Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bneder78

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Ancsa által választott szervizben dolgozóknak 2 problémája is van: egyrészt sokadik körben nem tudják megjavítani a hozzájuk beadott tabletet, másrészt képtelenek megérteni, hogy Ancsa már nem akar javítást. Amitől persze Ancsának egyből 3 problémája is lesz: nem tudja használni a táblagépét, sem…..
Vannak dolgok, amik a statisztikák szerint az esetek 10 százalékában következnek be. Pl.: - a daganatos megbetegedések 10 százaléka vírusos eredetű.- a kifogott halak nagyjából 10 százaléka kerül vissza selejtként az óceánba. - és ha Vodafone előfizető vagy, akkor 10% az esélyed arra, hogy…..
bneder78 2017.07.24 20:34:29
@bneder78: nem rendes hanem redes, csak a teli kijavítja :)
Mobilszervizelésre, azon belül Samsung szervizre panaszkodó levél időről időre beesik hozzánk, de ezekből már csak az extrém elemekkel tarkítottak kerülnek ki a Homárra. Bogi a több, mint egy évig húzódó sztorijával simán kiérdemelte a megjelenést, ahogy a Samsungnál…..
Azok közé tartozol, akik szerint az Ikea ≠ minőség, csak a csináltatott bútor az igazi? Hah! Akkor olvasd el ezt a sztorit, különös tekintettel az ügyfélkezelésre, meg nézd meg a fenti képet (a társát ki se mertük tenni), és légy kedves bíráld felül a nézeteidet. Kedves Homár! Egy bútorvásárlás…..
Ez eléggé tiszta sornak tűnik, hiszen "Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére - olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az alábbiak közül…..
"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon. Hello, Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in…..
bneder78 2016.11.18 08:23:37
@Terézágyú: hat pedig rengeteg olyan ügyfelem van, akit tegezek sőt néha találkozunk is
bneder78 2016.11.18 08:25:25
@besarock: honnan tudod, hogy az eladó nem egy 180 kilós tai chi harcos? :)
bneder78 2016.11.18 08:32:55
@Terézágyú: hat igaz, magazva nehezebb elküldeni egy melegebb éghajlatra
Oké, 5 eur nem egy világrengető összeg egy külföldi utazás költségvetésében, de egyrészt az elv, másrészt a meghökkentő tény, hogy a posztban is linkelt fb oldal szerint a belépőkre szedett, picit megtolt, majd soha el nem számolt összegek beszedése napi gyakorlata…..
Én kutyásként ugyan nehezen tudom elképzelni, hogy egy gazda kiábránduljon Fickóból, mert kiderül, hogy csak 2/3 rész vizsla, vagy utcára tegye Muffint, amikor a cuki kölyökwestie-ből szexi falusi vegyesvágott cseperedik, de gondolom, aki sok pénzt hajlandó adni egy kutyáért, miközben tele vannak a…..
bneder78 2016.08.25 14:43:32
@Hóhér az utolsó barátod:
Hat pedig nekem a mostani elott nem volt soha törzskönyvezett kutyám es több baja van, mint akinek nem volt, szóval épp, hogy semmit nem ér a torzskonyved, mennyire egészséges vagy nem...
A MacBookoknak rengeteg jó tulajdonságuk van, de a sokadik levél bizonyítja, hogy ha baj van, akkor a szervizelés ennél a márkánál is hozza ahazai formát. Pedig egy prémiumterméknél arra végképp nem számít a vásárló, hogy küldözgetik egymás közt, mint nyuszikát az…..
Tékozló Homár Fogak a Balatonban 2016.08.09 09:57:00
MInden jó, ha jó a vége. A szétmarcangolt csokipapír és a mellé csatolt fura dolgok fotója már egy ideje postaládánkban lapult, és épp az értetlenkedős, letolós poszt készül róla a Nestlé panaszkezelése miatt, amikor egyszer csak jött olvasónk lelkes levele, hogy mégis csak…..
Oké, Sir John Maynard nem mai gyerek, mobilnet-csiholás közben átélt kalandjai kicsit komikusnak tűnhetnek, de levele ritka hasznos visszajelzés a Telekomnál a használati útmutatókat fogalmazó kollégáknak. Én a helyükben Sir John Maynardon tesztelném a javított…..