Adatok
gazsibácsi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mit gondolnak, hány kilométer utat lehet felújítani 100 milliárd forintból? Osszanak rögtön kettővel. És mennyit költenek autójavításra a kátyúk miatt?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kaptam egy barátomtól egy palack bort, azt mondta, egy barátja készíti, akinek ez az első próbálkozása, ha jól értettem. Megkóstoltam, és azt gondoltam, nocsak, belépőnek ez egyáltalán nem kevés. Aztán utánanéztem, hátha van valami háttér az interneten, annak ellenére…..
Édes, nehéz botrányszag terjeng, lopásillat. A vízállásjelentés szerint a közfelháborodás elérte a szezonális maximumot, a nyár vezényszava a végkielégítés. Olvasó beír, bekommentel, hallgató és néző betelefonál, ő ezen fel van háborodva, szerkesztő úr, ehhez szóljon…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem vagyok szakmabeli, de úgy tudom, az aszfaltüzemek nagy része egy érdekeltségi körbe tartozik, magyarul nincs verseny. Ha mégis, akkor az a pár szereplő megegyezik egy szálloda szivartermében az árakról és a gyatra minőségről. Szomorú nézni, hogy a mégis felújított utak (pl: Solymár és Pesthidegkút között, vagy Üröm-Budakalász közt) nem építenek szegélyt; a padkát a legrosszabb, krétapor szerű murvával helyettesítik, ami egy szezon után kimosódik, utána elkezd berepedezni, süllyedni az út széle. A másik gyönyör: csatorna és közműfedelek. Gyanítom, ezek süllyedése-kiemelkedése az alapozásra, illetve annak hiányára vezethető vissza.
Szóval sem az aszfaltgyáraknak, sem az aszfaltot "bedolgozó" cégeknek, sem a visszacsurgatott pénzből részesedő megrendelőnek (politikus vagy fenntartó) nem érdeke, hogy tisztességes munkát végezzenek, hiszen elmaradna az éves rendes bevétel.