Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dóri 333

2 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A fogyasztói magatartás folyamatosan változik az élet minden területén, még a randizás/társkeresés terén is. Meglátásom szerint a mai világban – korosztálytól függetlenül – nehézséget jelent igazi társat találni. Régebben könnyebb volt – mondogatjuk sokszor. De vajon…..
Dóri 333 2015.05.09 00:01:23
Találtam egy oldalt, ahol néhány randis app van összegyűjtve: hu.socialdaily.com/articles/2014/02/14/tarskeresoapp. Szerintem ezek és a társkereső oldalak is mind arra hivatottak, hogy felgyorsult világunkban segítsék a minél hatékonyabb párkeresést. Ahogy írtad, időt, energiát (és pénzt) spórolunk meg vele, hiszen szűrni lehet egy sor szempont és a megadott információk szerint, elkerülve a "vakvágányokat". Persze azért az ilyen típusú ismerkedés is időigényes, hiszen böngészni kell az adatlapokat és írni kell a szimpatikus embereknek. Viszont egy-egy ilyen oldalon tetszőleges kép állítható be magunkról, ami esetenként nem egészen kompatibilis a valósággal. Így még akkor is érhet csalódás, ha előzőleg minden kritériumnak megfelelt az illető. Személy szerint én nem preferálom az ilyen fajta ismerkedési lehetőségeket, nekem piac jellege van az egésznek ahol a cél mindenki számára egyértelmű. De akkor hova tűnik a varázs? Egymás fürkészése? És a jó kis sztorik arról, hogy hogyan ismertük meg a párunkat? Számomra a képen látható jelenet elfogadhatatlan..
Dóri 333 2015.05.19 23:26:13
@Dr Keynes: Igen, az egy nagyon érdekes kutatás lenne, én is megnézném. Egyetértek azzal is amit mondasz. Tulajdonképpen ezekre a csapdákra utaltam amikor a nem kompatibilis profilokat említettem. A net tényleg nagyobb merítésből enged szűrni az azonosságok alapján, így kitágítva a köreinket. Viszont a sajátosságaiból adódóan jönnek ezek a "csalódások" is. Mégis előrébb lennénk a netes kereséssel?
A lumberszexuális jelenségről szóló poszt első részében arra jutottam, hogy egy új, külön trendről van szó. Ebben a részben ezt szeretném példákkal is alátámasztani és bemutatni a stílus mögötti pszichológiai hátteret. Az új, lumber-trendet ugyanis alaposan…..
Dóri 333 2015.05.02 23:55:13
@bsebok: Egyetértek: a kisugárzásától lesz valaki igazán nő vagy férfi! Ez az új trend viszont azt sugallja nekem , hogy igény lenne ezekre a régi, hagyományos férfiakra, csak ezt külsőségekben sokkal könnyebb bemutatni. Valakin azonban az sem segít, ha a hátára is szőrt növeszt..:-) Kíváncsi lennék a mostani pasik vajon milyen vágyott nőideált festenének le a lumberekre válaszul. Van tippem..
Akár ez a cím is találó lett volna az ötven árnyalat sorozatnak. Na persze nem a könyvben lejátszódó cselekmény miatt, hanem inkább a történetben megjelenő product placement-ek sokasága miatt. Nem könyv vagy film kritikát készülök írni és nem is szeretnék pro/contra érveket…..
Az elmúlt évtizedekben a kutyák szerepe a társadalomban és családok életében felértékelődött. A kutyákat régen leginkább házőrzőként tartották, de ma már a legtöbb helyen teljes értékű családtagként élik életüket. Ezt felismerve egyre több gyártó és kereskedelmi…..
Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! What the fox say? Igen, Hölgyeim és Uraim, a fentebb olvasható dalszöveg részlet 2013 legnagyobb slágeréből idéz. Az Ylvis ’What does the fox say?’ c. szerzeménye már a…..
Dóri 333 2015.03.15 22:01:42
Az értelmetlen, érthetetlen vagy a végtelenségig leegyszerűsített szövegű dalok pont emiatt a tulajdonságuk miatt kerülnek a figyelem középpontjába. Direkt azért és úgy írják meg, hogy fülbemászó legyen a dallama, a szöveg pedig "univerzális nyelven" halandzsázható. Ha kitalálnak hozzá egy könnyben megjegyezhető és egyszerű, vagy éppen vicces koreográfiát, azzal még jobban megtámogatják a népszerűségét. Tuti recept a rövid úton való ismertté váláshoz, hiszen olyan "fura" zene, hogy muszáj meghallgatni és amúgy is mindenki ezt énekli (ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy szereti is). Ezek a dalok azonban általában egynyáriak. Az Ylvis pontosan ezt bizonyítja be ezzel a viccnek szánt számmal.

Véleményem szerint nincs semmi baj ezekkel a dalocskákkal. Olyan "globális" számok ezek, amit bármilyen nemzetközi társaságban lehet táncolni és énekelni, közös pontot jelentenek (tapasztalat!), plusz a falábúak is tudnak mozogni rá. Újdonsült, ismeretlen, vagy ismertségre vágyó zenekaroknak esetleg lehet ez is egy módszer. Ráadásul fémjelezhetnek egy-egy nyarat vagy évet, amikor slágernek számítottak, így nosztalgiával lehet rájuk visszagondolni.

Ildi767 Rapidofen kommentjéhez kapcsolódva pedig sok márka választja azt a módszert, hogy "elénekeli" az üzenetet, mivel egy dallamhoz kötve könnyebb memorizálni a szöveget (lásd pl.: Arkhimédesz törvénye) . Én is így vagyok a Protexin reklámmal:-)
Sőt, kiskoromban én is megzenésítettem a folyékony szappan csomagolásán olvasható értelmetlen szöveget:-)
Az utóbbi időben mintha megszaporodtak volna a kockás inges-borostás fiúk/férfiak az utcán. Miért? Ez valami új őrület? Van esetleg valami háttere? A poszt első részében az új trend bemutatására kerül sor – ha új egyáltalán. Talán hallottátok már a kifejezést:…..