Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Petnetman

1 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Előző bejegyzésemben már írtam arról, hogy stratégia nélkül nem megy ( A weben mindenki könnyen meggazdagodhat (de még könnyebben el is bukhat...) ). Az online megjelenés nem egyenlő egy jó weblappal és nem egyenlő egy Google Adwords kampánnyal sem. Sokkal komplexebb és átfogóbb…..
Van a bolti lehúzásnak egy olyan fajtája, ami különösen elkeserítő tud lenni: amikor a boltos nem szól, hogy valamiből akad jobb is, olcsóbb is, és erre persze csak vásárlás után két nappal jövünk rá. Okolni végülis senkit sem lehet, ezt kértük, ezt kaptuk, de azért az a…..
Petnetman 2010.10.22 10:55:09
Szomorúan olvastam a bejegyzés címét, ám értehető a hatásvadász cím: nekem is egyből megakadt a szemem az index főoldalon ezen a cikken...

Ugyanakkor sajnálkozom, mert a webáruház alapból NEM tud lehúzós lenni, egyszerűen itt nem lehet tukmálni(max. ajánlhatsz), a vevő azt vásárol amit akar vagyis nem tudják lehúzni(bár nem pontosan értem mit takar a itt ez a fogalom).

A webáruháznak a Vevő igényei szerint összeállított csomagot kell megküldenie, és PONT. Ezenkívül lehetnek céges irányelvek melyeket be lehet tartani odafigyelés - korrektség - szolgáltatás (mint ahogyan az a jelen esetben történt), de van, hogy nem tehetsz többet küldöd amit rendelt a megrendelő.

Sajnálattal a vásárlói/kommentelői hozzáállás is vegyes: van aki a jogokat idézi (feleslegesen, mert ha tudná a webshop címét ellenőrizhetné, hogy tájékoztatnak-e a törvényben meghatározott módon, és tudtommal ez ott van), és megint csak mások –a cimhez összecsengően– lehúzásról beszélnek. Vannak webshopok is akik fényezik magukat:) ami nem baj, mert jó ha mások is így dolgoznak, és van aki a készletproblémáról dumál tudtlanul, hisz nem tudhatja, hogy készleten volt-e az adott termék, de "mindent tudóként" feltételezi, hogy ez egy raktárkészlet nélküli webáruház, ahol csak nem volt elérhető az adott kutyafekhelyből, hát mit mondjak? Inkább semmit :(

Azért lássuk be ami történt _nem_ természetes, az ügyfélszolgálatos hölgy kitett magáért és az állateledel webshopért, segített a vevőnek és ez jól sült el. Remélem a hölgy mindenkinek elmeséli mi történt vele, ez valódi jó szájról-szájra terjedő marketing:)

Hosszútávon építkezni tényleg csak ezzel a korrekt hozzáállással lehet:)
Nem tudjuk, ez kinek a műve. Nem is számít, majd kiderítjük, ha abbahagytuk a röhögést. Addig is köszönjuk babarumnak és az ő tumblr-jének. ..
Petnetman 2010.06.15 21:09:57
Petnetman 2010.06.16 09:51:45
@melchi zadok: ...hát elgondolkodtam :D :D :D
Felhasználóbarát weboldal és webdesign szeminárium A szeminárium programja: Témaindító előadás: Web Dogma - 10 alapelv, amely elégedettebbé teszi a felhasználót és hatékonyabbá weboldalunkat (angol nyelven tolmáccsal) Előadó: Eric Reiss, a FatDUX vezérigazgatója A…..
Kontár X-faktor és a pink tempera 2010.03.23 08:33:00
Alig fél év múlva indul az RTL-klub-on a Megasztár, Csillag születik 1-2-3-4-5 és társai után csodás hiánypótlóként az X -faktor nevű, Amerikából importált, popcsillag-készítő műsor.Persze egy ilyet soha nem lehet elég korán elkezdeni promózni, így már meg is jelent az…..
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) 2010. tavaszán országos Road Show-t indít az elektronikus kereskedelem népszerűsítésére. A rendezvénysorozatnak ebusiness oktatással is foglalkozó egyetemek és főiskolák adnak otthont, de a diákok mellett mindenhol…..
Petnetman 2010.03.24 11:48:34
@Ernő (WebSEO): vazz...Ernő! ez egy egészen jó kezdeményezés lenne... szakértők, szakmabeliek, érdeklődők kötetlen beszélgetése INGYENESEN, GURU-tanácsadók nélkül!

Megszervezzük? Vélemények?
Elindult a Blog új arculata! Tudjuk, hogy vannak még kisebb hibák, ezeket folyamatosan javítjuk! Illetve a menüpontok is hamarosan élesek lesznek! Addig is kis türelem, és olvassátok a régebbi bejegyzéseket!..
Petnetman 2010.03.12 12:40:31
Pár éve már, hogy a Varga Pincészetnek (Vargabor) csináltunk egy kampányt, és bár azóta nagyobb reklámokban nem működtünk közre velük, azért tartjuk a kapcsolatot. Ennek kapcsán alakult úgy, hogy technikailag átvesszük a Facebook-on futó kampányukat. Ez az átvétel az utóbbi…..
Petnetman 2010.03.07 23:11:42
a hír igaz csak nem osztogatnak hanem...

2-3 hete indítottam FB kampányt, 3 kutyás témakörben, igaz nem a saját FB hanem a
www.petnet.hu nyitóoldalára vagy annak egy belső linkjére mutatott a hirdetés

teszt jeleggel 3-5 kreatívval, különféle célcsoportokra fókuszálva figyeltem a hirdetési értékek változását. Sajnos nem sikerült megfejtenem a dolgot így abba is hagytam, ez történt:

kampányt elkészítettem, ajánlott licit legtöbbször 10-22cent, AdWből okulva gondoltam minimum a felénél jobbat kell ajánlani, h megjelenjen, 18centel kezdtem a teljes magyar 18 év feletti lakosságra fókuszálva. naponta több alkalommal ellenőriztem a megjelenésszámot és a kattintási arányt, persze eközben az ajánlott licittartomány változását is.
Sajnálatosan egyetlen alkalommal sem sikerült _semilyen_szabályt_sem_ felállítanom arra, h vajon az ajánlott licittartomány, miért csökkent 6-18centre vagy miért ugrott fel 22-45centre(mindkettő előfordult naponta több alkalommal is!). Mivel a rendszer árazása elég kiszámíthatatlan volt, ráadásul sem nekem sem ismerőseimnek nem sikerült egyszer sem elcsípnünk a több 10k hirdetés egyetlen megjelenését sem, így felhagytam vele amíg nálam okosabb emberekkel nem beszétem, sajnos, ilyet eddig nem találtam, pedig biztosan van :) Kérem jelentkezzetek! :D

Aki megmondja, h mi alapján áraz a FB és képes erre szabályokat felállítani, annak finom belga vagy igény szerint másfajta sört fizetek, vagy tejeskávét, esetleg a csajoknak jár a koktél :)

valakinek tapasztalata, ötlete?
Petnetman 2010.03.11 10:42:04
@Konrad: a hirdetések száma vélhetően nem ugrál hatalmasat naponta többször (ugyanazok a kreatívok vannak már egy ideje, persze lehet nem látunk mindent), így nem tudodm elképzelni, hogy a bidek miért változnak _minden_egyes_alkalommal_
volt olyan hogy a felére harmadára csökkent(6-12), majd mikor 5 perc múlva beléptem (merthogy ilyenkor nem mentek rá hanem csak kilépek) akkor már 22-36nál járt a licit. Sajnálatosan mivel ez tervezhetetlen abba is agytam a használatát, komolyan fizetném a sörét annak aki megfejti mi történik!

Konrád! akár össze is dughatnánk a fejünk személyesen, megnézni a kampányokat futtatni egymás mellett hátha közösen észrevennénk valamit(érdekes lehetne, ha egyszerre indítanánk a kampányokat azonos célcsoportra azonos licitet kapnánk-e, meg ilyenek...). nekem sajnos nincs semmi ötletem arra, hogy lehetne kifizetődően használni ezt az eszközt...

mert jó hogy van, de minek? :(
Lehet, hogy ma éppen pesszimista hangulatom van, de ez a téma újra és újra előjön a hazai piaci körülmények között! Sajnos a külföldi piacot nem ismerem ilyen szempontból, hogy ott milyen magatartása van a cégeknek.Arról már korábban írtam, hogy milyen típusú véleményem…..
Chat szóról nekem valahogy mindig a tíz-tizenkét évvel ezelőtti első "Népszabi Chat"-es élményeim jutnak eszembe. Azóta nagyon sokat változott a világ, és úgy látszik, hogy a Chatet is utolérte az üzleti élet, és van már BusinessChat is. Hogy pontosan mi és az, és…..
Marketingriporter: Dolcsi, mindig ugyanabban az öltönyben, nyakkendőben vagy, vagy ez csak véletlen?DollárHypeBuzzGerilla: Ez csak egy hype buzz gerilla akció volt!Marketingriporter: Köszönjük, Dolcsi!..
Nagyon sok cég foglalkozik Webáruház készítéssel és elemzéssel is egyszerre. Ilyenkor joggal merülhet fel az emberekben a kérdés, hogy az így elkészült elemzés mennyire "független". A Webáruházelemzés.hu az első független csak elemzéssel foglalkozó fórum erre a…..
Petnetman 2010.03.04 22:42:51
@Ernő (WebSEO): mozgalmas, de 'eccerű :D
Petnetman 2010.03.05 14:44:31
@Győző (webáruház elemzés): ezt bizony jól mondod, sajnálattal a legtöbb "online/marketing szakértőcske" (ezt ugye nem pontosítanám:) leginkább a tanácsadó/szakértő ill. MLM oldalakra van specializálva. tetszik vagy sem ezekbe NEM fér bele a webáruház tanácsadás, szakértés, a legtöbb szakértőcske ezért hiteltelen is.

mindannyiótoknak jelzem, ez egy piaci rés :) avagy úgy Wolfosan:) réspiac amit megtaláltatok. Sok sikert!
Petnetman 2010.03.05 16:49:34
@grofakos: én jeleztem neki, hogy az említett szomorú tény -bár igaz– mégsem idevaló és nem viszi előre a beszélgetést :(
Előadást tartok a Webáruházak Szövetsége következő klubnapján! Akit érdekelnek a részletek, az a http://www.wsz.hu weboldalon minden lényeges információt megtalál. Mindenkit szeretettel várunk akit érdekel az internetes kereskedelem a stratégiai együttműködés és az üzleti…..
Petnetman 2010.03.03 22:42:44
2010-es év első bejegyzését egy kis elméleti számítással kezdeném. Teszem ezt azért, mert az egyik webáruház készítéssel foglalkozó cég weboldalán a minap felfedeztem azt, hogy áraikat 20%-kal növelik január 15-e után. Az árnövelés alapvetően nem probléma, szinte mindennek…..
Petnetman 2010.02.02 19:41:51
@Netkreativ: Csak én is érdeklődnék, mielőtt elsikkad, mert komolyan érdekel:

TF112 2010.01.27. 22:44:12
@Netkreativ: melyik referenciátok nem joomla alapú egyedi fejlesztés?
Petnetman 2010.02.07 08:26:04
@Netkreativ:
a www.eastcity.hu az a ti saját fejlesztésetek?
Petnetman 2010.02.21 12:47:12
@TF112: Írj emilt, válaszolok!
Ez egy kicsit öncélú bejegyzés lesz, bár a jelenség, ami miatt íródik, online marketinges probléma.Történt ugyanis, hogy tegnap kapott az egyik bejegyzésem egy trackback-et (mi az a trackback »»»). Nagyon ismerős volt a szöveg, konkrétan a saját bejegyzésemet…..
Petnetman 2010.02.12 20:42:25
@Konrad: Csak egy kérdés:
Azon kívül, h kukáztad a CC-t, mit szándékozol tenni?

Bár nem vagyok jogász, az említett cselkekmény kimeríti a kereskedelmi tevékenységet(nem kell hogy megvalósuljon az üzlet, szerintem a ráutaló magatartás is kimaríti a kategóriát). Így számomra az lett volna részedről a logikus lépés ha megnevezed és jogi lépéseket teszel. Az, h ehelyett a feltételeket szigorítod nem vezet sehová: aki akarja továbbra is ellopja, aki korrekt az be fogja tartani...

Magyarországgal az a baj, h itt mindenkinek vannak jogai, de senki sem felelős soha semmiért sem :(

...és amíg így állunk hozzá addig ez így is marad:(
Petnetman 2010.02.13 01:05:10
@Konrad: a CC licenc nem érthető félre (tőlünk nyugatabbra, bizonyos "kultúrtársadalmakban" egészen jól működik), a baj a magyar szerzői joggal van, ami miatt az ismerősöd azt mondhatta amit...

de nem akarok veled vitatkozni:)
legalább elnézést kértek? :D
Onlinemarketing blog Újraosztás 2010.01.29 20:00:00
Hol mindig kék az ég, kék az ég. Hol mindig zöld a fű, zöld a fű. Hol nincsenek problémák,problémák. Ott mindenki tetű az MNK-ban. Hol minden rossz mi új, rossz mi új. Hol a jólét csendet szül, csendet szül. Hol az emberek mind némák, mind némák. Ott mindenki…..
Petnetman 2010.01.29 22:36:48
@bestpixel: először én sem értettem hogy kerül ide ez a zenekar, de figyeld csak: "Botrányt, Botrány, akkarunk!"

...és mi kell a kis magyar valóságshow médiába? Hát botrány, és így került ide, 'oszt pont
Részt vettem életem első MarketingCommando rendezvényén, és ahogy kiderült az előadások elején nem voltam egyedül! Nagyon sokan voltak először ilyen rendezvényen, így kíváncsi lennék az ő véleményünkre is, kommentelni lehet természetesen. Összesen két előadáson voltam…..
Petnetman 2010.01.24 15:53:58
Jó hallani, hogy valakinek megérte MarketinExpo, de felválalom: sokan voltunk akik kínunkban magunkon röhögtünk mit keresünk ott...

Persze az egész Wolfos felhajtás során már tudtuk, hogy lehet megint azt fogjuk hallgatni egész nap, ki mennyire jó és milyen terméket kell megvenünk tőle (ugye tavaly volt egy ilyen a BME-n) ezért előre készültünk a semmire. A vonzó az volt hogy itt lesznek a cégek és így az érdektelen előadások helyett lehet odakint mazsolázni. Hát ahogy elmondtátok sokan tettünk így, és ti azzal hogy ott voltatok biztosan nyertetek. Azt pedig, hogy nem láttátok ne bánjátok.

Azzal kezdődött, hogy megérkeztem: a terem tele, ülőhely sem volt, úgy kelett keresni egy lyukat a széksorokban, a hoszteszek pedig nem tudták mi a dolguk, mindegy. Gondoltam nem semmi, tele van a terem ez legalább 1000-1200fő, Gratulálok!

Aztán a nyitó előadás során Wolf alúlmúlta Önmagát, ebben minden látogató egyetértett :( Ez volt a legnagyobb csalódás, tavaly láttam Óriási volt ehhez képest, a technikai baki nem érdekelt, én is sültem már bele ilyenbe és más is) Viszont valójában nem szólt(Rockefeller Marketing Terv) semmiről sem, vagy fogalmazzunk úgy, hogy arról szólt amit mindanyian tudtunk... ekkor már olvashattuk a Twitetren mi pálya...

szünet :)

Aztán jött Nyíró Réka, érdekes nesze semmi előadása, a legfigyelemreméltóbb a szilánkosra törhető gyurma volt asszem... Biztosan volt olyan kezdő micro vállalkozó akinek ez értéket adott, DE aki Wolf csapatát követi egy ideje betéve tudta mi fog következni... összefoglalom: keress piaci rést, kutass, tesztelj, cselekedj és ne feledd a CSALI-t :)

szünet...

Aztán jött a Statisztikai hivatalból Kotulics, hát nem irigyeltem szegényt(kaja után bambultak a népek:), a lényeg amit viszont Wolf-éknak kelene először értelmezniük az ez az egy gondolat(ha jól idézem):
1. "a magyarországi vállalkozások 95%-a MICRO vállalkozás"
2. "KKV – 10-50 fős létszámú, 2-10millió Eurós forgalmú cégek"... (itt már nem figyetem annyira:)

Figyeljetek: a Teremben állítom csupa MICRO válalkozás vezetője ült(legalábbis a többség, az első sorokba rendeződött VIP tagságot nem számolom ide)!!! Értitek? mellettem ekkor mindenki fészkelődött, hogy hú ez milyen jó lenne egyszer, bár valójában kényszervállalkozó az illető, vagy épp a családi vállalkozását vezeti épp...

Tény: Wolf Gábor a rendezvénye árát úgy szabta meg, hogy egy MICRO válalkozás is könyedén kifizethesse, de akkor valójában nem is nekik szólt? Merthogy ez egy KKV Marketing Expo volt... legyünk őszinték, még a kiállítók legtöbbje sem volt KISVÁLLALKOZÁS... és ha én igazi KKV lennék évi 500millió forintos forgalomal beültem volna ide? Kéretik nem röhögni!

...és hopp egyből jött a Jagodics Rita, az Ő testvérkéjének az autómosóját elemezte. Komoly tanmese és ha autmosóm lesz egyszer pontosan így fogom csinálni, Respect! A többi példa is érdekes volt, ez az előadás adott valamit. Kb ezt: másoknak siekrült! node az autómosó tuti Micro, a Bútoros és a Töklámpás biztos garantált KKV, most sem értem kinek szólt ez az egész marketinexpo, de már én is röhögök ahogy így újra átélem az egészet...

szünet :)

Aztán újra jött a Wolf, figyeld ezt a beszólást ezzel indított:
Jagodics Rita előadása annyira jó volt, hogy még Ő maga (azaz Wolf G. személyesen) is JEGYZETELT! ...néhányan fogtuk a fejünk, pont Ő tanítja ezeket a fogásokat, elég ciki mikor velünk szemben él ezekkel, ekkor gondolkodtam hogy a kardomba dőlök (vennem kell egyet:)

...node előtte a szünetben mindenkinek a székére odatettek egy MEGRENDELŐLAPOT (idemásolok egy Tweetet: "Amire rájöttem, hogy minden konferencia egy újabb konferencia beharangozásáról szól"
twitter.com/weinenberger). Elkezdődött az előadás, Wolf arról beszélt hogy mit érdemes megvenni: VEGYETEK HÍVŐIM MARKETING NAVIGÁTOR MAGAZINT! No ekkor két faszi hangosan széttépte a sorunkban a megrendelő lapot és kiviharzott, én sem bírtam sokáig, elegem lett.

Kifelé menet körbenéztem: milyen szépen indult olyan siralmasra sikeredett a vége: BÁRHOVA leülhettem volna, ránézésre a tömeg 20-30%-a biztosan hazament, mert az eladótérben nem volt az tuti :(

Mondjuk megnéztem volna a VIP-s elsősorosok arcait, hogy nyúlt a rendezvény során, mikor ennyi hülyeséggel traktálták Őket egy teljes napig. Egy KKV-s cégvezetőnek biztos lett volna jobb dolga is :) én mindenesetre biztos máshogy is le tudtam volna b@szni az időmet, tudjátok: "konkrétan" :)

beejezném egy komoly Wolf idézettel amit 2 percenkét elmond egy egy gondolatot lezárva (frappáns, rövid, tömör): oké

..bár ez az egészről nem mondható el.
Petnetman 2010.01.25 18:17:49
@Barna László: no ezért nem értem én a Wolfékat...
Állandóan a piaci résről és a pozícionálásról beszélnek, a székeken pedig NEM KKV-k ültek az tuti... (elbasztak valamit? vagy szándékos? én ez utóbbit sem zárnám ki ... )

még a konferencia árát is úgy határozák meg, hogy a microk eljöjjenek. Én csak azt nem értem, hogy akkor ez most korrekt a Wolfék részéről?
Nem az első, hanem a második ilyen olvasói levelünk jött, csak az elsőt szégyenszemre elhánytam valahol: alig használt, 3 millió forint feletti árú kocsikat hirdetnek fele-harmada áron a nagyobb apróhirdetős szájtokon. Volt valaki, aki hosszabban levelezett ilyen eladóval?…..
nemrég esett meg velem, hogy egy régi vásárlónktól kaptam egy telefont. elmonta úgy kezdődött, hogy az eddig rendszeresen etetett rózsaszínű "szuper" prémium tápot nem volt ideje beszerezni –egy telefonjába került volna csak, vagy felmegy a netre és lerendeli–…..