Adatok
Lokimen
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Újra elkezdődött a folytatás: előbb arccal a vasút felé, de mivel nem jön vonat, így hát inkább arccal a buszok felé. Mert az legalább jön, mi több, a Volánok plusz buszokat állítottak forgalomba. Ami persze vélhetően így is kevés a megnőtt forgalomhoz, de legalább…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azoknak, akik azt híresztelik, hogy a MÁV az ő, vagyis az adófizető pénzéből garázdálkodik annak figyelmébe ajánlanám az alábbi tényt: Az ÁLLAMNAK a MÁV-val szembeni adóssága 2006-ban 2000 000 000 000 Ft volt. Vagyis Kétezer milliárd!!! Nos akkor tisztelt állampolgárok, a MÁV élte fel a ti pénzeteket, vagy ti a MÁV-ét?
Ez az adósság a teljesített, de valójában soha nem finanszírozott több mint 4 évtizedes állami megrendelésekből adódott, illetve kötelezettségvállalásainak elmulasztásából, valamint ezek kamataiból áll. Ide sorolhatók a szociálpolitikai kedvezmények (kedvezményes diák, katona, nyugdíjas...stb, a katona iszállítások, és állami vállalatok szállítási igényeinek kielégítése, egészen a szovjet csapatok kivonásáig)
Nos, akkor ki tartozik kinek? Kinek a pénzéről beszélünk itt mostanában úgy, mintha a mienk, állampolgároké volna?
A Magyar állam legfőbb hitelezőjének tekinthetnénk a MÁV-ot, akinek az adósa a tulajdonosa, így egyszerűbb megszüntetni, szétdarabolni, hazudni neki egy "rossz gazdálkodás"-t mint a vele szembeni adósságunkat letudni becsülettel.
Csak, hogy az összegeket se kerüljük ki. Kétezer milliárddal lóg az állam, aki 55-60 milliárdot remélt a CARGO-ért, és ehelyett sikerült azt 102 milliárdért eladni, amelyből most kb 8,8 milliárd Ft erejéig szeretnének a dolgozók is részesedni.
A lakájmédia ezt beállítja úgy, hogy egy adóssághalmot görgető rossz céggel szemben szigorú tulajdonosi joggyakorlóként nem engedik elszórni az állam pénzét.
És még egy gondolat, sehol a világon nem létezik állami támogatás nélkül vasút. Még a gazdagabb országok (Francia, Német...stb) is horribilis pénzeket költ a vasútjára évente, és fejleszti. Az igaz, azok nem értenek hozzá annyira, mint ti itt fent jónéhányan. Olyan meg végképp nincs, aki innen lopná ki a pénzt saját disznóságai finanszírozására.
Gratulálok! Jól meg sikerült benneteket vezetni a Kákosy-Kóka párosnak.