Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Becsky András

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
MKK-blog Legyen-e villany Füreden? 2019.01.09 08:25:00
Úgy néz ki, hogy a Balaton-körüli vasútfejlesztés következő üteme az északi part vasútjának villamosítása lesz. A fejlesztés szokatlanul nagy vihart kavart szakmai körökben, sokan támadták, sokan védték, ráadásul a vita egyre inkább érzelmi jellegűvé vált. Több - jellemzően negatív - írást is…..
Egy több, mint 3 éves küzdelemben értünk el egy hatalmas részsikert! 2019 április 7-től az S25 Budapest — Kunszentmiklós-Tass között közlekedő zónázó járat végre betölti elővárosi vasúti funkcióját és a területen élő diákok, munkába járók kényelmesen és gyorsan eljuthatnak a belvárosba. A mostani…..
Becsky András 2019.03.24 19:14:56
@Sir Gombóc: Az utasok 85% a Keletit preferálja! Ők eddig szívtak az elmúlt 14 éveben. A legfőbb ideje hogy most a kisebbségben lévő 15% is szívjon 14 évig! Így korrekt. Másrészt a Keletibe már több mint egy éve befértek volna a kunszentmiklósiak, amióta a Prága, Berlin útirányt átrakták a Nyugatiba. Csupán a MÁV vonakodott, de ennek most vége!
Becsky András 2019.03.24 20:13:28
@Sir Gombóc: Már ne haragudj! Ez egy mekkora hülyeség! 1. A december 8-tól érvényes menetrend még max elméletben létezik, de ilyenkor általában ott is csak részben. 2. A metrópótlás állatira nem is ér véget december 7.-én! Vagyis semmi ok sem lenne akkor változtatni, mert Kökin akkor sem lesz metró! Ezért írtam hogy amit állítasz, finoman szólva is falls!
A mai írás a tőlem megszokottaktól bizony igencsak eltér. A jövő firtatása, a szakmai elemzések és a jelen értékelése helyett most csakis a múltba nézek, újabb oldalamról mutatkozva be. Még tavaly ősszel jártam meg ezt a túrát, de nem hinném, hogy sok minden változott azóta. Egy elhullott, értelmét…..
Becsky András 2016.06.13 10:37:23
@újember: A 13-ast én is terveztem, mondjuk jó nagy falat, legalább 3 napos szösszenet, csak azért nem vettem még rá magam mert azt én anno, még a bezárás előtt 2006 júliusában fülkéből, végigvideóztam. A 62-es vonal is megvan ugyanúgy, de azt is nagyon végig sétálnám ennek ellenére, különösen a Drávafok - Középrigóc szakaszt. Nálam még a 84-es, valamit a 37-es is napirenden van, továbbá a Kunszentmiklós-Tass - Solt szakasz is, az alsó részt már 2012-ben bejártam. Bár ez is megvan fülkéből, de azért más amikor részletesen végigfotózod, már a forgalomszüneteltetés után. Bár mondjuk a nyár nem az igazi ilyenekre mert az ember megpusztul a napon a hőségben, de szeptemberre már igen jó időt lehet kifogni az ilyesmihez.
Elkészült a MÁV-Nosztalgia legújabb mozdonya, az M40,114 pályaszámú mozdony. Az 1967-ben épített gép 2010-ben Székesfehérváron égett ki, azóta felújításra várt. 2014-ben épen maradt egységeit felhasználva a 112-es Púposból kinyert alkatrészekkel újították fel. A…..
Becsky András 2015.04.16 15:32:07
@-Sárga keramitkocka-:
Ok! Akkor azt értem, hogy a képemen valójában az M40-209 áll selejtezve, M40-114-ként. No de, ha M40-114-es pályaszámmal, mindegy hogy mit, de leselejteztek mozdonyt, akkor az a pályaszám nincs többé, nemdebár?
Becsky András 2015.04.16 15:44:19
@-Sárga keramitkocka-: Az én ismereteim szerint ez így van, de az NKH ismeretei szerint is! Azért ugye az jól látszik hogy ebben az esetben -sem- az egyenes utat választotta a MÁV.
Becsky András 2015.04.16 15:59:11
@-Sárga keramitkocka-: Továbbá azt sem értem, ha az M40-209 sérült volt, és 1984-óta állt, akkor hogyan fotózhattam 1993.04.17-én amint egy személyvonattal gyorsít ki Szombathelyről! Az akkor meg mi volt? Ezt a történet rengeteg sebből vérzik ám.