Adatok
DZoli
0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy héttel a választás előtt lenne bőven ok az anyázásra, az úgynevezett ellenzék elég sok mindent tett azért, hogy megnehezítse magának az Orbánváltást. Nagyon messze vagyunk az ideális állapottól, ami az lett volna, hogy MSZP és DK kuka és új, tisztességes demokrata játékosok hajtják el Viktort a…..
DZoli
2018.04.03 10:05:08
A végével nem értek egyet. A pártok ugyan sokat segíthetnek, de végeredményben nem rajtuk múlik, hogy mi lesz, hanem a választókon. Ha az LMP vagy az MSZP nem is léptet már vissza jelöltet, magas részvétellel és átszavazással még bármi megtörténhet. Ezt kell hangsúlyozni, és nem a pártok józan belátásában bízni, mert ha utóbbi mégsem válik be, az pár nappal a választások előtt csalódottságot és kiábrándulást eredményezhet az ellenzéki szavazók között. El kell menni, listán a kedvenc pártra, egyéniben pedig a legesélyesebb jelöltre szavazni!
Orbán Viktor idei húsvétja elég jól megmutatja mi a tétje az április 8-i választásnak. Nézzük meg kronológiai sorrendben, hogy miniszterelnök miként mélyült el Jézus mártíromságában, és tapasztalatait mennyire használta arra, hogy jobb emberré váljék.
Nagypéntek: Orbán Viktor reggel a…..
Dk-s és MSZP-P-s körökben ma már axióma, hogy ha valaki miatt, akkor az LMP miatt nem lehet koordinálni, amiből két dolog következik, az egyik, hogy az LMP történelmi bűnt követ el, mert beáldozza az ország jövőjét, a másik pedig az, hogy a Fidesz kutyája. Az LMP előbb elzárkózott a régi, de…..
DZoli
2018.03.28 13:59:25
Megalol!
LMP-s beismerése: A Fidesz is gyűjtött neki ajánlást
"Fiala értetlenkedő kérdésére, hogy miért fogadta el Barta a fideszesektől kapott ajánlásokat, Barta úgy felelt: "ha az állampolgár, ki tudja, milyen megfontolásból megtisztel az ajánlásával, arra csak azt lehet mondani, hogy köszönöm""
index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/03/28/lmp-s_beismerese_a_fidesz_is_gyujtott_az_lmp-nek_ajanlast_meg_is_lepodtem/
LMP-s beismerése: A Fidesz is gyűjtött neki ajánlást
"Fiala értetlenkedő kérdésére, hogy miért fogadta el Barta a fideszesektől kapott ajánlásokat, Barta úgy felelt: "ha az állampolgár, ki tudja, milyen megfontolásból megtisztel az ajánlásával, arra csak azt lehet mondani, hogy köszönöm""
index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/03/28/lmp-s_beismerese_a_fidesz_is_gyujtott_az_lmp-nek_ajanlast_meg_is_lepodtem/
DZoli
2018.03.28 14:13:46
@macska az úton: Illetve arra is válaszolniuk kell, hogy hány helyen történt még hasonló, és szabott-e feltételt a Fidesz az ajánlásokért cserébe. Pl. nem léphetnek vissza.
DZoli
2018.03.28 14:35:29
@macska az úton: Pl. az LMP (nem létező) szövetségi politikája már önmagában a Fidesz érdekeit szolgálja. De említhetjük a ceglédi LMP-s kishölgyet, aki felvette a jobbikos politikussal folytatott telefonbeszélgetését, majd kiszivárogtatta a kormánysajtónak. Sok-sok jel, ami mind arra mutat, hogy a Fidesznek nagyon is jól jön az LMP.
A hódmezővásárhelyi áttörés óta sok minden megváltozott. Míg előtte elsősorban csak állampolgári kezdeményezések képviselték a taktikai szavazás ügyét, addig ma már a nyilvánosság jelentős része ezzel foglalkozik. S míg korábban – a jelöltállítás és a választási kampány kezdete előtt érthető módon –…..
DZoli
2018.03.27 17:29:36
@megamovieboy: "Úgy lett volna tisztességes, ha a baloldal bevallja, hogy jelenleg matematikailag lehetetlen leváltani egy 47-48%-on levő pártot."
Egyrészt a Fidesz valószínűleg nem áll 47-48%-on, elemzői konszenzus, hogy felül vannak mérve. Másrészt az sem jelenthető ki, hogy "matematikailag lehetetlen" lenne a dolog. Mégpedig azért nem, mert a parlamenti többség az egyéni választókerületekben dől el, és a nyerhető választókerületek jelentős részében az esélyes ellenzéki jelölt személye egyértelmű, és még csak arra sincs szükség, hogy a többi ellenzéki párt szavazóinak a többsége taktikai szavazó legyen. Bizonyos körzetekben elég, ha 10, más körzetekben 20, megint máshol 30 vagy 40%-nak kell átszavazni, hogy az ellenzék elhozza a mandátumot. Attól függően, hogy április 8-án mennyire lesz jellemző a kormányváltó hangulat, ez akár meg is valósulhat. Hogy mekkora az esély, arról el lehetne vitatkozgatni, de a lényeg, hogy VAN, és ebbe kellene belekapaszkodni. Legalábbis azoknak, akiknek fontos a kormányváltás, és akik nem utasítják el elvből az átszavazást, akár olyan párt jelöltjére sem, amivel egyébként nem mindenben értenek egyet.
Egyrészt a Fidesz valószínűleg nem áll 47-48%-on, elemzői konszenzus, hogy felül vannak mérve. Másrészt az sem jelenthető ki, hogy "matematikailag lehetetlen" lenne a dolog. Mégpedig azért nem, mert a parlamenti többség az egyéni választókerületekben dől el, és a nyerhető választókerületek jelentős részében az esélyes ellenzéki jelölt személye egyértelmű, és még csak arra sincs szükség, hogy a többi ellenzéki párt szavazóinak a többsége taktikai szavazó legyen. Bizonyos körzetekben elég, ha 10, más körzetekben 20, megint máshol 30 vagy 40%-nak kell átszavazni, hogy az ellenzék elhozza a mandátumot. Attól függően, hogy április 8-án mennyire lesz jellemző a kormányváltó hangulat, ez akár meg is valósulhat. Hogy mekkora az esély, arról el lehetne vitatkozgatni, de a lényeg, hogy VAN, és ebbe kellene belekapaszkodni. Legalábbis azoknak, akiknek fontos a kormányváltás, és akik nem utasítják el elvből az átszavazást, akár olyan párt jelöltjére sem, amivel egyébként nem mindenben értenek egyet.
Ez egy kalapemelős poszt. Ilyet kurvára ritkán írunk, de most helyzet van. Kormányváltó hangulat, botrányt botrányra halmozó (köszi Simics), defenzívába szorult, vergődő, sőt lassan pánikba eső Fidesz. Kicsúszott a kezükből a saját sorsuk, már csak az ellenzék baszhatja el, csak ebben bízhatnak. Ez…..
DZoli
2018.03.19 01:04:58
@histar007: Jobbik.
A kormányváltás kulcsa a magas részvétel, továbbá az, hogy bármelyik pártra szavazunk is listán, egyéniben a legesélyesebb ellenzéki jelöltre adjuk a voksunkat. A Viszlát, kétharmad! következetesen ezt képviseli október óta, és most már erről beszélnek az újságírók és a politikusok is.
Jogos kérdés…..
DZoli
2018.03.09 00:06:50
@EU zászlót mindenhova!: És én azt nem is bánnám, feltéve hogy a Jobbik kemény feltételekhez kötné a megegyezést, és komoly ellensúlya lenne a Fidesznek a kormányon belül. Én egyébként reálisabb forgatókönyvnek tartanék egy Fidesz-LMP koalíciót, már a ciklus közben is ők segítették ki Orbánt pl. az alkotmánybírák ügyében.
DZoli
2018.03.09 07:47:45
@mathuska:
"Az iranytu peldaul mar fel eve gyujti az adatokat. es nem hiszem, hogy megrendelesre. Egyebkent pedig az, hogy egyertelmuve teszik az eselyes jeloltet nagyban befolzasolhatja a valasztasok kimenetelet is"
Hát ez borzalmas! Micsoda erkölcstelenség! :D
"Az iranytu peldaul mar fel eve gyujti az adatokat. es nem hiszem, hogy megrendelesre. Egyebkent pedig az, hogy egyertelmuve teszik az eselyes jeloltet nagyban befolzasolhatja a valasztasok kimenetelet is"
Hát ez borzalmas! Micsoda erkölcstelenség! :D
Lattmann Tamás az MSZP felkéréséről, az ellenzékről és a kormányváltásról. ..
Úgy látszik, tovább égeti magát, és a hidakat lehetséges szövetségesei között az MSZP miniszterelnök.-jelöltje. Most a Hír TV-ben hazudott egy orbitálisat a választáson lehetséges koordinált indulásról.
Botka a végét járja. Most már arra vetemedett, hogy félrevezette a nézőket, a kormányváltásban…..
B1 BLOGCSALÁD
Az ellenzék beárazta a 2018-as vereséget, már az előrehozott választásokra készül
2017.08.18 12:28:35
A szoci szavazókon osztozkodnak...
DZoli
2017.08.18 19:37:56
@Duplaxiii: Az a baj, hogy Botka a rendszerváltás után lépett be az MSZP-be, tehát a kiszezős duma helyett valami mást kellene kitalálni rá, ha már sározni akarod. Épeszű ember pedig belátja, hogy - hacsak a kispártok nem hozzák össze az új pólust (márpedig a Momentum és az LMP miatt vszleg nem fog menni) - az ő ajánlata az egyetlen, aminek van értelme. Azt már 2010 és 2014 bebizonyította, hogy a társadalom többsége inkább választja Orbánt, mint hogy a 2010 előtti, Gyurcsány-féle társaság visszajöjjön. Ezért az MSZP-ben is olyanoknak kell előrelépniük, akik még nem járatódtak le teljesen a 2010 előtti szerencsétlenkedéssel (Botka ilyen), és a DK-nak is be kell látnia, hogy Gyurcsánynyal a szükséges 6-800 ezer bizonytalant tuti, hogy nem lehet megszólítani. És ha összeállna (mint ahogy vszleg nem fog) egy olyan baloldali tömb, közös listával és közös jelöltekkel, akikről a választók elhiszik, hogy nem a régiek akarnak visszajönni, akkor lehet esély győzni, vagy legalábbis megakadályozni a Fidesz abszolút többségét. A többi mind túlélési taktikázás.
Jelen poszt szerzője Németh Gábor, a B1 blogok alapító-főszerkesztője.
Az elmúlt napok MSZP-körüli eseményei világossá tették, hogy Botka László és csapata úgy döntött, Mesterházy Attila sorozatos választási bukásokhoz és progresszív leépüléshez vezető útjára lépnek. Pedig a szegedi polgármester…..
Két nap alatt két szavazás is volt arról, hogy Botkának igaza van-e, amikor azt állítja, Gyurcsány inkább akadály, mint előny, és lehet-e vele együttműködni. Mindkét voksolás Gyurcsány fölényes diadalát hozta.
(A képen Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Botka László szegedi polgármester együtt…..
Bár az infó az egyik narancsos propagandalapban jelent meg, kivételesen teljesen hihető: Botka László teljhatalmat akar a választási felkészülésben, a jelöltek kiválasztásában. Lehet erre legyinteni, de ez fontos dolog. Orbán leválthatósága szempontjából is.
Nézzünk néhány…..
DZoli
2017.05.15 11:09:34
"Bár az infó az egyik narancsos propagandalapban jelent meg"
Már több helyen felhívtam rá a figyelmet, hogy a Magyar Időknek nincs semmilyen exkluzív információja. Annyi történt, hogy elolvasták Botka miniszterelnök-jelölti pályázatát, ami fenn van az MSZP honlapján:
mszp.hu/hir/tegyunk_igazsagot_botka_laszlo_miniszterelnok-jelolti_palyazata
Minden, amit a Magyar Idők megírt, ott van leírva feketén-fehéren.
Már több helyen felhívtam rá a figyelmet, hogy a Magyar Időknek nincs semmilyen exkluzív információja. Annyi történt, hogy elolvasták Botka miniszterelnök-jelölti pályázatát, ami fenn van az MSZP honlapján:
mszp.hu/hir/tegyunk_igazsagot_botka_laszlo_miniszterelnok-jelolti_palyazata
Minden, amit a Magyar Idők megírt, ott van leírva feketén-fehéren.
Aztamegbasztakurvaéletfasza!
Komolyan mondom, én nem értem már ezt a kurvaországot, pedig én mindent értek. Oppá, Fannika, ez a faszbúkon ne kurvaországként, hanem Édes Hazámként és Nemzetemként jelenjen meg. Szóval magyarázza el valaki mi folyik itt, mert szívem lelkem kiteszem…..
DZoli
2017.04.18 16:13:53
B1 BLOGCSALÁD
Összecsap a nárcizmus: üres Botka-Gyurcsány párharccá silányult az ellenzéki összefogósdi
2017.03.05 11:32:02
Mindkét szereplőnek megvan a saját stratégiája, de még mindig egymással foglalkoznak, ahelyett, hogy a választóikkal és a programjukkal foglalkoznának. A jelenlegi helyzet kristálytisztán vetíti előre a baloldal bukását 2018-ban...
A Népszabadság írta meg ma reggel elsőként, majd szépen sorban mindenki, hogy a TV2 Hajdú Péter producerkedése mellett feltámasztja a Naplót, amihez több, korábban a műsorban dolgozó tévést, újságírót is megkerestek. A cikkekre válaszul a TV2 ezt a sajtóközleményt hozta le:
A TV2 Csoport hír- és…..
DZoli
2016.03.21 18:01:33
@unionista᠍: m. kiss dolgozott a tv2-nél és a köztévében is, de már egyiknél sincs. a műsorait látva ezen nem is csodálkozom. azzal a kijelentéssel, hogy mindenki, aki valaha megfordult egy kereskedelmi tévénél, egytől-egyig velejéig romlott szar ember, nem tudok mit kezdeni, és vitatkozni se fogok róla, mert nincs értelme.
Bokros Igazikonzervatív Lajos magyar hangja, Béndek Péter túl korán jött meg a szabadságról – vagy el sem ment –, így aztán nem volt módja kipihenni az elmúlt öt év…..
Rezsicsökkentés? Nemzeti konzultáció? Bevándorlásos plakátkampány? Minden elhalványul a Fidesz legújabb, trükkös kampányvideója mellett. Finkelstein és Habony nem talál még ki ennél tökéletesebben targetált, az elkényelmesedett jobber szavazókat megmoccantani képes üzenetet,…..
DZoli
2015.07.30 16:10:34
@tesz-vesz:
"ez milyen buta logika, hogy akkor a fideszt kell támogatni, csak azért mert mások ugyanolyan szalonképtelenek?"
Gellértnek pont az a feladata, hogy ha ez a buta logika az átlag csalódott fideszes szavazónak nem jönne automatikusan, akkor ő megmondja nekik, hogy egy ilyen videót látva mit kell gondolniuk.
"ez milyen buta logika, hogy akkor a fideszt kell támogatni, csak azért mert mások ugyanolyan szalonképtelenek?"
Gellértnek pont az a feladata, hogy ha ez a buta logika az átlag csalódott fideszes szavazónak nem jönne automatikusan, akkor ő megmondja nekik, hogy egy ilyen videót látva mit kell gondolniuk.
Mandiner blog
„A végén még Magyarországra menekülök!” Osztrákok az Orbán-beszédről
2015.07.27 15:11:00
„Ennek magától értetődőnek kell lenni” – ezzel a kommentárral osztotta meg Heinz-Christian Strache, a közvélemény-kutatásokban magabiztosan vezető jobboldali populista Osztrák Szabadságpárt, vagyis az FPÖ elnöke Orbán Viktor idei tusványosi beszédéről szóló Die…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz