Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lelooo

1 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Edutus Marketing Mit (v)egyek? 2015.03.15 17:51:49
A fenti képen egy táplálkozástudományi kutató látható, munka közben…   Újabban arról cikkeznek az újságban, hogy egészséges a disznózsír, nem veszélyesek a vörös húsok és a vaj, az egészségünk megőrzése érdekében ne együnk margarint, és olíva olajat (csak…..
Lelooo 2015.03.18 00:58:56
@Horribili: köszönöm szépen, az egyik kérdésemre megkaptam a választ. :)

A másik kérdés viszont még mindig nem hagy nyugodni.
Ha só szegényen kell táplálkoznunk (ma már csak 2-3 gramm ajánlott a korábbi 10-18 gramm helyett), akkor ez azt jelenti, hogy a KCl bevitel is csökken, amivel manapság a sót (amiből keveset kell fogyasztanunk) keverik, nem?
Kérlek segíts, mit nem sikerült megértenem? :/
Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! What the fox say? Igen, Hölgyeim és Uraim, a fentebb olvasható dalszöveg részlet 2013 legnagyobb slágeréből idéz. Az Ylvis ’What does the fox say?’ c. szerzeménye már a…..
Lelooo 2015.03.16 17:01:49
@Ildi767: @Dóri 333: , teljesen egyetértek Veletek, és köszönöm szépen, hogy alaposabban kibontottátok a jelenség mögötti lehetséges okokat! Én is ezt az alapkoncepciót szerettem volna sugallni.
Ildi, én is úgy gondolom, hogy azok a reklámok barázdálódnak be legsikeresebben az agyunkba, amelyek "bugyuta szövegeikhez egy könnyen megjegyezhető ritmust és dallamot kapcsolnak". Ezzel mindenképpen érzelmeket váltanak ki belőlünk-akár pozitívat, akár negatívat- de elkerülhetetlenül belemásznak az agyunkba és ott tanyát vernek. A marketingesek pedig elégedetten dőlnek hátra, hiszen elérték a céljukat: FEJBEN VANNAK.
Köszi a linkeket, ha lemerülök, mindig lesz Rapidofen :D És már a róka hangja miatt sem fáj többé a fejem ;)
Lelooo 2015.03.16 17:55:13
@Dóri 333: Dóri, most, hogy így rávilágítottál, szinte biztos is, hogy a vicces, könnyű kis koreográfiák katalizátorként hatnak a dal szövegének megjegyzésére. Szinte kétségtelen, hogy ez az elv hat a "Nád a házam teteje teteje" c. magyar mulatós nótánál is....:D Ez is olyan globális, a vidék himnusza :D
De valóban, egy multi-kulti társaságban az ilyen 'greatest hits'-eknek 'van egyfajta 'ice breaking' hatása.

A megzenésített folyékony szappan slágerre még én is emlékszem ;)
A lumberszexuális jelenségről szóló poszt első részében arra jutottam, hogy egy új, külön trendről van szó. Ebben a részben ezt szeretném példákkal is alátámasztani és bemutatni a stílus mögötti pszichológiai hátteret. Az új, lumber-trendet ugyanis alaposan…..
Lelooo 2015.03.02 22:33:28
@Ildi767: Valóban, a férfiasság bármilyen ruhán és külsőségen keresztül arcba csap (és nem a 'szaga' miatt ;) ).
De azért én úgy gondolom, hogy egy tradicionális férfi - már csak az alaptermészete miatt sem fog egy leginkább női retikülhöz hasonlító táska után nyúlni.
Akár a fogyasztói társadalom teremtette ezt a férfiirányzatot, akár nem, hozzám ez a férfitípus áll a legközelebb :)
Lelooo 2015.03.07 18:30:31
@Dóri 333: tessék, egy újabb bizonyíték, hogy a jelenség elismerten létezik.
A legújabb BelVita jóreggelt reklámban is szerepel a ' kockás ingben férfiasan fát vágó' szakállas férfinem :D

www.youtube.com/watch?v=_TMTGMGBKaY