Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sechskant (törölt)

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég átlagos erő és már jól érezzük magunkat. És hát...izé...rossz hangja van a négyhengeres E30-nak? Télleg? ..
sechskant (törölt) 2015.07.31 11:25:13
@FGery: Lol, ott a pont.
Belsőség Heti merítés 2015.07.26 07:24:02
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
sechskant (törölt) 2015.07.28 15:32:35
@Desmond77: Hagyd, felesleges, moricka feszt meg van gyozodve rola, hogy az a trutymo, ami hazilag kikevert veszelyes hulladekokbol, az sokkal jobb, mint a Dinitrol.
Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok tudják, illetve a nagyon öregek emlékeznek rá, hogy régen minden erősen pörgött, ha a pályatempót valaki tartani akarta vele, még a nagy V8-asok, sorhatosok is, a kisebb…..
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
sechskant (törölt) 2015.07.08 08:25:56
@no_holy_shit: Peldaul az, hogy szopas helyett autozassal toltheti az idejet. Nem egy olyan autora aggat Porsche-alkatreszeket, ami egy Porschehoz kepest a fasorban sincs, es nem olyan tuningmegoldasokra pazarolja az idejet, amiknek sosem er a vegere, mert mindig van mit csinalni.
En orulok, hogy eszhez tert.
Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az asztalomon egy Bosch-féle powerbanket (van erre rendes magyar szó?), amit még Boxbergben sóztak rám, és arra gondoltam, jóféle hiéna-tradíciónkat követve legyen azé, aki a…..
sechskant (törölt) 2015.06.10 15:26:19
sechskant (törölt) 2015.06.10 16:43:49
@Shadowbull: Ugye nem probaut nelkul akarsz autot venni?
A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz megmondani egyáltalán, hogy jó-e egy gumi, illetve hol helyezkedik el a konkurensekhez képest, hiszen nehéz memóriából észrevenni egy-két százalékos különbségeket, ehhez…..
sechskant (törölt) 2015.06.07 10:47:14
@Rónarider: "gyakorlatilag pénzkidobásnak érzem, mert bedőltem a marketingnek"

Gondolom az nem tunt fel, hogy amig a telit hasznaltad, nem kopott a nyari, azaz egy fillert sem vesztettel.
sechskant (törölt) 2015.06.07 10:50:18
@Союз: Szerintem erre gondolsz:
www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s
Tokmindegy, hogy van-e a csarnokban szel, mert a teli gumi minden korulmenyek kozott jobban tapad jegen a nyarinal es a negyevszakosnal, vagyis azokkal szelben meg hamarabb megszopod.
sechskant (törölt) 2015.06.07 20:13:13
@Союз: "sok autós úgy gondolkodik, hogy a téli gumival sokkal bátrabban vagányabban mehetnek, aztán sokszor még szél sem kell hozzá, hogy az árokban landoljon"

Ugyanezt a hulyeseget szajkozzak nehanyan a menestabilizalo kapcsan is, es mar kezd unalmas lenni. Minden embernek van egy komfortzonaja, amiben vezet, egy ABS-tol vagy teligumitol nem lesz senki hirtelen verengzo vadallat.
Belsőség Bent a kövület-Pio! 2015.06.02 16:00:17
Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve vettem, bent lakik a Foltosban. Eddig egy szem, Borsi Miki barátomtól kapott ősrégi, monó Blaupunkt rádió szolgáltatta nekünk a talpalávalót, kis csalással egy kék (amerikai…..
sechskant (törölt) 2015.06.03 00:44:39
@Csikós Zsolt: Vagy veszel egy ilyet (Bluetooth / USB / AUX / kihangosito), es elfelejted a transzmittert:
www.ebay.de/itm/121309988892
Mondjuk szerintem a retro optika jelentosen jobban sikerult volna ha nem szines LCDt raknak bele.
sechskant (törölt) 2015.06.06 14:35:51
@tAB: Az a Blaupunkt, ami te vettel, mar nem az a Blaupunkt, csak a nev azonos.
www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/traditionsmarke-bosch-verkauft-blaupunkt/3075332.html
A Valencia viszont meg Bosch-gyartmany.
Belsőség Heti merítés 2015.05.31 09:52:43
Aztán megláttam ŐT Egyvalami biztos volt, hogy kupét szeretnék. Ehhez képest lett egy 5 ajtós, zöld Peugeot 207-esem, 1.6VTI motorral, "sporty" felszereltséggel, ami kb. kimerül egy amúgy tetszetős fehér számlap, króm kipufogóvég, krómkeretes ködlámpa összeállításban…..
sechskant (törölt) 2015.06.02 08:25:19
@Arcade Macho: "azt azert ugye tudjuk hogy 8 eves kor felett a legzsak az ugy cca kuka?"

Azt ugye tudjuk, hogy ez egy baromsag?
12 eves autok torestesztje:
www.dtc-ag.ch/downloads/publicat/alte_airbag.pdf
Raadasul 1993-as autokrol van szo, amikben eleg korai legzsakok voltak, es kinyilt az osszes.
Nem veletlenul nincs rajtuk lejarati datum a 90-es evek eleje ota.
Ezt tényleg nem vettem volna észre, ha nincs rajta az a bazi nagy EV-matricázás. Á, valaki csak hülyéskedett, ez egy legkorábbi fajta Toyota RAV-4, ilyenből sose volt elektromos. Aztán leszálltam a bicikliről és alaposabban körbejártam. Oppá, hol is van a kipufogó? Mi ez a…..
sechskant (törölt) 2015.05.29 23:59:58
@CSÖRR-CSI££: Tenyleg te vagy a hulye, ha nem keresteted meg villanyszerelovel a tulfeszultseg okat (pl. nullavezetek serult valahol), mert meg csak fel sem merul benned, hogy ez nem normalis. A folyton beszarado tintasugaras szarok vasarlasa sem vall tul sok eszre az 50 euros monolezerek koraban.
nyomtatobolt.hu/product/ml-1660
Belsőség Nézed vagy csinálod? 2015.05.16 12:39:13
A Totalcar galériája Sokan bele sem mernek kezdeni, hiszen még a csapból is a demagóg baromságok folynak: roncsautók országa vagyunk, nem lehet már autózni, drága szórakozás, veszélyes, be van tiltva, bajod eshet, stb. A falnak megyek tőlük és azoktól, akik ezen lovagolnak,…..
sechskant (törölt) 2015.05.17 13:21:18
@novothauto: Nezd meg, hanyan vannak egy ralifutamon vagy mas motorsport-esemenyen, vagy hany komment van egy ralis poszt alatt (jo, ha egy tucat). Nemet F1 futam sincs mar, vilag valtozik, ez a lemez lejart, el kene engedni vegre. Lehet, hogy ezek egyszer valamikor megint tomegesemenyek lesznek es roskadozni fog a lelato, de jelenleg csak egy egyre szukulo kort erdekelnek.

Az elmenyt es a szabadsagot ma mar szerintem a legtobben nem abban latjak, hogy korbe-korbe mennek ugyanazon az aszfaltdarabon:
i.imgur.com/hby14ZQ.png

(A bezzegazenidombenezest szerintem hagyd abba, ha nem akarsz olyan pont ugyanolyan besavanyodott ven tatava valni, mint akiken magad is rohogtel anno.)
Belsőség Kéne egy Tesla? 2015.05.15 18:19:48
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A lényeg: kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Anna most diplomázik, és olyan témát választott, amely a villanyautókkal kapcsolatos. Ehhez szüksége lenne hazai…..
sechskant (törölt) 2015.05.16 12:17:03
@Mészáros Laci: Sima valtozat is van:
www.smart.com/de/de/index/smart-fortwo-electric-drive/electric-drive.html
Kenyszerit ra valaki, hogy a Brabus valtozatot vedd, vagy mi a problemad?
sechskant (törölt) 2015.05.16 13:40:44
@Mészáros Laci: "még mindig inkább szórakoztató eszköz, mint ingázóautó."
"fölöslegesen erős motor"

Tényleg nem érzed a logikai bukfencet? Pont egy ingázóautónak van szüksége olyan motorra, amivel autópályán is elboldogul.

"városba 12 másodperces gyorsulás?"

100-ra. 60-ra meg 4.8, amivel az autók 90%-ánál fürgébb vagy a városban.

"120 fölötti végsebesség?"

Miért, ingázás közben mennyivel szeretnél menni a pályán? 80-nal?

"fölöslegesen drága teljesítményelektronika, alacsonyabb akku élettartam és kapacitás."

Esetleg te megmutathatnad, hogyan lehet olcso elektromos hajtaslancot epiteni (kulonos tekintettel az akkura), mert jelenleg sajnos egyetlen gyarto sem tudja.
Az elettartamrol egy ilyen uj modellnel meg leginkabb nulla tapasztalat van, ezt mar te koltotted ide.
sechskant (törölt) 2015.05.16 13:44:17
@sanyix: Talan azert, mert szabad piaci verseny van, es aki olcsobban tudja adni az adott termeket, az elszipkazhatja a vasarlokat a tobbiek elol, es betegre keresheti magat.
Piacgazdasag, how does it work?
Belsőség Heti merítés 2015.05.10 08:09:13
Jéghideg precizitás Gyanítom, hogy a külső szemlélőnek, aki a járda szélén áll, vagy akit éppen megelőzök, annak élvezhetőbb a hangja, mint nekem, aki vezeti. Nem nagy élmény, de teszi a dolgát Megpakolva már annyira nem fickós, főleg nem emelkedőkön, de ha nem túl…..
sechskant (törölt) 2015.05.10 19:55:37
@nick papagiorgo: "Márkafüggetlen szervizből is van jó meg rossz, de azok sose raknak bele "gyári" alkatrészt (nem is jutnak hozzá) ugye."

Kapaszkodj meg, hozzajutnak. Mint ahogy teged sem akadalyoz meg benne senki, hogy besetalj egy markakereskedesbe, megvasarolj egy tetszoleges alkatreszt, majd kisetalj vele az ajton es ott szereltesd be, ahol csak akarod.
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni. Délelőtt állítólag az autópályáig állt a sor a Premier Outlettől, annyi autó jött és cipőkanállal kellett…..
sechskant (törölt) 2015.04.28 23:12:51
@protézisesh: Miert, ez itt valamifele internetes lelkisegely-szolgalat, ahol mindenkinek az agymeneseivel kotelezo erdemben foglalkozni?
Elég sokat vagyok autómániás emberek között, tehát már ezerszer szóba került a Mazda MX-5-ös. Jó autó meg könnyű meg szép a forma. Tudom, tagadnom kellene, de a forma miatt vettem meg. Soha nem vezettem, soha nem ültem benne, nem tudtam, milyen, viszont nagyon tetszett. Régóta…..
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
sechskant (törölt) 2015.04.22 20:23:16
@octy: Pillangoszelep tisztitasa megvolt? (a Liqui Moly pl gyart erre vegyszert)
Atneztetek a motor osszes testelesi pontjat? A valtohoz/karosszeriahoz meno rez szalagkabeleket is beleertve? (regi autokon ezek sokszor nincsenek szigetelve, es szeretnek rohadni)
sechskant (törölt) 2015.04.22 22:23:28
@agresszív kismalac: Ha szet akarod verni a valtot a motor vibracioival, akkor tenyleg felesleges. (Nem veletlenul nem arulnak ma mar a gyartok valtoalkatreszeket, holott husz eve meg teljesen altalanos dolognak szamitott.)
sechskant (törölt) 2015.04.23 20:01:19
@agresszív kismalac: "Nekem az életben még váltóalkatrészt nem kellett cserélnem."

A vilag nem csak beloled all:
belsoseg.blog.hu/2015/03/15/olcson_vettem_draga_lett

"És az égvilágon semmi változást nem tapasztaltam."

Majd fogsz, legy par evig turelemmel. Nem is ertem, hogyan gondolhatja valaki, hogy egy hajtaslanc-alkatresz viccbol, disznek van az autoban.
Belsőség Heti merítés 2015.04.19 08:56:30
Aranyoskám ...kiakadt a gázbovden. megáll, kiszáll, megnéz. hát... kiderült, hogy nem bírta a drótozott-ragtapasszal előző tulajok valamelyike által készített, innovatívnak innovatív, de szépnek nem mondható rögzítés. fúrás, faragás, menetfúrás és megvan az új…..
sechskant (törölt) 2015.04.19 11:32:10
@Mumia: En semmi elvezetet nem latok a kuplungolasban, ami egyreszt tetulassu, masreszt nyomatekmegszakitassal jar. Pont egy erosebb autonal teszi tonkre a kezivalto a vezetesi elmenyt.
sechskant (törölt) 2015.04.19 12:04:52
@jewdi76: Aki ezeket a dumakat nyomja, manualis uzemmodu sportautomatat legfeljebb poszteren latott, vagy a penztelensegbol eredo frusztracio beszel belole.
Nincs annal nagyobb elmeny, mint amikor egy hegyi szerpentinen az ember a kormanyon a paddle-lel lovoldozi be a fokozatokat a masodperc tortresze alatt - raadasul barhol, barmilyen szituacioban megteheti ezt, mert egy masodpercre sem kell levennie a kezet a kormanyrol.
sechskant (törölt) 2015.04.19 17:53:41
@TaaT: Pedig Tiptronic Porscheban volt eloszor, toluk licencelte a VAG. Mivel az elmult 25 ev alatt jopar generacioja volt, kar lenne pusztan a nevbol messzemeno kovetkezteteseket levonni.
Emlékszem, annak idején, amikor a tavalyi Golf-napok egyik válogató zsűritagjaként egy éjszaka alatt kellett kiválasztanom kb. 1900 autó közül azt a - ha jól emlékszem - százat, amelyek bekerülhetnek a szűkebb, kiállított keretbe, na azon az éjjelen kaptam életem legtöményebb…..
sechskant (törölt) 2015.04.16 01:00:15
@Gulyás G: Cikket nem tervezel?
sechskant (törölt) 2015.04.16 21:17:42
@Szkotti: Igazad van, teljesen felesleges, hogy a nagy sebessegnel a hatalmas homlokfelulet miatt fellepo szelzajnal ne kelljen orditva beszelgetni. Maradjanak csondben es kesz!
sechskant (törölt) 2015.04.17 21:41:20
@Szkotti: Megengedett sebessegnel is van szelzaj, mert egy Range aerodinamikaja egy beepitett szekrenyevel vetekszik (meg aztan a Transporter sem egy F40, abba sem veletlenul lehet ilyen rendszert kerni). Masreszt eleg naiv dolog azt hinni, hogy egy olyan SUV-vel, amik kozul a V6-os kisdizel kivetelevel az osszes megfutja a 200km/h-t, sosem fognak gyorsan menni. Legkozelebb ne a fotelbol dontsd el, hogy minek van ertelme.
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
sechskant (törölt) 2015.04.08 22:53:51
@nyelv-ész: A hajaba kenheti a kozdarabjait, az OBD szalakat megcsapolni egy mozdulat:
www.jbtoolsales.com/ferret-instruments-v911-01-wire-piercing-set/
Nem sokat foglalkozhatott a szakmajaval, ha ilyen alapveto szerszamokat nem ismer.
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
sechskant (törölt) 2015.04.05 16:52:19
@pizo: Az ugye megvan, hogy ez az auto a kinalat legaljabol szarmazik, ezert aztan kar nagyivu kovetkezteteseket levonni belole?
(Hacsak azt nem, hogy az olcso szinte mindig szar is.)
sechskant (törölt) 2015.04.06 16:11:34
@Csikós Zsolt: Amiket te 3000-ert lattal, azok csak igen nagy joindulattal nevezhetoek mukodokepesnek, max a trailerig jutsz el vele es tobbnyire csak bontasra jok.
Ez jelenleg a legolcsobb Ponton a Mobile.de-n, 12-ert:
suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-andere-other-w120-180-ponton-1962-ochten/206279250.html?lang=de
16-17 kornyeken kezdodnek a normalis allapotuak, az igazan szepek 20 felett mennek. Amit te megvettel (ha jol emlekszem, 6000 korul), az meg vastagon a kinalat also harmadabol valo.
sechskant (törölt) 2015.04.06 20:52:12
@Csikós Zsolt: eBayre azokat az autokat teszik, amik nem mennek el a meghirdetett aron, de meg alatta se, es a tulaj mar annyira ki akar szallni belole, hogy inkabb felteszi licitre, csak vigyek mar el azt a szart, es legalabb a penzenek egy toredeket lassa viszont.
Te magad is eBayen vetted azt a romot, semmit nem tanultal az esetbol?
Belsőség Heti merítés 2015.04.05 08:52:42
Életem nagy projektje Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli…..
sechskant (törölt) 2015.04.05 22:53:59
@DeezL: A turbot ugyan nem:
en.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile_V8_engine#Turbo_Jetfire
Az otodik sebesseg berakasa a meglevo negy melle nyilvan egetrengeto mernoki teljesitmeny, nem is ertem, hogyhogy nem gazdagodtak meg belole :)
sechskant (törölt) 2015.04.05 23:14:05
@DeezL: A tevenek van egy ilyen hatranya, hogy rendszerint hulyesegek hangzanak el benne.
Belsőség Hasselhoff letérdelne 2015.04.04 17:11:48
A Mitsubishi Klub Hungary facebook csoportjára linkeltek egy német hirdetést. Meg kell mondjam, többszörösen is megérintett. Hiszen a klub facebook-csoportjába is azért léptem be, mert Mitsubishi Sigma tulaj vagyok, már nagyon régóta. És a mobile.de hirdetésében pont egy Sigmát…..