Regisztráció Blogot indítok
Adatok
swup (törölt)

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.02.15 08:40:11
Zivány vadállat Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D Jó, jó de meddig? Amit…..
swup (törölt) 2015.02.15 14:26:42
@nick papagiorgo: Annyira vicces, amikor valaki felsorol néhány rémtörténetet, és ebből nagyívű következtetéseket von le több millió autóra vonatkozóan. Térjünk vissza ezekre, majd ha lesz saját üzemeltetési tapasztalatod, és nem mások sztorijaival jössz.
swup (törölt) 2015.02.15 18:52:27
@nyikk: Pontosan. Szupermarketben olajat venni abban a reményben, hogy talán a Total gyártja nekik, amúgy is jó nagy ökörség, tekintve, hogy a Total eleve az egyik legolcsóbb márkás olaj:
www.oil-drop.de/Schmierstoffe/PKW-Motoroele/Total/Total-5W-40-Quartz-9000-Energy-5-Liter-5W40-Motoroel.html
swup (törölt) 2015.02.16 19:36:44
@Cave Nick: Persze, azokat a rutinmelókat, amiket a Toyota-szerszámokkal el tudnak végezni. Lexus-célszerszámuk egy darab sincs, ebben biztos lehetsz, mert az életben nem térül meg a befektetés.
Meg azt is megnézném, hogy hogyan diagnosztizálnak egy Lexust olyan emberek, akik jóval egyszerűbb autókat javítgatnak napi szinten.
TComment Én, autógyilkos? Soha 2015.02.12 06:18:20
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
swup (törölt) 2015.02.13 10:02:31
@ezanévmárcsaknemfoglalt: Ember, már az E30-hoz (!!) is Plastilube-ot írtak elő:
de.bmwfans.info/parts-catalog/81229407103/
Később Never-Seezre cserélték. Ha nincs benne a TIS-ben, hogy tilos szilvalekvárt kenni a fékre, akkor az nem jelenti azt, hogy szabad.
swup (törölt) 2015.02.13 10:06:22
@12csab: Nem a nyomás teszi tönkre a főfékhengert, hanem az, hogy ellennyomás nélkül pumpálgatva elhagyja a kikoptatott pályáját, ami kinyírhatja (feltételes módban) a karmantyút. Persze sok hülye csinálja így, de hogy nem álltak fejre, az nem azt jelenti hogy mindent jól csináltak, hanem szerencséjük volt.
swup (törölt) 2015.02.13 20:08:10
@ezanévmárcsaknemfoglalt: Ha explicit tiltást szeretnél, nézd vissza a 80-as évekbeli papíralapú technote-okat, akkor vezették be a Plastilube-ot az E30 fékeihez. Implicit tiltásként pedig ott van maga a szerelési utasítás, ahol konkrétan megnevezi a használandó anyagot (Never-Seez), és a leírásban is Bremsklotzpaste és nem Kupferpaste vagy Montagepaste szerepel, nem véletlenül. Az alkatrészkatalógusban szintén ugyanez, a rézpaszta még csak nem is szerepel a fékalkatrészek között (de talán az egész ETK-ban sem, mert sem a kipufogóhoz, sem a gyertyákhoz nem használnak rézpasztát ma már).
Egy gyári szerelési utasítás nem a Bentley Manual laikusoknak, nem fognak alaptudásnak számító ezeréves dolgokat szájbarágósan leírni. Minden fékgyártó oktatóanyagában szerepel amúgy, hogy ne használj rézpasztát:
i.imgur.com/569l0Ri.png

A Textar anyagában nyilván Ceratec szerepel, míg az Ate Plastilubeot fog ajánlani. De még a Jurid is leírja - anélkül, hogy konkrét anyagot ajánlana - hogy rézpasztát még véletlenül se:
i.imgur.com/U96lwJh.png

De te nyilván több féket terveztél náluk, úgyhogy ha ennyire okosnak érzed magad, tőlem akár a pöcsödet is kenegetheted rézpasztával :)
Na szevasz.