Regisztráció Blogot indítok
Adatok
smax

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.04.12 10:11:19
Kényelmes pénztemető Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett! Relax avantgard módra Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem…..
smax 2015.04.14 08:53:14
@közösperonos átszállás: "Azokat a dízelmotorokat (mert nem csak blokkot) általában használta a GM, kerültek a Swiftbe, Ignisbe, meg csillió Opelba is, szóval gyanús, hogy nem ezért cserébe."

Mert ha a GM használja a lengyelországi GM-Fiat közös üzemben készült dízeleket, akkor használhatja bárki más is, vagy hogy gondoltad ezt?
smax 2015.04.13 21:00:27
@Prérifarkasz: Ez egy többször összetört roncs, úgy állnak rajta az elemek, mint paraszton a gatya, és a rács sincs meg már (van cserébe nagyzene és tanyatuning). Így futnak az illesztések egy normális állapotú példányon:
www.motorstown.com/images/lancia-delta-hpe-2.0-hf-turbo-08.jpg
Ne hörögjenek a cím miatt, ez egy orosz szervezet neve, melynek aktivistái próbálják megnevelni a címben is szereplő jellemű helyi autósokat, akik rendszeresen a járdát használják az úttest helyett. Ami Oroszországban azért nem egyszerű, kell hozzá némi bátorság és szilárd…..
smax 2015.04.02 20:21:54
@paisano: Nagyon nem mindegy, hogy valami előfordulhat, vagy általános.
Amazonian 29. Az Amazon titok 2015.03.30 09:00:00
Az ismerőseim rendre azzal a kérdéssel találnak meg, hogy mitől jobb az Amazon, mint a többi webshop. Mi a titok? Nem nevezném magam nagy Amazon szakértőnek, de a bent látottak alapján, illetve eredeti szakmám révén szerzett tapasztalatok segítségével összefoglalnám, hogy…..
smax 2015.03.30 22:56:56
@retrovírus: Ugyanezek a tapasztalataim. Ráadásul bármit visszaküldeni egy kattintás, és már nyomtathatod is a portós csomagcímkét. És a legjobb, hogy a visszaküldött, vadiúj cuccokat kedvezménnyel kirakják a Warehouse Dealsre. Rengeteg mindent vettem ott, sose volt gond.
Belsőség Heti merítés 2015.03.29 08:25:56
The Angel Of Darkness! Egy szép nap, édesapám felszólt, hogy menjek már le neki segíteni a garázsba. Lementem, először csak azt láttam, hogy édesanyámmal nagyon vigyorognak, aztán elállt a lélegzetem. Jó ez, csak nem EZ. Egyébként egy kényelmes, jó automata váltójú,…..
smax 2015.03.29 11:41:36
@Đaczy: Ha ez annyira zavar, akkor vegyél benzines RSt:
www.raceland.ch/images/shop/3087_002.jpg
smax 2015.03.29 23:15:31
@firg_firg: Ez nem feltétlen a pénzről szól, vett két új autót, ezek után elvárt valami apró extrát. (Nekem is jól esett, amikor tíz éve adtak az új autó mellé 1 liter olajat meg papírtölcsért utántölteni. Szomorú, hogy azóta milyen szarrágó lett a világ.)
Az az értékesítő, aki annak az ügyfélnek, aki otthagyott náluk minimum 15 milliót, nem képes adni egy 15 fontos sapkát, tényleg menjen vissza a faluba első kapásnak.
shop.landrover.com/product/land-rover-logo-baseball-cap---navy_4011
Horace Werner képei a századeleji London szegény gyerekekről...
smax 2015.03.28 10:12:44
@fairlane: Pontosan, a "Made in Germany" eredetileg figyelmeztetés volt, csak aztán idővel visszafelé sült el. (Ebből a korszakból származik az "on the fritz" - tönkrement kifejezés is.)
A következő fotósorozat amúgy bemutathatná a korabeli magyar szegényeket.
Több, mint kilencvenezer autó nyertek így 54 év alatt. A nyereménybetétkönyv nem tűnt el, sőt, B Mercit is nyerhet vele. De kinek kell új autó, ha kérheti az árát is? Ja, Roland szülei meg összeszívtak egy kétüléses MG-t! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
smax 2015.03.25 20:03:13
@88jk88: A Waresz mint drága luxusautó az 50-es években, LOL.
Egy 311-es 15.000 keletnémet márka volt, a 313-asért 20.000 körül kértek. Ennyiért akkor egy Pontonmercit meg se mutattak.
A 313-asnak utólag lett értéke, mert exportra szar volt, belpiacra meg drága, mert a keletnémetek csórók (és ebből adódóan racionálisak) voltak, így szinte senki nem vette, kevés maradt belőle.
Az AMTS-re nem csak a gyíkarc tunerek mennek ám ki, ó nem. A hivatásos gengsztereknek is itt a helyük, és nem szégyenlősködnek, mikor meg kell mutatni mesterségük címerét. Beletolják a szádba a kilencmilliméteres csövét, csak kocog a fogaidon. Nincs álszerénység, itt kipakolják…..
smax 2015.03.23 22:42:22
@streetsta: Ha átálltatok volna Disqusra, akkor nem lenne probléma a moderálás. Megoldaná a közösség, Kultúrpesszimista agymenései és anyázásai meg mennének a kommentfolyam aljára, ahová valók.
Ez a dolog nem játék, nem olcsó, fillérekből beszerezhető vacak, küszöb alá csavarozható neon, hanem tisztességes minőségű, 73 ezer forintos termék. Nappali menetfény és kanyarfényszóró egyben. A tesztjét elolvashatod itt. Nem kell kendácsolni, nem kell blankolni vagy…..
Balázs Viktor TC-közeli egyén, egyben barátunk, nos az ő egyik ismerőse rendelt a múltkor alkatrészt a köztudottan amerikai Chrysler Voyager autójához. Nem, semmi baj nem volt az árral, az is jött, amit kért, csak volt egy kis bibi a zacskón levő felirattal. A Mopar még rendben…..
smax 2015.03.16 19:46:54
@R!ck4: "Az lehet, de akkor az bérgyártás volt."

Sose fogod kitalálni, mi a Magna Steyr fő profilja :)
smax 2015.03.16 21:48:35
@R!ck4: Neked meg azt kéne megtanulnod, hogy internetes alvázszámdekóderek alapján felesleges osztani az észt, mert egy bérgyártó vagy CKD üzemnek nem feltétlenül oszanak ki saját kódot. Ezzel elkerülheted azokat a szituációkat, hogy kijelented, hogy nem gyártottak ott semmit, aztán jön valaki, hogy de, gyártottak. Javaslom az ilyen jóskapista által összeállított dekóderek helyett a gyári adatbázis használatát, ott az alvázszám mellé gyártási dokumentációt is találsz.
smax 2015.03.21 07:19:37
@88jk88: Nem sok fogalmad van róla, mi folyik Kínában. Egyrészt legfeljebb termelést helyeznek ki, nem fejlesztést, azaz nem sok know-how áramlik az országba. A Qorost még nyugati fejlesztőkkel sem bírják lábra állítani már évek óta, és a kínai autók többségében is valamilyen licenc alapján gyártott motor van.
"Gyerekrabszolgákra" légyszíves mutass példát az autóiparban.
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
smax 2015.03.18 18:57:24
@mükkemakk: Ez biztosan vigasztalja azt a 308.000 Harleyst, akinek fékhiba miatt visszahívták a motorját :)
www.huffingtonpost.com/huff-wires/20111024/us-harley-davidson-recall/
smax 2015.03.18 19:51:13
@Tóth Ágas: Ugyenezek a tapasztalataim, sőt, legtöbbször még ott sem használnak nyomatékkulcsot, ahol amúgy van. A cikkszerző valami párhuzamos univerzumban élhet.
smax 2015.03.19 09:07:02
@OIL-r: Akkor most lepődj meg, mert nem a fülek töve reped el, hanem:
www.gs-forum.eu/attachments/r-1200-gs-und-r-1200-gs-adventure-94/30761d1281319185-radflansch-flansch_01.jpg

A "valaki ezt benézte" elég naív gondolat, szerinted ezt egyetlen ember tervezi szemre, szimuláció nélkül, aztán nem ellenőrzi/véleményezi senki?
Szégyenérzettel kevert izgatottsággal jártuk be japán újdonsült szellemvárosait a monitor elől. A helyszín a Fukusima prefektúra, egy nagyjából két Békés-megye nagyságú közigazgatási terület, amelynek nevét Japán történelmének legnagyobb földrengése óta ismeri a világ.…..
smax 2015.03.14 11:32:43
@Seca81: Lehet idekeverni tetszőleges márkákat, de itt a Lexus és a Mercedes eladásairól volt szó. Ami Japánban és az USÁban ha kicsivel is, de többet ad el, Európában pedig egyenesen agyonveri:
www.best-selling-cars.com/europe/2014-full-year-europe-best-selling-car-brands-manufacturers/
A legdinamikusabban fejlődő piacon, Kínában hasonló a helyzet, ott tavalyelőtt 228.000 db-ot adott el, míg a Lexus 64.000-et. A nagy piacok közül a Lexus jelenleg sehol nem piacvezető a prémium szegmensben. Kína miatt különösen aggódnék a helyükben.
smax 2015.03.15 14:22:46
@Seca81: "A Lexus mindossze 25 eves marka"

30 éve a BMW is ismeretlen volt Európán kívül - az Audiról meg ne is beszéljünk.

"ezalatt az ido alatt bizony sikerult nem kis eredmenyt elerni"

Ezzel az eredménnyel már rég beszántották volna a Lexust, ha a Toyota nem finanszírozza, mint költséges hobbit. Nekik ez egy presztízsprojekt.
smax 2015.03.13 22:10:59
@Seca81: "Ha igy neznenk a Hyundai Group tobb autot adott el a nemeteknel mint pl a Merci..."

Ezt megint csak benézted:
www.kfz-auskunft.de/kfz/pkw_neuzulassungen_hersteller_2014.php

Hyundai + Kia = 153.366 db
Mercedes (Smart nélkül): 272.566 db
„Megint felborult egy menekültekkel teli hajó Olaszországnál.” „Ki fogja megállítani az elkeseredett bevándorlók özönét?” „Miért maradhat Lampedusa a remény szigete a bevándorlók számára?” Ilyen és ehhez hasonló főcímekkel találkozhatunk a magyar illetve nemzetközi…..
smax 2015.03.09 09:21:40
@bendecs: Felesleges összmosni a kulturálisan integrálódott, szakképzett, az adott ország nyelvét beszélő, saját egzisztenciájáról gondoskodni képes bevándorlókat az afrikaiakkal. Inkább bele se kezdj.
smax 2015.03.09 20:23:18
@odinn: Nem az a kérdés, hogy ki bevándorló és ki nem, hanem hogy ki az, aki az adójával hozzájárul az adott társadalom fenntartásához, és ki az, aki csak élősködik rajta.
Bevándorlókra szüksége van Európának, de parazitákra nincs.
Egy brit infografika landolt szerkesztőségi emailjeink között. Ami azonnal megosztotta a társaságot. Az egyik oldal szerint marhaság, ha összesen 370 ezer autót lopnak el, kizárt, hogy olyanok legyenek a top ötben, mint az RS4, meg a BMW M3. Egyszerűen nem jön ki a matek. Aztán van,…..
Belsőség Heti merítés 2015.02.22 08:49:13
A megbízhatóság mintapéldánya Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek. Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1 perccel előtte én is átéltem. Jó volt, szép volt,…..
smax 2015.02.22 15:34:51
@sandrew: "Németországban ezt Nötigung-nak azaz kényszerítésnek minősítik és bűncselekmény!"

Sokadszorra olvasom már itt ezt a butaságot, kezd unalmas lenni.
www.focus.de/auto/ratgeber/recht/tid-20835/juristische-irrtuemer-mythos-2-die-lichthupe-zu-benutzen-ist-noetigung_aid_584232.html
(Bár nem mintha a német közlekedési szabályoknak bármi jelentősége lenne a magyar utakon.)
smax 2015.02.22 15:54:44
@tomcat: Látod, ezt történik, amikor valakinek nincs igénye arra, hogy valaminek utánaolvasson: mások butaságait ismételgeti, akár újságcikkekben is.
dejure.org/gesetze/StGB/240.html
A villogtatás önmagában nem meríti ki a kényszerítés fogalmát, mert nem teremt veszélyhelyzetet. A követési távolság szándékos be nem tartása viszont igen.
smax 2015.02.25 15:32:58
@sandrew: A német autópályán belső sávban 1-2 villantás, vagy városban zöldnél egy rövidebb dudálás teljesen átlagos jelenség, semmi bunkó vagy illegális nincs benne. Csak egy rövid figyelmeztetés, hogy "ébresztő".
- Szóval a csajnál nem volt pénz, aztán mondta, hogy máshogy is megoldhatjuk – Yussef hevesen dugdossa a mutatóujját a másik kezéből formált lyukba. Az asztaltársaság röhög, én hüledezek, majd egymás szavába vágva lökik a történeteket. Nem értették, hogy miért akarok a…..