Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gépelemek

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
gépelemek 2015.04.05 17:59:51
Kedves Csikesz! Úgy 10-15 évenként érintőlegesen összehoz minket a sors. Legutóbb akkor,mikor mi is ugyanazt a házat nézegettük, amit később megvettetek. De ezt nem tudtad. Szóval eredetileg ehhez a cikkhez akartam hozzászólni. Mindössze annyit, hogy, ha jól emlékszem azt mondtad,hogy az állólámpák előtti, és a 123 utáni Mercik problémásak. Erre beleszaladsz egy ilyenbe.. Nem baj, majd 2019 táján véget ér az addigra 83 részes Ponton szappanopera. A mai Ponton-epizód után aztán elolvastam a 2014.jan. 19-i cikkedet EFY-ről,és most elhatároztam,hogy veszek egy 190D-t, pedig kb. 1980 óta utálom a dízeleket. A cikk elején említetted feleséged szeretett világoskék 200 D állólámpáját (DDX-521, előtte IS 87-88). Nagyot dobbant a szívem, és könnybe lábadt a szemem, mivel ő volt az akit apám 1975-ben, 27 ezer km-rel, 3 évesen vett, és 2000-ig végigkísérte családunk életét. Apám, nővéremék,én nyúztuk a 25 év alatt.(Megjárta Isztambult,Londont, Németországot,Svájcot, Lengyelo.-t stb.), és közben 1987 táján, - általában gépelemek órán - beszéltünk róla,hogy a te apádnak benzines állólámpája volt, nekünk meg az. És rohadtul irigyeltelek,h neked nem kellett tologatni a téli kora estéken a kocsitokat. És emlékszem,hogy majdnem behánytál a fehér, műanyag kormánya miatt, mégis tetszett neked. (Ó az a sok, minimum 30 mp-es izzítás telente, majd imádkozás, iszonyatos rázkódás és füst. Elindul vagy nem? Ezek kitörölhetetlen emlékek.) Istenem, amikor 8 előtt 10 perccel néha találkoztunk, amint kisfityóddal a Villányi úton végigtéptél a BME-re menet, ott bepattantam, és nyomás tovább. A már akkor is dús hajadat tépte a szél, mivel úgy emlékszem open-top volt a GÉP. Azt hiszem egyébként,hogy Olaszország és Németország között minimum jegyzékváltás fog történni, amikor elhunysz, hogy Torinóban vagy Stuttgart-Untertürkheimben temessenek-e el a német és az olasz autóipar vezetőinek jelenlétében. Na ja és szerintem még műszaki-irodalmi Nobel-díjat is kaphatnál. Szóval 2000-ben épp a te ajánlásodra adtam el az állólámpánkat L.Zsoltinak, majd ő nem tudom én kinek,mert a nejének elege volt abból,hogy a szintén állólámpa 230/250/280 (már nem tudom melyik) C-je mellé még egy W115-öt vett. Aztán ezek szerint utána hozzád került. Láttam is egyszer nejedet a fóti Cora parkolójában 2005 táján, amint bepakolt a járműbe. De hát nem mentem oda hozzá, hogy : "
Helló kb. két éve voltam nálatok még a Szugló utcában, pár percet már beszéltünk tehát életünkben egymással. És hogy vannak a gyerekek, és hogy működik a járgány?" Nem tudom,h akkor még a fehér motorháztető volt-e rajta, amit még a sógorom szervált rá valahonnan vagy már átkékítetted. Egyébként sokat szívott (mármint a sógorom) a karosszéria és motorjavítással egyaránt. Na röviden ennyit. Bár nem tartozna a többi hozzászólóra talán ez a történet - vagy inkább nem érdekli őket -,de hát nem tudtam magamban tartani. Hiába no, a korral egyre szentimentálisabb lesz az ember. Csiki,ha megnyerem jövő héten a 3 milliárd 800 milliót, megpróbálom megvenni neked a Napier-Railtont, mert jó gyerek vagy. U.I.:kb. egy éve találkoztam "tótmatyival".