Adatok
kovacsakmail
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Többe kerül az odajutás, mint a visszajáró pénz/Frissült a BKK válaszával
2016.05.31 15:38:00
A BKK híresen udvarias irományokban levelezik utasaival, ezúttal sincs ez másként. A tartalma azonban már megkérdőjelezhető. Na, nem mintha nem ismernék el a panasz jogosságát, de azért azt ők sem gondolják komolyan, hogy 150 forint miatt Pestre utazik valaki! Túl XXI. századi lenne, ha lehetne…..
kovacsakmail
2016.06.01 21:53:33
@Terézágyú: Az miért probléma? Van vidéken is szinte minden településen.
kovacsakmail
2016.06.01 21:56:27
@Phil Necro: Itthonról is felhívtam már őket, nem küldenek ki pénzt. Nekem ezt mondták. Az a baj, hogy arctalan, névtelen emberek ülnek az ügyfélszolgálatokon.
Ákos nagy elszántsággal esett neki az igaza keresésének, és jó sok időt és energiát belefeccölve végül összegründolt magának egy cédényi hangfelvételt meg némi büntetést a Telenornak. De egyáltalán nem jár diadaltáncot, mert, ha jól veszem ki, a szolgáltató nem…..
kovacsakmail
2015.02.21 22:27:38
@svinjahond: A Telenor úgy gondolom a legrosszabbak egyike, ennyire nullad rendű panaszkezelést még sehol sem tapasztaltam.
kovacsakmail
2015.02.04 18:54:47
@konigjanos: Egyébként a kikérésük csak írásban történhet az összes személyi adatod feltüntetésével, illetve azok aláírásoddal való hitelesítésével.
kovacsakmail
2015.02.06 20:44:55
@Tomasz_a_gozmozdony: Az ügyben a Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége járt el. Kinyomtatva nem volt, csak audio formátumban CD-re írva.
Tékozló Homár
Köszöntjük Az Ország Boltja 2014. I. helyezettjét a Homáron! FRISSÜLT
2015.02.19 15:47:00
Vásároltam, visszavittem. Megpróbáltam, megpróbáltam, megpróbáltam. Bementem. Átvettem, visszavittem. Megpróbáltam. Bementem. Átvettem. Visszavittem. Átvettem. Visszavittem. Most is ott van. Az Ország Boltjában.
Tisztelt Tékozló Homár!
Levelemmel azért kerestem meg Önöket,…..
kovacsakmail
2015.02.20 12:13:49
@A megnyúlt törökk: Az attól függ, kinek mekkora az árérzékenysége... Mindenesetre nekem a garancia ezt jelentené: Elromlik -> Elviszik -> Hoznak másikat. Mindezt a termék vételáráért cserébe. Gondolom ez egy havi fizetésbe kerülő terméknél nem irreális elvárás.
Tékozló Homár
Hűségidő alatt csinálhat egyoldalú szerződésmódosítást a szolgáltató?
2015.02.12 11:41:00
Az elmúlt hetekben több olvasónkat is meghatotta már a Telenor nagyon nehéz sorsa, ami egyoldalú szerződésmódosítás keretén belül megvalósuló díjemelésre kényszeríti a céget. Utánajártunk, hogy mennyire jogos ez, illetve mit lehet tenni, ha valaki nem akarja elfogadni a…..
kovacsakmail
2015.02.20 09:24:42
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A 60 percet is kivártam volna, ellenben mint tudjuk két "szakma" emberei is ott vannak mindenhol, akik ilyenkor akár valami segítséget is próbálhatnának nyújtani, legalább annyit, hogy egy napon belül csak egy ember pénzét nyelhesse el a gép.