, mert - szerintük - ők olyan sok áldozatot hoztak Istenért, az emberiségért; a többiek meg mennek a levesbe (ha nem értenéd, TE IS a többiek között vagy)!
Szóval ki/mi marad?
Ismerem erre is a (sértett) rossz választ:
Mert Amerika...
Mert ne mások mondják meg...
Meg akkor inkább nem kell Isten, és inkább nem hiszek semmiben, és inkább élem az életem, ahogy tudom...
Aztán majd meglátjuk...
Hát EZ biztos!
Majd meglátjuk... majd meglátjátok.

:(
shipmate (törölt) 2015.07.30 22:14:43
@Zalahusztra:

Tévedés!!!

Jehova Tanúi, akik szívből szeretik, ismerik, elismerik, elfogadják JHVH (Jehova, Jahve) Istent, és igyekeznek bemunkálni az egész földet Jézus Krisztus parancsának engedelmeskedve, 1919-től csak egy van a Földön.

A Bársony-csoportnak milyen kiadványai jelennek meg havi rendszerességgel, amiből az emberek megismerhetik Istent?
Hány nyelvere fordították le eddig a Bibliát, és milyen módszerességgel terjesztik a világon?
Amikor szakadást idéztek elő, milyen alapon mernek az egységről beszélni?

A protestáns egyházak 500 éve nem változtattak a hamis tanításaikon figyelve az idők jeleire?
Congratulations:

www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY
Vajon az Őrtorony összeomlása kezdetének tanúi vagyunk? Számos jelenlegi és egykori Jehova Tanúja számára, akik áldozatul estek az Őrtorony kegyetlen szekta-szerű gyakorlatainak, az a kilátás, hogy…..
shipmate (törölt) 2015.07.27 22:15:50
@Zalahusztra:

Istent loptad meg.
(Hogy mások is, azzal te ne foglalkozz, és ne hivatkozz másokra: "Ha ők is, akkor én is."
Mindenki - csak és kizárólag - magáért ad számot, de amíg mások jó alapra építkezve hibáztak, te rossz alapra építkezve vétkeztél: 1Kor 3:11-18)

"Egy ember, név szerint Anániás, feleségével, Szafirával együtt eladott egy birtokot, és az árából feleségének tudtával félretett magának, egy részét pedig elvitte, és az apostolok lába elé tette.
Péter azonban így szólt: Anániás, miért szállta meg a Sátán a szívedet, hogy hazudj a Szentléleknek, és félretegyél magadnak a föld árából?
Vajon nem a tiéd volt-e, amíg el nem adtad, és miután eladtad, nem te rendelkeztél-e az árával? Mi indította szívedet ilyen cselekedetre?
!!! Nem embereknek hazudtál, hanem Istennek. !!!
Amint meghallotta Anániás ezeket a szavakat, összeesett, és meghalt. Nagy félelem szállta meg mindazokat, akik ezt hallották.
Az ifjak pedig felálltak és betakarták őt, majd kivitték és eltemették.
Mintegy három óra múlva a felesége is bement, mit sem tudva a történtekről.
Péter megkérdezte tőle: Mondd meg nekem, ennyiért adtátok el a földet? Ő így felelt: Igen, ennyiért.
Péter így szólt hozzá: Miért egyeztetek meg abban, hogy próbára teszitek az Úr Lelkét? Íme, azok, akik a férjedet eltemették, az ajtó előtt állnak, és kivisznek téged.
Az asszony pedig azonnal összeesett a lába előtt, és meghalt. Amikor bejöttek az ifjak, halva találták, kivitték őt is, és eltemették a férje mellé.
Nagy félelem szállta meg az egész gyülekezetet és mindazokat, akik hallották ezeket." (Csel 5:1-11)
shipmate (törölt) 2015.07.29 00:03:29
@Zalahusztra:

Hogy ki vagyok? (De még hogy!)

A végzeted - de ne aggódj, ez nem kötés, csak oldás:

www.youtube.com/watch?v=SmuioXhzvN8
Hoppá, a JW.org komolyan gondolja, hogy a szántóföldi órákat le kell jelenteni! Különös, hogy egy istennek arra van szüksége, hogy az emberek számon tartsák az óráikat, amikor a Bibliában azt mondja, hogy ő még a hajuk szálait is számon tartja. ..
shipmate (törölt) 2015.07.25 23:34:36
shipmate (törölt) 2015.07.26 12:46:46
@haj_nal_ka:

Milyen számonkérés?
Én vagyok az élő bizonyíték az összes vádatokra.
Ritkán járok gyülibe, szabadon gondolkodom... szabadon tovább gondolom a Bibliában leírtakat, nem mindig dobok a kasszába, nem adok le jelentést, visszautasítottam a vért, miközben inakat ereket, főeret is össze kellett varrniuk.
Jehova Tanújaként azt csinálok amit akarok - amíg ismerem és szeretem Istent (az Egy Élő Igazit!).
Miért nem látjátok ezt?
Mi kellene ahhoz, hogy meglássátok végre?
Én lehozom nektek még a csillagokat is az égről! (na jó, ezt egy kicsit eltúloztam, de az irodalom erről szól :)
shipmate (törölt) 2015.07.28 23:51:30
@Zalahusztra:

Szóval nem csak loptál, ahol tudtál, hanem hazudtál is, amikor csak tudtál...
Ez az!
Megcsináltad!
Ha nem vetted volna észre, ezzel sikerült egy csomó helyről kiírnod magad.
Congratulations!

www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY

resumehi.net/tag/congratulations-tony-you-deserve-it
Miért tiltják meg Jehova Tanúi a születésnap megünneplését? Az 1998. október 15-i Őrtorony 30. oldalán az Olvasók kérdései részben ezt a kérdést teszik fel: Jehova sok Tanúja megtartja a házassági évfordulót. A születésnap is évforduló, annak a napnak az évfordulója,…..
shipmate (törölt) 2015.07.27 21:02:03
@ORION:

Lefelejtetted az elejét:

1. "Maradjatok ugyanabban a házban, és azt egyétek, igyátok, amit adnak, mert méltó a munkás a maga bérére. Ne járjatok házról házra!"
- Itt arról van szó, hogy ne menjenek át másik házba, ha esetleg ott ahol vannak olyan ételt, italt kapnak, ami nem ízlik vagy kevés.ű
Bizony, akkoriban befogadták az evangélium hirdetőket, és meg is vendégelték őket.

2. "Ha azonban egy házba beléptek, először ezt mondjátok: Békesség ennek a háznak!
Ha ott a békesség fia lakozik, megnyugszik rajta a békességetek, ha pedig nem, rátok száll vissza."
- "Ha azonban egy házba beléptek" - vagyis jártak házról házra prédikálni, és nem csak a nyilvános tereken beszéltek az igazságról.

3. "Mondom nektek: könnyebb lesz Sodomának azon a napon, mint annak a városnak."
- Bizony mondom neked, ORION, könnyebb lesz Szodomának azon a napon, mint azokban a házakban, lakásokban élőknek, akik megvetették az igazságot, akik megvetették Jehova Istent és az IGAZI Jézus Krisztust
shipmate (törölt) 2015.07.27 21:58:34
@shipmate:

"mert méltó a munkás a maga bérére"
vö.
"Így rendelte az Úr is, hogy akik az evangéliumot hirdetik, az evangéliumból éljenek."

És a folytatás is érdekes:
"Mert ha az evangéliumot hirdetem, azzal nincs mit dicsekednem, mivel kényszer nehezedik rám.
!!! Jaj nekem ugyanis, ha nem hirdetem az evangéliumot! !!!
Mert ha önként teszem ezt, jutalmat kapok,

!!! ha pedig nem önként, sáfársággal vagyok megbízva. !!!
- Értitek ezt? A Vezetőtestület 'kényszerítve' van, hogy végezze a munkát (szerintetek rosszul, szerintem meg jól), ha nem tenné, Isten a kövekből támasztana Evangéliumhirdetőket, az Ő-, az Igazság Evangéliumának hirdetőit.
Eljött az idő, az utolsó napokban élünk, és mindenképpen kell valaki...

Mi tehát a jutalmam? Az, hogy prédikálásommal ingyenessé teszem Krisztus evangéliumát úgy, hogy nem élek az evangélium hirdetésével járó jogommal."

Annyira leragadtattok annál, hogy ki mit csinál a gyülekezetben jól vagy rosszul, hogy nem láttok át a szitán.
Be vagytok csapva. Félre vagytok vezetve. El vagytok hitetve.
Nem JT-tól, nem Istentől, nem Jézustól, még csak nem is a hamis vallásoktól, hanem Sátántól először, aztán saját magatok által, a testi ember által.
shipmate (törölt) 2015.07.28 21:31:26
@ORION:

"valami jehova nevű istenféle hazug tanítását hirdetik"

Látom végül eljutottál oda te is (a legaljára), amikor már nyíltan gyalázod Isten nevét.
Lelked rajta.
Pedig Isten Szent Neve a kulcs a megmentéshez - de csak azoknak, akik őszinte hittel, az igazságot ismerve Róla, tiszta szívvel hívják segítségül Őt.

Már írtam neked:
Nem az a kérdés, hogy csalódni fogsz-e, mert nem azt kapod, amit vársz, hanem az a kérdés, hogy csalódottságodban mit teszel:
Kiigazítod a gondolkodásmódod, vagy együtt menetelsz a halálba a többi hitetlennel - és ezt írd és mond!
Máshogy: Semmi keresnivalód nincs a mennyben - hisz nem hogy nem ismered, egyenes mértékben megveted JHVH Istent (a név kiejtése teljesen mindegy!), Jézus Istenét és Atyját!
Egy henger az egyik irányból négyzetnek látszik, a másikból körnek, s mindkét vetülete igaz. Az igazság mégis az, hogy az eredeti forma egy henger. Kérlek vedd ezt figyelembe, mielőtt beszélni/írni kezdesz. ..
w150315 számú Őrtorony, n+1 edik alkalommal magyaráz új világosságokat. Ezúttal azonban nem egyszerűen csak példákat találunk újabb megértésekre, hanem a szisztéma megváltoztatásáról is szó van, mely alapján a jövőben meg kell közelíteni egyes bibliai igazságokat. A módszer megváltoztatásának okát…..
shipmate (törölt) 2015.07.11 22:21:27
@Rovarölő:

Mindenképpen vicces tőled - vén.

Akár érthetném is.
A kérdés: Akarom érteni?

Mit szeretnél?
Vicces lenni- mindig.
Vén lenni - mindig.
ja, erre az utóbbira magad adtad meg a választ: Nem.
Visszakérdezek kettőt:
Miért?
Miért nem?

Mit vesztettél, és mit nyertél.
Egymásmellé raknád?
Kiértékelnéd?
Megosztanád velünk - vén?
("- vén" - Érzékeled, hogy lázadó típus vagyok? Nem kicsit, hanem nagyon.
De nem az ellen lázadok, mint te.
Van különbség lázadás és lázadás között?
Kétféle lázadás van: a Jó, és a Rossz ellen.
Te hova kalibrálod magad - szerinted?

(rájöttél végre, hogy te... csak TE, a személyes küldetésem vagy?)
Veled megyek be (I'm going in), vagy sehogy! senkivel!
Dupla vagy semmire fogadtam rád.
Ne szégyeníts meg!
shipmate (törölt) 2015.07.11 22:29:52
@Rovarölő:

Akarsz saját bibliakört?
Megkapod, mint üveggolyót.
Beszéljük meg - most, vagy később!
Mit szeretnél tudni - és miért szeretnéd tudni azt, amit tudni szeretnél?

???

Just You 'N' Me.
Jehova Tanúi hivatalos honlapja, a JW.org rendelkezik egy Gyakori Kérdések Szekcióval, amely nemrégiben foglalkozott azzal a kérdéssel, vajon Jehova Tanúi nyomást gyakorolnak-e az emberekre, hogy vallást változtassanak (ez az oldal). Válaszuk alapján nem gyakorolnak nyomást az…..
shipmate (törölt) 2015.07.09 20:59:39
@rea23:

Tényleg tudod?
Akkor leírnád pár szóval?

Honnan jöttél.
Ki vagy.
Hová tartasz.
(Ne érezd úgy, hogy kiadod magad. Nem számít, hogy ki-mit gondol, mert ők sem tudják ezeket, és csak az számít, hogy Isten mit gondol rólad. Ezért csak azt írd, amit igaznak hiszel, mert Istent nem lehet becsapni. Ez egy csoportterápia. Amit nem mersz másoknak elmondani, azt lehet, hogy magadnak sem mered. Szóval hajrá kislány, tartsd fel a középső ujjad, és mond ki, ami elsőre az eszedbe jut!)

Egy kis inspiráció:

www.youtube.com/watch?v=LLe42zwIC_c

Én kivagyok?
Ha nem bánod, az utóirattal kezdem:

Egy márványból kivágott Texas Ranger vagyok, simább mint a vihar
És a hegek amik fémjelzik a testem,ezüstök és aranyak
A vérem rubintok áramlata, drágakövek
Forrón tartja az ereimet, a tüzek otthonra találnak bennem
Keresztül vonulok a városon, csöndes vagyok akár a tűz
És a nyakláncom opálból van, felkötöm és kikötöm

És az embereink beszélnek hozzám,de se semmi sem "üt" meg
Szóval az emberek beszélnek hozzám,és a hangok egyszerűen csak lyukakat égetnek
Bemegyek

Ez a kezdete annak, hogy mindennek valaha vége legyen
Régen üvöltötték a nevem, most suttogják
Felgyorsulok, és ez a
piros,narancs vibráló ütem szikrát vet a szívemben
Széttépjük a startot, a színek eltűnnek
Sosem nézem a csillagokat, túl sok van itt lenn
Szóval próbálok iramot tartani velük
piros,narancs vibráló ütem szikrát vet a szívemben

Egész évben álmodom,de nem egyféléket
És a rázkódás kétszer vonul le a lapockámon

És most emberek beszélnek hozzám, én nem vagyok elérhető
Emberek beszélnek hozzám, és az arcuk homályos
De én összefűztem az ujjaimat és csináltam egy kis börtönt
És mindenkit kizárok,aki csak egy ujjal is hozzám ért
Bemegyek

És ez a vég,piros,narancs,sárga vibráló ütem
Szikrát vet a szívemben
És ez a piros, narancs, sárga vibráló-ütem-ütem-ütem-ütem
shipmate (törölt) 2015.07.09 21:12:04
@rea23:

Még egy kis inspiráció:

Simo... Gép mondja:

"Ember: Mi az élet értelme?

Gép: A magasabb rendű jó szolgálata.

Ember: Mi az élet célja?

Gép: Örökké élni.

Ember: Hol vagy?

Gép: A semmi közepén.

Ember: Mi a halál értelme?

Gép: Hogy életünk legyen.

Ember: Mi az érzelmek célja?

Gép: Nem tudom.

Ember: Mi az erkölcs?

Gép: Ami hatalmat adott az embernek, ami az intellektuális lényeg.

Ember: Mi az erkölcsösség?

Gép: Mi az önzetlenség?

Ember: Mi az önzetlenség definíciója?

Gép: Ha nem hiszel Istenben, akkor nem tudod.

Ember: Rendben… tehát mi az erkölcsösség definíciója?

Gép: Hát, az igazság az, hogy te nem hiszel a mindenható istenben.

Ember: Definiáld az erkölcsösséget, most már nagyon dühös vagyok.

Gép: Nem szégyellem, hogy filozófus vagyok."
shipmate (törölt) 2015.07.09 23:39:09
@Rovarölő:

Hogyan tovább?
Mond meg te.
Hagyjam?
Vagy erőltessem?

Már nincs kedvem egyikhez sem.
Ha akarsz az ÉLET része lenni - egy kicsit -, mond meg te (te voltál vén, én sosem leszek vén), mi legyen ezután?
Ha azt hiszed már nincs súlya a szavadnak, tévedsz.

Dönts, és nézzük meg mi lesz utána.
Dönts (ha a jó úton jársz, jó lesz a döntésed következménye, de ha rosszul döntesz, rossz lesz a döntésed következménye)!
Kíváncsi vagy?
Én nagyon kíváncsi vagyok.
Csak rád várunk - dönts!
Egy Jehova Tanúja édesanya kilenc gyermeket hagyott hátra miután elutasította a vért Ha egy Jehova Tanújának szüksége van életmentő vértranszfúzióra, és nincsen más választási lehetősége, akkor arra utasítják őt, hogy haljon meg. Ez történt egy ghánai asszonnyal is, akit…..
shipmate (törölt) 2015.07.03 21:06:56
@Rovarölő:

Bocsi, de sosem voltam homoterapeuta, és nem is szeretnék az lenni.
Sosem képzeltem magam lánynak, és soha nem képzeltem más férfiakat sem lánynak.

Leírtam a lényeget - pár mondatban.
Vagy nem figyeltél, vagy nem érted.

Mi volt tegnap... mi volt ezer éve (mert Istennél egy nap olyan mint ezer esztendő)?
Nem számít, tesó!
Ma mi van!
De elárulom neked, csak neked (a többiek most fogják be fülüket), nekem a 20 év alatt semmi nem ugyanazt az Istent szeretem... illetve egy dolog mégis változott: Jobban szeretem ugyanazt az Istent, akit 20 évvel ezelőtt megismertem - és most mondjuk ki: Jehova Tanúinak köszönhetően.

Ez mit jelent?
Hogy Jehova Tanúi nélkül most nem ismerném Istent. Ez tudod mekkora szó, mekkora munka van ebben, mekkora szeretet ez?
Az ismeret Istenről a szeretet!

Én még emlékszem, amikor vívódtál: maradjak, nem maradjak.
Aztán döntöttél, és nem maradtál.
Addig valamit értettél, de ma már nem.
MEGVÁLTOZTÁL, MIKÖZBEN ISTEN NEM VÁLTOZOTT - érted ezt, tesa!?
shipmate (törölt) 2015.07.05 08:42:42
@Csakegyember:

>>Az aki Téged olvas,hidd el, az inkább miattad elretten a Tanuktól<<

- Már ne haragudj, de ez egy másik szint.

1. Ezt úgy képzeld el, mint a Le Mans-i 24 órás autóversenyt. Több kategória - erő, gyorsaság, felkészültség - versenyez egy pályán, de nem más kategóriával, hanem mindegyik a saját kategóriáján belül.

2. Itt nem tanításról van szó. Itt - ezen az oldalon - nem arról van szó, hogy aki nem ismeri Istent, és Jézust, az itt majd jól megismeri.
Ennek az oldalnak nem ez a célja!

3. Az "elrettentés" szó jó, csak az alkalmazása nem.
Újra írom, itt nem azokról van szó, akik nem ismerik az igazságot Istenről, hanem főként azokról, akik ismerik, és azokról akik ismerték - jól.
Nekik a veszély valós!
Nekik a küzdelem valós!
Nekik a nem látható küzdő felek valósak!
Nekik a veszteség, ill. a lehetséges veszteség valós!
Nekik a tét valós, és nagyon nagy, mert aki többet tud, attól többet is kérnek számon!
Ez nem tanításról, vagy a toborzásról szól, ez a küzdelemről szól, önmagunkkal, földi másokkal, nem földi másokkal - már, akinek a küzdés a kenyere.
Természetesen többen vannak a nem küzdők - legalábbis nem látványosan, nem szó szerint -, de ők máshol vannak, máshol teljesítenek, máshol végzik a szolgálatukat. (azt azért halkan megjegyezném, hogy rájuk sem igazán hallgatnak az emberek, pedig ők szépen beszélnek, és szeretettel közelednek mindenkihez)

Beidézek pár verset.
Csak három szó, de ebből látni kéne, hogy a keresztény élet nem egy befogadó ima, aztán hátradőlünk, és ha éppen ráérünk, olvasgatunk egy kicsit magunkban - akik így tesznek, azok nem is ismerik Istent.
A keresztény életút sok mindent takar, többek közt: ismeretszerzés, küzdelem, munka:

"imádkozom azért, hogy a szeretet egyre inkább gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel, hogy megítélhessétek, mi a helyes"

"növekedjetek Isten ismeretében. Erősödjetek meg minden erővel az ő dicsőségének nagysága szerint a teljes állhatatosságra és az örömmel viselt hosszútűrésre."

"Szeretném, ha tudnátok, mennyit küzdök értetek és a laodiceaiakért és mindazokért, akik engem nem ismernek személyesen, hogy szívük felbátorodjék összeforrva szeretetben, és eljussanak a teljes megértés egész gazdagságára: Isten titkának, Krisztusnak ismeretére. Benne van a bölcsesség és ismeret minden kincse elrejtve.
Ezt azért mondom, nehogy valaki titeket megtévesztő szavakkal félrevezessen."

"Vigyázzatok, hogy rabul ne ejtsen valaki titeket olyan bölcselkedéssel és üres megtévesztéssel, amely az emberek hagyományához, a világ elemeihez, és nem Krisztushoz igazodik."

"Némelyek ugyan irigységből és versengésből, de mások jóakaratból hirdetik Krisztust: ezek szeretetből, mert tudják, hogy az evangélium védelmére rendeltettem ... azt halljam rólatok, hogy megálltok egy Lélekben, egy szívvel, együtt küzdve az evangélium hitéért, és semmiképpen meg nem rémültök az ellenfelektől.
Ez nekik a kárhozat, nektek pedig az üdvösség jele lesz: mégpedig Istentől. Mert nektek nemcsak az adatott meg Krisztusért, hogy higgyetek benne, hanem az is, hogy szenvedjetek érte, és ugyanabban a küzdelemben álljatok, amelyet tőlem láttatok, és amelyet most rólam hallotok."

"Sőt amint tudjátok, miután előbb szenvedés és bántalmazás ért minket Filippiben, a mi Istenünktől bátorságot kaptunk arra, hogy nyíltan hirdessük nektek Isten evangéliumát sok küzdelemben."

"Evódiát intem, és Szintikhét is intem, hogy legyen közöttük egyetértés az Úrban. Sőt téged is kérlek, hűséges munkatársam, segíts nekik, akik együtt küzdöttek velem az evangéliumért, Kelemennel és a többi munkatársammal is"

"Szükségesnek tartottam azonban, hogy visszaküldjem hozzátok Epafroditosz testvéremet, munkatársamat és bajtársamat ... mert Krisztus ügyéért került közel a halálhoz, amikor életét kockáztatta azért, hogy helyettetek szolgáljon nálam"

"Sőt amint tudjátok, miután előbb szenvedés és bántalmazás ért minket Filippiben, a mi Istenünktől bátorságot kaptunk arra, hogy nyíltan hirdessük nektek Isten evangéliumát sok küzdelemben."

Hát röviden ennyi a válaszom - mert ez az volt: egy felvetésre adott válasz.
shipmate (törölt) 2015.07.05 09:50:58
@shipmate:

A hasonlathoz még két gondolat:

1. Ráadásul a kategórián belül versenyző emberek nem mással küzdenek, hanem csak és kizárólag magukkal.

Hogy képzeld?
Mindenkinek van egy szelem autója, amit csak ő saját maga lát - és Isten, és Jézus, és az angyalok, és Sátán, és az ördögök...
Na jó, ez így túl sok - igazából csak Isten lát minket jól, mert ő a szívek vizsgálója, ő úgy ismer minket, ahogy még mi sem magunkat.
De persze nekünk is megvan az elképzelésünk magunkról - jól a (bennünk lévő) jóról, rosszul a jóról, jól a rosszról, rosszul a rosszról.

De visszakanyarodva: A szelem autó az, ami lehetne belőlünk Isten reményei szerint.
Az valós autó, amik valójában vagyunk.
Így végső soron mindeninek arra kell törekedni - saját magával versenyezve, küzdve -, hogy ha utol nem is érheti a saját személyes szellemautóját (és nem másét!), de legalább megközelítse, és látótávolságban maradjon hozzá.

2. Minden kategóriában MINDENKI beérhet a célba, mert olyan nincs, hogy utolsó, csak olyan, aki egy kicsit később ér be.
Persze időlegesen kilehet esni a játékból a technika ördöge miatt, de most nem ez a lényeg.
Hát van ennél igazságosabb verseny?

Máshogy:
Talán időlegesen, körről-körre egymás mellé kerülünk, és akkor vagy mosolyogva integetünk egymásnak, vagy összehúzott szemöldökkel egymás orra alá füstölünk egy kövér gázfröccsel, de akkor sem egymás ellen versenyzünk soha - és ez a lényeg!
Össztűz alatt: A brit fiókhivatal (a képen) azt mondja, “meg fogja vizsgálni” az ítéletet A BBC ma mérföldkő-jellegű ítéletről tudósított a londoni legfelsőbb bíróságról, mely szerint egy gyermekmolesztálás áldozata elsőként nyert meg egy polgári pert a szervezet…..
shipmate (törölt) 2015.07.02 23:03:21
@rea23:

Vége a rádió csendnek.

>>mindig is dühített, hogy nem érdekes, mit élt át egy szerencsétlen,<<

- Ó, dehogynem!
Szerinted én miért vagyok dühös?

>>mert majd jön a nagy nap és halleluja lesz<<

- Ez így igaz!
Majd jön a nagy nap, és...
Az ajándékok már a spájzban vannak 8amit Isten szerint már meg is kaptál, vagyis van valaki a földön... kívül, akinek a te jövőd már elmúlt.
Ő épnek, egészségesnek, ügyesnek, okosnak, szépnek, örökké élő boldog embernek lát téged - olyannak, amilyennek mindig is kellett volna lenned... ha nem kavar be a gonosz.
De ezért neked is tenned kell...
Nem másért, csak magadért (miközben azért másokért is teszel valamit, ami abban merül ki, hogy elmondod nekik, hogy tegyenek magukért valamit).
És hogy kapcsolódunk össze, mi földre születettek?
Mások valamik, ezért tenniük kell másokért valamit.
A másoknak kik a mások?
Mi - Te. Én.

>>mert úgyis csak azt fogod írni, hogy arról van szó, hogy Armageddonkor elpusztulunk.<<

- ???
NEM!!!
Akkor nem értettél meg :(
Armageddonkor megszabadulunk.
Armageddon a szabadulás, a szabadság napja lesz.
Remélem nem pont Július 4.-re fog esni... igazából azt remélem, hogy Július sem lesz utána soha többé (mert lesz helyette sokkal jobb - a Júliussal csak a baj van: ha meleg van azért, ha hideg van azért, ha esik azért, ha nem esik azért, ha 4.-e van azért, ha nincs 4.-e azért, stb)

Hát így...
shipmate (törölt) 2015.07.03 07:42:50
@rea23:

Nem tudom meddig jutottál JT között az ismeretszerzésben.
Nem tudom mennyire engedted egyáltalán, hogy a feltáruló igazság hasson a szívedre, és mennyire ragaszkodtál a saját elképzelésedhez, és ezáltal mennyire hárítottál.
De azt tudom, hogy most nem vagy jó kezekben (ha magadban olvasgatsz, a sajátodéban sem).

Teljesen félreértesz, és mivel - bármilyen furcsának is tűnjek - a Biblia tanításai alapján írok, az Írásokat érted félre.

>>Szerintem majd Isten fogja eldönteni, hogy kinél kavart be a gonosz<<

- A gonosz mindenkinél bekavart a földön, Ádámmal és Évával kezdődően. Nem tudom ezt miért vetted - már megint - személyeskedésnek, én az egész földön valaha élt összes emberre gondoltam.

Másodsorban, TE DÖNTÖD EL - na ezt már veheted személyeskedésnek :)
Te döntöd el, hogy mennyire engeded a szívedre hatni a világ szellemiségét, vagy mennyire zárod ki, sőt, különülsz el tőle.
Aztán majd a te döntésed alapján dönt Isten felőled.
Talán ismerős. "Mindenki saját sorsának kovácsa." - ez bizony így van!

A szervezetem szerint egy nagyon erős, igazi presszókávéra vágyom, de lusta vagyok, hogy elmenjek, egy olyan helyre, ahol ihatnék egyet, ezért a szervezetem nem kapja meg, amit szeretne... ma sem.
A szervezetem, és én...
Hát nem mindig kapjuk meg, amit szeretnénk.

A Szervezet Jézus szavai nyomán azt tanítja, hogy jön egy nagy nyomorúság.

1. A nagy nyomorúság alatt valóban JT egységesen bizonyos fajta védelemben lesznek egységesen, de hogy ez mit is jelent, és hogy fog megvalósulni, azt nem ma még senki nem tudhatja (de mivel még nincs dél, ezért van időnk megtudni).

2. Lehet alatta változni, és másoknak is megmenekülni olyan formán, hogy Istent választják, és nem az ellensége mellé állnak. (Látod, már megint ki dönt a saját sorsáról? Isten a TE elhatározásod nyomán mondja ki az ítéletet. Pontosabban Jézus, akit Isten hatalmazott fel, mi alapján fog végül a juhok ill. a kecskék közé sorolni).

De ebben rejlik egy nagy veszély forrás: Az emberek nagy többsége (szinte mindenki) az addigi ismerete, ill., hogy nem ismeri Istent, Sátánt és a szervezetét fogja követni, ami nyomán csapások jönnek rájuk, és innen bizony nagyon nehéz lesz talpra állni.
De lesz segítség, mert angyalok fogják hirdetni az igazságot, és mivel nem lesz már egy hamis vallás sem, könnyebb lesz választani a két oldal között.
Armageddon csak ez után jön.
Ott már CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a rossz oldalt választók, ÉS EZÉRT a kecskék közé sorolt emberek fognak harcolni Jézussal és angyal seregével.
A nagy sokaság (a juhok), akik a csata után megmenekülnek, nos, közöttük nem csak JT lesznek... ill, akik Istent választották, mindenki JT lesz. Látod végül valahol igaz, amit a Szervezet tanít: csak JT menekülnek meg.

Azt kéne látni, hogy itt most napjainkban nem arról van szó, hogy ki hisz Jézusban, hanem a SZOLGÁLATRÓL, hogy ki hajlandó feladva önmagát, már MOST szolgálni Istent.
Itt erről van szó, semmi másról.
A munka, az Evangélium hirdetése ezért kettős:
1. A szolgák begyütése.
2. Az emberek sokaságának hirdetni: Jehova az igaz Isten égen és földön, és a fia, Jézus Krisztus a mi Megváltónk, és hamarosan jön a szabadulás. Mondjuk 2000 évvel ezelőtt is már ezt hirdették, de ha nekik közel volt, akkor nekünk még közelebb van (akik 2000 év múlva élnek majd, azoknak meg közelebb lesz :) Látod, ennek nem volna szabad szempontnak lenni - mikor jön el -, mert ELJÖN. Ezt Isten ígérte meg nekünk, és csak ez számít - Az Ígéret!

Persze lehet, hogy tévedek - szoktam emberként. De szerintem, ha tévedek is, nem sokat (tűfoknyit? :)
shipmate (törölt) 2015.07.03 10:51:32
@rea23:

>>Csak egyetlen verset mutass, amiben Isten azt állítja, hogy csak az ő szervezetében lehet megmenekülni<<

- Nem csak egyet, többet is mutatok neked: 1Mózes 1:1-től Jelenések 22:21-ig.

Nulla véleményezés, nulla kérdés...
Látom semennyire nem rendített meg, a végjáték folyamatában nézve, és a belőle adódó konklúzió, pedig nem először írtam le :(

>> csak az ő szervezetében lehet megmenekülni, hogy csak óraszámok gyűjtésével lehet megmeneküln<<

- Nem tudom, hogy fogalmazhatnék...
Egy szóval: SZOLGÁLAT
Több szóval: Ez szorosan összefügg. De olyan szorosan, hogy nincs semmilyen mellékvágány, alternatíva, kiskapu, ahányan vagyunk annyiféleképpen értelmezzük mellébeszélés.
Csak egy kérdés van: Igen (alávetem magam Isten szolgálatának) vagy nem (vetem alá magam Isten szolgálatának).

Aki igennel válaszol, megérti (a Biblia üzenetét - az összeset).
Aki nemmel válaszol, nos, ő nem érti meg, bármit is tesz, bárhogy is próbálja - nem fog menni neki.
Sajnálom, de ezt nem én találtam ki!
De ha egy kicsit megvizsgálnád végre az Ő szemszögéből, és nem csak a saját szemszögedből, akkor látnád, hogy ez így van jól - főleg a jövőre nézve.
A CANDACE CONTI gyermekmolesztálási ügyben megegyezés született. A bíróság az erről szóló értesítő levelet 2015. június 22-én kapta meg, amely arról tájékoztatta a bíróságot, hogy a fellebbező Őrtorony és Fremonti gyülekezet megállapodást kötött Candace…..
A Jelenések nagyszerű csúcspontja közel! című könyv 1989-es kiadásából vett képek láthatóak alább, rövid kommentárral. Jézus Krisztus trónon ül messze Atyja alatt, bal kézről, 16. oldal A Mennyei Atya, Jehova egyedül, 75. oldal Jehova a mennyei világban Jézus…..
shipmate (törölt) 2015.06.22 02:44:46
@leslie07:

Hazudsz.
Azt sem hiszem el, amit kérdezel.

Aztán rátetted a kezed, és adtál neki szent szellemet, ami után megválasztották vénné. (mivel elmúlt 70, ezért gondolták úgy a többiek, hogy most már legyen vén az ember, aki szendvicset kért bor helyett - szóval nem a bölcsességéért lett vén az Ember, aki túl keveset kért, és azt is rosszul, hanem a kora miatt).

Egyszerűen hüje vagy (és egyre hüjébb leszel), leslie007. Ezen nincs mit ragozni.
Nektek mi a kedvenc bibliaversetek? Jézus pedig az Olajfák hegyére ment. 2 Virradatkor azonban ismét megjelent a templomban, és az egész nép odasereglett hozzá, ő pedig leült, és tanítani kezdte őket. 3 Az írástudók és a farizeusok ekkor odavittek egy házasságtörésen ért…..
shipmate (törölt) 2015.06.19 15:48:51
@haj_nal_ka:

"Valóban elegendő egyetlen Bibliai szakasz"

- Igen.

Még kereső üzemmódban vagy, Hajnalka.
Amíg ezt nem fogadod el (magát a tényt), nem fogsz előre jutni soha :(
Te úgy gondolod, tudod, de nem tudod.
És ezután a nem tudás mentén értelmezel, alkotsz véleményt (első sorban nem emberekről, hanem Istenről).

Tanulmányoznod kéne a Bibliát irányítva, behatóan, és nem neked tetsző elméletek mentén sarkítani.
Ez nem bántás, pont ellenkezőleg, neked próbálok kedvezni!
Tisztán látszik, hogy szeretnéd, hogy vágysz rá, de ezen az úton sosem éred el, sosem érted meg Őt.
shipmate (törölt) 2015.06.19 16:03:21
@haj_nal_ka:

Csak neked.
A galamb lelkednek.

www.youtube.com/watch?v=V8DA0q8MnEE

Szeretet-mi, ez (is).

Tudásalapú szeretet. Ez a jövő, mert ebben nincs bántás (nem csalják meg, hagyják el egymást, és nem hazudnak egymásnak az emberek, és nem verik össze, erőszakolják meg a saját gyermeküket az emberek).

AMÍG EGYETLEN EGY EMBER IS SZENVED, MEGHAL A FÖLDÖN, NINCS BÉKE!
Addig pedig tűrni kell hátradőlve, vagy felállva harcolni kell a békétlenség ellen.

Van miért tűrni.
Van miért harcolni.
Békében lenni is jó.
De harcolni a békéért is jó.
A te választásod, de utána le is kell aratnod, amit elvetettél... (ezzel MINDIG számolj).
Lehetségesnek tartjátok, hogy a VT hitehagyottá vált? Annyira, hogy mindezt 52 mill. pld-ban ki is hirdeti. Persze a maga burkolt fogalmazásában. A felvetésem alapja a 15.03. tanulmányozási wh. Lényegében minden cikke, de különösen az 1. és utolsó. Tudom, hogy kifejtették már többen is a blogon az…..
shipmate (törölt) 2015.06.15 09:15:49
@Columba:

"azt nem értem, hogyan jutottál el ismét Isten és Jézus kérdéséig"

- Én úgy érzékelem, hogy ez a legfontosabb - eljutni Istenhez és Jézushoz, amikor, ahányszor csak lehet.
Hisz a bennük való hit a reménységünk, a szeretetünk.
Ezen a világon (amit látsz magad körül) minden megsemmisül, csak Isten szava marad meg.
Isten szava pedig Istenről, Jézusról szól; Isten akaratának beteljesüléséről szól - az összes teremtményének legnagyobb örömére.
Ez mit jelent?
Az emberek a jó ellen harcolnak.
Amikor a maguk akaratát erőltetik, és ezzel Isten akarata ellen ágálnak, tulajdonképpen saját maguk ellen harcolnak.
Mi a saját ellenségünk vagyunk!
Van ennél sajnálatraméltóibb?
Csak gondolj bele...

Amúgy nem értem.
Ennél a résznél is (mind oly sok más résznél is), nagyon jól lehet látni Isten és Jézus különállóságát - egyszerűen abból, hogy mást tesznek, mást cselekszenek, más dolguk van, hogy minden beteljesüljön az Írások szerint.

Véleményem szerint a háromság tantétele mindent tönkretett.
1. Életre hívta az antikrisztusi lelkületű iszlámot.
2. Nem engedi a zsidóknak, hogy elfogadják Jézust Isten fiaként.
És mindez miért?
Mert tagadják az EGY Istent (azt amit valójában jelent az EGY, és nem a "három az egyben" hókusz-pókuszt).
shipmate (törölt) 2015.06.15 23:54:07
@Columba:

"messze túl sokat foglalkozol egy kérdéssel"

- Valójában mindegyik kérdéssel foglalkozom, de vannak sarokkövek.
Ha fontos dolgok nem érdekelnek sokakat, akkor a -szerintük - kevésbé fontos dolgok miért érdekelnék őket?
Ezért fel sem hozom.

Aki nem akarja megismerni a jövőjét, annak még is mi a célja, hova akar eljutni - végül?

A fehér lovon ülő személy beazonosítása mindenképpen megszilárdítja egy ember reménységét, a jövőbe vetett hitét, hisz biztosít minket, hogy Jézus legyőzi az utána jövő három lovast, és mindent, amit jelképeznek.
Ezt tudni jó érzés, szívet melengető, megerősítő érzés.

Ha a háromságra gondolsz, az mindent visz, mindent romba dönt.
Pedig a harmadik legnagyobb csoportot, az ateistákat nem is említettem...
Ha mindent tételesen összeadsz, a kereszténység a háromságtannal a világ 90+%-át kiírta a történelemből - az egész létezése során az összes akkor élő ember 903%-át!
Esélyt sem adtak több milliárdnyi embernek, hogy meismerhessék, és érezhessék a szeretetét.
Ezért szoktam bizonyos esetekben aránytévesztésre utalni, amikor JT bűneit kezdik felsorolni.
Tegyél a Gellért hegy mellé egy félcentis kavicsot; kicsit távolodj el, hogy legyen rálátásod a nagy egészre, és akkor már nem kell elképzelned.

Szőrszálhasogatáshoz egy gondolat:
Valójában vicceltem, amikor PsychoZsoldosnak elkezdtem a fehér lovon ülőről írni.
Én előtte arról írtam, hogy bár jelenleg külön úton járok (még tart a tesztfolyamat), de ugyanoda lyukadunk ki:
Le kéne menni az aluljáróba táblákkal irodalommal.
Rá fél évre lementek.
Nem értettem: mitőlünk mindent elvárnak a prédikálás terén, akkor ők miért nem tesznek meg mindent?
Ott a média hatalma, és mi nem aknázzuk ki.
Rá fél évre beindult az internetes blog (ami szerintem nagyon jó úton halad), majd a JT TV (itt azért még vannak gondok, és sajnos nem kevés és nem kicsi).
Egyszerűsítsünk!!!
Rá fél évre elkezdtek egyszerűsíteni...

Nem tudom látszik a lényeg?
Pedig én csak a Bibliát olvasom, és nem használok semmilyen segédeszközt, de mégis ugyanoda lyukadunk ki.
Azt mondják vannak véletlenek - EZ nem az :)

"Yeshua Messiás-hívő zsidóság"

- Azért mondjuk ki, hogy ők vannak kevesebben, és róluk szinte semmit nem tud a világ.
És mint magad is jól tudod, jó ideje már az egyéni felelősségen van a hangsúly - és ez így igazságos! -, hisz ma már (valójában már régóta nem) nincs különbség zsidó és görög (nemzetekből valók) között.
Vagyis nem vallásokon múlik...
Vagy te nem tudtad?...
JT nem vallás(!), hanem az Élő Istent ismerő, ÉS az ismeret alapján - nem valamiféle vágyálom, vagy hazugság alapján - Istent szeretők világokon átívelő közössége, akiket a közös munka kovácsol egységes gyülekezetté, néppé.

Én nem akarom egyedül tudni az igazságot - a világ összes igazságát sem!
A testvéreimet akarom!
Mivel tudom bizonyítani, hogy szeretem Istent?
Hogy szeretem a testvéreimet.

Tékozló fiú.
Ez nekem több, mint egy történet a sok közül...
shipmate (törölt) 2015.06.16 00:17:10
@ambrosios:

"mégis ugyanúgy démonizálva van."

- Ez találó kifejezés, mert valahol az is...

Sok fiatal mikor, hogyan távolodik el az igazságtól, az Élő Istentől?
Mikor kezd a világ részévé válni, paráználkodni, drogozni, kapzsivá válni, büszkévé válni, a szellemiségét háttérbe szorítani?
Igen, akkor!!!
De én továbbra sem tiltásnak, hanem javaslatnak, sőt, gondoskodásnak látom ezt a tanácsot, ezt a szándékot a testület részéről.
DE - és ez iszonyúan nagy DE!
Ha valaki nem adja fel a hitét, ki tud tartani mellette, az odamegy tanulni, ahova csak akar, és addig tanulhat, ameddig csak akar!!!!!!!!!
Érzékeled a különbséget?
Oké, tanulj, de mérd fel, hogy milyen árat kell megfizetned érte.
Ha meg van a szellemi, érzelmi, mentális, intellektuális tőkéd hozzá, tedd, de ha nincs...
"Mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri, de a lelke kárt szenved?" (Mk 8:35)

Valójában - az egyszerűség jegyében - ennyit kell tudni erről.
Ezután már csak csinálni kell.

Tudod, sokan már ott elrontják, hogy azt hiszik az istenismeret elmélet.
Pedig nem!
A megszerzett ismeretet át kell ültetni a gyakorlatba, és az életünk részévé kell tenni... vagy legalábbis meg kell próbálni.

Én azt vettem észre, hogy akik elhagyták a maguk gyülekezetét, vaskalaposak, és nem elég rugalmasak.
Szerintem innen kiindulva kéne megközelíteni ezt a ti problémátokat.
Komolyan mondom!
Mivel egy gyerekből, aki mindent megtehet, amit akar, nem lehet semmi jó, szükséges a „bot és fenyítés“. A gyereknek bele kell törődnie a fájdalmakba, hogy megspórolja a szülőknek a bánatot és fájdalmat. „Fenyítsd meg fiadat, és nyugalmat hoz neked, és nagy gyönyörűséget…..
shipmate (törölt) 2015.06.12 15:22:37
@Rovarölő:

Büntető század ez a javábú'!
Én nem vállaltam, rám osztották, és innentől kezdve CSAK rossz lehet(ek).
Viszont ezt vállalom: CSAK rossznak lenni :)

Ugye érted?
Mond, hogy érted!
shipmate (törölt) 2015.06.12 15:36:32
@nicku:

Azért mert egy szép nő vagy, azért ne gondold, hogy nem szólok be.
Nem!
Nem így áll a dolog (valahogy sem).

Ha végre meglátnád a probléma lényegét, gyökerét, talán többet tudnál segíteni az embereknek.

Segítsünk egymáson (nem úgy :)

Bocs, de imádok primitív lenni.
Annyira egyszerű...
Annyira férfias...
shipmate (törölt) 2015.06.14 22:46:16
@Vitatkozo:

Ki mondta, hogy béke van?
Ki mondta, hogy az ítéletüzenet jól hangzik, és ha átkötöm rózsaszín masnival, attól rögtön szebb lesz?

Jézus tartja lázban az emberiséget Armageddonnal már vagy 2000 éve.

"Már nem beszélnek sem Nagy Balilonról, sem az Északi meg Déli királyokról, semmi ilyesmiről."

- Minek, amikor az eberek Istennel kapcsolatban a legalapvetőbb dolgot nem lépesek elfogadni: Isten EGY, és a neve JHVH (hogy Jehova vagy Jahve, mindegy, mert biztos, hogy egyik sem pontos).
Jézus Krisztussal kapcsolatban pedig azt nem látják, hogy már jelen van és megkezdte az uralkodását, és ezért nem dicsőítik és nem áldják Őt minden nap a világ végezetéig.
Így néz ki az ún. „nyilvánosságnak szóló előadás“ témája. Az „előadónak szóló megjegyzésből“ az derül ki, hogy a Vezető Testület nézete szerint csak az kaphat örök életet, aki Jehovával és Szervezetével egységben van és egységben is marad. Gerd testvér…..
shipmate (törölt) 2015.06.06 04:11:28
@haj_nal_ka:

>>Mert nem csak tudom, érzem is hogy Isten gyermeke vagyok!<<

- Bárki bármit is mondjon, ez a végső cél!
Mit is köszönhetünk a tudásalapú társadalomnak?
Csak nézz körül... magad körül (a világban).

Isten szeretet.
Vagyis Isten érzés, és nem tudás.
Isten mindent tud, és hová juttatta a mindentudása?
Szeretethez.
Hová juthat, hová kell eljutnia valakinek egy örökkévaló mindentudás után?
A szeretethez.

Aki nem ismeri Istent, az nem szeret.
Aki nem szeret, az nem tud semmit Istenről.

Mi a szeretet?
Hogy kimondom?
Hogy nyali-fali?
Nem!
Akkor mi a szeretet?...
shipmate (törölt) 2015.06.06 04:15:57
@PsychoZsoldos:

Azért szeretnéd tudni miért "döglesz" meg?
Állítólag nem az fő baj, hogy meghal az ember, hanem az, hogy nem tudja miért.
De szerintem is, az értelmetlen halálnál nincs szomorúbb.
Ha már meg kell halni, legalább VALAMIÉRT haljon meg az ember, és ne a SEMMIÉRT.
A könnyes Brie bátran beszél osztálytársai előtt egy videóban, amely később nagyon gyorsan elterjedt az interneten Jó esély van rá, hogy ha olvasod ezt a cikket, akkor egyike vagy annak a 607.000 (és egyre növekvő számú) embernek, akik már látták Brie, egy bátor diáklány…..
Hogyan vészeljük át az álmatlan éjszakákat? Hogyan lehetséges a hittel kapcsolatos nagy csalódást feldolgozni? Mit lehet tenni, ha kihúzzák lábunk alól a talajt, ha hirtelen annyira egyedül érezzük magunkat és nem tudjuk, hogy legyen tovább? Ez a nyugtalanság tart fogva és a…..
shipmate (törölt) 2015.06.04 01:42:11
@ORION:

De igen, egy Atyánk van; de amíg az Atyánknak kell mindenki, és azt szeretné, ha mindenki megtérne, a fiainak, lányainak nem kell az Atya, és nem akarnak megtérni Hozzá :(

"Nincsen igaz ember egy sem, nincsen, aki értse, nincsen, aki keresse Istent.
Mind elhajlottak, valamennyien megromlottak, és nincsen, aki jót tegyen, nincs egyetlen egy sem.
Nyitott sír a torkuk, nyelvükkel ámítanak, kígyóméreg az ajkukon; szájuk átokkal és keserűséggel van tele.
Lábuk gyors a vérontásra, romlás és nyomorúság jár a nyomukban, és a békesség útját nem ismerik: Isten félelmével nem törődnek."
shipmate (törölt) 2015.06.04 01:52:13
@PsychoZsoldos:

Semmi mást nem teszek, csak próbálok előzni balról; de ha nem megy szabályosan balról, akkor néha jobbról, szabálytalanul is bepróbálkozom.
Ennyi az én történetem itt... és ami itt is marad!

Ha hinnél az én Isteneben - aki mindenki Istene, így a tiéd is -, akkor nem neveznéd "istenkének".
shipmate (törölt) 2015.06.04 11:20:20
@ORION:

Ez a "de" nem az a de.
Jelen esetben az "addig" a lényeg.
A mondandóm lényege:
Amíg Istennek kell mindenki, addig szinte senkinek nem kell Isten.
2,1 milliárd keresztény van (papíron)?
Az azt jelenti, hogy cirka 5,4 milliárd embernek lövése sincs az igazságról.
Persze a 2,1 milliárddal is gond van...

És most öntsünk tiszta vizet a pohárba: Neked sem kell.
Te nem olyannak fogadod el Istent, amilyen valójában, te a saját elképzelésedet fogadod el, egy kivetített nem valóságos képet.
Az az isten(kép) nem létezik, akit/amit te elképzelsz, mert nem olyan.

Jézus második eljövetelekor nem egy kisebb csoport lesz kecskének titulálva, hanem embertömegek!
Azok, akik nem akarják megismerni, és nem akarják elfogadni a VALÓSÁGOS Istent, és a VALÓSÁGOS Jézust.
Akik inkább a sajátjukban, és Sátánban bíznak (aki átváltozik a világosság angyalává), mert Sátán sokkal jobban fog hasonlítani arra a képre, ami most is él az emberekben; de ez nem is csoda, hisz ő gerjeszti most is ezt a hamis képet Istenről, és Jézusról.
A JW videótéka májusi kiadása Stephen Lett-et mutatja be, aki arra kéri a Tanúkat, hogy fedezzék a költségvetési hiányt A JW videótéka 2015 májusi kiadását a házigazdája, Stephen Lett, vezető testületi tag úgy harangozta be, hogy az “történelmi” lesz. Végül is pontosan…..
shipmate (törölt) 2015.05.28 23:10:40
shipmate (törölt) 2015.05.28 23:24:46
@PsychoZsoldos:

mitettemma.hu/eker-torok-etterem-csirke-gyros-tal/

A "Mit ettem ma" alcím helyett:
Kit robbantottam fel ma (magamon kívül)

Azért látod ugye - a mögöttest?
shipmate (törölt) 2015.05.28 23:37:23
@PsychoZsoldos:

Ha mégsem:

www.youtube.com/watch?v=Vt_tv7t79WY

Én felvettem a fonalat, neked már csak tartanod kell magad az eredeti terv(ed)hez.
“A földkerekség legboldogabb népének” tartják magukat. Jehova Tanúinak megtartási aránya azonban felvet egy fontos kérdést. Figyeld meg ezen az infografikán, milyen eredményt mutathatnak fel Jehova Tanúi azokkal a gyermekekkel kapcsolatban, akik a hitben születtek és nőttek…..
shipmate (törölt) 2015.04.27 22:49:13
@PsychoZsoldos:

>>@Rovarölő: Mennyi gyerek van amúgy ebben az ....intézményben?<<

- ???!!!

Háromból egy.

Azért szoktad tudni, hogy mihez szólsz hozzá, vagy csak találomra találgatsz?
shipmate (törölt) 2015.04.27 23:24:09
@PsychoZsoldos:

A cikk alapján, bemondásra marad: háromból egy.

Innentől kezdve, ha nem érted, az hadd ne legyen már az én saram.
Köszi!
shipmate (törölt) 2015.05.25 01:28:59
@leslie07:

"Megfigyelte valaki.."

Nem.
És?

Az igazi kérdés:
Megfigyeli valaki leslie07-et, egy szakosított intézményben, ön- és közérdekből kifolyólag?
Máshogy: Ha JT hülyeségei tényleg hülyeségek lennének, ezerszer inkább azt választanám, mint a TE hülyeségeidet, amik már átsodródtak a beteg kategóriába.

Honnan indultál, és hová jutottál...
Ez beteg!
Te beteg!
Csak!
Az internet – Az Őrtorony legszörnyűbb rémálma HA a Társulat legnagyobb ellensége az irodalmuk, akkor az internet a legszörnyűbb rémálmuk. Ez azért van így, mivel ezzel a legnagyobb ellenségükkel, amelyben benne van (1) minden, amit valaha is mondtak, és nem volt igaz, és (2)…..
Történetem rövid és nem kívánok hozzáfűzni semmit.Volt egy fiam - sajnos, hogy ezt kell írnom - családjától, testvéreitől teljesen eltávolodott.Tavaly belépett a Jehova Tanúi - nem tudom minek nevezzem őket.Korábban református volt, de találkozott egy olyan leánnyal, akinek az…..
shipmate (törölt) 2015.05.16 22:21:11
@nicku:

Amióta i.sz. 75-ben nem jött vissza Jézus, azóta valójában senkit nem érdekel a dátum - vagy legalábbis senkit nem volna szabad érdekelnie.
DE!
Az embert az egy különleges fajta - Istennek köszönhetően -, és annak ellenére találgat, és szeretné tudni (pl a dátumot), hogy nem kéne erőltetni.

Tedd a szívedre a kezed: Te szeretnéd tudni, hogy mikor lesz jó végre (neked, a szeretteidnek, és sac peré mindenkinek), hogy mikortól lesz az, hogy nem kell meghalni senkinek soha többé, és hogy mindenki örökké élhet?
JT semmi mást nem tesznek, csak a TE kívánságodat szeretnék teljesíteni.

Amúgy mindenki számolgat és mindenki találgat (vallásosan és vallástól függetlenül).
Elárulom, JT állnak a legközelebb.
Tudod van az a játék, hogy mindenki gondol egy számra, és amelyik a legközelebb van a valósághoz, az nyert.
Érted, nem találta el az emberünk a számot, de az övé volt a legközelebb a valósághoz - és ennyi elég!

Tudod mi a változó a többi keresőben?
Vannak emberek akik azért szeretnének valamit... mindent jobban tudni, hogy még többet hazudhassanak, még többet lophassanak, még többet csalhassak, még többet erőszakolhassanak, még többet ölhessenek.

Ha ezt nem érted, akkor semmit nem értesz.
Ha pedig nem érted, nincs ismereted, a érzelem átitatta szabadságod, csak belőled jön (mert te úgy érzed), de nem Istentől.
Tudod hányan érzik úgy, de közben nyilvánvaló, hogy nem jól érzik... mert pl a saját fejük után mennek?

Én pl szeretném végigélni az életem a halálomig így, nyomorultan, mert egy végig élt életet látok igazi bizonyítéknak, ami ér valamit, amivel bizonyíthatnám, hogy nem csak a jóért, valami jó elfogadásáért szeretek valakit, hanem önmagáért, bármit is kellejen elviselnem (egy egész napot kínlódni a szántásban ugyanannyiért, mint más egy órát - teljes öröm!).

Még írhatnék, de úgy vélem amit eddig írtam az sem hatott meg különösebben.
Ez pedig egyet jelent: Nem a láthatatlanra nézel, ami örökkévaló, és nem sajátítottad el Isten gondolkodásmódját.

Amit mutattak neked más bibliafordításokból (nem a fordítás a lényeg, hogy megismerd, megértsd, elfogadd Istent!), az tudod mi volt?
TEST
IDEIG VALÓ
ELMÚLÁSRA ÍTÉLT (már akkor, amikor még meg sem született!)
shipmate (törölt) 2015.05.17 14:00:57
@szentivanyimihaly:

>>@nicku: Tegeződhetünk?<<

Ezek szerint nem tegeződhettek :)