Regisztráció Blogot indítok
Adatok
D.Kaltner

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem ez az első eset, ami alapján érdemes az Euronics-ban árult extra garancia megvétele előtt alaposan tájékozódni és véggondolni, hogy ilyen lovat akarunk-e. Kedves Homár! 1,5 évvel ezelőtt vettünk egy Orion T32 DLED televíziót a Euronics-ban. Vettünk hozzá 5 év extra garanciát az eladó…..
D.Kaltner 2017.10.12 18:39:46
@Kipper: De, úgy van, ugyanakkor Az EU-s guarantee a magyar szavatossággal egyenlő, ami kimondja, hogy: After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used (same in Hungarian, ezt az általad linkelt weboldalról másoltam ki). Csak nálunk 10.000 forint felett kötelező jótállás is van, 1 év, amin belül a kereskedő köteles a terméket kijavíttatni/kicseréltetni a szervizzel. Tehát plusz jogot biztosít a magyar fogyvédtörvény a fogyasztónak. Dehát ugye mindenki csak azt a részt tartja kötelezőnek, ami neki előnnyel jár, a kötelezettségek meg le vannak szrva :D
D.Kaltner 2017.10.12 18:42:50
@KaTe: Az Orion tévékre is 2 év van már :) Törekedniük kell 15 és nem 14 napon belül, és ez a törekvés az, ami nincs meghatározva a törvényben, hogy mit jelent. Ha a szerviz/eladó a 15-dik napon értesíti a vásárlót, hogy figyi, a tévéd alkatrészt vár, az már törekvésnek számít.