Adatok
Gery87
0 bejegyzést írt és 20094 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Az átpolitizáltság nem csak kelet-európai szokás.
A napokban néztem videókat arab néptáncról, annak modernizált verzióiról.
A téma eleve érdekes: az arab világban máig az arab zene uralkodik, a könnyűzenében is, a nyugati zene befolyása minimális - ilyen talán még csak Latin-Amerikában van,…..
Gery87
2025.07.13 11:45:40
@Deak Tamas:
Minden műfajban van magyar nyelvű hazai előadó is, az más kérdés hogy nektek azokkal is bajotok van ha kiderül hogy "drogos nyvajgó füves libsik" (igaz magyar ember elnyomja a fasságait és pálinkával lesz alkoholista) meg nem arról énekelnek hogy Orbán az isten meg babám meg haza meg turul meg nemzet....
Minden műfajban van magyar nyelvű hazai előadó is, az más kérdés hogy nektek azokkal is bajotok van ha kiderül hogy "drogos nyvajgó füves libsik" (igaz magyar ember elnyomja a fasságait és pálinkával lesz alkoholista) meg nem arról énekelnek hogy Orbán az isten meg babám meg haza meg turul meg nemzet....

Nem szoktam idegen cikkekről írni, de most kivételt teszek.
Az egyik független amerikai ortodox honlapon jelent meg nemrég egy baptistából előbb anglikánná lett, majd 2012-től ortodox szerző írása: Praxis Nation: Tech Bros Discover Vitalism.
Igen érdekes, most a vitalizmust látja…..
Gery87
2025.07.13 11:34:33

A modernitás társadalomképe meritokratikus, azaz az egyén érdemeitől függ annak társadalmi helyzete, s az érdemek mérésének objektív módja van: a pénz. Minél gazdagabb valaki, annál megbecsültebb.
Ennek következménye: a vagyonosság a követendő cél az egyén számára, így lehet igazán szabad és…..
Gery87
2025.07.12 12:13:24
Gery87
2025.07.12 12:24:33
@Alöksz Róz Unbanned:
Igen, a házak is az alapján épültek hogy ki hol dolgozott meg mit tudott szerezni.
Valahol szomorú ez persze, de emellett meg ott van hogy 30 évig sose látott konjunktúra alakult ki a kisembernek is (persze pl Ausztriában még nagyobb), lehetett tervezni és munkának meglett az eredménye...
Ma 10 évente kvázi valami válság van és semmi se biztos.
Saját lakás, ház? Új kocsi? 2 gyerek? Régen ez a fő cél volt.
A mai fiatalok meg legelsőnek mondanak le róla!
Igen, a házak is az alapján épültek hogy ki hol dolgozott meg mit tudott szerezni.
Valahol szomorú ez persze, de emellett meg ott van hogy 30 évig sose látott konjunktúra alakult ki a kisembernek is (persze pl Ausztriában még nagyobb), lehetett tervezni és munkának meglett az eredménye...
Ma 10 évente kvázi valami válság van és semmi se biztos.
Saját lakás, ház? Új kocsi? 2 gyerek? Régen ez a fő cél volt.
A mai fiatalok meg legelsőnek mondanak le róla!
Gery87
2025.07.12 12:28:41
@Tapi2021:
"Csak tudnám, miért irritálja annyira a balosokat, szocikat, komcsikat a mások több pénze, ha nekik is meg van mindenük???"
Én meg azt nem értem felnőtt ember hogy kérdezhet ekkora hülyeséget!
1, nem az zavar senkit hogy "neki több van"...hanem pl Lölőék esetében az az irritáló hogy MIBŐL és HOGYAN...
Nos közpénzből és kizárólag azért mert Orbán strómanja!
Ez a zavaró.
2, Miért is lenne meg mindenkinek mindene? "Már megint elmaradt a szegénység"?
"Mi erre a jó szó?"
Rád? : Aranyhal
És egy szervilis jobbágy vagy, ezeket azért nem érted.
"Csak tudnám, miért irritálja annyira a balosokat, szocikat, komcsikat a mások több pénze, ha nekik is meg van mindenük???"
Én meg azt nem értem felnőtt ember hogy kérdezhet ekkora hülyeséget!
1, nem az zavar senkit hogy "neki több van"...hanem pl Lölőék esetében az az irritáló hogy MIBŐL és HOGYAN...
Nos közpénzből és kizárólag azért mert Orbán strómanja!
Ez a zavaró.
2, Miért is lenne meg mindenkinek mindene? "Már megint elmaradt a szegénység"?
"Mi erre a jó szó?"
Rád? : Aranyhal
És egy szervilis jobbágy vagy, ezeket azért nem érted.

A Brian életében van a jelenet, hogy a Júdea Népe Front kritizálja a Júdeai Népfrontot és a Júdeai Népi Frontot.
Magyarul azért is híres, mert a magyar szinkronban az egyik legendás magyar szinkronfordítási hibát tartalmazza: a fordító láthatóan nem volt túl magas szinten az eredeti…..
Gery87
2025.07.12 12:03:20

Cikk a demokrácia baloldali felfogásáról: Milyen demokrácia?.
A demokrácia az ókori görögök találmánya, de akkor is kivételes volt: a görög városállamok zöme sose vezette be a demokráciát, s ahol bevezették, ott is megbukott előbb-utóbb.
A legtovább Athénben létezett, nagyjából az i. e. VI.…..
Gery87
2025.07.09 16:43:34
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Jól van bajnok, tegyük fel hogy így volt. Leszarom.
Minden esetre érdekes hogy én is ismerek vagy pár vállalkozót, mégsem keveredtek sikkasztási ügybe soha.
Valamit nagyon lebasztál...
DE, magánügy.
Jól van bajnok, tegyük fel hogy így volt. Leszarom.
Minden esetre érdekes hogy én is ismerek vagy pár vállalkozót, mégsem keveredtek sikkasztási ügybe soha.
Valamit nagyon lebasztál...
DE, magánügy.
Gery87
2025.07.09 16:44:48
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem e?
teljesen önszántadból döntöttél úgy hogy neked nincs kedved fizetni...
Magyarázhatod akárhogy ez nem túlságosan istennek tetsző dolog szerintem.
Nem e?
teljesen önszántadból döntöttél úgy hogy neked nincs kedved fizetni...
Magyarázhatod akárhogy ez nem túlságosan istennek tetsző dolog szerintem.
Gery87
2025.07.12 02:12:52
@Alöksz Róz Unbanned:
"még egyszer ugyanazt a hibát nem szabad az országnak elkövetni..."
Az elvi szándék erre megvan, kérdés hogy van e mögötte tényleges elhatározás.
A "Tisza áradását" látom, a polgárosodást nem.
"még egyszer ugyanazt a hibát nem szabad az országnak elkövetni..."
Az elvi szándék erre megvan, kérdés hogy van e mögötte tényleges elhatározás.
A "Tisza áradását" látom, a polgárosodást nem.

A napokban véletlenül rábukkantam a tökéletes Facebook-jelvényre. Nem az ismerősöm, ezért telt ilyen sok időbe. Íme:
Kifejezi egyben: az illető tökéletes européer.
Egy ideje egyébként tanulmányozom a zászlós profilképeket, s rájöttem: négy nagy csoport létezik. Íme a 4 kombináció:…..
Gery87
2025.07.12 02:00:00
Gery87
2025.07.12 02:03:25
@gigabursch:
Mondjuk te mint kisember hidd el hogy szívesebben élnél egy zsidó szomszéd mellett mint egy palesztin mellett.
Segítek: a (főleg gázai) palesztinok nem csak bőrszínben, de mentalitásban is közelebb vannak egy cigányhoz.
Na?
Mondjuk te mint kisember hidd el hogy szívesebben élnél egy zsidó szomszéd mellett mint egy palesztin mellett.
Segítek: a (főleg gázai) palesztinok nem csak bőrszínben, de mentalitásban is közelebb vannak egy cigányhoz.
Na?

Lassan megfertőzte a tiszásokat is a hagyományos ballib butaság.
Ez lesz Brüsszel LMBTQPeti nagy baja. Ő megtervezte, egyetlen hagyományos ballib rögeszmét se fog támogatni, melyek érintik az identitáspolitikát, azaz nem fog se homokozni, se uszítani a határontúliak ellen, s még az EU kapcsán is…..
Gery87
2025.07.10 20:28:42
@0dzsud0:
Mennyire kell elvakult békeharcos fogyatékosnak lenni ahhoz hogy az ember ne lássa hogy a lakosság minimum fele a kurva anyjukba kívánja már ezt a tolvaj bandát és hogy a 50 év felettiek és a falvak kivételével már mindenhol csökkent a támogatottságuk?
a kiszolgáltatott, megvehető nyugdíjasok és cigányok táborának kivételével)
'22-ben közel sem voltam annyira biztos abban hogy kormányváltás lesz, mint most.
Vissza lehet nézni, nekem senki ne mondja hogy nem reflektálok a valóságra.
Mennyire kell elvakult békeharcos fogyatékosnak lenni ahhoz hogy az ember ne lássa hogy a lakosság minimum fele a kurva anyjukba kívánja már ezt a tolvaj bandát és hogy a 50 év felettiek és a falvak kivételével már mindenhol csökkent a támogatottságuk?
a kiszolgáltatott, megvehető nyugdíjasok és cigányok táborának kivételével)
'22-ben közel sem voltam annyira biztos abban hogy kormányváltás lesz, mint most.
Vissza lehet nézni, nekem senki ne mondja hogy nem reflektálok a valóságra.
Gery87
2025.07.11 00:31:36
Gery87
2025.07.11 00:32:33

Még sokat kell tanulnia a magyar baloldalnak, hogy kigyógyuljon a fasizmusból.
Az idei budapesti homokmeneten csak kokárdát tapostak. Ez jó kezdet, hogy az ember igaz européer lehessen, de sajnos ma már ez kevés a baloldalon:
Íme példát kell venniük a tavalyi New York-i…..
Gery87
2025.07.04 15:47:52
Gery87
2025.07.04 22:36:04
Gery87
2025.07.11 00:30:26

Még nekem is akadt ismerősöm, aki kiment a szombati homokos tüntire, közben hangoztatva, hogy ő csak a Zorbán ellen tüntet, egyébként nem ért egyet a homoklobbival több kérdésben se, pl. ellenzi az egyneműek házasságát. Sőt magát kereszténynek tekinti.
Ez egy teljes félreértés.
Azzal persze…..
Gery87
2025.07.04 22:37:16
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Dönthet a társadalom új normákról erkölcsökről.
Ahogy eddig is tette, csak sokáig "isten" szájába adva azt...
Most már ez nem kell.
Dönthet a társadalom új normákról erkölcsökről.
Ahogy eddig is tette, csak sokáig "isten" szájába adva azt...
Most már ez nem kell.
Gery87
2025.07.11 00:29:32
Gery87
2025.07.11 00:29:55

Az a népszerű szöveg mostanában, hogy milyen rossz, hogy most Trump miatt az erő szava győzött, nem a jog.
Szerintem pedig jobb lett a helyzet.
Eddig a helyzet az volt ugyanis, hogy egyrészt volt egy meghatározott nemzetközi jog, persze az is mindig az erősek akarata alapján, de volt,…..
Gery87
2025.07.01 14:03:19
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem mindegy.
A liberális demokrácia is "tőkés elit uralom" de nem nyílt diktatúra.
van jogállamiság, fékek ellensúlyok, szólás és vélemény szabadság, választások...
Nem mindegy.
Ha mindegy lenne amit mondasz, nem akarnád annyira hogy ne legyenek ezek a szervezetek!
susmus van...
Nem mindegy.
A liberális demokrácia is "tőkés elit uralom" de nem nyílt diktatúra.
van jogállamiság, fékek ellensúlyok, szólás és vélemény szabadság, választások...
Nem mindegy.
Ha mindegy lenne amit mondasz, nem akarnád annyira hogy ne legyenek ezek a szervezetek!
susmus van...
Gery87
2025.07.04 22:38:07
Gery87
2025.07.11 00:28:36

Kamaszkorom nagy élménye volt ez, s rendkívül sokat küzdöttem ellene, mert a szívem és az eszem nem tudott kibékülni egymással.
Bár nyugaton jártam korábban is, az egyrészt 3-6 éves koromban volt, amikor az ember nem figyeli a környezetét, azt tudomásul veszi, elemzés nélkül, másrészt 11 éves…..
Gery87
2025.07.09 15:43:10
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Igen, most már idős bácsiként még jobban teret engedsz az érzelmi alapú hülyeségeknek, propagandának, kétbit világmagyarázatoknak...
"amikor hazaérkezik onnan, valamilyen furcsa tisztaság tapasztalható."
Addigra már megszoktad a kutyaszar szagát, amiben még Berlinben léptél bele:)
Igen, most már idős bácsiként még jobban teret engedsz az érzelmi alapú hülyeségeknek, propagandának, kétbit világmagyarázatoknak...
"amikor hazaérkezik onnan, valamilyen furcsa tisztaság tapasztalható."
Addigra már megszoktad a kutyaszar szagát, amiben még Berlinben léptél bele:)
Gery87
2025.07.09 16:46:04

A konkrét párt érdektelen, csak a számok.
A cikk szerint az LMP éves működése kb. 600 millió Ft. Ez egy törpepárt, szóval az olcsóbb típus. S ebből a párttagsági díj 1 %-ot se fedez, az állami támogatás pedig kb. 20 %-ot.
Mit is jelent ez? Nem lehetséges pártot fenntartani gazdag szponzorok…..
Gery87
2025.07.09 13:10:24
@vergyula:
Biztos?
A Tesla részvények zuhanni kezdtek:)
Lehet a piac nem reagál jól arra amit ő politika néven csinált:)
Biztos?
A Tesla részvények zuhanni kezdtek:)
Lehet a piac nem reagál jól arra amit ő politika néven csinált:)
Gery87
2025.07.09 15:39:37

Bizonyos fokig erkölcsi jóvátétel ez. Persze csak részben.
A budapesti parkolás a 90-es évek eleje óta máig erről szól: indokolatlan pénzek beszedése, majd azok szétosztása politikailag bekötött kvázimaffiózók között.
Erősen hasonlít a végrehajtási maffiára. Valószínűleg a Fidesz legnagyobb…..
Gery87
2025.07.08 15:53:05
Gery87
2025.07.08 15:54:01
Gery87
2025.07.08 17:00:04
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Hát nem úgy tűnik...
Szépen lassan kihal az a posztkádári generáció ami még hajlandó a Fideszre szavazni.
Ha meg a vallásra gondolsz akkor 10-12% aki ténylegesen vallásosnak, hívőnek tekinthető...és ez folyamatosan csökken.
Hát nem úgy tűnik...
Szépen lassan kihal az a posztkádári generáció ami még hajlandó a Fideszre szavazni.
Ha meg a vallásra gondolsz akkor 10-12% aki ténylegesen vallásosnak, hívőnek tekinthető...és ez folyamatosan csökken.

A Vétó utolsó - évadzáró - adásában is udvariasan kritizálták Puzsér messiást. S igencsak találóan.
Lassan kiderült, Puzsér nem azért beszélt évekig a Ballib Szalon ellen, mert elvi kifogása volt. Egyáltalán nem, azért dühöngött, mert őt nem fogadták be, nemhogy vezéralaknak, de még egyszerű…..
Gery87
2025.07.08 15:09:34
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Azt mond amit akar, aztán ha ez rezonál sokakkal akkor lesz hatása, ha nem akkor nem...
A média és politikai helyzet megváltozott, ez már nem a 90-es évek...
Azt mond amit akar, aztán ha ez rezonál sokakkal akkor lesz hatása, ha nem akkor nem...
A média és politikai helyzet megváltozott, ez már nem a 90-es évek...

Alapvetően két vesztes és két nyertes van.
A vesztes:
a Fidesz: mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit,
a ballibek: nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni.
A nyertes:
a Mi Hazánk: mert egyértelműen beszéltek,
a Tisza: mert megérezték, jobb a…..
Gery87
2025.07.02 20:30:11
@Deak Tamas:
Látod tomika, pont ilyen szeretnél lenni te is meg az összes MHM-es haverod akik többet járnak Pride-ra mint egy átlag ember:D
Már megint tükörbe néztél..
Látod tomika, pont ilyen szeretnél lenni te is meg az összes MHM-es haverod akik többet járnak Pride-ra mint egy átlag ember:D
Már megint tükörbe néztél..
Gery87
2025.07.02 20:34:55
@valis47:
Túlgondolod ezt, szerinted a brüsszeli tőkés meg politikai elitnek annyira számít ez a kultúrharcos téma hogy ez egy fontos követelés lesz?
Ugyan már.
Orbánt se azért basztatják meg homofób, hanem mert vétóz ellenükben.
ha nem tenné, leszarnák hogy mit tesz meleg meg média ügyben!
MP hozni fogja az europeer jobber centrista átlagot és akkor jönnek a pénzek, a buzik meg el lesznek felejtve!
Túlgondolod ezt, szerinted a brüsszeli tőkés meg politikai elitnek annyira számít ez a kultúrharcos téma hogy ez egy fontos követelés lesz?
Ugyan már.
Orbánt se azért basztatják meg homofób, hanem mert vétóz ellenükben.
ha nem tenné, leszarnák hogy mit tesz meleg meg média ügyben!
MP hozni fogja az europeer jobber centrista átlagot és akkor jönnek a pénzek, a buzik meg el lesznek felejtve!
Gery87
2025.07.04 14:08:17
@Bili:
Full heteróból nem lehet buzit csinálni! Ez butaság.
"Azt tudod, hogy most a pridon osztogattak nemváltós szórólapokat meg transz fellépők is voltak. Nem hallottam emiatt a felháborodásodat. "
Mivel nem tudta róla, majd legközelebb megkérdezem a Novákékat azok rendszeresen járnak a Pride-ra:D
"Úgy látszik annyira te sem vagy elfogadó. Mert nincsen LMBTQ transz nélkül..."
??
Jó és nekem mi dolgom ezzel hogy ki még hány faszom betűt rak bele a mozaikba?
"Melegként lehet élni viszonylag normális életet..."
Viszonylag? Hát nem arról van szó, hogy pont olyan jó mint a hetero?
Nem, szerintem nem.
Szerintem melegként azért több nehézsége van az embernek az életben, a párkeresés meg az elfogadás, beilleszkedés terén...
"Nem vagy túl jó véleménnyel a buzzancsokról úgy látszik. "
Nem mondtam sose hogy rohadtul érdekelne a téma, meg annyira progresszív lennék.
Sőt!
"Úgy tűnik neked is a divat mondja meg mit kell mondani a prideról meg a homokosokról, kicsit megkapargatjuk a felszínt belőled is előjön a begyöpösödött mucsai..."
??
most akkor nem vagyok elég elfogadó, vagy a divatot követem?
:D:D
Nem, nem a divat mondja meg ,és eddig se mondtam hogy progresszív lennék.
"Az egész LMBTQ szembemegy mind a tudománnyal, mind a józan ésszel és ha vallásos vagy azzal is. A társadalmakat pedig alapjaiban rombolja. Hosszútávon pusztulásra van itélve az a közeg ami ezt nem, hogy engedi, de bátorítja. Nincsen jövője, az a kérdés mindössze előbb omlik-e össze a társadalom vagy észhez tér? Ezt lehet divatból vagy O1G miatt támogatni, de sok jövője nincsen. Kár is ezen rugózni, már amúgy is leáldozóban van neki..."
Az idő majd megoldja ezt.
Nem lehet a végtelenségig abszurd hülyeségeket nyomatni, ez igaz.
Ezen részei kikopnak...
A "házszexuális" meg a teljesen értelmetlen "pánszexuális" stb hülyeségek el fognak tűnni...
Ami marad az a nagyobb tolerancia, meg esetleg a jogi egyenlősítés.
A többi kreténség visszabújik a szubkultúrája közegébe.
Full heteróból nem lehet buzit csinálni! Ez butaság.
"Azt tudod, hogy most a pridon osztogattak nemváltós szórólapokat meg transz fellépők is voltak. Nem hallottam emiatt a felháborodásodat. "
Mivel nem tudta róla, majd legközelebb megkérdezem a Novákékat azok rendszeresen járnak a Pride-ra:D
"Úgy látszik annyira te sem vagy elfogadó. Mert nincsen LMBTQ transz nélkül..."
??
Jó és nekem mi dolgom ezzel hogy ki még hány faszom betűt rak bele a mozaikba?
"Melegként lehet élni viszonylag normális életet..."
Viszonylag? Hát nem arról van szó, hogy pont olyan jó mint a hetero?
Nem, szerintem nem.
Szerintem melegként azért több nehézsége van az embernek az életben, a párkeresés meg az elfogadás, beilleszkedés terén...
"Nem vagy túl jó véleménnyel a buzzancsokról úgy látszik. "
Nem mondtam sose hogy rohadtul érdekelne a téma, meg annyira progresszív lennék.
Sőt!
"Úgy tűnik neked is a divat mondja meg mit kell mondani a prideról meg a homokosokról, kicsit megkapargatjuk a felszínt belőled is előjön a begyöpösödött mucsai..."
??
most akkor nem vagyok elég elfogadó, vagy a divatot követem?
:D:D
Nem, nem a divat mondja meg ,és eddig se mondtam hogy progresszív lennék.
"Az egész LMBTQ szembemegy mind a tudománnyal, mind a józan ésszel és ha vallásos vagy azzal is. A társadalmakat pedig alapjaiban rombolja. Hosszútávon pusztulásra van itélve az a közeg ami ezt nem, hogy engedi, de bátorítja. Nincsen jövője, az a kérdés mindössze előbb omlik-e össze a társadalom vagy észhez tér? Ezt lehet divatból vagy O1G miatt támogatni, de sok jövője nincsen. Kár is ezen rugózni, már amúgy is leáldozóban van neki..."
Az idő majd megoldja ezt.
Nem lehet a végtelenségig abszurd hülyeségeket nyomatni, ez igaz.
Ezen részei kikopnak...
A "házszexuális" meg a teljesen értelmetlen "pánszexuális" stb hülyeségek el fognak tűnni...
Ami marad az a nagyobb tolerancia, meg esetleg a jogi egyenlősítés.
A többi kreténség visszabújik a szubkultúrája közegébe.

Múlt szombaton nagy tüntetés volt Belgrádban, kb. 2-szer annyian vettek rajta részt, mint a budapesti homokmeneten - Sorosék hálózata jobban működik Szerbiában, mint Magyarországon.
Miután sehogy se sikerült eddig megdönteni demokratikus úton Alekszandar Vucsics népszerű kormányzatát, kb. egy…..
Gery87
2025.07.02 20:16:51
@gigabursch:
Napi zsidaj is megjött, remek. Már hiányzott.
Te meg a Tomika vagytok a legjobb példa rá hogy értelmes vita a hozzád hasonlóakkal felesleges, és azzal vádoljátok a másik felet ami pont ti vagytok, minden ami rajtatok kívül van, az "nem magyar, zsidó, román, tót, labanc"...
Hozzátok képest a faék egy hadronütköztető.
Napi zsidaj is megjött, remek. Már hiányzott.
Te meg a Tomika vagytok a legjobb példa rá hogy értelmes vita a hozzád hasonlóakkal felesleges, és azzal vádoljátok a másik felet ami pont ti vagytok, minden ami rajtatok kívül van, az "nem magyar, zsidó, román, tót, labanc"...
Hozzátok képest a faék egy hadronütköztető.
Gery87
2025.07.04 13:53:44
@Bili:
Bocs, de egy csomó oldal meg van nyitva, a rossebb tudja már melyiken épp mi volt a téma, és pontosan melyikbe írtam...
És igen, végignéztem, írtam, már ez is baj?
Ha nem nézem meg és nem írok akkor az a baj...
magyarul csak kötekedsz.
Bocs, de egy csomó oldal meg van nyitva, a rossebb tudja már melyiken épp mi volt a téma, és pontosan melyikbe írtam...
És igen, végignéztem, írtam, már ez is baj?
Ha nem nézem meg és nem írok akkor az a baj...
magyarul csak kötekedsz.
Gery87
2025.07.04 13:54:26
@GyMasa:
igen, ez a legjobb fideszes taktika: letiltani a valóságot:D
"Amit nem látunk, az nem is létezik.."
:D
igen, ez a legjobb fideszes taktika: letiltani a valóságot:D
"Amit nem látunk, az nem is létezik.."
:D

Bunkó Attila, művésznevén Azahriah megszólalt:
A neves liberális européer bárd szerint "már csak az igazán szektás, értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglények maradtak, mint Fidesz-szavazók".
Ez nagyon jó jel.
A mai fiatalabb nemzedék már nem emlékezhet erre, de a 90-es…..

Itt Puzsér eszement liberális héját alakít, érdemes nézni:
05:53-tól az érdekes rész
Olyanokat mond, mintha egy balti politikus lenne. Ezt az embert gyorsan kezelni kellene.
Még az a szerencse, hogy nincs valós hatalma. Azaz van, de csak mint influenszer: átver hiszékeny…..
Gery87
2025.06.30 13:20:57
@Bili:
"Hiteles ellenzéki szereplőt kitermelni magatok közül. Építkezni, hiteles embereket megkeresni, felépíteni. "
Igen.
"Az persze nehéz, meg melós, az nem megy nektek."
Sajnos eddig valóban nem.
"Ezért leszavaztok egy undorító pojácára, akit a médiátok a pofátokba tol. Ha semmi elvetek nincsen és folyamatosan szemen köpitek magatokat akkor sok jóra ne számítsatok. Szerintem még 2026-ban sem..."
Amire számít mindenki hogy eltakarodik a Fidesz, lebomlik a NER, mert Orbán, ez az undorító pojáca, akit a közmédia a mi adónkból a pofánkba tol a kétbit propagandájával, rosszabb mint egy előrángatott exfideszes nyikhaj...
És igen, ettől még semmi sem biztos, ez még nem polgárosodás, csak messiásvárás...
De a kérdés az volt:
Továbbra is Orbán alatt akarunk "építkezni, valódi hiteles jelöltet állítani" vagy takarodjon a faszba, bárki alatt könnyebb lesz?
Utóbbi.
89 ben sem tudta senki hogy pontosan mi fog történni és ki lesz biztosan alkalmas!
Senki nem látta előre milyen lesz Antall!
Az is egy protest szavazat volt: "NEM az állampártra..."
Mit kellett volna tenni? Még 8 év mszmp?
"Hiteles ellenzéki szereplőt kitermelni magatok közül. Építkezni, hiteles embereket megkeresni, felépíteni. "
Igen.
"Az persze nehéz, meg melós, az nem megy nektek."
Sajnos eddig valóban nem.
"Ezért leszavaztok egy undorító pojácára, akit a médiátok a pofátokba tol. Ha semmi elvetek nincsen és folyamatosan szemen köpitek magatokat akkor sok jóra ne számítsatok. Szerintem még 2026-ban sem..."
Amire számít mindenki hogy eltakarodik a Fidesz, lebomlik a NER, mert Orbán, ez az undorító pojáca, akit a közmédia a mi adónkból a pofánkba tol a kétbit propagandájával, rosszabb mint egy előrángatott exfideszes nyikhaj...
És igen, ettől még semmi sem biztos, ez még nem polgárosodás, csak messiásvárás...
De a kérdés az volt:
Továbbra is Orbán alatt akarunk "építkezni, valódi hiteles jelöltet állítani" vagy takarodjon a faszba, bárki alatt könnyebb lesz?
Utóbbi.
89 ben sem tudta senki hogy pontosan mi fog történni és ki lesz biztosan alkalmas!
Senki nem látta előre milyen lesz Antall!
Az is egy protest szavazat volt: "NEM az állampártra..."
Mit kellett volna tenni? Még 8 év mszmp?
Gery87
2025.06.30 23:04:00
@valis47:
Ez így van, Antall nem jött be, de ezt nem lehetett előre látni, na meg a visszatérő mszp sem vált be, sőt....
De most azt kéred számon a Tiszára szavazókon hogy miért nem látnak előre 20 évet?
Ez így van, Antall nem jött be, de ezt nem lehetett előre látni, na meg a visszatérő mszp sem vált be, sőt....
De most azt kéred számon a Tiszára szavazókon hogy miért nem látnak előre 20 évet?
Gery87
2025.06.30 23:07:06
@vergyula:
Balhé akkor lesz ha Orbán nem meri bevállalni a választásokat a Tiszával szemben mert azt látja hogy nagy eséllyel bukó a dolog...
Persze lehet arról fantáziálni hogy Orbán ezt stratégiai okokból benyeli és ad 4 válságos évet a Tiszának és visszatér, de Orbán nem ilyen ember, egy perce nem fogja elengedni a gyeplőt, inkább beledöglik, jobban mondva mi döglünk bele, de az meg mégannyira sem érdekli...
Balhé akkor lesz ha Orbán nem meri bevállalni a választásokat a Tiszával szemben mert azt látja hogy nagy eséllyel bukó a dolog...
Persze lehet arról fantáziálni hogy Orbán ezt stratégiai okokból benyeli és ad 4 válságos évet a Tiszának és visszatér, de Orbán nem ilyen ember, egy perce nem fogja elengedni a gyeplőt, inkább beledöglik, jobban mondva mi döglünk bele, de az meg mégannyira sem érdekli...

Ezen rendkívül jót mulattam. Olyan jó, hogy nem csak hanggal követtem - így szoktam, mert nincs időm ilyeneket nézni, jellemzően háttérben hallgatok ilyen adásokat -, hanem a képet is néztem, másodszor is élvezve:
Az már megy egy ideje a ballib médiákban, hogy a Tisza-elleneseknek…..
Gery87
2025.06.27 21:28:54
@IdomitottFoka:
"Szóval még kéne kepeszteni h majdnem utolérjük a demográfiai és stagflációs gondokkal küzdő Japánt"
:D
Mennyire kell idiótának lenni de tényleg hogy valaki azt higgye Japán közelében vagyunk?:)
Édes istenem...
"Szóval még kéne kepeszteni h majdnem utolérjük a demográfiai és stagflációs gondokkal küzdő Japánt"
:D
Mennyire kell idiótának lenni de tényleg hogy valaki azt higgye Japán közelében vagyunk?:)
Édes istenem...
Gery87
2025.06.28 11:20:00
@Rodney2:
Kedves höbőlgő faszkalap...ha már intim módon becézgetni kezdtél
1, Én is voltam már a világban sokfelé, de a migráncs majmok miatt még nem látom hogy "utolértük volna Japánt"...vagy Ausztriát.
Ehhez mondjuk elég kimenni az ajtón a magyar rögvalóságba. Ekkora baromságot rajtad kívül még nem sokan sütöttek el még itt sem.
2. Te meg olyan vagy mint Bencsik Bubu Bandi, aki szerint mivel "tele vannak a bótok" meg "nagy autókat lát az utakon" ezért nincs is semmi baj, elmaradt a szegénység..."a Blahára meg ő nem megy" mert nem akarja látni azt ami nincs!
Kedves höbőlgő faszkalap...ha már intim módon becézgetni kezdtél
1, Én is voltam már a világban sokfelé, de a migráncs majmok miatt még nem látom hogy "utolértük volna Japánt"...vagy Ausztriát.
Ehhez mondjuk elég kimenni az ajtón a magyar rögvalóságba. Ekkora baromságot rajtad kívül még nem sokan sütöttek el még itt sem.
2. Te meg olyan vagy mint Bencsik Bubu Bandi, aki szerint mivel "tele vannak a bótok" meg "nagy autókat lát az utakon" ezért nincs is semmi baj, elmaradt a szegénység..."a Blahára meg ő nem megy" mert nem akarja látni azt ami nincs!
Gery87
2025.06.29 00:11:24
@Rodney2:
Igen, "bezzeg" É-Koreában nincsenek drogos hajléktalanok...nyúlván ez a fokmérője mindennek.
Tehát É-Korea egy jó rendszer, maga a "normalitás".
Tökfej.
"Menjél Pride-ra nyomonc. "
Te meg menjél gyónni nyomoronc, hogy a puffogtatott "nemzethy konzervatív keresztény" erkölcseidnek szaros pofont adó fröcsögésedet meggyónd!
Vagy mondok jobbat: menjél Minszkbe Bircával együtt, elvileg ott normalitás van.
2026-ban disszidálhattok is remélhetőleg.
Igen, "bezzeg" É-Koreában nincsenek drogos hajléktalanok...nyúlván ez a fokmérője mindennek.
Tehát É-Korea egy jó rendszer, maga a "normalitás".
Tökfej.
"Menjél Pride-ra nyomonc. "
Te meg menjél gyónni nyomoronc, hogy a puffogtatott "nemzethy konzervatív keresztény" erkölcseidnek szaros pofont adó fröcsögésedet meggyónd!
Vagy mondok jobbat: menjél Minszkbe Bircával együtt, elvileg ott normalitás van.
2026-ban disszidálhattok is remélhetőleg.

A napokban fontos hír volt a bolgár médiákban Orbán bolgárellenes kiállása az Európai Parlamentben.
Miről is van szó?
Június 25-én volt a bizottsági szavazás az EP-ben Észak-Macedónia EU-csatlakozási folyamatáról. Ez egy jelentés a folyamat menetéről.
Maga a kérdés irreleváns, mert a…..
Gery87
2025.06.27 07:20:37
@rrh19:
:)
A nemzeti identitás nem abszolút igazságokon alapul, hanem mítoszokon, vágyakon, kreált eredettörténeteken, hatalmi érdekből stb..
Pl a forradalom elötti francia nemesség, arisztokrácia a rendi frnacia államot, hatalma alapját, jogosságát a germán frankokra vezette vissza, akik elfoglalták és meghódoltatták a latin nyelvű de kelta gall eredetű parasztokat.
"Lám mi azért vagyunk nemesek mert őseink leigáztak benneteket az erő és az isteni gondviselés álltal, ezért jogos uralmunk!"
Aztán mikor a köznép, polgárság vette át a hatalmat és ezzel a narratívát, fordult a helyzet, a "gallok" lettek a nemzet, az állam ősalapjai...
"mi gallok vagyunk akiket előbb róma, majd a frankok meghódítottak, de mi voltunk itt előbb, mi vagyunk többen, tehát mi vagyunk Franciaország, ezért miénk Franciaország!"
Vagy ott vannak a lengyel nemesek, akik a lengyel nemzeti ébredés előtt nem azonosultak az ország szláv jobbágy lakosaival, sőt azt mondták
"mi, a nemesség az ősi nomád harcos szarmaták leszármazottai vagyunk, akik szkítáiból érkeztek ide és meghódították a szlávokat, ezért vagyunk mi az urak!"
Ha lett volna erős magyar polgárság, és ők hajtják végre a magyar nemzeti ébredést, még az is lehet hogy ma az avarokra, pannonokra hivatkozunk őseinkként "akik előbb itt voltak" és nem a hódító "türkökre"...:)
Szóval nem olyan hülyeség ám ez mint hiszed...
:)
A nemzeti identitás nem abszolút igazságokon alapul, hanem mítoszokon, vágyakon, kreált eredettörténeteken, hatalmi érdekből stb..
Pl a forradalom elötti francia nemesség, arisztokrácia a rendi frnacia államot, hatalma alapját, jogosságát a germán frankokra vezette vissza, akik elfoglalták és meghódoltatták a latin nyelvű de kelta gall eredetű parasztokat.
"Lám mi azért vagyunk nemesek mert őseink leigáztak benneteket az erő és az isteni gondviselés álltal, ezért jogos uralmunk!"
Aztán mikor a köznép, polgárság vette át a hatalmat és ezzel a narratívát, fordult a helyzet, a "gallok" lettek a nemzet, az állam ősalapjai...
"mi gallok vagyunk akiket előbb róma, majd a frankok meghódítottak, de mi voltunk itt előbb, mi vagyunk többen, tehát mi vagyunk Franciaország, ezért miénk Franciaország!"
Vagy ott vannak a lengyel nemesek, akik a lengyel nemzeti ébredés előtt nem azonosultak az ország szláv jobbágy lakosaival, sőt azt mondták
"mi, a nemesség az ősi nomád harcos szarmaták leszármazottai vagyunk, akik szkítáiból érkeztek ide és meghódították a szlávokat, ezért vagyunk mi az urak!"
Ha lett volna erős magyar polgárság, és ők hajtják végre a magyar nemzeti ébredést, még az is lehet hogy ma az avarokra, pannonokra hivatkozunk őseinkként "akik előbb itt voltak" és nem a hódító "türkökre"...:)
Szóval nem olyan hülyeség ám ez mint hiszed...
Gery87
2025.06.27 21:18:00
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nekem úgy tűnik túl sok történelmi lehetőség nem adódott a terület megtartására.
Gyakorlatilag akárhányszor sikerült ideiglenese megszerezni, ez mindig nagyhatalmi és a régiós államok érdekeibe ütközött.
Nekem úgy tűnik túl sok történelmi lehetőség nem adódott a terület megtartására.
Gyakorlatilag akárhányszor sikerült ideiglenese megszerezni, ez mindig nagyhatalmi és a régiós államok érdekeibe ütközött.
Gery87
2025.06.27 21:19:09
@valis47:
Dehogy lesz így....lehet a háborúnak se lesz addig vége, vagy ideiglenes demarkációs vonalak lesznek!
Marhaság, gumicsont az egész.
Dehogy lesz így....lehet a háborúnak se lesz addig vége, vagy ideiglenes demarkációs vonalak lesznek!
Marhaság, gumicsont az egész.

Jó hír: megszűnt a NATO bizalma Magyarországgal szemben.
Nem is lehetne ennél jobb hír, ennél jobb csak Magyarország kilépése a NATO-ból lehetne.
Jelenleg a NATO fő célja: háború kiprovokolása Oroszországból. Mázlink csak az, hogy az USA ezt nem támogatja, így kérdés, képes lesz-e a NATO az…..
Gery87
2025.06.27 21:11:25

Képzeljünk egy embert, aki azt vallja, nevetséges minden etnikai alapú viszály a világban, ellenben ha hirtelen Etiópia kerül szóba, akkor vérben forgó szemmel áll ki a tigrinyák igazsága mellett az amhara-tigrinya viszályban. Nem nevetséges? De igen.
Valami ilyesmi a ballibeknél a…..
Gery87
2025.06.25 12:21:13
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
arab, héber.
Izrael-Palesztina. Dualista államszövetség, mint a Monarchia volt.
arab, héber.
Izrael-Palesztina. Dualista államszövetség, mint a Monarchia volt.
Gery87
2025.06.25 13:32:25
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Sehogy, de ha tudnának együttműködni, akkor ez lehetne egy működő modell.
Mindegyiknek van saját állama, területe, kormánya...
Mindegyik el van ismerve mint őslakos meg mint őshonos vallás...
Pont.
De ebben sajnos nem érdekelt se az iszlám világ, se a radikálisok se a zsidók.
Mindegyik a mindent vagy semmit elven működik ebben.
Sehogy, de ha tudnának együttműködni, akkor ez lehetne egy működő modell.
Mindegyiknek van saját állama, területe, kormánya...
Mindegyik el van ismerve mint őslakos meg mint őshonos vallás...
Pont.
De ebben sajnos nem érdekelt se az iszlám világ, se a radikálisok se a zsidók.
Mindegyik a mindent vagy semmit elven működik ebben.
Gery87
2025.06.27 01:14:28

Humoros látni, mennyire rettegnek emberek szavaktól.
Az "agresszió" szó valójában jogi fogalom, az emberek azért értik félre, mert az "agresszív" szó alapértelmezése negatív, miközben egyáltalán nem az: a sportban pl. az "agresszív" egy stílus és értékítélete semleges. Pl. a pókerben az…..
Gery87
2025.06.25 14:08:19
@valis47:
"Egy ilyen síkvidéken a "csak egy maradhat" elv érvényesült, a természetes határok hiányában. "
Sztyeppevidék...
"Persze keletnek az Ural lehetett volna az,"
Az Ural nem egy Alpok egyébként, majdnem csak dombság, jó tágasan és hosszan szétterülve....nem földrajzi akadály.
A déli vége amúgy is ott ér véget ahol a népek országútja sztyeppe kezdődik..
Északon meg olyan mindegy, nem arra mennek a népek..
"Egy ilyen síkvidéken a "csak egy maradhat" elv érvényesült, a természetes határok hiányában. "
Sztyeppevidék...
"Persze keletnek az Ural lehetett volna az,"
Az Ural nem egy Alpok egyébként, majdnem csak dombság, jó tágasan és hosszan szétterülve....nem földrajzi akadály.
A déli vége amúgy is ott ér véget ahol a népek országútja sztyeppe kezdődik..
Északon meg olyan mindegy, nem arra mennek a népek..
Gery87
2025.06.25 15:10:07
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
A kínaiaknál volt kő meg tégla:)
Az orosz sztyeppén meg nincsen.
Vályogfal gondolom nem lett volna elég:)
A kínaiaknál volt kő meg tégla:)
Az orosz sztyeppén meg nincsen.
Vályogfal gondolom nem lett volna elég:)
Gery87
2025.06.25 15:14:21
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
És ha átdobnánk oda 700 millió kínait?
Nincs az a megátalkodott hatalom ami meg merné őket támadni + a hanok kereskedő fajta és történelmileg nincs közük hozzá, tehát nem kell nekik Ukrajna sem:)
És ha átdobnánk oda 700 millió kínait?
Nincs az a megátalkodott hatalom ami meg merné őket támadni + a hanok kereskedő fajta és történelmileg nincs közük hozzá, tehát nem kell nekik Ukrajna sem:)

Annak idejében, a szovjet emberek - de eleve minden kommunista rendszerben élők - időnként a rendszer logikáján belül maradva próbáltak kérdéseket feltenni. Ez elég biztonságos volt, hiszen így nem lehetett a kérdezőt ellenzékiséggel vádolni.
Lásd, felmerült, ha egyszer jobb a közösségi…..
Gery87
2025.06.24 16:35:58
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Talán nem lehetséges demokratának lenni?
"Milyen az a közösségi tulajdon, mely nem állami?"
Már elmondtam.
"Amint a közösség nem pár ember, nem lehetséges közvetlen részvétel. "
Talán nincsenek népszavazások?
"Már képviselet kell. "
Nem kell feltétlen mindehez.
"S amikor a közösség az egész országot jelenti, akkor ez a képviselet az állam."
Igen, de ezzel nincs is baj.
"Mellesleg már pár emberes közösség esetében is baj van, ha a közösség nem önkéntes."
Egy lakóház önkéntes?
Nem, de a lakógyűlés az.
És hát működik.
Talán nem lehetséges demokratának lenni?
"Milyen az a közösségi tulajdon, mely nem állami?"
Már elmondtam.
"Amint a közösség nem pár ember, nem lehetséges közvetlen részvétel. "
Talán nincsenek népszavazások?
"Már képviselet kell. "
Nem kell feltétlen mindehez.
"S amikor a közösség az egész országot jelenti, akkor ez a képviselet az állam."
Igen, de ezzel nincs is baj.
"Mellesleg már pár emberes közösség esetében is baj van, ha a közösség nem önkéntes."
Egy lakóház önkéntes?
Nem, de a lakógyűlés az.
És hát működik.
Gery87
2025.06.24 16:38:32
@GyMasa:
Nem kell kommunistának lenni, mert valóban a család, vérrokonság szintje felett nem lehetséges.
Bőven elég ha szocialista vagy:)
Nem kell kommunistának lenni, mert valóban a család, vérrokonság szintje felett nem lehetséges.
Bőven elég ha szocialista vagy:)

Az européer erők egyesülnek. Kétségbeesés vett rajtuk erőt az ukrajnai front eseményei miatt.
Reméhetőleg Kaleta és Conchita Wurst is csatlakozik.
Megkérdeztem, milyen lenne az ideális polgári prájd. Íme az AI ezeket a képeket adta: vidám hangulat, családok, gyerekek,…..
Gery87
2025.06.23 09:44:12
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Az lesz alapvető - fontos, lényegbevágó, döntő, központi, alapot adó, elemi, lényegbeli - amiben közmegegyezés van, lesz.
Nyelvtannácskodhatsz még de a lényeget érted, csak nem tetszik.
Tudjuk eljátszod ezt párszor mindig.
Az lesz alapvető - fontos, lényegbevágó, döntő, központi, alapot adó, elemi, lényegbeli - amiben közmegegyezés van, lesz.
Nyelvtannácskodhatsz még de a lényeget érted, csak nem tetszik.
Tudjuk eljátszod ezt párszor mindig.
Gery87
2025.06.23 09:45:38
Gery87
2025.06.24 00:44:57
@Alöksz Róz Unbanned:
Ezektől kitelik.
Annyira utálják a buzikat hogy éjjel-nappal homokpornónk botránykoznak.
Ezektől kitelik.
Annyira utálják a buzikat hogy éjjel-nappal homokpornónk botránykoznak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csalás!
Isten törvényei vagy mindenkire vonatkoznak mert egyetemesek, mit mismákolnak ezek itt....elő a köveket!
:)
Ennyit a vallásokról...