Adatok
w1209
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

„Egy asszony, aki azt ismételgette, nagyon fél, és azt kérte, a neve ne is szerepeljen cikkünkben, azt vette észre, hogy az egyik „betyár” be akar mászni hozzá. Többen kiabálni kezdtek, a férfiak visszafutottak az utca másik végéről, ebből alakult ki a…..

Jó reggelt mindenkinek, kivéve a MÁV-vezérkart, Gaskó István vagyok, és elmondom Önöknek, hogy mit nem fogunk csinálni. Például utazni nem fogunk, se ki, se be, bár hozzá kell tennem, hogy a buszosokban kicsit csalódtam. Miért is kellene folyton utazgatni, amikor otthon is lehet…..
w1209
2008.12.20 13:44:25
Nem tudom, kinek mennyire mondok újdonságot, de én utánanéztem annak, hogy honnét is ez a 250k-s követelés. Aszondják, "merhogy a Cargo-sok is kaptak másfél millát".
Na, ennek a másfél millának itt lehet utánanézni:
www.vsz.hu/keret/hirek/hirek653.htm
Én azért röviden összefoglalnám, azzal a céllal, hogy javítsatok ki, ha tévednék.
Tehát: adva van a MÁV Cargo Zrt, amit mindenestül privatizáltak (aladtak). A szerződés egyik pontja az, hogy a részvények 5%-át - mint dolgozói részvényt - 50%-os kedvezménnyel megveheti bárki, aki 2007 június 1. ótal a Cargo dolgozója. A következők a játékszabályok:
- egy dolgozó 466 db részvényt vehet
- a kedvezményes ár 3471 Ft/db
- nincs olyan, hogy csak 10 db részvényt vesz - vagy megveszi a teljes csomagot (466 db), vagy egyet sem.
- 466*3471= 1 617 486 Ft
Kétféleképp lehet élni ezzel a lehetőséggel:
1. Vagy megveszi a dolgozó saját magának a részvényeket a kedvezményes áron --> azaz 1,6 millió Ft-ot kipenget (feltéve, hogy ez a kedvezmény tényleg 50%-os), és lesz neki 466 db MÁV Cargo tőrzsrészvénye
2. Vagy azt mondja, hogy azt a 466 db részvényt, amit ő megvehet, pakolják át az osztrák privatizáló céghez. Az osztrák kifizeti a MÁV-nak a Cargo részvény árát, és a kedvezményt (1,6 milliót) átutalja az érintett dolgozónak.
Én ezekből a következőt szűrtem le: a dolgozók számára fenntartott 5%-nyi részvényhez a privatizáló cég így jut hozzá, és a Cargo-s dolgozóknak is be van fogva a kis pofája.
Azt továbbra se látom, hogy mi köze a MÁV-os alkalmazottnak ahhoz, hogy a Cargo-s melós mit csinál az általa kapott dolgozói részvénnyel? Nem alanyi jogon kapja meg az se az 1,6 milliót, hanem azért, mert eladja a részvényt az osztráknak. A MÁV-os is szeretne Cargo-s dolgozói részvényt, hogy ő is eladhassa? A MÁV-os miért kaphatna Cargo-s dolgozói részvényt, ha ő MÁV-os alkalmazott, és nem Cargo-s? Kérem, magyarázza el nekem valaki, hogy hol látom rosszul a dolgokat.
Na, ennek a másfél millának itt lehet utánanézni:
www.vsz.hu/keret/hirek/hirek653.htm
Én azért röviden összefoglalnám, azzal a céllal, hogy javítsatok ki, ha tévednék.
Tehát: adva van a MÁV Cargo Zrt, amit mindenestül privatizáltak (aladtak). A szerződés egyik pontja az, hogy a részvények 5%-át - mint dolgozói részvényt - 50%-os kedvezménnyel megveheti bárki, aki 2007 június 1. ótal a Cargo dolgozója. A következők a játékszabályok:
- egy dolgozó 466 db részvényt vehet
- a kedvezményes ár 3471 Ft/db
- nincs olyan, hogy csak 10 db részvényt vesz - vagy megveszi a teljes csomagot (466 db), vagy egyet sem.
- 466*3471= 1 617 486 Ft
Kétféleképp lehet élni ezzel a lehetőséggel:
1. Vagy megveszi a dolgozó saját magának a részvényeket a kedvezményes áron --> azaz 1,6 millió Ft-ot kipenget (feltéve, hogy ez a kedvezmény tényleg 50%-os), és lesz neki 466 db MÁV Cargo tőrzsrészvénye
2. Vagy azt mondja, hogy azt a 466 db részvényt, amit ő megvehet, pakolják át az osztrák privatizáló céghez. Az osztrák kifizeti a MÁV-nak a Cargo részvény árát, és a kedvezményt (1,6 milliót) átutalja az érintett dolgozónak.
Én ezekből a következőt szűrtem le: a dolgozók számára fenntartott 5%-nyi részvényhez a privatizáló cég így jut hozzá, és a Cargo-s dolgozóknak is be van fogva a kis pofája.
Azt továbbra se látom, hogy mi köze a MÁV-os alkalmazottnak ahhoz, hogy a Cargo-s melós mit csinál az általa kapott dolgozói részvénnyel? Nem alanyi jogon kapja meg az se az 1,6 milliót, hanem azért, mert eladja a részvényt az osztráknak. A MÁV-os is szeretne Cargo-s dolgozói részvényt, hogy ő is eladhassa? A MÁV-os miért kaphatna Cargo-s dolgozói részvényt, ha ő MÁV-os alkalmazott, és nem Cargo-s? Kérem, magyarázza el nekem valaki, hogy hol látom rosszul a dolgokat.

Ma délután indulatosan, a képernyőm előtt magányosan fröcsögve fogadtam az Alkotmánybíróság döntését, amely szerint a bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló tavalyi törvény még a hatályba lépése előtt megsemmisítendő, mivel homogén csoportként kezeli a különböző…..
w1209
2008.12.16 06:50:04

Az egyik legbosszantóbb dolog a sok közül, mikor éjszaka elvakítanak a reflektorral. Ezt lehet szándékosan illetve feledékenységből is művelni. Kuk22 egy kanyargós szerpentinen kapott az arcába fényáradatot, mert volt képe megelőzni az előtte vánszorgó hétvégi sofőrt. A…..

Nézzük meg, hogy írja le a Galgagyörkön történteket Bayer Zsolt, a Magyar Hírlap újságírója és a Magyar Távirati Iroda, az ország első számú hírforrása, melynek tudósításait minden hazai médium használja (eleve érdekes, hogy egy MTI hír hogy lehet tele az "úgy…..

A héten ez is eléggé kiverte a biztosítékot: 13. Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű Fesztivál, plakát, rajta 3 kisgyerek és egy szlogen: "Gyerekként azért is kiálltál, amiről azt sem tudtad, miről szól. Most Rólad van szó. Magadért kell kiállnod".…..

Vagy mégis. Csak ezért nem motorozok: ..

Tehát fiúk a klubból. Aki még nem látott egy részt sem, pokolian bánhatja, viszont itt az alkalom, hogy megismerje. Pittsburgh- ben vagyunk. Egy szórakozóhelyen indul a történet. Erős dallamosabb tucc- tucc zene, diszkó fények, szép testű táncoló fiuk, némi táncoló lány vagy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.police.hu/friss/20110427.html