Adatok
sascha
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha így megy tovább, a rákgyógymódokkal vetekedő víruskarriert fog befutni az a videó, amit először az Origón láttam, aztán kiderült, hogy a Jalopnik irányából fúj a szél. Így vernek át a használt gumival. Jajaj! Eladják neked újként. Bármerre lépünk, életveszély…..
Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat bontóba viszem, valahogy mindig elvész a rendszám róla. Így sajnos a forgalomból kivonáskor nem tudom leadni, aztán a következő nagy pakolásban-költözésben mindig…..
sascha
2014.10.20 15:20:52
sascha
2014.10.20 15:34:10
@prokee: "(SZERK: természetesen egy mező csak egyszer használható fel)" ez mikor került bele a cikkbe? :)
Csak mert alapbol nem volt benne a szabalyban, tehat nem "termeszetes"...
Csak mert alapbol nem volt benne a szabalyban, tehat nem "termeszetes"...
sascha
2014.10.20 15:41:18
@prokee: Biztos? Vizumod ervenyes? :) (Ahogy ma olvastam, az USA-ba belepni "nem jog, hanem privilegium"...)
Itt az új, szép, erősebb-gyorsabb és mindenebb, mint az eddigi. És nyilván ennek egy eposzi - amolyan autobildes - reklámnak kellene lennie, de bocs, BMW, nem az. Szép és jó, és mindent tud és biztonságos és nagyon gyors és leg-leg-leg az új M3/M4.
De amíg ott van mellettük egy…..
Fontos, hogy nem szabad kiszámolni, mennyit költ az ember egy-egy évben autóra-motorra. Engem viszont akkor is érdekel, ha egyszer már belefutottam egy csúnya összegbe, amikor a Mazda MX-5 eladásakor egymásra raktam a szerviz-munkalapokat, és kijött, hogy csak tervszerű megelőző…..
sascha
2013.01.07 20:51:51
@sascha: 28,6cent/km
Egész szép. Egész jó. Jézus-Mária, mi lesz még itt?!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sascha
2012.05.18 09:29:44
@Gyurma73: Igazad van, a suly sokat szamit, es a motor tenyleg nem sportkocsis. De itt a sulykülönbseg csupan 123kg! (1250kg vs. 1373kg - Vectra B). Ez dekara annyi, mint hogy en meg beülök az autoba pluszba, vagy sem. Es meg senki nem rota a szemere, hogy miattam lassabbnak erezni az autojat. :)
Szoval csak azt akartam kihozni, hogy a cikkel ellentettben en tavolrol sem neveznek valamit GSi-nek (szerintem ennek a 136lovas gepnek 97-ben nem is GSi volt a neve, vagy csak max. mo-on...), sem "hot hatch"-nek, csak azert mert egy normalis erejü, de tavolrol sem sportos motort tettek anno bele (ami egyebkent egy dicserendö dolog, hisz 10kg/LE alatt veszelyes dolog a kocsikazas...)
Szoval csak azt akartam kihozni, hogy a cikkel ellentettben en tavolrol sem neveznek valamit GSi-nek (szerintem ennek a 136lovas gepnek 97-ben nem is GSi volt a neve, vagy csak max. mo-on...), sem "hot hatch"-nek, csak azert mert egy normalis erejü, de tavolrol sem sportos motort tettek anno bele (ami egyebkent egy dicserendö dolog, hisz 10kg/LE alatt veszelyes dolog a kocsikazas...)
sascha
2012.05.18 11:07:50
@OpelCombo: nem tudom, hogy a mostani tulaj mennyire örül ennek a par sornak, remelhetöleg mar tisztaban volt ezekkel es ezutan is ugy fog tekinteni az autojara, mint eddig.
Engem speciel mindig is erdekelt a hasznaltautoim elöelete, igy csak vezetett szervizkönyves autot veszek, bar a töresek javitasa ebben sem szerepel feltetlenül. Igy hasznos talaltam volna, ha a korabbi tulaj megosztja ezeket az infokat vasarlaskor. Es nem azert, hogy alkualapom legyen, hanem hogy tudjam mire szamitsak. Persze ez a legtöbb esetben naivitas (meg akkor is, ha az adasveteliben ezt is fel KELL tüntetni!)
Minden esetre a sztori csak azt bizonyitja, hogy ha hozzaertö modon van javitva egy korabbi serüles, akkor az meg evek multan sem jelent gondot es az auto ugyanolyan jol ellathatja funkcioit, mint a serüles elött. :)
A gond inkabb az, hogy kevesen szan(hat)jak ra a megfelelö összeget a javitasra, igy legtöbb esetben marad az olcso kokanyolas. :(
Engem speciel mindig is erdekelt a hasznaltautoim elöelete, igy csak vezetett szervizkönyves autot veszek, bar a töresek javitasa ebben sem szerepel feltetlenül. Igy hasznos talaltam volna, ha a korabbi tulaj megosztja ezeket az infokat vasarlaskor. Es nem azert, hogy alkualapom legyen, hanem hogy tudjam mire szamitsak. Persze ez a legtöbb esetben naivitas (meg akkor is, ha az adasveteliben ezt is fel KELL tüntetni!)
Minden esetre a sztori csak azt bizonyitja, hogy ha hozzaertö modon van javitva egy korabbi serüles, akkor az meg evek multan sem jelent gondot es az auto ugyanolyan jol ellathatja funkcioit, mint a serüles elött. :)
A gond inkabb az, hogy kevesen szan(hat)jak ra a megfelelö összeget a javitasra, igy legtöbb esetben marad az olcso kokanyolas. :(
sascha
2012.05.18 11:43:05
@Gyurma73: amit belinkeltel, az a 150LE-s valtozat, de ettöl függetlenül igazad van, rossz rublikat neztem az Autokatalogusban.
A helyes adatok: 1110kg (Astra 2.0 136LE) es 1285kg (B Vectra 2.0 136LE - ilyet vezettem: lusta dög volt, 0 elmenyfaktor, az egyetlen öröm amikor kiszallhat belöle az ember...). Tehat a különbseg 175kg, ami azert mar erezhetö lehet. :)
Ettöl függetlenül ez a 136lovas motor messze nem sportos (mert ez nem sulyfüggö), viszont a 150 lovas (mivel azt kifejezetten a GSi-khez piszkaltak fel) mar talan mokasabb verzio lehet. :)
A helyes adatok: 1110kg (Astra 2.0 136LE) es 1285kg (B Vectra 2.0 136LE - ilyet vezettem: lusta dög volt, 0 elmenyfaktor, az egyetlen öröm amikor kiszallhat belöle az ember...). Tehat a különbseg 175kg, ami azert mar erezhetö lehet. :)
Ettöl függetlenül ez a 136lovas motor messze nem sportos (mert ez nem sulyfüggö), viszont a 150 lovas (mivel azt kifejezetten a GSi-khez piszkaltak fel) mar talan mokasabb verzio lehet. :)
Az idióta törvény még a használtautó-piacot is agyonverné. Szerencsére van megoldás, ráadásul pofonegyszerű: írjon ön is igazolást, saját magának. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sascha
2012.05.10 10:30:26
@Shadowbull: igen, ismerem a blogot, söt azt hittem elsöre, hogy a Tietek. :) (csak hogy Te is felvetted a kesztyüt)
A környezettanulmany a legnehezebb, itt No-ban is elhajtottak minket 4 helyröl is, hogy csak akkor csinalnak ilyet, ha valaki kvazi feljelent minket, mert valami nem okes. De ha minden rendben van, akkor nem jönnek ki latogatoba. Ezt többször is lebeszeltem a mo-i ügyintezönövel, de kb annyira volt rugalmas, mint a szaritott akacfa. :( Ha nincs papir, akkor hianypotlasra kell felszolitania minket, ami altal valszinüleg kicsusznank a masik hianypotlasi hataridöböl. :(
Vegül addig sirtam a Jugendamt-nal, hogy ha nem jönnek ki, akkor tenyleg lesz majd gond (mert veszelyben lesz a gyerek itt tartozkodasa, tanulmany, stb...) es akkor mindenkeppen ki kell majd jönniük, hogy vegül preventive kijöttek es kb 5 perc alatt megallapitottak, hogy meg a nemetekhez viszonyitva es nagyon rendezett a lakokörnyezetünk. :)
Sajna kicsit bö lere eresztettek a beszamolot, igy a forditas + hitelesites eleg huzos lesz... :(
De a lenyeg, hogy jövö hetre meglesz, aztan posta es kesz. :)
A környezettanulmany a legnehezebb, itt No-ban is elhajtottak minket 4 helyröl is, hogy csak akkor csinalnak ilyet, ha valaki kvazi feljelent minket, mert valami nem okes. De ha minden rendben van, akkor nem jönnek ki latogatoba. Ezt többször is lebeszeltem a mo-i ügyintezönövel, de kb annyira volt rugalmas, mint a szaritott akacfa. :( Ha nincs papir, akkor hianypotlasra kell felszolitania minket, ami altal valszinüleg kicsusznank a masik hianypotlasi hataridöböl. :(
Vegül addig sirtam a Jugendamt-nal, hogy ha nem jönnek ki, akkor tenyleg lesz majd gond (mert veszelyben lesz a gyerek itt tartozkodasa, tanulmany, stb...) es akkor mindenkeppen ki kell majd jönniük, hogy vegül preventive kijöttek es kb 5 perc alatt megallapitottak, hogy meg a nemetekhez viszonyitva es nagyon rendezett a lakokörnyezetünk. :)
Sajna kicsit bö lere eresztettek a beszamolot, igy a forditas + hitelesites eleg huzos lesz... :(
De a lenyeg, hogy jövö hetre meglesz, aztan posta es kesz. :)
sascha
2012.05.10 11:44:35
@atiz:
1) a szemelyi igazolvanyt le kell adni (ennek elöfeltetele, hogy legyen ervenyes utleveled), valamint kapsz uj lakcimkartyat, amin az szerepel csak, hogy "Külföldi cim". Ez egy 3000ft-os mutatvany fejenkent (ne kerdezd, hogy mire fizetsz...). Plusz nyilatkoznod kell, hogy a külföldi cimed taroljak-e vagy sem.
+1) a törveny szerint a kiskoru gyermeknek a szüleivel kell együtt elnie (tehat papiron nem hagyhatod el a gyereked, mert akkor allami gondozasba kerül).
Az mas kerdes, hogy mi van akkor, ha a gyerek allandoja marad mo-on, de az ideiglenese meg külföldi cim lesz... allitolag többen csinaljak igy, en szemely szerint nem latom sok ertelmet.
Ugy ertem, ha valaki csaladostol elhagyja mo-ot, akkor a gyerek is megy vele. Ha meg nem szandekozik veglegesen elmenni, akkor a szülöknek is eleg az ideiglenes külföldi lakcim (kiveve persze ezt a kibaszott rendszammizeriat a rendszam körül... mert azellen ez nem ved!)
1) a szemelyi igazolvanyt le kell adni (ennek elöfeltetele, hogy legyen ervenyes utleveled), valamint kapsz uj lakcimkartyat, amin az szerepel csak, hogy "Külföldi cim". Ez egy 3000ft-os mutatvany fejenkent (ne kerdezd, hogy mire fizetsz...). Plusz nyilatkoznod kell, hogy a külföldi cimed taroljak-e vagy sem.
+1) a törveny szerint a kiskoru gyermeknek a szüleivel kell együtt elnie (tehat papiron nem hagyhatod el a gyereked, mert akkor allami gondozasba kerül).
Az mas kerdes, hogy mi van akkor, ha a gyerek allandoja marad mo-on, de az ideiglenese meg külföldi cim lesz... allitolag többen csinaljak igy, en szemely szerint nem latom sok ertelmet.
Ugy ertem, ha valaki csaladostol elhagyja mo-ot, akkor a gyerek is megy vele. Ha meg nem szandekozik veglegesen elmenni, akkor a szülöknek is eleg az ideiglenes külföldi lakcim (kiveve persze ezt a kibaszott rendszammizeriat a rendszam körül... mert azellen ez nem ved!)
TComment
Hová tűnt a tévéműsor? Miért csuknak le gyorshajtás miatt? És miért nem adunk el mindent a Volkswagennek?
2012.04.19 09:00:00
Az Égéstér 12. részének kommentposztja...
130-cal megy, bebetonozták a belső sávba. Ki nem mozdulna onnan, hiszen gyorsabban úgysem mehet senki. És akkor megjelenik 200-zal a BMW-s, balra indexel és villog. Kezdődik a harc!..
sascha
2011.11.02 11:56:43
@gigabursch: a hatarörseg munkajarol fogalmam sincs, az EU-n kivülre nem autozom :)
Viszont Mo-ra többször is evente es bar nemet (rendszamu es gyartmanyu) autoval (ami könnyeden tartja a 200at is ha kell), a szabalyokat minden orszagban betartom. Sztem nem feltetlenül rendszamfüggö, h ki szabalytalan es ki veszelyes, marmint valoszinüleg nem azert szarik vki a szabalyokra, mert külföldikent ugysem kapjak el... Az sajnos tendencia, mert minel inkabb K-re utazok, annal többször kell nyugtatnom magam a többi közlekedö megmagyarazhatatlanul idiota manöverei miatt... :(
Viszont Mo-ra többször is evente es bar nemet (rendszamu es gyartmanyu) autoval (ami könnyeden tartja a 200at is ha kell), a szabalyokat minden orszagban betartom. Sztem nem feltetlenül rendszamfüggö, h ki szabalytalan es ki veszelyes, marmint valoszinüleg nem azert szarik vki a szabalyokra, mert külföldikent ugysem kapjak el... Az sajnos tendencia, mert minel inkabb K-re utazok, annal többször kell nyugtatnom magam a többi közlekedö megmagyarazhatatlanul idiota manöverei miatt... :(
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
450 ló, csatakos nadrág, fejhangú vihogás. Bár tudnám, hogy a rettegés vagy a vételár ilyen eszeveszett vicces.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Bár eredetileg az M3 25 éves történetét érkeztünk ünnepelni, meg persze a káprázatos új GTS-t, de - ha már úgyis ott volt pár újságíró a világ főbb csücskeiből - megküldték alattunk a még szinte titkos BMW 1 M Coupét, az E30 M3 igazi szellemi örökösét. Boldog nap!
A…..
Kétéves családi autó kétmillióért, ráadásul dízel, megy is, és alig fogyaszt valamit. Mi ez, ha nem a magyar valóság? Vélemények az azonos című írásunkról...
A flottakezelő adatai szerint gyakran 20%-kal is magasabb az itthon futó autók átlagos fogyasztása, mint a gyári adat. Vajon hol a csalás? Kiderül a LeasePlan sajtóközleményéből. MEGHÖKKENTŐ FOGYASZTÁSI ADATOKA LeasePlan Hungária, a világ vezető flottaüzemeltető cégének…..
Egy utolsó posztot még idetolok a Párizsi Autószalonról, nem aktuális dolgokról szól, hiszen ezeket az autókat egy jó darabig még nem forgalmazzák nálunk, mégis talán a legizgalmasabbak valamennyi közül. A GM-területtel szemben, azzal azonos pavilonban találtam a Brilliance…..
sascha
2008.10.27 12:15:03
www.brilliance-motors.eu/index.php?lan=de_de
Szombattól árulják az új Brilliance BS4-est Németországban 15990Eurotól (a plakátok vagy 2 hete láthatóak Münchenben is). Talán érdemes megnézni a kereskedők listáját, ahol megvehetitek... (Ha:ndlersuche a jobb oldali menüben). Amúgy meg nem kell félni, mert nincs mitől... ez nem atombomba! Egyszerűen csak bővűlt a kínálat. Aki nem akarja, az ne zet vegye. A VW, Opel, Fiat, stb... gyárak modelljei is léteznek (még egyelőre :D).
Szombattól árulják az új Brilliance BS4-est Németországban 15990Eurotól (a plakátok vagy 2 hete láthatóak Münchenben is). Talán érdemes megnézni a kereskedők listáját, ahol megvehetitek... (Ha:ndlersuche a jobb oldali menüben). Amúgy meg nem kell félni, mert nincs mitől... ez nem atombomba! Egyszerűen csak bővűlt a kínálat. Aki nem akarja, az ne zet vegye. A VW, Opel, Fiat, stb... gyárak modelljei is léteznek (még egyelőre :D).
Ahogy itt élek a Földön, az úgynevezett emberiség tagjaként, újra és újra meglepődök azon, hogy mindig lehet kijjebb és kijjebb tolni a pofátlanság határát. Winkler épp most dolgozta fel, milyen érdekes paradoxon is a humánus libatömés intézménye, erre itt van nekünk a…..
Soha a büdös életben nem vezettem még Lotust. Egyszer beültem egy Elise-be, de csak egy szalonban. Csodálkoztam, milyen szűk, álmodoztam egy sort, aztán kiszálltam. Tegnap viszont csoda történt. Ki kellett mennem a Hungaroringre, ahol a magyar gyorsasági mezőnye edzett éppen. Ahogy…..
Ha a Totalcar szerkesztőségében robotolva eltelik az ember agya betűkkel meg bitekkel, mindig jót tesz egy kis szünet. Modern, világos, klimatizált irodaépületünk számos lehetőséget kínál a villám-rekreációra. Lemehetünk a földszintre a kóla- és Túró Rudi automatához.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
szörök a futófelületen... bazz... :)