Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Joolaci67

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sziasztok!Az utolsó bejegyzés óta eltelt egy kis idő, de semmi olyan építő jellegű kérdés, hozzászólás érdeklődés nem volt, ami miatt írhatnékom támadt volna. Ebből egy dolgot szűrtem le: a top-on vagyunk HHO ügyben, mindenki tud mindent, él és virul a magyarországi…..
Joolaci67 2015.04.03 20:02:34
Üdv
Ha szabad én is leírom a tapasztalataimat. Véletlen hallottam erről a rendszerről, rengeteg informálódás után megépítettem a cellámat, hogy működik-e egyáltalán. Mivel nem sok a leírás ami azt erősítené, hogy ez a fogyasztást tuti csökkenti így a földünk tisztább levegőjéért kezdtem a kísérletezésbe. Sokat segített, hogy van egy hibakód kiolvasóm. A donor egy Fiat Punto II 2002-es évjárat ami eleve nem evett túl sokat átlagban 6 liter. A cella amit összeraktam 0,7 liter gázt termelt percenként és nincs benne PWM. A bevitt áramot én mint nem annyira hozzáértő, úgy fogalmaznám meg, hogy amikor felkapcsolom a világítás akkor belenyög picit a motor, ha pedig a hho generátornak adok áramot akkor nem történik semmi. Tehát szerintem nem olyan nagy nálam az áram bevitel. Addig amíg nem módosítottam a lambda szonda jeleit semmi fogyasztás csökkenés, inkáb emelkedés volt. De sokkal jobb kellemesebb volt vele autózni. Ez az érzés is arra sarkallt, hogy tovább keressem a megoldást. Szerintem ezek a mai agyon szabályozott és elektronikázott autók lambda jel módosítás nélkül nem hoznak fogyasztás csökkenést. A rengeteg kísérletezésnek köszönhetően találtam egy olyan megoldást ami nem drága és úgy néz ki hatásos. A mostani eredményeim pályán 110-nél 5,5l , városba 4,7l és ez számomra azt jelenti hogy érdemes volt belefogni, főleg ha ezzel a földünk levegő szennyezését is csökkentem, de erre nincs még mérési eredményem.
Van egy pb gázos kistrakim amibe lada motor van. Neki az előbb tárgyalt cella dupláját raktam össze, jön is belőle a 1,5 l gáz. Ha jár alapjáraton és kikapcsolom a hho-t csökken az alpjárat tehát ez is azt erősíti számomra, hogy több a nyereség mint a befektetett energia. A kipufogó gáz eddigi szúrós szaga sokkal viselhetőbb ami számomra megint pozitívum. A trakinál nem tudok pontos fogyasztást mérni sajna.
A kísérletezés során tapasztaltam hogy ez igen robbanékony gáz, biztonsági berendezések nélkül nagyon veszélyes is lehet, de azok használatával ugyan olyan mint a többi használt erőforrás.
Ezek az én tapasztalataim, sok sikert mindenkinek a "bolygónkért" . :)