Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsotto

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2014.10.05 07:50:57
Túlélőtábor az autóban Munkacélra kaptam a cégemtől egy ilyen csodát, és elmondhatom, hogy nem teltek unalmasan a napjaim vele.A szervizek mellett szól, hogy a gyári hulladékanyag ellenére mindent megtesznek, hogy ne gyújtsák rájuk a szervizt. Tudással és találékonysággal…..
Zsotto 2014.10.07 22:35:52
@daneel1976: Nem szeretném kimondani a választ. :)
És igen a 3,5 t össztömegű tgk-k fékeit futóművét meg úgy az egész autót legalább 4 t össztömegre tervezik. Mert legalább ennyi a műszaki össztömegük, ami nem azonos a forgalmi engedélyben szereplő adatokkal.
Belsőség Heti merítés 2013.11.24 08:13:17
A szabadon engedett ragadozó Az autó elektronikájára nem mondhatjuk, hogy elfogadható, hiszen a Fiat Cromából származik (régi olasz elektronika, gondolom nem kell senkinek bemutatni ...). Az elektromos ablak nagyon vicces tud lenni, amikor fél percen keresztül szenved, amíg teljesen…..
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
Zsotto 2013.09.08 17:03:17
Belsőség Heti merítés 2013.07.28 09:51:37
A delfinarcú Ami nagyszerű: avantgard forma, belső tér otthonossága, műszerfal borítása,belső tér variálhatósága és nagysága, alkatrészek olcsósága (már amikor egyáltalán kell), sose romlik el, nagyon gazdaságos, márkatársak összetartása és az üdvözlési szokások az…..
Zsotto 2013.07.29 08:10:20
@Sirius01: "Megnéztem. 2800-Ft"
Akkor nézd meg még egyszer és legalább rakj mögé még egy nullát. Kicsit segítek: az Ignisbe IFR6J-11-es gyújtógyertya való. Ez pedig irídium gygy, azért annyi az ára. És ez nem extra, sima egy pólusú, meg nem is tuning, ez a GYÁRI előírása. Persze olcsóbbat is bele tudsz csavarni, na a menet azon is stimmel más már nem igazán. Hogy a gyújtás rendszer (hogy például csak a trafókat említsem) meddig tolerálja a szar olcsó gyertyát az már más kérdés.
Már csak tényleg nagyon zárójelben; az Alfához is tudok neked szettet (8db gygy!) bőven 20ezer alatt adni (fos-Bosch), de nem erről volt szó, hanem a gyári előírás szerinti alkatrészekről!!!
Sajnos a hazai autópark 80% nem karbantartva van, hanem lélegeztető gépen húzza valahogy ki, hogy azért menjen egyáltalán. Mindig mindenki mindent olcsóbban akar, meg okosabb lenni a szerelőnél, mert minek az a drága "izé" bele??
Látszik, hogy te is foteltudós vagy mert sok sületlenséget írsz...
Belsőség Heti merítés 2013.03.31 10:16:59
Nekem tökéletesen megfelel Egy 1.6 XLi-t (japán gyártású) néhány hónapig használtam, amit aztán nem vettem meg, főleg, mert szarul rakták össze törés után és a csomagtartójában gyermekmedencét találtam minden eső után (a pótkerék alatt van a gumidugó, azzal le is tudtam…..
Zsotto 2013.03.31 20:25:14
@kopaszállat vagyok:
Oké, rendben tanuljon meg vezetni, de ő a Civic-et vezette. Szövegértelmezés.
Vagy az asszonyt gyorsan benevezni gyorsulási versenyre!! :D
Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek kellene egy 127-es Fiat, hogy helyre zökkenjen a világnézete. Nem, nem találtam fel a meleg vizet, volt már erről írás a Totalcaron. Csikós is nagyon szerette  és egy…..
Belsőség Heti merítés 2012.10.14 10:03:34
Rút kiskacsa Az elejétől fogva tetszett, de mikor bemutatták még túl kölyök voltam - egész más volt, ami birtoklási vágyat keltett. A sokadik autónál jártam, mikor váratlan fordulat állt be az életemben - megint bringára ültem és annyira rákaptam, hogy az autó csak állt a…..
Zsotto 2012.10.15 08:03:53
@Pasas: Hát ezt már több helyen is megírtam sajnos ilyen a magyar hozzáállás. És itt nem a típusról van szó, hanem általánosságban. Csak hát éppen nekem is ilyen van (Tipo 1.7D). És az az érdekes az enyém (persze a konstrukcióhoz képest) jól megy, nem füstöl se hidegen se melegen, se padlózva... Elárulom azért mert tudom, hogy elöször rendbe kell hozni (igen ez sokba kerül), de után megbízhatóbb, mint bármely új autó. Írom ezt úgy, hogy nekem is van sokkal újjabb, és persze sokkal gyorsabb autóm e mellett, de a legtöbbett mégis a régi Tipo-val megyek. Érdekes az enyém még soha nem volt kötélvégen, pedig már együtt lepergett úgy 200e km.
Belsőség Heti merítés 2012.10.07 13:36:33
Kicsit öreg, kicsit lomha, de szeretnivaló! Mindig is BMW fanatikus voltam, de mégse fordult meg a fejembe hogy BMW-t vegyek. Passatokat nézegettem, de miután 17-et néztem meg élőben, és mindegyik ótvargané volt, úgy döntöttem más típus felé nézek... valahogy a bömösnél…..
Zsotto 2012.10.07 20:34:11
@Praydapro: Nem kötekedésből, de neked biztosan nincs akárhány százalék kedvezményed bármelyik nagy alkatrészesnél sem, max cimbora nevére elhozod a cuccot, akkor meg nem kellene vele hencegni. Ha egy picit is autókkal foglalkoznál akkor nem írnál semmi ilyesmiket: Büszke vagy rá, hogy húúú Monroe telót vettél ám bele! No meg gyári alkatrészre nincs további kedvezmény, az UNIX-nál se. Van helyette gyárinak megfelelő minőségű (pl. Lemforder szilent ilyenek). No meg az első szilent készlet azért annyi mert E46-nál első futóműbe egy oldalon 1db lengőkar van és azon 1db! szilent van! Csak éppen van a lengőkaron oldalanként! 2 db gömbfgej amiket nem lehet külön cserélni csak lengőkarostul. Összesen 4 szar gömbfejjel meg nem sokat ér, ha kap a kocsi összesen 2 új szilentet. A valamire való lengőkar meg minimum 50.000,-/db.

De mindez nem baj, miért is kellene olcsónak lennie egy bömöst üzemeltetésének???
Zsotto 2012.10.07 22:25:21
@Praydapro: Ha a lengőkarra gondolsz, igen bolti árat írtam, de ez tényleg a legalja amit beleraknék. És az átlag ember bolti áron vásárol azért írtam azt. Te neked meg van jó ismerősöd azért vásárolsz olcsón, én meg ezzel foglalkozom azért vásárolok olcsón. De egyikünk sem az átlag. Őnekik 50-től a csillagos égig, ha nem akarja 1 év után megint cseréltetni.
Belsőség Heti merítés 2012.08.19 08:56:08
Mert ilyenkor az autó a hibás? Én úgy vettem hogy egy 4 sebességes merci váltó volt rajta, csak hátsó hajtással. Gondoltam nem baj, úgyis trélerezni akarok vele. Kb. 2hónapig volt jó az autó. Mivel nem a gyári váltó volt rajta a kardán 2 darabból volt összerakva…..
Zsotto 2012.08.19 20:34:34
@geegee:
Én is pont erre gondoltam, micsoda szép történet, hogy 10 évig csak kerülgetik a márkakereskedőnél, és még lelkiismeretesen vizsgáztatni is elviszik mindig (ezek szerint kötelező biztosítás + súlyadó is végig volt rajta). No meg ha egy autót 10+4 évig egy helyben tárolunk és soha nem is megyünk vele, hát abból minden lesz csak megkímélt állapot nem.
Viszont ezektől függetlenül szimpatikus az új gazdi abban, hogy visszaül a régebbi vasba és ki meri mondani, hogy ez neki ezért meg ezért jobb. Pedig azt hittem nálunk már mindenki csak új autót vesz szalonból. :D
Belsőség Heti merítés 2012.07.01 09:31:00
Sokat eszik és nem megy Megvétel után elhatároztam hogy az autó nem marad széria állapotban.A módosításoknál igyekeztem a búcsús, teszkós tuningot kerülni. Országúti cirkáló Tulaj odadobta a kulcsot, hogy menjek egy kört. Hatalmas volt! Kis háromszög ablak hiányzott.…..
Belsőség Heti merítés 2012.05.20 09:00:00
Donát, a Vaskacsa Annyira egyszerű, hogy nem sok minden mehet rajta tönkre. Sokan megnézik, mert ritkább mint a kacsa. Álló helyzetben is rohanni látszik! Annak idején a 90´-es években a haverokkal friss jogsival arról álmodoztunk, hogy tíz éven belül milyen sportkocsink lesz.…..
Belsőség Heti merítés 2012.04.08 11:03:00
A Bajor ördög Elmondom többet járok az autóval keresztbe mint egyenesen,a gázra oda kell figyelni nagyon,az esős vizes úton aztán elszabadul a pokol mintha havon menne az autó egy sima 3-as fokozatba kapcsolásnál is keresztbe vágja magát az úton! A tél az felejtős vele! Nem…..
Idejekorán beszélnünk kell a témáról, mert az Astra beindításáról szóló cikk kapcsán érdekes információt kaptunk egy olvasótól. A sztori izgalmas, úgyhogy csapjunk bele. Mai cikkünk blogposztja...
Zsotto 2012.02.23 19:48:31
@1kutya:
Azért a 2-es Swiftnél, nem volt már ritka a hűtött első féktárcsa. Én konkrétan eddig csak ilyennel találkoztam. Volt köztük saját is, az is ezres volt és ötajtós, bár az az akkor rendelhető másik divatszínben pompázott (fehér); ez lehetett a különbség... :)
Zsotto 2012.02.23 20:13:47
@VerhósJózsi:
A saját is 96' (facelift) előtti volt. De ahogy ezelőtt is utaltam rá létezett a nem hűtött tárcsás, csak szerintem ritka lehet mert amik a kezem között megfordultak (a régebbiek is) azok közül egyik sem olyan volt.
Zsotto 2012.02.23 21:44:33
@1kutya:
Sajnálom mert tényleg nem vitaindítónak írtam...
De hidd csak el, hogy 96 előtt is (de már nem csupa japán alkatrészes) Swift-ek jöttek le a szalagról szép sorban hűtött első tárcsával. Ha érdekel a Száraz nevű MAGYAR gyártó a mai napig kínál hozzá első féktárcsát (hűtöttet). Ha nagyon érdekel akkor majd megkeresem a cikkszámát. Az, hogy a szerelődnek ez akkoriban újdonság volt az egy dolog, én meg leírtam már fentebb is, hogy szereltem egy párat és azokon bizony hűtött volt.
Na jó-jó, idén 20 éves idehaza az Opel Astra, körbe is haknizta a hírrel az Opel az egész hazai sajtót, rendezvények tömegén szerepeltetik az alig 18 kilométert futott fehér ötajtóst és nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is kipróbáljuk majd. Persze csak csipkelődünk,…..
Csikorgó fagy, a leheletünk mázsás lufitömbként fagy a szánkra, majd hangos reccsenéssel minduntalan letörik. Elfagyott láb a bakancsban, negyvennégy réteg ruha, és a Madarász Viktor utcai kórház buszmegállója előtt feltűnik valami fura. Valami házi tákolmány, ilyen…..
Zsotto 2012.02.16 19:40:44
@AciDuzzu: @korzo:
Hát nekem is csak a régebbi R5-ös ugrott be, ezért nem állt össze a kép.
De nem baj jó kis találós kérdés volt. :)
Belsőség Még a Swift sem... 2010.01.01 17:45:00
Apró gyerek voltam, és sikongattam a Škoda 120L hátsó ülésén. Követeltem, hogy adjuk el: rossz a hangja, rossz a szaga és rosszul is megy. Tudtam és éreztem, hogy előző autónk sokkal jobb volt; az öntudatra ébredésem egyik helyszínévé a Fiat 850 vált. A malacka. Egyre csak…..
Zsotto 2010.01.02 08:43:38
@Macskanátha: Azért csak hidd el tudna meglepetést okozni egy 4x4-es kis Panda terepen akár a Subaru-nak is (pedig ugye azért a Tribeca nem egy kis átlag SUV). A Panda olyan helyen megy át, ahol az ilyen nagy SUV fele sem fér el!
A 160-as végseb. meg teljesen hihető adat. Én mondjuk csak Seicentoval mentem ugyanezzel az 1.1-el, az is viszi. Nem szabad elfelejteni, hogy a hosszú gyártás miatt elég sok motor megfordult ebben a kocsiban, és hát ez már a "csúcsverzió" XD
Zsotto 2010.01.02 17:09:11
@Macskanátha: Én sem akadtam el még soha a hóesésben! Emiatt kidobott pénz volt a 15 millió, de persze neked telt rá, elmondtad, gratulálunk, veregesd meg a válladat.
Euroring, időmérés, két eltökélt majom és két kicsi, de erős Alfa. Nincs más megoldás, csak a verseny. Házon belül állítottuk egymással szembe őket. A 155 lóerős Mito új, erőtől duzzadó és modern, de vajon megállja-e a helyét a sokat látott, ordas 150 lóerős 145 QV-val…..
A szokásosnál többet lapozgatja a krízisről szóló híreket? Hirtelen drágának tűnik a szerelője? Megfordult már a fejében, hogy a válság miatt elhalasztja az autócserét? Esetleg kisebbet vesz? Tart tőle, hogy fel kell adnia az autótartást? Új rovatunk, a Válságblog segít a…..
Belsőség Ne parkolj fa mellé 2008.03.29 17:00:00
Tegnap este 11 körül történt az eset, a lakók óriási csattanásra riadtak. Egy Ford Focus vezetője elbólintott és állítása szerint 35 km/ó sebességgel a parkoló Tipónak csapódott. A képeket látva megdöbbentő, de személyi sérülés nem történt. A Fiatban nem ült senki az…..