Adatok
Infomaniac
0 bejegyzést írt és 502 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Posztolónk sok csalódás után szeretne végre tisztán látni a nők terén, és bár erősen általánosít, annak okát keresi, miért fut bele mindig ugyanabba a nőtípusba? Esetleg ő szúr el valamit, csak nem veszi észre?
Fedezd fel és használd!…..
Infomaniac
2023.10.07 12:03:45
@Supergranat23: szerintem ilyen hozzáállással mindenki jobban jár, ha szex után a prostinak fizetsz: ő is boldog, te is megkaptad, ami kell és a semmibe nézett, icipici udvarlásra sem méltatott nő sem lett megalázva -3 boldog ember :)
Infomaniac
2023.10.07 12:07:10
@Infomaniac: hozzáteszem, lehet irreleváns a meglátásom, mert nem tartozok a fiatal nők csoportjába, ők nem tudom, ezt hogy látják..
Infomaniac
2023.10.07 12:11:13
@Supergranat23: tudomásom szerint egy prosti 20-ba van. Még mindig spóroltál a nőn - és ezt ő is tudja.
Persze lehet, hogy egy prostitól nem csak lightos szexet kapsz, ellenben a nő, akivel randiztál vsz nem az órát nézte és úgy a teljes lényed emberszámba vette.
Persze lehet, hogy egy prostitól nem csak lightos szexet kapsz, ellenben a nő, akivel randiztál vsz nem az órát nézte és úgy a teljes lényed emberszámba vette.
„Féltékeny szinte egyáltalán nem vagyok, és volt, hogy egy lány pont ezt rótta fel nekem, ezt kifogásolta” - A srác beismeri, hogy a tartós kapcsolatok nem neki szólnak, viszont minden barátnőjét szerette, míg el nem jött egy pont, amikor úgy érezte, tovább kell lépnie. Nem…..
„Az, hogy kerülöm őket, nekik is feltűnt, mert mondták neki, hogy biztos nem is létezem, azért nem hoz magával” – Levélírónk nem találkozott még a csaja haverjaival, de sajnos hallomásból már elég sokat tud róluk, így egyre inkább megy el a kedve attól, hogy fizikailag is…..
Infomaniac
2023.09.05 09:58:18
@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ennyit bírtatok erre írni?
A postoló pasinak középsúlyos személyiségfejlődési problémái vannak. Mi az, hogy nem tudná visszafogni magát? Mi az, hogy feltételezi rögtön, hogy rányomul a haver a csajára, amikor ő ott van? Mi az, hogy nem értékeli a csaja őszinteségét a társasággal kapcsolatban és nem tudja magát arra kompromisszumra rávenni, hogy legalább maga megismeri őket és néha megjelenik?
Ennyit bírtatok erre írni?
A postoló pasinak középsúlyos személyiségfejlődési problémái vannak. Mi az, hogy nem tudná visszafogni magát? Mi az, hogy feltételezi rögtön, hogy rányomul a haver a csajára, amikor ő ott van? Mi az, hogy nem értékeli a csaja őszinteségét a társasággal kapcsolatban és nem tudja magát arra kompromisszumra rávenni, hogy legalább maga megismeri őket és néha megjelenik?
„A férfi közel egyidős volt a lány szüleivel... azért ez kicsit durva, akárhogy is nézzük. Akik azt mondják, hogy a szerelem mindent legyőz, szerintem nem erre értik” – Néhány pasi a fiatalság utáni ámokfutásában sok tévhitnek képes felülni, ilyen például az apakomplexusban…..
Infomaniac
2023.05.31 07:29:53
@Lorrh: pontosan. De feszt a tévé előtt heverő 40-es pasira sem nedvesedik...
Infomaniac
2023.05.31 07:30:39
@Infomaniac: mármint vsz semelyik nőé 50 alatt.
„Nekem ő a tökéletes. Nem igazán tudom, ő mit érez még felém, mert néha jeleket vélek tőle látni. Most egyedül van, és sokat találkozik velem” – Levélírónk reményeit még az sem törte le, amikor előállt azzal, hogy a hosszas barátság átalakulhatna már mássá, és a lány erősen…..
Egyedülálló Szülők
"...a jelenlétükben én kifejezetten kívülállónak érezném magam."
2023.01.26 16:30:00
Gina egy elvált apukával randizik éppen és próbálja leküzdeni ellenérzését a férfi gyerekeivel és volt párjával szemben.
..
„Felhívott magához. Nemet mondtam. Ismerem őt és tudom, hogy a küszöbe átlépését követően fél órán belül az ágyába dumálna” – Elítélendő, ha egy elhanyagolt, családos nő egy kis kalandra és gyengédségre vágyik? Ha a múltból felbukkan egy ex, érdemes élni a lehetőséggel, ha…..
Infomaniac
2023.01.14 11:29:31
@body_andras: ebben is lehet igazság. Nem feltétlen az, hogy maga cserkészte be, mert véletlenek igenis előfordulnak az életben, de az, hogy az elhidegülést nem taglalja, merf akkor szembe kéne néznie, hogy ő mit rontott el..
Posztolónk egyre elkeseredettebb, hiszen eddig túl sokat csalódott ahhoz, hogy a bizalmat és optimizmust egyik napról a másikra stabilan újjáépítse. Lehet, hogy valakinek csak alkalmi kapcsolatok járnak?
Fedezd fel és használd! Ha lazán…..
Infomaniac
2022.12.25 10:54:11
@Lorrh: hát nekem nagy kaland az eldobható telefonszám, ezer dolgom van mindig, nemhogy még ilyennel is vesződni..
Infomaniac
2022.12.25 11:01:47
@Lorrh: egyetértek. Az valami más világ, amibe ő képzeli magát, nem a magyar általános valóság.
Nemrégen egy ismerősöm kissé kapatosan a fenekemre csapott egy szórakozóhelyen, váratlanul. Bár megmondtam neki a véleményem, ő nem kapott feljelentést, én nem kaptam traumát, még beszélőviszonyban is maradtunk, semmi nagy gáz nincs belőle.
Nemrégen egy ismerősöm kissé kapatosan a fenekemre csapott egy szórakozóhelyen, váratlanul. Bár megmondtam neki a véleményem, ő nem kapott feljelentést, én nem kaptam traumát, még beszélőviszonyban is maradtunk, semmi nagy gáz nincs belőle.
Infomaniac
2022.12.25 11:06:22
@Mesterséges Geci: hú, akkor olvass utána a média torzító valóságábrázolásának. Nem arról a 99,9%-ról fog beszámolni, ami normális, mert az nem hírértékű...
Kemény este, huppant le mellém egy korombeli asszony úgy éjjel három tájban. A tánctéren az emberek őszintén és jól mulattak, az afrikaiak újra meg újra a pocsolyába léptemet kérték a dídzsétől. A fotós már leszopatta az egyik szingli csajt, most jött vissza korántsem szomjasan, ámde…..
Infomaniac
2022.11.19 14:36:53
@Puerto Prince:
Kérlek, ne tedd ezt, hogy ilyen szűkszavúan nyilatkozol a közönségednek. Bár kétségkívül megható és költői így. De fájdalmas is, csak ennyit tudni.
Sajnálom, hogy baj van, ha jól értem a helyzetet. Meghatódni akkor sem feltétlenül luxus, az érzelmek is tudnak erőt adni a dolgok legyűréséhez. Először lenyomnak, az tény, de lehet belőle aztán töltekezni.
Jelenbeli élettragédiámban én is azt remélem, hogy fel tudok állni különböző impulzusok hatására.
Ha lenne bármi, amiben egy random magyar kommentelő segíthetne, írd le legalább. Hátha..
Kérlek, ne tedd ezt, hogy ilyen szűkszavúan nyilatkozol a közönségednek. Bár kétségkívül megható és költői így. De fájdalmas is, csak ennyit tudni.
Sajnálom, hogy baj van, ha jól értem a helyzetet. Meghatódni akkor sem feltétlenül luxus, az érzelmek is tudnak erőt adni a dolgok legyűréséhez. Először lenyomnak, az tény, de lehet belőle aztán töltekezni.
Jelenbeli élettragédiámban én is azt remélem, hogy fel tudok állni különböző impulzusok hatására.
Ha lenne bármi, amiben egy random magyar kommentelő segíthetne, írd le legalább. Hátha..
Infomaniac
2022.12.02 06:57:29
@MsIreneAdler: sajnos nem úgy tűnik...
Infomaniac
2022.12.07 06:08:29
@MsIreneAdler: közben jelentkezett máshol végre. Nagyon kurtán, de legalább megvan :)
Ha közös döntés volt a szakítás és a felek szépen váltak el, mert már kihunyt a szerelem, akkor maradhatnak barátok. Bár még ez se garancia a hűségre, mert bármilyen szakítást megszépíthet az idő, és már csak egy közös nosztalgiázás kell ahhoz, hogy a magányos fél elfelejtse,…..
Infomaniac
2022.11.28 15:07:54
@Olasz Bazsa: én tényleg örültem volna, ha ezt hallom.
Infomaniac
2022.11.28 15:12:12
@body_andras: jujj, isten ments, pont múltkor jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy mostanában ritkán bukkanok belé..
Jó lenne, ha abbahagynák a fiúk ezt a stílust itt..
Jó lenne, ha abbahagynák a fiúk ezt a stílust itt..
„Ő a kikötözéses, fenékpaskolós dolgokra gerjedt. Engem ez nem hoz lázba, nem is taszít annyira, csak nálam a kinky mindig is kimaradt” - Posztolónk 31 évesen átélt már néhány dolgot, és találkozott pár fura emberrel, de még mindig helyes és normális férfiakban gondolkozik,…..
Infomaniac
2022.11.20 00:05:47
@MsIreneAdler: igen... :(
Infomaniac
2022.11.21 09:10:34
@Reactor: szoktam néha körülnézni. Ezt a maszk-ostor-szájpecek témát ott is messziről kerülöm. Hüvelytágító sem került elém, fogalmam sincs, mi értelme. Kitágul az a rendes előkészítéstől, amennyire kell. Búgatóport sem néztem még, majd utánanézek, mire jó.
A maradék 1 dolog meg tök más kategória, mint a többi említett. Olyanom még nekem is van.
A maradék 1 dolog meg tök más kategória, mint a többi említett. Olyanom még nekem is van.
Infomaniac
2022.11.21 09:11:25
@Peni a Valdes: kétlem... :(
A pasi csak ígérgeti, hogy majd bemutatja Posztolónkat a szülőknek, barátoknak, de eddig még nem került erre sor, és egyre több jel mutat arra, hogy már nem is fog, mert valószínűleg csak egy szórakozási lehetőséget lát ebben a kapcsolatban.
…..
Infomaniac
2022.10.01 16:59:35
@Sadist: elképesztő a gondolatmenet és a logikai következtetések.. oké, a föld lapos, az oltásba meg csipppet raktak, megadom magam..
Infomaniac
2022.10.01 22:53:52
@God Harald: jaja. És leül tesztet íratni az anyjával, hogy 20 évesen, ill. ma tudja-e, mi a felhőztetés, tudatosan tudta-e alkalmazni a punci hatalmát, nem csak zsigerileg tudta-e a dinamikákat, hanem ennek tudatában is volt, ismerte betéve az összes típusú pasit és kapcsolati megjelenésüket. Mert ezt persze valami lánygyermekeknek biztos kötelező titkos bosziiskolából tudni kéne. Ha bukik a teszten, persze megvonja tőle a szavazati jogot azon nyomban..
Infomaniac
2022.10.03 12:06:42
@Rubasov et.: azt felejted ki a képletből, hogy nem mindenkinek magas a libidoja, vagy tudja, akarja priorizálni azt az életében gyakrabban. Most a fenti sztoritól eltekintve.
Vannak nők és férfiak is, akiknek heti egy találkozás elég sajnos.
Én attól rettegek, hogy megkedveljük egymást egy ilyen pasival és akkor vagy kénytelen leszek titkolózni, vagy megrizikózom, hogy megkérjem, hogy nyitott kapcsolat legyen. Mindkettő necc. Utóbbi sajnos társadalmilag még nem elég elfogadott.
Vannak nők és férfiak is, akiknek heti egy találkozás elég sajnos.
Én attól rettegek, hogy megkedveljük egymást egy ilyen pasival és akkor vagy kénytelen leszek titkolózni, vagy megrizikózom, hogy megkérjem, hogy nyitott kapcsolat legyen. Mindkettő necc. Utóbbi sajnos társadalmilag még nem elég elfogadott.
„A pali most persze, hogy kedves vele, mert hosszú évek elfojtásait élheti ki rajta, és ezért bármit, szó szerint bármit meg fog ígérni ” - Az ex pasit nem az zavarja, hogy a volt csajának barátja van, inkább attól félti őt, hogy nehezen fogja majd kezelni azt a helyzetet,…..
Infomaniac
2022.10.01 11:43:12
@bordon: én meg sajnos így akkor nehéz helyzetben vagyok, mert pont a házas pasi az, akit kizárok. Ha nem annyira jön be, akkor csak szexre még elmehet a dolog, de arra meg akkor inkább ott vannak a nem komplikált butább vagy fiatal pasik :)
Infomaniac
2022.10.01 11:44:02
@God Harald: :))))))))
Infomaniac
2022.10.01 14:06:54
@elismert felhasználó: :))) megfontolandó.. akkor nekiállok férjet keresni, hogy ez működjön :D
Posztolónk régebben még azt hitte, hogy 38 évesen már családja lesz, ehelyett még mindig keresgél, mint egy 21 éves. Nem érti, mi a baj, mert amint ő érzelmet nyilvánít, a csajok eltűnnek. Az érzelmek zavaró tényezők lettek a párkapcsolatoknál?
…..
Infomaniac
2022.09.23 19:46:23
@antisocialnetwork: annyira ki kéne ezt nyomozni..
Levélírónkat eddig teljesen másféle férfiak vonzották, inkább a határozott, irányító típusok, akikkel mindig egyszerű a képlet, nincs túl sok lelkizés, vagy bonyodalom. Most azonban esélyt adott egy feminin, romantikus típusú pasinak, aki az élete legnehezebb időszakában…..
„Bárhova megy, engedélyt kér, vagy legalábbis elmondja, hova, meddig, kivel. Féltékeny, de épp ezért küzd is a kapcsolatért” - Posztolónk két pasitípust helyez mérlegre, és hogy teljes képet kapjon az igényekről, az összevetéshez a Ti véleményetekre is kíváncsi. …..
><
Természetesen az utolsó pillanatban Anna lebetegedett, így egyedül utaztam Tamás esküvőjére.
Nem kellett volna.
Az embernek nagyszerű elméletei lehetnek a világról, ám semmi sem pótolja a terepmunkát, mondogattam magam elé a repülőn. Gondoltam ha már úgyis átültetnek a családos…..
Infomaniac
2022.07.20 11:43:52
@Neytiri1: épp ezt akartam én is kérdezni :)
„ Nem azt várom el, hogy teljesen nézze őket levegőnek, hanem valami működő arányt köztünk és köztük” – A pasi az előző kapcsolatából származó gyereke miatt kénytelen az exével is tartani a kapcsolatot, ami Posztolónknak külön nyaralásokat és az ő háttérbeszorulását jelenti.
Ha esetleg nem…..
Infomaniac
2022.05.17 23:48:25
@Andi és Tito: Bocs, de ez szerintem butaság, hogy emiatt leszűkíted a potenciális partnerek körét. Nem minden pasi manipulálható és születte a gyerekeit egy gonosz lusta hülye némberrel.. Egy ilyenbe belefutottál, ebből még nem következik, hogy mind ilyen..
„Élvezi a férfiak figyelmét, szereti, ha valaki rajtam kívül még rajong iránta, dicséri, vagy józsik olcsó bókokkal halmozzák el” – Mindig nyugtalanító, ha a barátnőnek pasihaverja van. Hiába mondja, hogy semleges neki, mert legyen akármilyen jófej, ha az úr tapadós és rendszeres barát, a helyzeten…..
Infomaniac
2022.05.03 12:26:14
@kenyércsücsök: úgy.
Infomaniac
2022.05.03 22:47:50
@MsIreneAdler: szerintem meg az a gond, hogy nem létezik elég különböző szó a barátságok kategorizálására, és egyet kell használni (oké, plusz haver szó), és túl szigorúan bánunk ezzel. Különféle barátságok vannak, szoros, nem szoros, de nekem még az is lehet barátság bizonyos szinten, mikor egyik akar valamit a másiktól, de megelégszik azzal is, hogy jóban legyen vele a személyisége miatt és azzal, hogy törődnek egymással. Meg az is, ahol néha akár szex is lehet, ha épp mindkettőnek van kedve. Esetleg akár az is, ahol soha nem volt szerelem, csak jó szex, és ezáltal alakul ki kapcsolódás.
Infomaniac
2022.05.05 08:09:16
@Puerto Prince: ismét azt mondom, hogy túl szigorúak vagytok a barát szóval. Az a közeli barát, akiről te is beszélsz.
Az ismerős az mondjuk egy volt kolléga, vagy 20 éve nem látott iskolatárs, akivel saját indíttatásból sosem találkoztál, szabadidődben sosem beszélgettél, vagy max a boltban véletlenül összefutva.
Ami a kettő között van, azt hogy hívjuk akkor? Akivel már töltöttél szabadidőt, vagy néha megkérdezed, hogy hogy van, mert érdekel?
Az amcsiknak tuti az is a friends kategória..
Az ismerős az mondjuk egy volt kolléga, vagy 20 éve nem látott iskolatárs, akivel saját indíttatásból sosem találkoztál, szabadidődben sosem beszélgettél, vagy max a boltban véletlenül összefutva.
Ami a kettő között van, azt hogy hívjuk akkor? Akivel már töltöttél szabadidőt, vagy néha megkérdezed, hogy hogy van, mert érdekel?
Az amcsiknak tuti az is a friends kategória..
A posztban taglalt "társkeresés" csak komoly kapcsolatokra vonatkozik, az alkalmi dolgok nem tartoznak ide, azok talán majd egy másik poszt témáját adhatják a későbbiekben.
A 40 feletti társkeresés teljesen másként "működik" mint fiatalon. Ebben a korban ugyanis - legyen szó férfiról vagy nőről -…..
Infomaniac
2022.05.03 12:03:52
@Olasz Bazsa: én nem panaszkodok egyáltalán. Jó lenne már egy tényleges társat találni, de nem könnyű. Viszont közben legalább jól szórakozok :).
Én egyik női kategória sem vagyok igazán. Vagy mind egyben.
Egzisztencia-vadász nem azért vagyok, hogy én kapjak belőle, hanem azért keresek jó egzisztenciájú pasit, hogy ha el akarok menni étterembe vagy wellnessbe, ne én kelljen mindig fizessem az egészet, akkor nem nézném férfinek. Utazni is szeretnék, de csak a magam részét fizetni.
Emellett egy intelligens, nagyjából sikeres pasit keresek, aki értelmezni tudja, amit mondjuk mesélek a napomról, meg hogy milyen szorgalmasan dolgozni, meg amikor elfáradok munkában. És ha ez igaz rá, akkor óhatalan, hogy van némi egzisztenciája..
Én egyik női kategória sem vagyok igazán. Vagy mind egyben.
Egzisztencia-vadász nem azért vagyok, hogy én kapjak belőle, hanem azért keresek jó egzisztenciájú pasit, hogy ha el akarok menni étterembe vagy wellnessbe, ne én kelljen mindig fizessem az egészet, akkor nem nézném férfinek. Utazni is szeretnék, de csak a magam részét fizetni.
Emellett egy intelligens, nagyjából sikeres pasit keresek, aki értelmezni tudja, amit mondjuk mesélek a napomról, meg hogy milyen szorgalmasan dolgozni, meg amikor elfáradok munkában. És ha ez igaz rá, akkor óhatalan, hogy van némi egzisztenciája..
Infomaniac
2022.05.03 12:04:24
@Almandin: Igen, a fotó fontos. De sokszor tök igénytelenül elkészített képeket tesznek ki a pasik. Ha ebben igénytelen önmagára, akkor igénytelen lehet a nőjére is, meg egyáltalán arra, hogy társat találjon és akkor kösz, de nem szeretnék a célcsoportja lenni.
Most már próbálok néha konstruktív kritikákat megfogalmazni. Pl hogy úgy tűnik, érfelvágáshoz keres társat, nem kellemes időtöltésre, olyan komor képet vág mosoly helyett..
Most már próbálok néha konstruktív kritikákat megfogalmazni. Pl hogy úgy tűnik, érfelvágáshoz keres társat, nem kellemes időtöltésre, olyan komor képet vág mosoly helyett..
Infomaniac
2022.05.03 12:05:29
@HypocritSlayer: igen, a túlzott általánosítás butaság.
De még a vonzóságot sem lehet általánosítani, voltak pasijaim, akik szerintem igencsak vonzók voltak, a barátnőim többsége meg bottal sem piszkálta volna meg őket. Én meg a férjeik többségét :) Szerencsére sokszínű a világ.
De még a vonzóságot sem lehet általánosítani, voltak pasijaim, akik szerintem igencsak vonzók voltak, a barátnőim többsége meg bottal sem piszkálta volna meg őket. Én meg a férjeik többségét :) Szerencsére sokszínű a világ.
Miért jobbak a huszonévesek? Posztolónk szerint azért, mert önzetlenek, energikusak, nincsenek azok a problémák, mint az idősebb korosztállyal. Valamint függetlenek, nem kötik őket szabályok, lelkesek, van életük, sosem fáradtak, nincsenek kiégve, kíváncsiak és mindenre kaphatóak.
Ha esetleg…..
Infomaniac
2022.05.02 18:55:27
@Puerto Prince:
Ki mondja meg, hogy mi az életkornak megfelelő? Egy fix dolog van, a biológia, tehát a gyerekcsinálás és utána pár évig gondoskodni.
Ki mondja meg, hogy mi az életkornak megfelelő? Egy fix dolog van, a biológia, tehát a gyerekcsinálás és utána pár évig gondoskodni.
„Valójában neki mindegy, kivel, csak legyen már valami, ami eddig kimaradt nála, és a korkülönbség fölött is elsiklik” – A pasinak eddig mindig nála idősebb barátnői voltak, de még sosem találkozott azzal, hogy fél év után a párja azonnal és mindent akarna. Nőnapi posztunkban a negyven felé…..
Infomaniac
2022.03.09 09:00:50
@body_andras: igen, ebben van igazság, bár nyilván nem okos általánosítani
Infomaniac
2022.03.09 11:16:53
@Real_Time: nem ott van a metszéspont igazából. Mármint csak akkor, ha vak szerelem van mindkét oldalon.
Ugyanis ha nem egy lelketlen frigid és erintéseket nem igénylő p kell, akkor figyelembe kell venni, hogy a pasik átlagéletkora alacsonyabb és általában sokkal előbb epülnek le. És egy érző nőre nem kéne ráerőltetni 10 év rokkantápolást és aztán 15 év özvegységet..
Ugyanis ha nem egy lelketlen frigid és erintéseket nem igénylő p kell, akkor figyelembe kell venni, hogy a pasik átlagéletkora alacsonyabb és általában sokkal előbb epülnek le. És egy érző nőre nem kéne ráerőltetni 10 év rokkantápolást és aztán 15 év özvegységet..
Infomaniac
2022.03.09 11:22:24
@Real_Time: nézd, nagyon sok, túl sok felelősséget nem vállalni akaró férfinek nehezen nevezhető lény mászkál a világban. De a nők egy része szerencsére még így is akar szülni, amíg teheti. Ezért kell állambácsi segítsen, mert ezek a pasik kasztrálták önmagukat, mármint a spermájukon kívül eső férfi mivoltukat és átadják azt az államnak.
“Én is tudnék korombeli férfiakat kritizálni. Szerintük ami egy nőn felesleg, az rajtuk gyönyörű és férfias, a sörhas pedig az erő szimbóluma volt mindig is” – Nem könnyű visszazökkenni a randik világába negyven után, de semmi sem lehetetlen, ha az ember tudja a forszát.
Ha esetleg nem…..
Infomaniac
2022.03.07 12:29:26
@Real_Time: megnéztem. Semmi érdemleges új info nincs benne, de te úgy vezetted fel, mintha legalábbis a chemtrailre mutatna bizonyítékot. Így működik, de arról hol tehet a tinder, hogy mennyi férfi és nő regisztrál rajta?
Az árazáshoz meg annyit, hogy ugyanannyit fizetett a velem kb egyidős haverom és én is, amikor kipróbáltuk. Tehát max korra diszkriminál.
Az árazáshoz meg annyit, hogy ugyanannyit fizetett a velem kb egyidős haverom és én is, amikor kipróbáltuk. Tehát max korra diszkriminál.
Infomaniac
2022.03.07 12:37:11
@Puerto Prince: likeolom, hogy ilyen tudományos igényű kísérletező vagy.
Azt nem részletezted, hogy mi lehetett a különbség a 3 profil között azon kívül, hogy hány %-ot húztál jobbra. Szóval nem állt össze a konklúzió nekem belőle férfioldalon.
Az tiszta, hogy nőnél nincs mit levonni belőle.
Jó nő, de legalább elfogadható külsejű megy jobbra, lyuk-lyuk alapon...
Azt nem részletezted, hogy mi lehetett a különbség a 3 profil között azon kívül, hogy hány %-ot húztál jobbra. Szóval nem állt össze a konklúzió nekem belőle férfioldalon.
Az tiszta, hogy nőnél nincs mit levonni belőle.
Jó nő, de legalább elfogadható külsejű megy jobbra, lyuk-lyuk alapon...
Infomaniac
2022.03.07 13:50:49
@Real_Time: most olyat adsz a számba, amit sosem mondtam. Pont azt írtam, hogy ingyenesen is jól használható. Nem érdemes fizetni érte, max kisérletképp. Ha jó pasi az illető, és pár normális mondatban elő tudja adni magát, és jó képeket tud válogatni, akkor azért, ha meg nem igazán, akkor azért nem érdemes.
„Arra is gondoltam, hogy valójában foglalt volt, mert ma ez a trend, hogy minden harmadik ember simán csalja a párját” – Levélírónkat felültette egy csaj, és már elege van azokból, akik másokat félrevezetnek, minimális tisztelet nélkül.
Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy…..
Infomaniac
2022.02.26 21:17:52
@Cirigli Jenő:
Én nem voltam nyaralni külföldön sajnos a covid miatt, önkorlátozásként.
Én is repülök nemsokára, bár sajnos nem nyaralni valami meleg helyre. De remélem az is lesz nemsokára.
Én nem voltam nyaralni külföldön sajnos a covid miatt, önkorlátozásként.
Én is repülök nemsokára, bár sajnos nem nyaralni valami meleg helyre. De remélem az is lesz nemsokára.
Infomaniac
2022.03.02 07:10:54
@Reactor: ez szomorú. Mármint hogy nem hozott túl sok pozitívumot. Mert az oké, hogy eredményt nem, bárkivel megesik, de hogy még a keresgélést sem élvezted...
Vagy csak sok idő eltelte után alakult úgy?
Vagy csak sok idő eltelte után alakult úgy?
Infomaniac
2022.03.03 22:25:28
@Puerto Prince: bár pontosan nem tudom, mire kéne figyeljek, nagyon érdekes volt az elemzésed, igen
„Alapjáraton kedves, aki jobban ismeri, tudja. Azt is látom, hogy a párja nagyon szereti, így egy darabig biztosan maradni fog mellette. Egy darabig” – A műmacsó stílus keveseknek áll jól 20 év fölött, pedig Levélírónk testvére már 30 is jócskán elmúlt. A nők folyton lelépnek mellőle, de továbbra…..
Infomaniac
2022.03.02 05:59:37
@látjátok feleim szümtükkel: igen, aki nem szociopata, az elviseli, legalább olyan szinten, hogy meghallgatja, mit gondol a család,a környezet a dolgairól, illetve vannak társadalmi normák, amiket minimum érdemes figyelembe venni. Érvelni, vitatkozni persze lehet, ha van mit.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz