Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gery87

0 bejegyzést írt és 14291 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang Ilyen Európa 2024.04.17 12:12:00
A magyar kiskurva celebek "összeházasodtak". Önmagában ez még semmi, ma már alapjog nyugaton akár vécékefével is "házasodni". De amit a cikk se mer leírni: már gyerekük is van, vettek maguknak. Friss nyugati celebdivat: az emberkereskedelem. Húsvétre nyuszi, aztán megdöglik. Majd…..
Nemrég említettem Mező Gábort, most ismét kell. Bekapcsolódott a Talpramagyar elleni kampányba, pontosan azzal a módszerrel, amivel a levitézlett Falkaházi-Karsai duó az új köztársasági elnök ellen. A lényeg: adjon magyarázatot felmenője életéről, meg hogy miért állít családi legendákat a…..
Gery87 2024.04.18 17:48:29
@Tapi2021:

jó leszarom ám:)
Már ezt is mondtad...

"A felvilágosodás tehát a forradalmakat, öldöklést, terrort és a diktatúrákat hozta el!"

Ha nem lett volna ma nem szavazgatni járnál Viktorra, mert a kutyát nem érdekelné a véleményed....hanem mélyen kussolnál és hajbókolnál.

Szóval ajánlom hogy a jövőben ne is fejtsd ki a véleményed és ne szavazz, hisz te ezt elveted!
Zelenszkij, a Kijevi Főkormányzóság szabadidőruhás fűrere azt mondja: "A szavak nem állítják meg a drónokat és nem hárítják el a rakétákat". Pedig de, megállítják. Zeli nem küld több embert a frontra harcolni idegen célokért, nem építi át kormányzósága területét a NATO felvonulási területévé -…..
Gery87 2024.04.18 15:55:56
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A palesztinok be lesznek idővel darálva mindenhol.
Jelenleg Gázában, aztán idővel egész Izraelben.
Népirtás zajlik, mert együtt élni nem tudnak. Két dudás egy csárdába...
És annyira nem fontosak ők senkinek, még az araboknak se, hogy komolyan bármit tegyenek ellene, értük.
Erre rájöttek a zsidók.
Gery87 2024.04.18 17:29:24
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem minden konfliktus usa ármánykodás ám:)
Gery87 2024.04.18 17:32:00
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kazahsztánnál ez mikor lesz probléma?:)
bircahang Soros adta, Soros elvette 2024.04.18 12:12:00
Talpramagyarék legnagyobb vesztese a Momentum párt, ezt igazolja már minden felmerés. Szerintem ezt érdemes mindenképpen elismerni Talpramagyar Péternek, ez valós teljesítmény. Nélküle meglett volna 1 EP-mandátumnyija a momentumosoknak. Most nem lesz. Vége van az egész bagázsnak. Én már a…..
Gery87 2024.04.18 14:33:40
@Serény Vélemény:

Ó te jó isten:)
Ilyen dumát.
Gery87 2024.04.18 15:48:52
@Digitális_Fater:

:)
A kutyapárt azért tett, tesz is valamit legalább, közhasznú dolgokat...
Lehet hogy lökött drogos belpesti hippik, de így is jobban bántak a közpénzzel mint bármelyik öltönyös bűnöző "eresztény-nemzethy faszkalap "honatya"...
bircahang Önroncsolás 2024.04.17 06:06:00
Az internet hatása: a "normál" pornóipar haldoklik. Egyrészt a net tele van önkéntes pornóval, s az legalább autentikus, azaz nem színészek játszanak meg benne dolgokat. Aki meg megrendezettséget akar, az extra dolgokat szeretne, ez lehet két dolog: valami extrém típusú szex vagy interakció.…..
Gery87 2024.04.17 14:24:29
Én a pornóval úgy vagyok mint a kukásokkal: értem hogy szükséges, meg kell, és magam is élek a szolgáltatásukkal.....de azért én magam nem lennék az, meg nem örülnék neki ha a gyerekem is az lenne.

@ZorróAszter:

Diogenész is megmondta: A nagy értékű dolgokat potom pénzért megveheted, az értéktelent meg drágán. Egy szobrot háromezer drahmáért kapsz, egy mérő árpalisztet meg két rézgarasért.
Gery87 2024.04.18 14:38:37
@ZorróAszter:

jó dumája van:)
bircahang A szent hajléktalan 2024.04.12 12:12:00
A ballib kettős mérce újabb csúcsa. Én eddig évekig azt olvastam a ballib médiákban, hogy a hajléktalan az valami szent dolog, teljhatalamú entitás és a tökéletes jóság leképezése, azaz bármit, bármikor megtehet szabadon, s ennek akár a legenyhébb ellenzése is fasizmus, meg kódolt…..
Gery87 2024.04.16 18:47:02
@Tapi2021:

Én úgy gondolom, látom hogy de igen, nagyrészt az.
Gery87 2024.04.17 19:13:08
@Tapi2021:

HírTV.
A seggnyaló Jeszyvel meg a büdösbunkó Bayerrel?:)
Gery87 2024.04.17 19:14:23
@Tapi2021:

Szerintem majd akkor kérjétek számon a szólás- lelkiismeret szabadságát és a demokráciát ha magatok is valljátok azokat.
bircahang Bolgár-Talpramagyar 2024.04.16 06:06:00
Nagy élmény: a pénteki Talpramagyar-interjú a Klub Rádióban. Ez maga az interjú: a teljes adás pedig itt Ami legjobban tetszett: a ballib keménymag tombol. Egyrészt Talpramagyar többet beszél Gyurcsány ellen, mint a Fidesz. De ez a ballib tábor egy részében is létezik.…..
Gery87 2024.04.16 18:57:57
Gery87 2024.04.17 18:28:30
@Tapi2021:

"Nem ezt jelenti, hanem, hogy nő a különbség a két "szár" között."

Erről beszélek, de még értetlenkedjél.
Gery87 2024.04.17 18:30:10
@Tapi2021:

"Ebből nem következik, hogy az alsó szár süllyed!"

De nálunk ez van.

"Csak az, hogy nő a különbség. Ami úgy is nőhet, hogy közben mindkettő emelkedik! Csak a felső szár jobban."

De nem ez történik!
bircahang 17 év multis karrier 2024.04.16 12:12:00
Pont 17 éve dolgozom multiknak. A mostani munkahelyem a hetedik ez idő alatt. Ami közös: még sose rúgtak ki sehonnan személyes okból. A nagy multik olyanok, mint a kommunista állami vállalatok voltak, sok szemszögből is, talán a 3 legfontosabb: akkora a cég, hogy megszűnik benne minden…..
Gery87 2024.04.16 15:32:04
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mert elhitték hogy csak "sok profitot kell termelni" és az majd valahogy "közjóvá válik", mindenkinek jobb lesz.
Ez hazugság. Olyan 20 év alatt be is dőlt az egész mese.
Aki gondolkodott annak 2 év elég volt a rendszerváltás után:)
Gery87 2024.04.17 14:28:04
@Serény Vélemény:

"na négy ilyen hajónak kellene idén elkészülnie, de _saaaajnos_ csak három fog, mert a túlórapótlékot nem akarják kifizetni.
Értsd: ez _nem_ lassítósztrájk... (pedig dehogynem.)"

Nagyon helyes, én TőkeTapinak is mindig mondom: ...ha a melós "nem rakja össze", baszhatod, a hajadra kenheted a tőkédet.
A magyar közeletben van pár rendkívül elterjedt politikai kamu. A kedvenceim: a független média, a szakértői kormány, a civilség, a világnézeti semlegesség, s végül: az ideológiamentesség. Persze egy ideológiákkal nem foglalkozó szervezet lehet ideológiamentes. Pl.…..
Gery87 2024.04.16 18:39:06
@Tapi2021:

Én nem tudom miről vagy híres de ebben tévedsz.
Gery87 2024.04.16 18:40:31
@Tapi2021:

Nem, máshol is kapitalizmus van, meg ott is.
Csak az egyik a tőke bázisa, fogyasztói közege...a másik a kizsákmányolt gyarmat.
Gery87 2024.04.16 18:41:57
@Tapi2021:

Azért nem támogatják mert látják hogy pont olyan lófasz kiskirályos hűbéri mafiia fos, mint amit Afrikával kapcsolatban említesz!

Nekünk attól hogy Mészáros magyar, kurvára nem lesz jobb!
bircahang Ballib pánik 2024.04.15 06:06:00
Lassan becsenget a valóság: a ballibek kezdik észre venni mi zajlik. A két fő áldozat pánikol. A Momentum öngyilkos hangulatban, de a kétfarkú ballibbantak is gyászban vannak. A legviccesebb: azok a ballib megmondóemberek, akik értik mi van, jelenleg árulóknak számítanak, hiszen nem…..
bircahang Kit lehet kirúgni? 2024.04.11 06:06:00
Lássuk a ballib tanítást az alkalmazottak szólásszabadságáról! Amikor a liberális focicsapat edzője interjúban olyan véleményt fogalmaz meg, mely nem egyezik a csapat vezetőségének véleményével, akkor is ha a vélemény nem érinti az edző munkáját, akkor a hibás az edző, hiszen minek ugrál, meg…..
Gery87 2024.04.13 11:34:45
@vasútihíd:

Cserébe ugyanúgy kiszolgáltatott, csak máshogy..

@alöksz róz:

Hát igen, volt már rá példa ugye a "mosolygós szmájlis" eset a polgival.
Gery87 2024.04.13 11:37:57
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

- A woke, gender, LMBTQ...nem a szólás szabadságról szól, hanem "egyesek" szabadságáról..
- A kapitalizmusban a cég leszarja mihez kell alkalmazkodni, profitot akar.
Gery87 2024.04.14 10:36:59
@jónévez:

Megmondhatja, leírhatja, hőbölöghet faszbukon....max leszarom:)
(egyébként már elvi okokból se lenne takarítónőm soha)
Nyilván a határ a rágalmazás meg hazudozás.

De egyébként meg nehogy már a lelkét is megvegyük annak akit alkalmazunk!

Ilyen alapon senki ne mondjon semmit nyilvánosan mert az a munkahelyén egyes embereknek nem tetszhet.
A DK-s Marika meglátja a faszbukon hogy a portás Józsi Toroczkai-t lájkolja és úristen....

Viselkedjünk meg polgár módjára, fogadjuk már el hogy a másik esetleg mást gondol.

"a Nemzetgazdasági Minisztérium egyik háttérintézményénél, a Neumann János Nonprofit Kft.-nél dolgozott,...
Tarr Zoltán digitalizációs technológiai témákkal foglalkozott a cégnél, az volt a dolga, hogy közvetlen uniós forrásokat kutasson fel és szakmai háttéranyagokat készítsen."
bircahang Az elit nem marad 2024.04.03 12:12:00
A tavalyi év végének eredménye: sikerült majdnem minden volt kubai osztálytársammal kapcsolatba lépni a FB-on. 1980-1985 között Havannában jártam iskolába, ott is érettségiztem 1985 májusában. Az egyik akkori havannai elitiskolába jártam, az orosz iskolába. Ez teljesen orosz volt, azaz jogilag…..
Gery87 2024.04.12 21:25:02
Gery87 2024.04.13 11:47:11
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Minél nagyobb egy cég, nyilván annál nagyobb szerep jut üzleti, szakmai téren azoknak akik ehhez értenek....

(Ma is így van: kis cégeknél a tulaj maga is dolgozik, mindenről dönt...nagy cégnél több tulaj van és rábízzák a döntéseket szakemberekre, akiket ezért fizetnek.)

a lényeg a felettük való kontroll!

Kapitalizmusban ez a magántulajdon (van e részvényed, tulajdoni részed és mennyi, vagy nincs) szocializmusban a munka(hely).
Úgy néz ki, Kubában ismét jön a különleges időszak. Egyszer már volt, 1990-2000 között. Akkor a Szovjetunió és a KGST megszűnése volt a fő ok. S akkor a megoldás az idegen tőke beengedése lett, különösen az idegenforgalomban. Azóta azonban az idegenforgalom visszaesett. Egyszerűen rossz a…..
Gery87 2024.04.12 21:21:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem azt mondtam hogy térjünk vissza pont oda!
Inkább tanulni kéne abból is meg ebből is és nem elkövetni újra meg újra.
Gery87 2024.04.13 11:27:46
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem az előző kor embereit nem kell, nem szabad visszahozni.
Épp Orbán egyik támasza a Fletó..
Gery87 2024.04.13 11:33:15
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Így van, ezért lesz egyre nagyobb esély arra hogy Orbán eltakarodjon, már láthatóan szarabbul élünk mint a régióban.
Ezért van most a Magyar Péternek ekkora cúgja, mert most kezdik érezni a középosztályban is hogy az 25-50-70%-os drágulás az bizony viszi a pénzt.

"Szarabbul élünk mint 4 éve"

Ez tény.
Az alapvető eltérés a bolgár és a magyar posztkommunista rendszer között, hogy a magyar rendszer mindig stabil, a bolgár meg csak ideiglenesen az. A magyar rendszerben a pártrendszer stabil, jönnek persze új pártok és eltűnnek régiek, de ez sose drasztikus, mindig mindez lassú folyamat. A…..
Gery87 2024.04.11 20:38:33
@Ámde Táska.:

Faszt érdekel kurva anyádat hogy ki mennyi idős meg hány gyereke van bazmeg:)
A kor nem érdem hanem állapot, nem mondták még butaszar? Gyereket csinálni meg a 13 éves telepi cigánypicsa is tud...
Nem teljesítmény.
Erről ennyit. Bazdmeg.
Gery87 2024.04.11 20:40:07
@Deak Tamas:

bagoly mondja.
Gery87 2024.04.12 14:43:50
@gigabursch:

Lacikáék imádják a konteókat.

legutóbb attól rettegtek hogy "Rajka Szlovákia lesz" mert sok a Pozsonyi agglomerációs beköltöző...
Komolyan vehetetlenek.
A hívőtáborok reakcióján mérhető le legjobban a Talpramagyar-hatás. S az is látszik, az emberek mennyire nem képesek a orruknál távolabb látni. A leginkább negatív a DK-s tábor, sokkal jobban utálják Talpramagyart, mint a fideszes keménymag. Teljesen abszurd, elvi okokból. Kb. az a…..
Gery87 2024.04.11 15:11:32
@Tapi2021:

ezek eddig az ismert tények papi:)
Gery87 2024.04.11 20:28:50
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mindig vannak vezetők, csak kérdés hogy mire, meddig, kik, miért és hogyan...
Gery87 2024.04.12 14:41:43
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te azt mondod: az ideális az lenne ha a vezetők szakrális alapon, külön rendiséget képezve dirigálnának...
Én meg egészen mást.
bircahang Újbalos panasz 2024.04.10 06:06:00
Magyarországon persze a szó klasszikus értelmében nincs baloldal. Ami van, annak 95 %-a klasszikus jobboldali liberális, s van egy kicsi rész progresszív liberális. Sajnálatos így a sorsa a 0 %-hoz közelítő rendszerkritikus baloldalnak. A klasszikus marxistáknak még könnyebb, mert ők eleve…..
Gery87 2024.04.11 15:04:24
@Tapi2021:

Mert ők sokkal nagyobb hatással vannak a helyzetükkel a mi életünkre mint az az arányukból következne!
Azért elit.
Gery87 2024.04.11 15:07:25
@Tapi2021:

"Annak hogyan? A kapitalisták a szocik kezére ütöttek, hogy ne tudjanak virágzó gazdaságot és jólétet teremteni? 40-80 év alatt?"

A fél világot gyarmati és félgyarmati sorban tartó, kizsákmányoló, eleve emiatt fejlettebb nyugat olyan fegyverkezésre kényszerítette a keleti-blokkot, benne a SZU-t ami nekik a költségvetés 5-6% volt a SZU-nak meg a negyede majdnem!
Úgy hogy mint mondtam végigment rajtunk a front, eleve fejletlenebbek voltunk és még ott voltak a szankciók is, a letiltott technológiák....

Ez is fontos tényező.
Gery87 2024.04.11 15:08:18
@Tapi2021:

Ausztria mindig jobban fejlődött, mindig fejlettebb volt, eleve nem onnan indult..
bircahang 20 év szégyen 2024.04.03 06:06:00
A minap próbáltam nézni az egyik rendszeres vetélkedőt a bolgár állami egyes csatornán, mire semmi: elmarad a vetélkedő, ünnepi műsor van. Mert Bulgária 20 éve NATO-tag. Persze ezen nincs mit ünnepelni. A belépéskor a belépés támogatottsága 20 % körüli volt egyébként, ezért is nem volt…..
Gery87 2024.04.09 14:58:31
@ZorróAszter:

"A maga baloldaliságával az a gond, hogy ilyen gyönyörű dolgokat mindenki imád mondani."

Persze, de ez természetes, az idea az eszem legyen legalább az alapjaiban tiszta és szép, különben minek...

"És mindenki szereti a tiszta kezeit. Sokkal jobban mint a koszost pláne vérest. Még Sztálin is."

Hogy mit szeretett volna meg mit tett, két külön dolog..

"Akkor van gond, amikor most van nyomor, nem tegnap volt vagy holnap lesz."

Jó, majd ha nagyon csúnya dolgokat fogok művelni, akkor majd a fejemhez vághatod, addig meg egyenlőre ott tartunk hogy ők elkövettek gaztetteket én meg nem:)
Róluk már tudjuk.

"És most járkálnak halálbrigádok, nyilasok, gestaposok, ... az utcán, akik meg akarják ölni."

És mivel engem meg akarnak ölni, ezrét létrehozom a munkatáborokat meg a diktatúrát?

"Még az amerikai héjják és a nácik is helyeselték, hogy Allende milyen szépen tiszta kézzel jött ki a puccsból. Főbe lőtte magát. Állítólag ő saját agát."

Megint nem értem mi közöm ehhez hogy ők mit gondoltak róla.

"Csakhogy ennek a tiszta kéznek az lett az ára, hogy Pinocheték megöltek több mint 3000 baloldalit, kitudja hány tízezret börtönöztek be vagy kínoztak agyon."

Persze, sokkal jobb lett volna ha ők ölnek meg 3000-et...(?).
Tudod a lényeg az hogy a demokrácia és a jogállam, a szabadság megmarad e, ha nem, akkor teljesen felesleges volt "inkább mi őket, mint ők minket" alapon hullajtani a fejeket!

Sztálinnak Leninnek elve nem volt célja egy valóban "föderális decentralizált munkás tanácsállam"....így minden amit tettek meglehetősen kérdéses.
Gery87 2024.04.09 15:05:53
@ZorróAszter:

"Vagyis hogy mi igaz és i nem."

HA igaz hanem nem ez a lényeg vele kapcsolatban.

"pedig a kérdés az volt, hogy a propaganda 100%-osan kiküszöbölte a létezésüket a világ köztudatából."

Hát ezek szerint nem.

"Megint csak a vita érdekli, és nem az, hogy mit mondtam valójában. "

Én csak érdeklődöm és várom a válaszokat. A vitával mi a baj? Malmozzunk?

"Példás rutinos csúsztatás: "felszámolja". Mintha a Horthy rendszerben az lett volna, amit ők felszámoltak."

'56-ra gondoltam. Nem mentem vissza Horthyig nyilván.
Lehetett választani. Kádár a megszállást és a diktatúrát választotta...
nyilván ez erkölcsi dilemma mert leverték, de érted....
bircahang Demokratikus atomcsapás 2024.04.09 12:12:00
Az orosz-ukrán háború alatt, amikor orosz oldalról támadták a Zaporozsai Atomerőművet, hatalmas világfelháborodás lett: ezek a csúnya oroszok miért veszélyeztetik a régió biztonságát? Aztán a háború második hónapjától az erőmű orosz ellenőrzés alá került. 2022 szeptemberétől jogilag is orosz…..
Gery87 2024.04.09 23:14:06
@Tapi2021:

Mondjak 1000-et?:)
Mit hazudtatok össze arról hogy jobb lesz az élet a NER-ben, a buzikrül, a pedókról, a migrációról stb.
Gery87 2024.04.10 15:11:08
@Tapi2021:

Legyen mondjuk ez:
Vona Gábor meleg, osváth zsolt pedó...
A buzik pedók.
Soros áll minden balos mögött.
Most is Magyar Péter is "balos lett"..
"nem veheted el a magyarok munkáját...aztán 200.000 filippinó jól elveszi miután a magyar betanította..
Meg a rengeteg "lomkoronasétányos" pofátlanság.

hazudtok összevissza bazmeg.
Fideszes anyagokkal ritkán szoktam foglalkozni, de most kivételesen érdemes: Súlyos hazugságok, de legalábbis csúsztatások hangzanak el. Egyrészt teljesen mesterkélt különbségtétel a klasszikus és a modern liberalizmus között, Jeszy szerint az előbbi jobboldali és jó, míg az…..
Gery87 2024.04.09 14:42:04
@ZorróAszter:

"Ez csupán a vitában mindenáron győzni akaró kekeckedő szöveg. Annál is inkább, mert nem hiszem, hogy különösebben újat tudnék mondani."

Nos a "Berlini gyarmattartók" meg "helyi ügynökeik, árulóik"-on kívül nem igen fejtetted ki.

"Lehetetlen, hogy maga ilyen összefoglalót tudna adni, ami nem kamu. "

Rengeteget írtam arról mit hogyan látok.
Ami a két szót illeti, az hogy demokrácia meg szocializmus csak nagyon tömören összefoglalja ezt, ez alapján már utána tudsz nézni a neten nagyjából mi mentén mondom amit mondok.

"Mert nem hiszem, hogy olyan szegényes lenne a világnézete, ami elfér egy akár egy hosszabb kommentben is."

Nyilván nem, nagyon sok hosszabb komment volt már, mindenféle témában.

"Konkrét kérdésre persze válaszolok.
De persze nem olyanokra, mint hogy "mi a véleménye a nagytőkéről", ami hasonló terjedelmi problémás."

Szerintem azért próbáld meg:)
Gery87 2024.04.09 14:49:03
@ZorróAszter:

"Szerintem maga is. És mint mondtam, azt is, hogy mire ment ki mindez. Mi volt a politikai és propagandacélja."

Én akkor majdnem csak nem is éltem, a családban meg senki nem prolizta magát.
Se így, se úgy.

"azok miért fordítottak erre ennyi energiát.""

Nem hinném hogy sok energia kellett hozzá és ez bárkitől célzott lejáratás lett volna!
A "paraszt" pejoratív volta se 89 után kezdődött.

"ők nem támaszkodtak az amerikai hidegháborús propaganda téziseire és értékitéleteire."

Én se támaszkodom, csak másképp látok dolgokat mint te.
Gery87 2024.04.10 14:23:35
@ZorróAszter:

"Például 56 vagy a létezett szocializmus megítélésével kapcsolatosan is."

A nyugat inkább szeretne mélyen kussolna arról amit én 56-ról mondok!
Sosincs tematizálva, se a politikában se az oktatásban!

"Mindent amiben marxizmus vagy a Kádár-rendszer mellett szólna, vagy meg se hall, vagy kapásból letámad."

Ez nem igaz, többször is mondtam már pozitív dolgokat róla, kérdezd meg Bircát.

"Például nem reagál a chilei puccs tanulságaival kapcsolatos ellentmondásra sem."

Elmondtam, a kortárs nyugat álláspontját.
A CIA megpuccsolta mert túl balos volt, hogy utána mit dicsérték vagy sem...hát kiérdekel, ők buktatták meg!

"Ahogyan arra sem, hogy a munkásosztály létezésének a tagadása, "

Nincs iylen, van iylen osztály ma is csak nincs szinte semmi "öntudata".

"hogy csak középosztály van és szegények, vagy mindenki polgár, vagy annak kellene lennie, "

Polgárnak lenni...a szocializmusban!....nem a tőkés alatt, mert abban nem lehet mindenki az...nem azt értem alatta hogy legyen mindenki "vagyonos, magántulajdonnal bíró középosztálybeli".
bircahang Elitváltás 2024.04.04 06:06:00
Az összeesküvés-elméletekkel az a baj, hogy mindent megmagyaráznak, s a mindennek az ellenkezőjét is. S mellékhatásként mindent elfednek. Persze az ember lelkes szereti a meséket, mert egyszerűek és mindent könnyedén megmagyaráznak. Csak épp mindez önbecsapás. Azaz végsősoron átverés.…..
Gery87 2024.04.06 21:14:28
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

....és keményen támadja a munkásosztály szabadságát.
Gery87 2024.04.06 21:17:43
@0dzsud0:

"Picit gyengusz a reakcióidőd, természetesen bármelyik videója első 20 mp-éből kiderül, hogy hová sorolható"

Nem szoktam ennyire előítéletes lenni, meg nem akarok abba a hibába esni hogy már mindenhol fideszes szararcokat látok:)
Egyébként a Szomszédokos volt az első videó amit láttam tőle, ott az elején pl semmi olyan kritika nem hangzott el, aminek jó részével ne értenék én is egyet:)
Gery87 2024.04.06 21:20:31
@0dzsud0:

"ugyanakkor szép beismerő vallomás a politikai szemüvegedről. :)"

13 évnyi NER megtanított rá hogy ne pazaroljam az időt feleslegesen vívódásra, kétségekre, .....a fideszesnek jó eséllyel ha mozog a szája hazudik vagy gyűlölködik:)
bircahang Szabad iskolaválasztás 2024.04.02 12:12:00
A kérdés persze érdekes. De itt az érdekesség az, hogy ez eredetileg egy ballib szent tabu volt. A 90-es évek egyik ballib alapkövetelések egyike volt, hogy legyen szabad iskolaválasztás mind aktív, mind passzív módon. Mert milyen rossz volt a Kádár-rendszer egyenlősítő, elnyomó rendszere az…..
Gery87 2024.04.06 11:19:07
Gery87 2024.04.06 11:23:22
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem azt mondtam hogy az sokkal jobb, hanem azt hogy a NER a pofázásával ellentétben nem eredményesebb mint ők, cserébe viszont többet lopnak, lejáratnak minket és rosszabbul fogunk élni mint ahogy azért lehetne.
Tehát a maffia szervezett lopásának, ahogy te mondanád "nemzeti tőkés osztály" építésnek semmi haszna!
Gery87 2024.04.06 11:26:54
@alöksz róz:

Birca meg egy "sorosista libernyák buzifertőss atlantista" országban él, ahelyett hogy hazajönne ide Nerniába, ahol védve van ezektől:)
Neves ballib megmondóember, sztárolva évek óta. Egyébként az értelmesebbek közül, azaz a valóságot is nézi, nem csak a Párt ukázait. (Semmi személyes érdekeltségem benne: engem régesrég letiltott, a legelső kommentem után.) S ez is lett a veszte: tilos az ukázok ellen menni, hiába…..
Gery87 2024.04.03 14:45:04
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tagadja az alapjait hisz az alap a neoliberális tőkebarát piacgazdaság és az hogy az elit tematizál a politikában és neked csak 4 évente ikszelned kell egy nagyot mondó "kevéssé szar" bohócra...
Orbán ezen semmit nem akar változtatni.
Gery87 2024.04.03 14:47:38
@Deak Tamas:

Tömeggyilkossággal vádaskodik egy kisnyilas, ezt is megértük:)
Gery87 2024.04.03 19:28:53
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

OK, akkor ne hívjuk "szabadságharcnak" se "rendszerkritikának"!!!
A Talpramagyar-ügy mellékes haszna: a ballib feministák alaposan lejáratják magukat. Eddig az volt a liberális törvény: csak be kell mondania a nőnek, hogy áldozat, s ezt kötelező elhinni azonnal, minden más hozzáállás áldozathibáztató fasizmus, s innentől a megvádolt férfi köteles bizonyítani,…..
Gery87 2024.04.02 18:22:51
@alöksz róz:

biztos vagyok benne hogy varga és a rogánművek hazudik, mindenben, hogy Magyar mint jelenség mennyire nem, mennyire őszinte nem tudom...
Valóban nem volt érthető, mert nem erre a konkrét egy esetre mondom.
Gery87 2024.04.03 14:41:12
@Deak Tamas:

Az hogy paraszt, nem jelenti hogy hazudik.

Egyébként meg helyere lett rakva Juditka, megpróbál az "termékeny ősanya" szerep mögé bújni, aki akkora "istennő" hogy nemcsak szül, meg nem ám holmi lányokat, hanem egyenesen "fiút!!! szült", sőt 3-at is...!

Ettől minden keresztény konzinak merevedése lesz gondolom.

Ciki már ez a bulvár.
bircahang Miért szegény Afrika? 2024.03.31 06:06:00
Persze sok oka van Afrika szegénységének, de van egy rendkívül objektív fizikai ok: rossz a földrajza. Míg az összes többi kontinensen jelentős összefüggő folyóhálózat van, mely az ősidők óta szolgál a mozgásra, kereskedelemre, egész Afrikában egyetlen folyó van, mely a tengerbe torkollik és…..
Gery87 2024.03.31 20:45:22
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha lehetne végig hajózni szerintem akkor se lettek nagy civilizációs bölcsők, ahogy a Mississippi meg az Amazonas sem lett az.
Az éghajlat és a természetes (termeszthető) növényzet nem kedvező.

Hogy most miért szegény Afrika...
Ennek rengeteg oka van.
És nem a földrajz az elsődleges ok.

@élesi:

Én úgy értelmeztem Birca okfejtését hogy eredendően miért nem volt soha gazdag (fekete) Afrika és nem lett gazdag civilizációk bölcsője.
Gery87 2024.04.03 14:37:34
@GyMasa:

Ez így van, félgyarmatok a mai napig.
Sok afrikai ország mai napig fizet Franciaországnak a "gyarmati infrastruktúráért" egyfajta "kárpótlás" ez a "függetlenedés" után.
Vicc.