Regisztráció Blogot indítok
Adatok
88jk88

0 bejegyzést írt és 71 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mini osztálykiránduláson voltunk a szerkesztőség nem nyaraló tagjaival: buszos gyárlátogatást szerveztek az omnibuszos srácok. Erről majd nemsokára jönnek a beszámolók, én most a…..
88jk88 2015.08.31 21:55:20
@streetsta: 13 kép az édeskevés. :p
A neves magyar járműgyártó idén lenne 120 éves. A jubileumra való tekintettel összeszedtük a tíz legszebb Ikarus buszt. 10. Ikarus V127/Modulo M108D, formatervezett ARC Szoknunk kell még a Modulo M108D nevet Nem sokáig viselte az Ikarus márkanevet az ARC V127 típusú busz, de a…..
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
88jk88 2015.07.29 18:01:36
Érdekes módon felénk ilyen szempontból normálisak az emberek. Nagyon kevésszer látni olyan autóst, aki (közelítőleg) nem tartja be a sebességhatárokat (Az 50-nél 65-tel 'menés' a pesti tahók úri huncutsága?). Valszeg azért, mert itt még az él a köztudatban, hogy 10% eltérés a "megengedett", vagyis 50-es korlátozásnál 55-nél még nem kúrnak meg. De akkor úgy tűnik, ez az eddigi elmélet borult.

Ezzel csak az a gond, hogy valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, akinek új a 65, így előfordulhat, hogy most országosan megnő a száguldozók száma. Ezért a dolog 2 felé ágazhat:

1) T.(ahó) Sándor átfutja a cikket, örül, hogy lehet "tóni nekije". Elkezd 65-tel járni. Igen ám, de ő egy olyan környéken lakik, ahol "lejjebb vannak tekerve" a trafik - jól meg is kúrják. Ezután visszajön TC-re hőbörögni, hogy "b*zi totalkárosok, írkájják itten a f@szságokat, oszt' mégis megb@sztak, k*csög tc, kurvanyátok, stb stb.".

2) Magas beosztású izgága fax ül a sündőrségen, és valahogy a kezébe kerül a cikk. Leszól Kovács II-nek, hogy tekerje lejjebb a méréshatár alsó értékét 65-ről 56-ra. Így T. Sándort megkúrják, akkor is, ha csak most kezdi, vagy már profin folytatta a száguldozást. Ezután visszajön TC-re hőbörögni, hogy "b*zi totalkárosok, írkájják itten a f@szságokat, oszt' mégis megb@sztak, k*csög tc, kurvanyátok, stb stb.".

Akárhonnan nézem, ez a cikk a "házhoz megyünk a lóf@szért" tényállását teljes mértékben kimeríti, de ha nektek ez hiányzik, akkor csináljátok csak. :D:D
Belsőség Kreatív traffipaxolás 2015.07.21 20:26:01
Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian. Igen, tudom, mindenki baromi szabályszerűen közlekedik, soha senki nem hajt gyorsan, és csak azoknak a nénikéje térgyekalácsát, aki meg de. Csak én még nem találkoztam…..
Belsőség Ég veled, Jules! 2015.07.18 09:31:40
Jules Bianchi mintegy kilenc hónappal ezelőtt, a 2014-es Japán Nagydíjon szenvedett súlyos balesetet. A kómából már nem ébredt fel, 2015. július 17-én elhunyt. Az autósport hatalmas tehetséget és egy szimpatikus srácot veszített el, akinek szinte mindegy volt, milyen autóba ül, a…..
88jk88 2015.07.18 10:40:43
@immortalis: Ez sajnos nem a biztonságról szól. Ha 100%-ig biztonságos lenne, akkor az egész értelmét vesztené.
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
Sajnos azzal kell kezdenem, hogy azok a képek, amikre a beszámoló első részét építettem, eltűntek! Mivel ez az esemény több mint gyanús, felhívtam az "efbéhájt", a "cíjájétot", meg a 911-et, meg a 3,14-et, de ugyanúgy nem jelentkezett egyik vonalon sem senki sem, mint a Telenor…..
88jk88 2015.06.30 17:27:36
@Car Mandiner:
Pedig kipe-nek igaza van, így, hogy nem tudjuk meg, ki a "mester", így lehet, hogy nemsokára más is megszopja, aki odaviszi a cuccát.
Legalább annyi infót lehetne, hogy bogármotor specifikus a "mester", vagy elvállal bármit (aki azt, mondja, hogy mindenhez ért, az általában nem ért semmihez)?
Autóépítés Mit tettem? 2015.06.23 17:43:36
Mit tettem? Jaj, jaj! Ajaj... Folyt. köv. Én, mint "lemezlovas", műanyagoztam. Persze nem úgy, mint némelyik tébolyodott tévelme. Nem kentem a műgyantát sem kenyérre, (hmm, egy jó kevláros kenyér) sem a karosszéria rozsda által felzabált helyeire, hanem önálló dolgot hoztam…..
Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy japánautó-találkozóba. Hiszen éppen mindenki fotózza a wankeles RX-7-est, aztán a következő pillanatban... (A videóért köszi Eckhardt Balázs cimborámnak.) ..
Belsőség Bent a kövület-Pio! 2015.06.02 16:00:17
Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve vettem, bent lakik a Foltosban. Eddig egy szem, Borsi Miki barátomtól kapott ősrégi, monó Blaupunkt rádió szolgáltatta nekünk a talpalávalót, kis csalással egy kék (amerikai…..
88jk88 2015.06.02 19:41:02
@Csikós Zsolt:
Gyá. Elvileg ugyanaz a kocsi, és mégis tök más.

Úgy tűnik, hogy a "márkatárs elrontást" nem a vw kezdte a skodával, hanem fiaték a polskival.:D
Belsőség Idióta próbakörön 2015.05.28 12:53:31
A helyszín Lengyelország, de történhetett volna mindez akár idehaza is. Kopasz nepperünk emlékezetes történetei jutnak eszembe róla, amikor az RS2-es Audira jöttek a gyerekek és a fogalmatlanok, mint a legyek. A baj csak az, hogy nem értik: ezek a dolgok nem csak gyorsan mozognak, hanem…..
A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe hullt négy órában viszont jól körül tudtam nézni a frankfurti légikikötőben, ahol mindig van néhány kiállított új autó. És persze ha az embernek ilyen sok az ideje,…..
Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra által szervezett úton. Nem csoda, Tajvan igazi fedélzeti kamera-világhatalom, a tajvani cégek gyakorlatilag egymással versenyeznek. Utazás előtt rémálomnak tűnt a program,…..
88jk88 2015.05.22 10:10:06
@pimpikee: Ha a kupleráj nem megy, nem a bútorokat kell kicserélni, hanem a kurvákat.

Egy ilyen rendszer előtt az kéne végre, hogy legyen egy tényleges rendszerváltás, mert ami '89-ben volt, az csak egy bohóckodás volt.
Mindenkit, akinek bármi köze volt az előző politikai rendszerhez felkötni/dunába lőni az összes rendőri vezetővel és rendőrrel együtt. Aztán mindent 0-ról kezdeni olyan politikusokkal, akiknek tényleg fontos az ország sorsa és olyan rendőrökkel, akik tényleg szolgálnak és védenek.
Autóépítés Autókeserkedők 2015.05.03 19:23:07
Népszerű műsorok az autóval kapcsolatos ismeretterjesztő filmek a különböző csatornákon, és én nagyon jól szórakozom rajtuk. Nem csak az vicces bennük, hogy egy alapos takarítást, és új ülések vételét restaurálásnak nevezik, de néha mondanak olyan balgaságot, hogyha a…..
88jk88 2015.05.04 22:51:37
@enpera: Nemcsak a munkadíj, hanem úgy semmi hivatalos papírmunka általában. Több rész volt, hogy külföldisztánból hoztak kocsit, aztán a műsor végére már angol rendszám volt rajta. Ezek szerint angliában ingyenes a forgalomba helyezés.
88jk88 2015.05.11 17:46:30
@enpera: A discovery-n is ment ilyen réges-régen, amikor még nem darabolták fel 8 részre a csatornát, hanem csak 1 discovery volt. Abban egy fószer volt, hogy készletből rakott össze caterham-et, könnyű helikoptert, újított fel MG-t, land rover-t, meg harley-t is. Aztán valahogy abbamaradt, pedig annak több értelme volt, mint ennek a mostani műsornak.
88jk88 2015.05.11 17:47:46
@enpera:
E:
In 1999, Evans co-devised the workshop-based "Is Born" format for Discovery Networks Europe. Since then, he has co-produced and presented ten series for Discovery Home & Leisure (now Discovery Real Time) and are often repeated on Discovery's Quest channel. The shows have transmitted in over 70 countries around the world.

A Car Is Born (build of an AC Cobra replica) - 15 episodes
A Plane Is Born (build of a 200 mph kit aeroplane) - 15 episodes
A Car Is Reborn (total restoration of an E Type Jaguar) - 15 episodes
A Chopper Is Born (build of a kit, two-seater helicopter) - 15 episodes
A Bike Is Born - Harley (restoration of a Harley WLC45) - 5 episodes
A Bike Is Born - Bonneville (restoration of a Triumph Bonneville T120R) - 5 episodes
A Bike Is Born - Trike (build of a Boom Power Trike) - 5 episodes
A Race Car Is Born (build of a Westfield race car) - 15 episodes
A 4x4 Is Born (build of an extreme off road Land Rover) - 15 episodes
An MG Is Born (restoration of an MGB Roadster) - 10 episodes
Wreck Rescue - follows his journey to help inspire and motivate the restorers of five very different vehicles to achieve their own restoration dreams.
Wood Wizard with Richard Blizzard (crafting wooden objects) 15 episodes
He also co-devised and presented Dream Machines - a vehicle restoration series on Channel 5.
Simon Diffey like a boss. ..
88jk88 2015.05.05 17:52:12
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni. Délelőtt állítólag az autópályáig állt a sor a Premier Outlettől, annyi autó jött és cipőkanállal kellett…..
88jk88 2015.04.26 10:44:02
@protézisesh: Az történelem, olyat máshol már nem látsz, halottaskocsit viszont igen.
88jk88 2015.04.26 10:45:13
@UdjanMineck: Mert mi volt '92-ben? Pl. a 3-as golf is kurva jó autó volt, pedig az bőven 92 után készült. Vagy a régi panda. Vagy az 1. punto. Vagy a csomó bármi más, ami jó, és 92 utáni...
88jk88 2015.04.26 10:54:06
@protézisesh: Az volt a fő gond, hogy
1: Egy idő után csak az előregisztráltakat engedték be. Ezzel nincs is semmi gond, azzal viszont igen, hogy senki sehol nem hirdette, hogy érdemes lehet előregisztrálni (többek között itt sem).
2: Egy csomó olyan autó volt, aminek semmi keresnivalója nem volt ott, mert nem hogy az old-, de még a youngtimer csoportba sem volt belepaszírozható (mint pl. a sok 15 éves ford, meg az új 500-as), és ezek elvették a helyet sok sokkal érdekesebb géptől (emiatt majdhogynem érdekesebb volt a külső parkolóban körbenézni, mint bent).
3: Ha a rendezők tisztában vannak a rendelkezésre álló hely méreteivel, akkor a hirdetéseket is illene ahhoz belőni. Tudták, hogy nincs sok hely, mégis még a csapból is ez a rendezvény folyt. Mit gondoltak, hogy majd senki nem megy el? Bár az tény, hogy ilyet még nem láttam, pedig asszem ez a 4. alkalom volt, amin részt vettem (és mindig délután jött a tömeg, délelőtt eddig még mindig volt "foghíjasság" a parkolóban).
4: Valaki szólhatna már a Kővárynak, hogyha nem muszáj, akkor nem kell torkaszakadtából üvölteni, szerintem ez nem az a rendezvény.

Egyebek mellett jó/érdekes volt. Viszont a szervezőknek valamit sürgősen ki kéne találni az elhelyezéssel kapcsolatban, mert szerintem sok olyan ember volt, aki most jött először, és jövőre azért nem fog jönni, mert nem fért be (és ezzel leírja a rendezvényt, hogy "hűdeszar").
...ha szétdriftelted az agyad a Faluvégi Faroláson, ha zsong a fejed az Oldtimer Premier megszámlálhatatlan mennyiségű, zagyva, régi autójától ... vagy ha egyszerűen csak nyugalomra, biztos pontokra, igazi, belülről feltörő, zsebkendőbe fújós nosztalgiázásra vágysz, most…..
Remélem a Citroënnel jössz haza- kommentelte Perkó Rudi az elhagyott Méhari láttán. Romokat nézni indultam Karthágóba, és végül romokat is találtam, de még milyeneket! Nem mernék rá megesküdni, hogy a pun háborúk általános iskola végi, vagy gimnázium eleji tananyag-e, de a…..
88jk88 2015.04.10 21:57:05
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
88jk88 2015.04.05 19:08:39
@pizo: Az is lehet, hogy már rég feldobta a mamuszt, már 5 éve se volt egy hamvas tinédzser.
88jk88 2015.04.05 21:17:09
@ZON: Azzal a különbséggel, hogy a lenmaglisztezés után a krazban még van 150 ezer problémamentes kilométer. :D
88jk88 2015.04.05 21:18:31
@Tökösmákos: Na ezt inkább nevezném náci hozzászólásnak, mint azt, amit én írtam... -.-
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:   Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:  Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal: És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal: A főnixek már csak…..
Autóépítés Parkolási kulturha' 2015.03.26 19:46:17
Annak idején volt Kínában a nagy kulturális forradalom, majd amikor rendezték az olimpiát, volt egy turházási kultúrát terjesztő forradalom, mert az ottani népszokást nemigen szívlelte a külföldiek hada. Én sem örülök egy a járdán heverő "osztrigának", de hasonlóan (ha nem…..