Regisztráció Blogot indítok
Adatok
utazgatok

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sziasztok!Gondolom páran már láttátok ezt az oldalt, de még nem volt rajta semmi.November ötödikén elindulunk az első bejegyzésünkkel. Itt megvitathatjátok, ha politikai nézeteteket. Tartozz akármelyik párthoz, írd meg bátran a véleményed...
utazgatok 2008.02.12 16:23:59
Azt értem, hogy jobb, meg bal, meg közép, de a képet nézve (egy jó segg) végképp nem értem, mit keres itt a FIDESZ meg az MSZP? Mert még ha egy nagy segg lenne... de abból is kettő kellene, mert ott sem biztos, hogy megférnének!
A politika ha jól emlékszem, görög szó és a város/köz dolgait jelentené. Úgy együtesen. Itt elterjedt téveszme, hogy azt a pártokra kell hagyni! Ezt vizsgáljuk meg!
A párt latin eredetű, s részt jelent: azt, hogy a pártok a köz(össég) egy részét képviselik. Tehát a köz dolgait egyik sem képviselheti kizárólagosan, a másikat (a többit) kizárva. A pártok tehát kölcsönösen kizárják és egyidejűleg feltételezik egymás létét és szereplését (valahogy ez a dialektika alapja). Nem létezhetnek egymás nélkül. És ha jól akarják képviselni a köz nézeteit és érdekeit, akkor többre is van szükség belőlük. Ha csak egy van, az nem párt, ha kettő, akkor csak nagyon felületesen képesek képviselni, megjeleníteni a köz nézeteit és érdekeit. Tehát több pártra van szükség a normális működéshez. Mármint a politika normális működéséhez. Azaz a dolgaink (a politika) normális menetéhez. Hogy tudjunk választani. Hogy érvényesülhessen a többség akarata, hogy az adott párt tényleg azt képviselje, ami miatt magválasztották, megválasztottuk. Mert az egypártról tudjuk, hogy nem működik. A kétpárti rendszerekről messziről látszik (USA), hogy komoly gondjaik vannak: nem biztos, hogy csak nekik, hanem esetleg azoknak, akiknek nem képviselik az érdekeit, mert arra már nem jut figyelem vagy idő, esetleg pénz... (ide még jöhetne valami a demokráciáról, de az ilyen erőszakos-tüntetős időben úgysem érvényesül, tehát talán legközelebb...9
DE - a lényegre: itt a dolgok fonákját láttuk (pártszínekben!). Én inkább szembesülnék a problemával.... Kedves bloggazda, a valódi véleményemet csak a problémával szembesülve tudom elmondani! Lássuk tehát a medvét! (bár hátulról mintha másnak látszana, dehát a politikánál ezt sose lehet tudni!- hátha ez még csak a kampány?)
Üdv: utazgatok
Hangzó blog Tivadar át akart szállni. Nem jött össze. A MÁV szerint a kissebség szívjon a vágányzár miatt. Nehogymá' 10 percet késsen a reggeli vonat, busz, kisfröccs.... "Hi! Most bukkantam az oldaladra, egy régen (április 15-én) történt esetet írok le, mert…..
utazgatok 2008.02.08 11:09:55
Üdv Mindenkinek! Új vagyok a blogolók között, de mint régi exhibicionista, szeretek szóvá tenni engem érintő dolgokat. Tegnap utazgattam. Igazi kaland volt! Már az is, hogy a szokásos 6 helyett 3 előtt kellett kelnem (más vonat nem ment, s az előző esti szórakozásom terhét is levették a vállamról, mert vagy egy óra alatt sikerüt csak kideríteni, mi is jár és mikor - de mit panaszkodom, hiszen volt szolgálat és PONTOS, MÁSNAP IS ÉRVÉNYES információ). Az egyetlen kocsiban ketten voltunk jódarabig. Szerencsen a csatlakozásra várva beszélgettem. Ketten is elmondták (azok, akik éppen szolgálatban is voltak!!!)hogy bizonyos követelésekkel nem értenek egyet, de ott pl a fizetésemelés nem 7, hanem 2-3% volt csak. Az egyik partnerem éppen egy szakszervezeti helyi vezető/képviselő volt, s csak akkor lett hirtelen nagyon elfoglalt, amikor megkérdeztem, hogy a szakszervezet ezért a 3%-os emelésért tényleg sztrájkolhatna, miért nem tette/teszi, miért olyasmiért, amit nem lehet teljesíteni (250000+16%). Nyíregyházán a visszautazásról nem tudtak sokat mondani, kaptam egy mobilszámot, ott érdeklődjek később. Mindenki segítőkész volt. Mire aktuális lett, vége lett a sztrrájknak. Persze jó lenne, ha a sztrájk szervezője feltenné és meg is válaszolná azt a kérdést, hogy kinek jó az így lefolytatott, előre semmit nem mondok, a minimális szolgáltatást is megtagadó, teljesíthetetlen sztrájk, ami éppen a csak vonattal utazni tudókat sújtja leginkább? Jó-e ez az országnak, a MÁV dolgozóinak, vagy kinek? És mi van, ha kiderül, hogy a MÁV működése nélkül is meg tudunk lenni valahogy, hogy erősíti ez a a MÁV helyzetét a fejlesztési, veszteségpótlási, stb igényei teljesítésében? Éppen a vitatott szárnyvonalakon szoktatja le az embereket az eddig megbízhatónak ítélt vonatozásról... Pedig én még - a nevemtől eltérőenően UTAZNÉK. Mégpedig amikor nekem kell, és a menetrend is hagyja... Mert így legfelejebb utazgatnék... Üdvözlettel: utazgatok (ha lehet)