Regisztráció Blogot indítok
Adatok
UZoltan

23 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mi is leadtuk a hírt olvasóinknak, hogy a NÉBIH felfüggesztette egy családi sajtmanufaktúra működését, a lesújtóan igénytelen körülmények miatt. Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a debreceni Mircz Bt. a Nárcisz Birtok fantázianevű sajtkészítőket takarja. Na, így már mi ismerjük őket…..
UZoltan 2018.07.29 08:17:52
Miről is gondolkodhatna az ember nyaralás alatt ha nem az üzleti eredményességről? Mitől lehetne jobb az üzlet? Mit kéne csinálni, hogy jobb legyen? Melyik az a pont amiről sejtjük, jobb esetben tudjuk, hogy nem működik jól, mégse sikerül javítani rajta? Miért nem? Miért nem jönnek a vevők? Vagy…..
A rák kapcsán számos (súlyos) tévhit él az emberek fejében, ezek közül szedtünk össze néhányat. 10. Csak egy rák létezik Valószínűleg a legsúlyosabb tévhit a rákkal kapcsolatban, feltehetőleg a "rákgyógyszer" képzete szülte, ha létezik egy gyógyszer, akkor bizonyára a betegségből is egyetlen egy…..
Bármilyen professzionálisan csináljuk a használtautó üzletet, sajnos lesz olyan autónk készleten amely 60 napnál tovább marad a telephelyen. Néhányan elfogadhatónak tartják, hogy pár autó bekerül ebbe a körbe és nem tartják problémának ha 10% alatt marad a túlkoros autó arány. Az én véleményem…..
A hatékony készletkezelés alapja a jó beszámítás valamint az, hogy tudatában legyünk a készletünk adatainak. Ha már azok az információink megvannak amelyekről a Kérdések poszt szólt, az már egy jó lépés a működési hatékonyság javítása felé. Persze attól, hogy a kontroll megvan, attól még…..
A mai bejegyzést egy autós portálon megjelent levél szülte. A lényege az volt, hogy az ügyfél nagyszervizt végeztetett az autóján márka-szervizben majd fura hangokat hallott a motortérből. Az illetékes márkaszerviz nem volt hajlandó ismételten megnézni az autót, így az ügyfél elvitte egy másikba,…..
A mai posztban a silókról lesz szó. Persze nem mezőgazdasággal fogok foglalkozni a mai alkalommal, de a példa onnan érkezik és az a kérdés is megválaszolásra kerül, hogy miért is működnek hatékonyabban a független kereskedők. Aki üzleti tudományokkal, menedzsmenttel kapcsolatba került, az talán…..
Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!   Tisztelt Munkahelyi Terror blog!   Közel egy éves munkakeresésem során szerzett tapasztalatomat szeretném megosztani önökkel. Sokak írását olvasva, hasonló cipőben járok, nem kapok választ az önéletrajaimra.    Az…..
UZoltan 2016.03.18 14:52:59
@Rókica25: Kösz, hogy megírtad. Én vagyok annyira naív, hogy ez eszembe se jutott, pedig tényleg.
Sokszor hallom kereskedőktől, hogy nincs elég autó. Pontosabban nincsenek olyan autók amilyeneket szeretne a készleten látni: fiatal, magyar, szervizkönyves, magán, lehetőleg első tulajdonostól, kevés km-rel és persze jó vételi áron. Igen, el kell fogadni, hogy azok az új autók amelyeket nem adtak…..
Az eddigi bejegyzések is arról szóltak, hogy alapuló kalkulációkon keresztül érvényesüljön a döntéshozatal a kereskedésben. A beszámításnál időzzünk még egy kicsit. Szinte minden (márka)kereskedő már a beszámítási állapotfelmérés elején eldönti, hogy megtartja, megtartaná készleten az autót vagy…..
Nemrég nézegettem Mazda hirdetéseket. Vajon az 5.99M ft-os  ajánlat vonzó lehet az 5,3M árral szemben? Ugyanaz az évjárat, hasonló km, mindegyik autó garanciális. Igaz az 5,9-es ajánlat a Volvo Select programautója, de vajon ki fogják érte fizetni a 6-700e ftos különbözetet? És végül:miért fontosak…..
Mielőtt belevágnánk az Újév első posztjába, ezúton kívánok Minden Olvasónak Boldog Új Esztendőt! Október óta nem született új poszt, így íme idénre az első! A 2016-os esztendő a havazáson kívül egy használtautós "hírrel" indult amely a 444-en jelent meg de az RTL híradó által lett ismert. Igen,…..
Sok írás született a Volkswagen botrány kapcsán. A különféle elemzőktől a környezetvédőkön keresztül természetesen az autós média is bőven foglalkozott és foglalkozik az esettel. Most inkább azt nézzük meg, hogy milyen hatások érik a piacot, és mit jelent számunkra,…..
Jóízlésű ember a történtek után bizonyosan nem vásárol Volkswagent. Nem egyszerűen a leleplezett dízelcsalás ténye miatt. Sokkal inkább azért, mert mára nyilvánvalóvá vált, hogy a német cég nem egyszerűen csalt, hanem 2007 óta nemzetközi bűnszervezetben, folytatólagosan,…..
UZoltan 2015.10.12 21:35:07
A reakciók talán érdekesebbek voltak mint a bejegyzés maga. Nem lepődtem meg azon, hogy a VW- ennyien "védik", hiszen itthon a legnépszerűbb autók egyike(használt import 1,3 hely). Pedig...
A VW esetében tudatos manipuláció történt és nem összemosható a többi gyártóval. Ott nem tudunk tudatos szoftvermanipulációról.
Az utóbbi talán másfél évtizedben veszem észre, hogy a hiba, vagy bűn elkövetője nem elismeri, hogy megbukott és elnézést kér, hanem mismásol, a másikat vádolja, stb.Nemcsak kicsiben, hanem nagyban is. És mivel ilyenek vagyunk, ezért talán a VWt is ezért védik be itt ennyire? Ugyanígy b..sszuk át amásik embert kicsiben. Szörnyű ha ez így van.
A VWnek ráadásul az USAban volt egy kisebb de hasonló "erkölcsi" kalandja nemrég, amikor a tesztelő újságíróknak más Jettát adtak mint ami az USAban kapható. Persze, hogy lebuktak akkor is.
Azt sem értem, hog y miért nem végeztek egy nyereség / kockázat hatástanulmányt, mert a nyereség sokkal kisebb mint egy esetleges lebukás esetén a kár.

Aztán a "közbeszerzés": az erőszakos nyomulás a probléma nem pl. a rendőrautók. Nemcsak állami szereplőknek, hanem pl. Heti Válasz Borókai Passat, Kovács Ákos Audi/Transporter, emlékeztes Habony kisbusz és biztos van még egy rakat ilyen "VW nem kormányzati" szereplő.

Más autók: most őszintén, ha valaki akkor érzi magát főnöknek, hogy nagy autóval jár,akkor az régen rossz. A cégautók jó részének teljesen felesleges a Mondeo, Passat, Oktavia kategória. A főnököt ne akocsija határozza meg. Attól nem lesz kevesebb ha pl egy Vitarával jár vagy akár Jazz-el. Ha meg nagy autó kell akkor tartsanak egyet vagy béreljenek. 5 méteres autó felesleges arra, hogy 1 azaz egy ember bejárjon melóba meg haza. Ha család van,akkor megint csak a Vitara, SXCross tökéletes és még a hazai ipart is támogatja.
A tumorimmunológia fejlődésének köszönhetően az elmúlt pár év valódi áttörést hozott a rákkutatásban ami az elkövetkező időszakban nagy valószínűséggel alapvetően megváltoztatja a jelenlegi kezelési eljárásokat. Az új gyógyszerek közös neve immunmoduláló antitestek…..
UZoltan 2015.09.30 10:13:40
A szerző kutató orvos? Ha igen, ha nem, mindenképp köszönet ezért a remek összefoglalóért és leírásért!
Remélem, hogy sok emberhez eljut!
Viszont addig nem lesz ezekből a terápiákból semmi itthon amíg a betegek illetve betegszervezetek nem harcolják ki. Sajnos nem úgy tűnik, hogy a magyar betegek érdekeit képviselő szervezetek a betegek érdekeit képviselnék...
Legutóbb azt olvastam, hogy évente 34mlrdot költünk daganatos terápiákra évente. Ezzel szemben köztévére 122Mlrdot. 122.000.000.000..jól írtam a 0-ákat? És ez csak a 6% os nézettségű "köz"tv, a stadionokról nem beszélve.
Évente kb 300 melanómás páciensnél történik áttét. Kb a 10% jut hatékony terápiához eg y jó évben.
A furcsa paradoxon az, hogy addig lehet itthon ilyen terápiákhoz jutni amíg kiterjesztett hozzáférési programok működnek(phase3 trial)
,ha engedélyezik,onnantól finanszírozni kéne és nincs rá keret,az OEP levelében pedig az elutasított méltányossági kérelem lesz.
és , hogy mit tud az Anti PD1:
www.smh.com.au/business/i-dont-want-to-die-i-still-have-things-to-do-keytruda-wins-ron-walkers-war-on-cancer-20150130-1323s8.html
Retrovirusnak: Jó levegő(alig van), jó víz(talán), jó minőségű étel, mozgás, ezekkel lehet megelőzni a rákot, de a genetika, családon belüli kórtörténet tudása is fontos. Rendszeres ön vizsgálat, szűrés még ha fizetni is kell érte. Mást nem tudsz tenni.
És sajnos pl. Németo ban 30% nagyobb a túlélési esélyed,mert ott a diagniosztika, a fenti gyógyszerek mind rendelkezésre állnak.
Akár komoly elégtételt is érezhetnénk itt a Noemisszió blognál most, amikor kiderült: a Volkswagen autógyár semmibe véve az emberek egészségét, az üzleti és ökológiai korrektség minimális, alapvető elvárásait, gátlástalanul csalt, hazudott, trükközött. A hír immáron…..
UZoltan 2015.09.21 21:35:50
@vilagnezet.blog.hu:
Elképesztő, de nem csodálkozom. Volt aki 5 év után tudott nyerni a PHval szemben, perre keleltt mennie az igazáért. Én két itthoni japán képviseletnél melóztam, itt meg akkor is autót cseréltünk az ügyfélnek amikor egyáltalán nem kellett volna,de megtettük nehogy botrányt csináljon az ügyfél. A japóknál minden szirszarra visszahívás volt, a méltányossági azt jelentette, hogy ingyen orvosoltunk problémákat még garanciaidőn túl is(pedig sokszor azt se kellett volna).. A VWt,a PH-t nem zavarja semmi, mert gondolom a teljes magyar médiapiacra befolyása van,úgyhogy csak a bíróság az egyetlen út. Volt a városban valaki aki egy új VW Passattal járt és az volt rajta a felirat, hogy "Ennek a kocsinak a garanciális javítását a PH megtagadta. Ne vegyél VWt."
Tisztelt Kereskedők! Hányan nézték meg napi szinten, hogy az adott autó, az adott készletük milyen nyereség/veszteség pozícióban van aznap? Én eddig még nem találkoztam olyan kereskedővel aki megnézte volna. Persze valamiféle adminisztráció történik. Az autó érkezési…..
A mostani bejegyzés a Házi  feladat poszt folytatása, részletesebb kifejtése. Újautós kereskedők is, figyelem! Minden márka el akar adni, piaci részesedést növelni, eredményes kereskedői hálózatot üzemeltetni. Ennek érdekében nagy figyelmet fordítanak az újautó eladásra.…..
A tavalyi év azonos időszakához képest(I.félév) 29,9%-kal bővült az import használt autók forgalomba helyezése, azaz a behozott használt autók mennyisége nemhogy nem torpant meg hanem dinamikusabban nő mint az előző negyedévben (26% volt az előző negyedévben a növekedés a…..
Van az a szitu, amikor az ember megveszi a surimi névre hallgató halkészítményt (aka rákrudacska vagy nagyon őszinte pillanatban rákimitáció), és boldogan megeszi mondjuk spagettivel, de ez a pillanat egész biztosan nem egy önmagát minőségi dél-olasz konyhát vivő, a pazar…..
Ez a blog sem arról szól amire eredetileg készültem, a nyári adatok elemzése lett volna az eredeti téma, de belefutottam a hahun két hirdetésbe és természetesen van pár gondolatom. 40 fok van, tombol a nyár és a kereskedő - mert kereskedői hirdetés - havas képpel hirdeti az…..
Mielőtt tovább lépnénk, néhány szót mindenképp szeretnék ejteni a célról. Sokáig csak tessék lássék sportoltam, futottam néha, akkor sem sokat. Elhatároztam - ha már úgyis sok az ülőmunkám-, hogy 4 hónap múlva lefutom a 6 km es távot. Egyszerre. Nem sok, de nekem az.…..
Minden tevékenység alapja, hogy meghatározzuk a célt. Nincs ez másként a használtautó üzletben sem. Ismert mondás, hogy minden szél rossz annak a kapitánynak aki nem tudja a célkikötőt(Seneca után szabadon), tehát alapvető, hogy adjunk célokat a használtautós üzletünknek. Noha…..
Miért érdekes a használtautó és miért érdemel(ne) KIEMELT figyelmet az importőrök, a márkakereskedők körében? Mert a kereskedésekben lévő használtautós folyamat helyes menedzselésével több új autót lennének képesek eladni a kereskedések, így az adott importőr nagyobb…..
Őszintén bevallom, hogy halvány f.ngom sincsen. Igazából már hónapok óta autóvásárlás előtt állok, de még mindig nincsen meg az áldozat. Viszont menet közben sok-sok emberrel beszéltem, utána olvastam dolgoknak, megfigyeltem embereket, és rájöttem, hogy nagyon komoly…..
UZoltan 2015.05.22 22:28:20
@Szarvas Norbert:
A piac mondja meg az értékét, a piac pedig tudja, hogy akciós volt, mint ahogy pl a Vitara GL+ 4,7M listán (ha jól tudom), de 4,2ért hozod el, tehát 4,2ről fog indulni az értékvesztés, nálad 3,2 ről.
A szomszéd műhely pedig ebből él: VW,Skoda, Ford, Peugeot, Renult.Vegyél Suzukit vagy 2004/05 ös Civicet,Toyotát 1,5ből.
UZoltan 2015.05.23 12:37:22
@Szarvas Norbert:
Azért örültem volna ha beteszed a kapcsolódó linkeket, mert én ilyen autókat nem találtam. Valóban van pár hasonló:az új egy teljesen fapad felszereltség, a használt pedig sokkal jobb. Ráadásul az új csak "akciós" finanszírozással annyi,attól pedig óvakodnék.
A használtpiacon pedig az utóbbi időkig masszív áremelkedés volt, tehát ez sem meglepő, hogy igen, drágulhattak a használtautók. Ez a lendület most tavasszal tört meg.
A citroeonnél voltak(vannak?) óriási árengedmények listaárból, viszont a használtpiacon nem látom visszaigazolva, hogy a listaárhoz igazododott volna ezeknek az értékcsökkenése és piaci ára.
Van egy Polonk,kereklámpás:annyit fogyaszt mint egy 2 literes, de legalább nem megy és annyit költöttünk szervizre mintha luxusautó lenne és már meg se csináltatok rajta eg y csomó dolgot, mert az kb 400e lenne egy 600e s autón...
hasznaltauto-menedzsment.blog.hu/