Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gery87

0 bejegyzést írt és 19116 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
bircahang Pánik 2025.02.21 06:06:00
Liberális pánik. A többközpontú világ rémálom a liberális eszme számára. A liberalizmus ugyanis totalitárius eszme: egyrészt saját maga egyedüli helyességében hisz, másrészt ebből következően saját univerzalitásában. Ha pedig valami általános abszolút igazság, akkor nyilván nincs helye…..
Gery87 2025.02.21 14:24:23
@Tapi2021:

Vicces, tudod hogy értettem.
Gery87 2025.02.21 14:25:07
Kezdek kételkedni a Fidesz képességében a kampányvitel szemszögéből. Mivel Puzsér hamarosan nagyinterjút fog készíteni Talpramagyar Péterrel, teljesen átgondolatlan kampány indult ellene "pedofilvédő nézetei" miatt. Az érv: azt mondta, hogy "A pedofília maga egy hajlam. Én úgy gondolom, hogy…..
Gery87 2025.02.21 14:20:36
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A közvélemény számára ott van, hogy a Fidesz valahogy mindig úgy jött ki ebből hogy ezeket mentegeti!
kaleta pénzbüntivel megúszta, K endre meg kegyelmet kapott a fideszes katikától...
Gery87 2025.02.21 14:21:06
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, ahogy senki nem mondta hogy Novák vagy Kónya pedofil lenne, te is tudod.
Gery87 2025.02.21 14:21:37
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Honnan a faszomból tudjam.
Most akarsz rácsodálkozni a magyar kommentmezőkre?
bircahang Libbant gigászok harca 2025.02.20 06:06:00
Nagy a gond a ballib fronton: az istenek összekaptak egymással. A ballib szellem jellemzően személyi kultusz alapú, azaz egyes emberek körül forog minden. Különösen 2010 óta egyre erősebb ez a messiáskeresés. Pedig a ballib messiások élete nem könnyű, ők olyanok, mint Hésziodosz nagy…..
Gery87 2025.02.21 00:00:06
@Tapi2021:

"Ahogy a kommentmező trágárságai sem a Fidesz/kormány közleménye vagy véleménye."

Csak hergelésének következménye...
Gery87 2025.02.21 00:03:18
@Tapi2021:

"És de, ha a gyerekem barom, nem esne jól, ha ezt kimondják róla, de elviselném."

Dehogy viselnéd el!
Egy szülő em viselné el hogy a gyerekét 9 millió ember elött karaktergyilolják, megalázzák!

"Sőt, olyan dumákért, amiket a két lány tolt, én lennék a legszomorúbb. És nemigen hagynám szó nélkül."

Ezt elhiszem, de a nyilvánosság elött nem esne jól.
Ahogy felpofozod, megszidod a gyereked akár, de nem tűrnéd hogy bárki idegen ezt tegye vele...

"Talán éppen az a baj, hogy azt mondták, amit otthonról hoztak!!!
Tőlem ilyet biztosan nem kapnak a gyerekeim."

:D
Faszt nem.
Aki számára a lopás nem bűn nekem nem papoljon erkölcsi nevelésről.
Gery87 2025.02.21 00:03:39
@Wildhunt:

Miről beszélsz?
bircahang Ritka pillanat 2025.02.12 06:06:00
Ritkaság, hogy a dolgok azért derülnek ki, mert maga az érdekelt hozza nyilvánosságra azokat. Most ez történt az USA-ban: az új amerikai kormányzat szakítani akar a korábbi hosszú gyakorlattal, hogy az amerikai kormányzat szabályos lobbi hálózatot tart fenn világszerte, mindezt "civilek…..
Gery87 2025.02.20 17:20:06
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ez hogy a faszomba jön ide?
Mit terelsz?
Azt akarsz? Rendi feudális társadalmat? Igen. Akkor meg?
Gery87 2025.02.20 17:20:55
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem kell terelni már megint, pontosan tudod hogy értettem.
Az elit érdekeit fogja képviselni és nem a kisemberét!
Gery87 2025.02.20 20:07:01
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A jobbik felét képviseli."

Azok a köpönyegforgatók, akik korábban még ellene agitáltak?

"Normalitást. A felvilágosodás likvidálását."

Ne terelj, ez nálad kifejtve a rendi feudális társadalmat jelenti, ugyanis a felvilágosodás ellentéte ez.

Vagy még korábbra menjünk vissza az ókorig?

Akkora fasságokat beszélsz bazmeg mint a ház....

A "normalitás" mögött nincs semmi.
Az egész egy kibaszott nagy büdös semmi, annak elfedésére hogy a farhát jobboldal egy üres indulatos bunkó kétbit reakció....semmi más.
Nincs érdemi tartalma, alapértékei, erkölcse...

Lezbikus radikálisokkal ugyanúgy összebútorozik mint keleti despotákkal....meg KGB-s autokratákkal...nincs semmi érték és cél benne, a puszta hatalom akarásán kívül.
A dolgokban fantáziát látó ballib csodavállalkozó megfejti a világpolitikát. Ő tudja: az eheti párizsi konferencia lényege Magyarország kizárása az EU-ból! Tehát mindenki más rosszul tudja. S ez nem vicc, a csodavállalkozó komolyan hiszi mindezt. A valóságban persze a…..
Gery87 2025.02.20 16:08:56
@MEDVE1978:

"csak egy kisebb részük fog hazamenni. Külön problémát jelent, hogy még a háborútól függetlenül is 1,3 körül van a szaporodási ráta és hogy a kivándorlók többnyire munkaképes korúak = sokkal több az Ukrajnában maradt öreg."

Ezt eddig is lehetett tudni, függetlenül attól győznek e vagy sem.
A megszállt területeken kérdés lesz e orosz betelepítés.

Demográfiailag egyébként ők sem állnak jól.
Sőt, az egész nyugat rákfenéje ez...
Itt nem pár évre lesz válság, hanem fél évszázadig.

Ki kell találni mit kezdjünk ezzel.
A bevándorlást úgy nézi ki ejti a nyugat, hogy ki mikor zárkózik fel ehhez már csak idő kérdése...politikailag egyre eladhatatlanabb.
Helyette kéne gyereket csinálni, csak ahhoz meg nem neolib kapitalizmust kéne építeni ahol a lakás üzlet, befektetés és nem otthon, ahol lassan annyiba kerül a bérlés mint a fizetés.
Nem adunk se tisztességes bért, se szabadidőt a dolgozónak mert ez a profit érdeke, de közben meg válság van mert a dolgozó nem fogyaszt, mert nem keres...de ha fogyaszt is, nem csinál gyereket, aki nem születik meg, az nem termel, nem fogyaszt, nem teremt nyugdíjat.
Gery87 2025.02.20 16:10:20
@vergyula:

Hogy a rendőrlányok mit kértek, kértek e, és mennyit az aktusért azt nem tudom:)
Gery87 2025.02.20 17:18:13
@Billy Hill:

"még 3-4-5% GDP-t fegyverkezésre is ellocsolhatunk, amely összegek pont mehetnének szociálislakás-építésre akár vagy bölcsőde/óvoda építésre stb."

Így van, még ez is.
bircahang Liberális gőg 2025.02.19 12:12:00
A Soros Magyar Hangjának rovata ez a Kitántorgó Árnyékok műsor. A libbantak nem tanulnak semmiből. Most elhangzik: azért rossz ez a csúnya világ, mert nem a könyvtárakban ülő okosok irányítanak, hanem a felfegyverkezett bunkók, s utóbbiak többen vannak. Szerencsére azt ők is tudják, már…..
Gery87 2025.02.19 15:43:46
@Tapi2021:

Nem kell megnézni, szerencsére nem kötelező.

MP ágyékát viszont közpénzből mutogatták nekünk...
Gery87 2025.02.19 20:27:51
@Tapi2021:

"De jó, hogy ezt ennyivel elintézettnek veszitek."

Győzött a Trumpot, hamarosan mennek a levesbe vagy az Orgoványi erdőbe.
Szóval mi bajod van?
Jön a béke meg a jóvilág a "normalitás"....most már majd mindenhol autokrata kretének vannak hatalmon.
Itt a Kánaán, mi a fasz bajod van még?
Gery87 2025.02.19 20:30:33
@Tapi2021:

"Az, hogy Jézust, akinek még mindig van úgy kétmilliárd követője ("Több mint kétmilliárd hívőjével a legelterjedtebb világvallás."), egy biszex nő játssza, és ezzel durván megsérti ezt a kétmillió embert,"

MI a faszt foglalkozol vele? Ilyen hibbantakkal...?
Rossebet érdekli.

Jézus le esik tőle a keresztről vagy mi van?

A kegyelmi ügy, meg Balogh Zoltán esete, mint keresztényt nem sértett?
Érdekes...
bircahang A túlzás esélyt ad 2025.02.18 06:06:00
A túlzás mindig esélyt ad - az ellenkező oldalnak. A 2010 utáni Fidesz-siker sose lett volna lehetséges, ha nem lett volna 2 dolog előtte: a szinte diktátori ballib hatalom a nyilvánosságban, mely a médiák több mind 90 %-át birtokolta egy időben, Gyurcsány teljesen téves taktikája…..
Gery87 2025.02.19 14:40:06
@Deak Tamas:

"Valószínű majd amikor kéri a határőr a Budapest Köztársaság-Románia vecsési vagy a Budapest Köztársaság-Szlávia érdi határállomáson az útlevelet, akkor talán már lesz gondolkodás, csak már nem magyarul, hanem baszk módra, az odajutó idegen második nyelven."

Kezeltesd magad te szerencsétlen.
Optimista vagyok: nagy ballib bukás lesz jövőre is. Figyelmesen meghallgattam az egészet, figyelmesen (persze háttérzajként, annyi időm nincs, hogy nézzem is). A srác egyrészt átvette a Hadházy-féle demagógiát, másrészt szektavezér stílusban ad elő. Vicces volt: még a Gulyás Marci is…..
Gery87 2025.02.15 20:40:20
@vergyula:

Tapi az élő bizonyíték rá hogy erkölcs, morál, gerinc nélkül is lehet élni, csak minek.

Amit itt összehord bazmeg az szégyen...
Gery87 2025.02.16 11:43:07
@vergyula:

Bizonyára szívből mondja amit, mert ha lenne egy csöpp esze, akkor nem ezt mondaná:)

A legnagyobb baj hogy szervilis, szektás, kritika nélküli fideszes. egy erkölcsi nulla, aki odáig jutott hogy vagy tagadja a lopást, korrupciót, ezek tényét vagy még azzal áll ki mellette hogy "más is ezt csinálja, tehát nem gond..", "te is ezt tennéd"...

Számomra ez megbocsáthatatlan. Nem hiszel el neki hogy ne tudna arról amiről mi, hogy itt mi folyik, csak nem érdekli! És hazudik erről.
Ha van valami amit nem bírok elfogadni sehogy se ha valaki ennyire bő nyállal tekintély tisztelő meg ha valaki már a lopást sem tartja bűnnek.
Az első dolgok egyike amit már gyerekként megtanul az ember hogy:
- mondj igazat/ne hazudj...
- ne lopj.

Erre egy felnőtt ember ilyenekkel jön elő, szégyen...

Vannak rosszabbak persze, tomika meg a gigapöcs...
Azokban még zsigeri gyűlölet is van...a két buta, vén sovén, kisnyilas faszkalap.
Gery87 2025.02.18 23:56:42
@Deak Tamas:

Te inkább ne mondj arról semmit hogy ki a hülye te seggdugasz.
olyan sötét vagy bazmeg mint az éjszaka, ha eldobnának feletted egy lapát szenet, azt hinnéd villámlik, hogy rohadnál meg a nyilas kurva anyádba.
A budapesti orosz követség előtt összecsődült 25 ember követeli Alekszej Nahalnij halálának évfordulóján: támogassuk az orosz politikai foglyokat! Kétségbeesett kiáltás ez: az amerikai kormányzat kezdi leépíteni a kifizetéseket, ez súlyosan érinti az oroszországi liberális ellenzéket is.…..
Gery87 2025.02.17 14:14:27
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

GYíkemberek voltak...

@Tapi2021:

Lehet hogy élve veszélyesebbnek ítélte.
Gery87 2025.02.17 14:32:59
@Tapi2021:

Amíg életben van elő-elő lehet venni őt, meg az ügyét és a szabadságát...
A "mártírság" a mai világban nem tart soká.
Gery87 2025.02.18 23:53:32
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az orosz elit ugyanis elindult harcolni ellene, esetenként továbbra is franciául társalogva."

Magyarán, a francia kultúra, felvilágosodás, a polgári eszme vagy annak tisztelete nem azonos Napóleonnal, ahogy Orbán meg a NER sem a magyarsággal és a magyar nemzettel.

Vagy mondom másképp: a magyar ellenzék és a magyar baloldal sem azonos a "nyugati liberális progresszív elittel" annak ellenére hogy azonosul bizonyos elveivel és céljaival, röviden nem mindenképp és feltétlenül "hazaárulók" "ügynökök" ahogy Orbán és maffiája állítja.
Nem?
bircahang Ügyes a srác 2025.02.18 12:12:00
Veszélyes ellenség Talpramagyar Péter. Kíválóak az ösztönei. Csupa olyat mond, ami nehezen fogható meg. Kiválasztotta például hadügyminiszterének Atlanti-Szundi Libbantuszt, aki formában adja ugyan az euroatlantista narratívát, de tartalmilag szinte teljesen ugyanazt mondja az ukrajnai…..
Gery87 2025.02.18 19:43:47
www.youtube.com/watch?v=enLYTj0EeW8

"guruló dollárok".."háborúpárti"

hehe.

"Akinek a korrupcióval baja van...a legegyszerűbb hogy közhatalmat szerez, képviselő lesz, többségbe kerül...és akkor fel tud lépni ellene"

Pont mint a fasiszták:) A kisember kussoljon, ne foglalkozzon a nagyok dolgával...a nagyoknak meg nem feladatuk az önvizsgálat és azt csinálnak amit akarnak. Nincsenek fékek, ellensúlyok.

"Akiknek nem tetszik valami az lépjen be a fasiszta pártba, lépdeljen előre a ranglétrán és ha vezető pozícióba kerül akkor olyan lesz a fasizmus amilyet ő akar..."
Gery87 2025.02.18 19:57:10
@Tapi2021:

Mit vártál? Értelmezni sem tudod amit olvasol, vén hülye fasiszta.

"És az USAID csak egy a sok finanszírozó közül. Akik bizony nem mindig meghirdetett nyílt pályázatokon osztanak pénzt. De ezt te is tudod. De persze ez más, ha orosz... Oké.)""

Lehet, oké és mondtam hogy biztosan nincs ilyen része, én annyit mondtam nem minden támogatás olyan amit Trumpnak be kéne szántani és ezt nem utólag kell majd korrigálni, hanem most nem kéne megvonni...

Szíriában pl olyan támogatást zárnak most el ami az ISIS által agymosott tizenéveseket fogjul ejtett nőket, segít rehabilitálni...egyáltalán az elhelyezésüket finanszírozni..
stb.
De sebaj majd újra mennek a radikális iszlám táborba aztán jönnek ide késelgetni..
Gery87 2025.02.18 21:58:35
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nálad sehol.
Olyan mintha megpróbálnám elmagyarázni a macskának az internetet, aki keresi a képernyő mögött az éneklő kismadarat...
Látja a monitort meg a kismadarat a videóban, reagál is rá.
De fingja nincs hogy mi az hogy videó, internet meg jutub és képtelen felfogni mert korlátolt rá az agya.

Ilyen vagy..

Neked felesleges erkölcsről, morálról, jogállamról, demokráciáról papolni.
bircahang Peresztrojka hangulat 2025.02.17 06:06:00
Peresztrojka hangulat: hirtelen értelme lett olvasni az amerikai kormányzati nyilatkozatokat. Ilyen utoljára 1987-1989 között volt. Azaz hasonló. Mindig árultak a nagyobb újságárusoknál szovjet lapokat. Ezek sorsa jellemzően az volt, hogy dísznek kivittek 1 példányt az adott lapból, az aztán…..
Gery87 2025.02.17 17:05:41
@Tapi2021:

"Bejöttél az utcámba! :-)"

Én nem mentem sehova te szaladtál be a faszerdőbe, ezek tények tapikám.
Olyasmit vársz el a sajtótól aminek a NER tökéletes ellentétét csinálja.

Kérdezd meg Birca testvéredet, ő nem is tagadja!
Sőt büszke rá hogy a NER a "cél érdekében" nem független sajtót csinál és nem harmadik hatalmi ág.

" Ha az Origó, m1... nem független, akkor az ellenzéki sajtónak sem kell annak lennie. "

Az ellenzéki sajtó nem érték semleges, de ezt senki nem mondta.
Az hogy "célzott ÉS fizetett propagandát csinálnak külföldi megbízóktól" ezt melyikre sikerült rábizonyítani?

"Tehát akár lehetnek külföldről fizetett ügynökök is."

Akár, csak épp ezt bizonyítani kéne.

"+ Amiket te soroltál fel EGYIKET SEM KÜLFÖLDI ÉRDEKCSOPORTOK finanszíroznak!!!"

Hanem a NER közpénzből....és ugye a magyar társadalom nem egyenlő a fidesszel.
Az én adómból miért fizetnek Fidesz propagandát?

És "mindannyiunk közTV-je" miért tol kizárólag NER narratívát?

"Tudom, hogy nem érted a különbséget, csak leírtam."

Én értem hogy nem érted.
Gery87 2025.02.18 18:41:33
@Tapi2021:

"Nem az a kérdés, MIT CSINÁLNAK MÁSOK - idézet TŐLED!!! -, hanem az, hogy mi a helyes."

Propagandát gyártani közpénzből, azok pénzéből is akik ellen van.
Értem.

"Tehát - megint téged idézlek - az, hogy a NER valamit csinál, nem ok arra, hogy mások is, az ellenzéki média is, úgy csinálja."

Nem is mondtam ilyet, sőt.

"Vagyis, amint más az érdeked, rögtön cáfolod saját magadat is"

Nem cáfoltam.

" és jön a kettős mérce."

kettős mérce ott van hogy nálatok Orbán beavatkozhat mások belügyeibe és adhat pénzt az "övéinek" mások meg nem.
Ez független attól én erről mit gondolok.
Egyébként szerintem a hasonlóelvűek támogathatják egymást...mint ELVVEL nincs bajom.
Gery87 2025.02.18 18:42:34
@Tapi2021:

"Mindre, amely az amerikai, nyugati propagandát tolja a háború ügyében, a brüsszeli pénzek ügyében... stb."

Tehát ha pusztán már ez a véleménye, akkor ügynök.
Értem. hát ez hülyeség.
bircahang Az év vicce 2025.02.15 06:06:00
Vicc: az européerek háborúzni akarnak. Nem tűrik, hogy az USA békét szeretne, az EU bolondomir vezetése nem hagyja annyiban. Szerencsére mindez csak vicc. Az EU-t senki se kérdezi mit akar...
Gery87 2025.02.15 20:32:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért pánikolnak mert a szankciók szankciók és Trump ugyanúgy nem hagyja magára Ukrajnát?
Gery87 2025.02.16 11:23:46
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, én úgy gondolom az eszközei amit használni tud, azonosak.
- szankciók, fegyverek, katonák.

És nem fogja csak úgy odadobni Ukrajnát a ruszkinak, úgy taktikázik hogy elmondhassa ő jött ki ebből nyertesen, akkor is ha Putyinnal emiatt konfrontálódik.
bircahang Pofára esés 2025.02.14 06:06:00
A körvonalazódó ukrajnai béke a legnagyobb csapást nem Ukrajnára, sőt nem is a nyugatra méri, hanem a legfanatikusabbakra: ezek a kelet-európai euroatlantisták. Rendkívül jó az emlékezetem még, szóval emlékszem a magyar ballib euroatlantistákra és fantasztikus jóslataikra: különösen a HVG…..
Az új ballib mánia: milyen kínos, hogy a Zorbán szövetségese egy homokos nő. Pár éve ugyanez ment a lengyelek kapcsán: hogyan lehet az ukránokat nem támogató Zorbán haveri viszonyban az ukránpárti lengyel kormányzattal? Pedig semmi ellentmondás: a diplomácia egyszerűen ilyen - nem kell…..
Gery87 2025.02.14 13:00:53
@Tapi2021:

Ne legyél már hülye bazmeg.

"A részvényesek, hozzá nem értők, hozzáértőket ALKALMAZNAK, hogy aztán ők a megfelelő döntéseket meghozzák!!!!"

Erről pofáztam neked régen is te szerencsétlen!
Hogy a dolgozók is alkalmaznak szakembert és döntene róla ki legyen...

"Az igazgató az üzem alkalmazottja. Az igazgatót és a fontosabb munkakört betöltő alkalmazottakat a munkástanács választja. A választást megelőzi az igazgatói bizottság által nyilvánosan meghirdetett pályázat."
Gery87 2025.02.14 13:03:18
@Tapi2021:

"Egyrészt ez azt mutatja, hogy a vezetők jól rakták össze a céget! A megfelelő embereket alkalmazták a megfelelő posztokon, EZÉRT önjáró a cég!"

:D igen a dolgozók működtetik.

Jó marketinges lennél: "nem a munkám felesleges és pénzpocsékolás, hanem csak önjáró a cég":D
Aztakurva...

Tudod mit akarsz bemagyarázni? Hogy a villanyautón miért van kurbli:)
Gery87 2025.02.14 13:03:53
@Tapi2021:

"Másrészt, az, hogy te nem látod a főnököt csavarozni, nem jelenti azt, hogy nem dolgozik."

Nem, nem erről volt szó, ne dedozzunk mér.
Valójában az antifa hőbörgés nem más, mint a nyugtamajmolás egyik mellékterméke. A "szikrázók", "lángolók", s más debilek megtudták, hogy nyugaton nagy divat antifának lenni, s ennek fontos része, hogy ártatlan embereket terrorizálnak az közterületen, bedrogozva rongálnak, vörös zászlóval a…..
Gery87 2025.02.12 10:49:11
@GyMasa:

kapott pénz vagy nem kapott?
Kapott, akkor tehát Orbán beleszólt a francia belpolitikábba.

Egyébként a piacból élnek, olvasói előfizetésekből, támogatásokból, reklámokból.
De ugye nincs tiltva hogy pályázzanak.
Gery87 2025.02.12 13:13:44
@vergyula:

Nekik lehet bármit, mindenki másnak a kurva anyját. Ennyi a fidesz maffia törzsi működési elve.
Gery87 2025.02.12 13:15:50
@Deak Tamas:

"Nyilván a valószerű nevekkel nickelőknél ez nem kell."

Mondod te aki rendszeresen elbaszod és lebuksz a másik "fura nevű" nickeddel:D
Hogy még mocskosabb és suttyóbb módon fröcsögj mint általában.
Te kibaszott nagy "keresztény konzervatív".
bircahang Argentín csoda 2025.02.10 12:12:00
Az ultraliberális, gyakorlatilag anarcho-liberális Javier Milei csodát tett. Milei 2023 decembere óta az ország - Argentína - elnöke. Persze nem abban a tekintetben tett csodát, amit ígért. Bár nem is igazán tudható mit ígért és mennyi idő alatt. A kampányában annak idején azt ígérte, hogy egy…..
Gery87 2025.02.11 22:24:00
@Tapi2021:

"Azért nem megy be, mert a társadalom legalja és összeférhetetlen másokkal!"

Ja tipikus jobber duma, a "kurva anyjukat hogy dögölne meg mind"! Még válogatnak is.
És miért lesz "összeférhetetlen"? Csak nem azért mert ilyen helyzetben van, az utcán él, és alkesz lesz mert nem bírja ki másképp?

De az ő kurva anyját, igazad van!
Jézus meg leesik a keresztről.

Az már valami amikor egy "büdös komcsinak" kell keresztényebbnek lennie nem?:D

"Ők maguk kúrják szét a szállást is, meg ők lopnak egymástól."

Éljél te ilyen helyen!

"Kapacitás VAN!"

kapacitás a menekült táborokban is van meg a börtönökben is.
Ettől még senki nem gondolja hogy normálisan ÉLNI lehet ott.
Gery87 2025.02.11 22:25:58
@Tapi2021:

"Vert föld fallal vagy vályogból"

Nem ilyenekről beszéltem...
Nézd már meg a magyar vidéket: kádárkockák, téglából, milliószám...
Gery87 2025.02.12 10:43:58
@Deak Tamas:

Tomika a papbácsi vasárnap megint az ölébe fog ültetni ha csúnyán beszélsz, nem lesz rajta nadrág és nem a szappan lesz az amivel kimossa a szádat!
bircahang Feminináci hisztizés 2025.02.11 06:06:00
A feminizmus fő célja a családrombolás. Így minden adandó alkalommal fellép abszurd üzenetei közvetítése céljából. A szöveg: "Minden nőnél fennáll a lehetőség, hogy a következő nőnapon nem a kezébe, hanem a sírjára kerül majd a virág.". Ez ugyanaz a logika, mint a pedofília-hisztéria, mely…..
bircahang Középkori kulcsesemény 2025.02.09 06:06:00
Korábbi cikkem folytatásaként. Egy kora középkori kulcsesemény. Persze az alternatív történelem hívei sokszor feldolgozták. Ritkán lehet azt mondani, hogy egy adott esemény kulcsfontosságú volt, de ez ilyen. A lényeg itt: az iszlám sose lett volna világvallás, s az arab hódítás sose történt…..
Gery87 2025.02.09 13:13:59
@Deak Tamas:

A magyar nemes ugyanúgy hívta, telepítette a telepeseket.
Gery87 2025.02.10 22:23:34
@IdomitottFoka:

A bolgárok nem vonultak a SZU ellen, érdekes módon ők nem féltek attól hogy a románok emiatt esetleg visszakérik Hitlertől Dél-Dobrudzsát vagy elvesztik a többi nyereséget.

Végül is bejött, az egyetlenek a tengely tagjai közül akik területi nyereséget könyvelhettek el 1938-hoz képest.

Semmiképpen nem jöttünk volna ki jól ebből.

De még örülhetünk.
A balti államok megszűntek önállóak lenni, pedig ők aztán nem kérték hogy akár egyik vagy másik tömbhöz csatlakozhassanak.

Ja és kaptak 30%-nyi oroszt a területükre.

Sztálin még az ősellenség lengyeleknek tett egy hatalmas szívességet groteszk módon, igaz hogy kisebb lett, de a veszteség főleg ukrán belorusz lakta vidék volt. Cserébe homogén nemzetállam jött létre és nagyobb lengyel lakta területtel mint korábban!
Mintha mi elveszítettük volna Erdélyt, cserébe az egész partium magyar lenne...

A csehekről nem is beszélve. Megszabadulhattak 3,5 millió némettől, - meg nyertek 30%-nyi etnikailag már cseh szállásterületet - akiket sehogy nem tudtak volna integrálni.
bircahang Jó hír 2025.02.10 06:06:00
Donald Trump keményen bünteti a Nemzetközi Büntetőbíróság nevű sóhivatalt. Láttam olyan felületes értelmezést, hogy ez csupán a szokásos sztori, azaz a zsidók kiemelése. Hiszen a kiinduló ok a Netanjahu elleni intézkedés a Nemzetközi Büntetőbíróság részéről. Pedig egyáltalán nem. Ugyanis még…..
Gery87 2025.02.10 12:56:23
@Boldeone2:

Nem érzed erőltetettnek ezt a kétféle értelmezést egy pöppet?:)

Donbasz ukrán volt, aztán az iparosítással jobban eloroszosodott.
Koszovó meg pont az elmaradottsága miatt elalbánosodott ugyanis a szerbek egy része "lelépett mit Majka Borsodból.." az albánok meg többet is szültek.

De kurvára lényegtelen, nem az számít hogy bárki vagy az ősei mikor kerültek oda, ha már ott van, oda született joga van ott élni.
Nem számít hogy az ősei 100 vagy 1000 éve mentek e oda.

Az meg hogy egy terület hová tartozik, azt jó esetben a helyiek döntik el.
Általában nem így szokott lenni...

Az albánok nem akartak Szerbia része lenni, ez egyezett a nagyhatalmi érdekekkel.
A Donbasziak egy része meg nem akart Ukrajna lenni, ez egyezett az orosz hatalmi érdekekkel...
Gery87 2025.02.10 22:12:35
@IdomitottFoka:

20 év múlva Tapi már azt is le fogja tagadni hogy valaha fideszes volt:)
Ahogy a sok fideszes nyugger soha nem vallaná be hogy mszp szavazó volt egykor:)
Index címlapja, rákattintottam, csak mert azt mondja "nehéz kvíz": 3 perc alatt kész, eredmény: 10/10. Amiből nem azt a következtetést vonom le, hogy kivételesek a magyar történelmi ismereteim. Hanem azt, hogy az átlagszint erősen lezuhant. Egyébként bevallom, az egyik kérdésre…..
Gery87 2025.02.09 23:31:03
@vergyula:

Ez őt nem érdekli!
Aki az ő törzs az jó, aki nem az rossz.
Ennyit tud.
Büdös rohadt buta jobbágyok.
Mit vársz?
Gery87 2025.02.09 23:33:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csak hát nem mindegy te ütődött hogy milyen a mértéke!
Máshol nincs NER és nincs is ekkora korrupció, ha nem tűnt volna fel!!!

Azzal védeni a NER-t hogy "máshol is ez van" egy kurva buta és ostoba módszer.
NEM bazmeg, máshol ahol szintén kapitalizmus van NINCS ez! A régióban sem!

De ezt jól tudod.
Faszért hazudsz bazmeg.

Úgy is belebuktok ebbe.
Gery87 2025.02.09 23:36:38
@Tapi2021:

Nem, nem tudják vezetni te retardált!
15 év alatt ez kiderült.

És nem, nem "mindegy" alapon szavazok, le is írtam hogy ha úgy adódik akkor nem szvaazok, hanem ez erkölcsi alapon működik nálam!

A tolvajoknál bárki jobb!
bircahang Nem lesz hamar béke 2025.02.04 06:06:00
A várakozás ellenére, úgy néz ki, nem lesz hamarosan béke Ukrajnában. Kósza hírek szerint Trump teljes kivonulást ígért Putyinnak, cserébe egyetlen dolgot kért: a kínai-orosz szövetség jegelését. S Putyin nemet mondott. Pedig az ajánlat extrém volt: a Krím elismerése az USA által mint…..
Gery87 2025.02.05 19:44:23
@Tapi2021:

"Jópofa vagy"

Köszönöm szépen:)

"Ezek vagy mind el vannak nyomva"

Mind? Már megint mit hülyéskedsz?

"vagy nagyobb erők háború árán kiutaltak nekik országot, vagy jogokat, mint Koszovónak."

Puszira kapták vagy sem?
Nem.
Tettek érte ennyi a lényeg.

"De ha arra gondolsz, hogy pl. az erdélyi magyaroknak is terrorszervezeteket kellene létrehozni és románokat gyilkolni halomra, mint az íreknek,"

Te mondtad...

"hogy aztán elegendő öldöklés után elbábozhassák, hogy vannak jogaik, meg autonómiájuk, meg parlamentjük (csak Romániától nem szakadhatnak el, és mindenben továbbra is a román államtól függenek),"

Ez a cél most is.
ÉS igen ez sokkal jobb lenne mint ami most van.

" arra azt mondom, hogy ÍGY NE!""

Akkor bizony el fognak tűnni és asszimilálódni idővel, merthogy ingyen, a nagy büdös semmire, puszira a többségtől, hatalomtól semmit nem kapnak továbbra sem, abban biztos lehetsz!!!!

Milyen nemzethy keresztény jobberek vagytok ti?

Nekem kell itt képviselni a "nemzeti érdekeket", autonómiáét, meg elmondani merre van az annyi?:D
Vicces.
Gery87 2025.02.06 17:04:37
@Deak Tamas:

"hogy így nem beszélünk a népről, mely vendégül lát és etet."

Szerencsére itt vagy nekünk te a Dák csivavau és vígan csóválod a farkad (mindegyiket) ha a földre basszák a kaját, meg megsimogatják a buksidat " a kézből mely enni ad".
Gery87 2025.02.09 13:00:39
@Deak Tamas:

Sokszor megírták már te tökkleütött hogy 4 év szenvedés után az emberek már nem akartak harcolni. Ezt számtalan forrás igazolja.. Haza akartak menni, a családjukhoz, ha volt, akkor füldjükhöz...a feleségükhöz, aki úgy jutott kajához hogy a jegyző kúrogatta...

Lehet hogy az élelmezési létszám 4 millió volt, de csakhogy ez tinta meg papír semmi több.
bircahang A valóságmentes elit 2025.02.05 12:12:00
A kozmopolitizmus is már gond, mert aki mindenhol otthon van, az sehol sincs otthon. Viszont ha ez kombinálódik az elitbuzizmussal, az immár hatalmas baj. Krasznohorkoló tipikus díszpéldánya ennek a furcsa, de káros fajnak. Kijelenti, hogy milyen rossz emberek ezek a buta magyarok. Pedig…..
Gery87 2025.02.06 17:49:00
@vergyula:

Hát valamelyik ország biztos, csak nem ez:)

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tudom eldönteni hogy direkt tetteted az értetlent mert nyomni kell önigazolásként is a propagandát, vagy a fasznak reménykedem benne, egyszerűen ennyire vagy értelmileg képes!

"Nincs a tőkének nemzetisége, nincs a tőkének ideológiája, sem erkölcse, a tőkének egy célja van, hogy több legyen."

A tőkésnek - mint embernek! - van nemzetisége, csak a kapitalista működésnek nincs ehhez semmi köze.
Olyan mintha azt mondanád "ez a vállalkozás nő, az meg férfi" mert a tulaja nő vagy férfi...
Olyan mint azt mondani ha egy autó tulajdonosa magyar, akkor az autó "magyarként egy gépjármű"...nettó fasság. A gépkocsi az gépkocsi, eszköz, eszközként funkcionál.

Nem az a célja a magyar tőkésnek a vállalkozásával hogy a magyar embereknek jobb legyen.
Ő a profitját, a növekedési lehetőséget, versenyképességét nézi és pont kurvára leszarja hogy te is magyar vagy meg ő is...
ha így tenne, versenyhátrányba kerülne, tehát nem teszi.

Mit nem lehet ezen érteni?

Azt meg végképp nem mondtam hogy a külföldi tőke "mindenképp jobb" csak mert "nem Fidesz" vagy hazai.
De hát a gyakorlat ennek ellenkezőjét sem igazolja!

Attól hogy Mészáros, Orbán, Tiborcz stb magyar hát pont kurvára nem lett jobb a magyar dolgozónak a cégénél!

Sőt, a munkavállalói jogok és munkahelyi feltételek évek óta rosszabbak a NER alatt.
Tapasztalom magam is.
Gery87 2025.02.06 17:50:19
@vergyula:

Gery nem akar a nyugati tőkéseknek adni semmit, Gery nem akart tőkéseket egyáltalán;)
Gery87 2025.02.06 18:49:39
@vergyula:

Igen, de az "elnyomó reakciós címek, rangok, nevek" viselése tilos, ezért át lesznek nevelve..őő...nevezve vadkacsává:)
bircahang Kiejtés még egyszer 2025.02.04 12:12:00
A kamuszakemberek megszólalnak. Fájó marhaságokat mondanak. Az egyik példa persze Puzsér: Elmondja: a kezdő is tudja, hogy az "our" ejtése nem "áur". Persze óvatos, nem mondja el, hogy mi a helyes ejtés. Sejtem, hogy fogalma sincs, így inkább nem kockáztat. Pedig éppenhogy…..
Gery87 2025.02.06 18:35:45
@Tapi2021:

Vaaaaaaaaaagy, olyan is van hogy egy nem igazán jogállam bebasz 4 évre a böribe egy olyan "politikai ellenfelet" akinek tényleg vaj a füle mögött:)
Aki tényleg korrupt.

Ez nem lehet?

Meg olyan is van hogy nem emelnek ellene vádat, és akkor is lehet bűnös, csak hát nem éppen nem politikai ellenfél, mert az övéi vannak hatalmon.
Ez sem lehet?

Gyurcsány szerencsére nem ilyen "nemjogállamban" él és mai napig szabadlábon van, pedig az Orbán Viktor hogy megígérte hogy el lesz intézve a valaga.
Gery87 2025.02.06 18:38:14
@Tapi2021:

"Nyilván vagy igaz amiket írnak vagy nem"

persze, ez a legkönnyebb:"meg se történt"
"vagy vót vagy nem vót...kitérdeke....mikutyánk kőke! jó gyerek az...akkó meg?"

istenem bazmeg.

Kibaszott törzsi szervilis mentalitás hogy pusztulna már ki végre ebből az országból.
Gery87 2025.02.06 18:44:57
@Tapi2021:

"De abban a kapkodásban, mindenki tette, amit tudott."

:D:D:DD:

igen és hopp jaj hát mit lehet most már tenni Bendegúz, édes fiam... becsúszott egy kis korrupció meg közpénz pazarlás, beleesett a haverkoma zsebébe pár fillér...jujuj....meg túláraztuk...hát igen ezek az ügyetlen kapkodó ujjak....cöcöcöcö....egész belepirullok, "de hát ebben az adott helyzetben mit tehetünk?":D

De ne is beszéljünk róla, csacskaság..."nemsokára indulnak a villamosok!".

öreganyátok térdekalácsa.
bircahang Muszlim arab 2025.02.02 06:06:00
A muszlim=arab állítás gyakori tévedés. Valójában régóta nem igaz. Az iszlám terjedésének legkorábbi szakaszában volt csak igaz, hogy aki felvette a vallást, az előbb-utóbb arabbá vált. Így lett az eredetileg berber és kopt Észak-Afrika arabbá, de a Közel-Kelet szír lakossága is szinte…..
Gery87 2025.02.04 19:44:09
@Deak Tamas:

Te meg komcsizol, cigányozol, hazaárulózol, nemmagyarozol is..."miket csinálsz te még?"
Gery87 2025.02.06 17:09:02
@Tapi2021:

"Ahogy a Boole-algebra is tök hülyeség annak, akinek fogalma nincsen róla, mert nem tanulta meg!"

Csakhogy a vallás nem egzakt tudomány baszod.
Nem lehet tanulással kideríteni melyik az igazi!

"Az álláspontod a tipikus materialista-ateista (balos) álláspont. "

Igen és?

"Évtizedek óta ezt halljuk."

És?

" Aztán, ha kicsit mélyebbre vinnéd őket, kiderül, hogy NINCSEN MÖGÖTTE ELÉG TUDÁS.
És erre még büszkék is."

:D
Mert mögötted a hiten kívül mi van?
Semmi.
Ebbe hiszel mert ez tetszik és kész, nem tudod tudományosan megmagyarázni!

Hagyjál már a hülyeségeiddel.
Gery87 2025.02.06 17:24:13
@gigabursch:

"Zuhanó kádban nincs ateista bányász. — tartja a sok évszázados bólcsesség."

Ami egy szépen és bölcsen hangzó hamis közhely, érvpótló.
valójában tényszerűen erről semmit nem tudunk ahogy sem igen szólnak a hírek hogy a halálfélelem, halálközeli élmény után látható arányban megtérnek az emberek...

Olyan mintha azt mondád "a stockholm szindróma a bizonyíték rá hogy az emberek a bűnözőket, erőszaktevőket, kínzóikat és tetteiket valójában nem ítélik el, sőt szeretik őket,egyetértenek ezzel, csak elnyomják ezt normál helyzetben.."

"Minden idióta istentagadónak van legalább egy pillanat az életében, amikor rádöbbenhet a tévedésére."

Baromság.
Nehéz a filantrógerek dolga amikor olyan országba kellene elvinni a liberalizmust, ahol a többség nem akar ilyesmit. Például ilyenkor baj van: a kormányzat megbuktatása értelmetlen, mert a következő választáson úgyis megint nem a "jók" nyernek. Szerbia nagy fejtörést okoz Soros gazdának és…..
Gery87 2025.02.05 21:19:49
@Tapi2021:

"Az komoly karrier, hogy Orbán már a globális háttérhatalom része! :-)"

Hát a ti logikátok szerint mindenképp.

"A szövetségesek támogatják egymást - ÜGYEK MENTÉN! -, ha tudják. Erre most rácsodálkozol?"

Nem, csak nálatok ha a libsik teszik akkor egyenesen bűn, ha meg a tietietk akkor meg termsézetes.

"Az a nem mindegy, ki, milyen eszközökkel? Nyíltan vagy sumákolva? Mekkora anyagi és kapcsolati tőkét megmozgatva? Stb."

Orbán szerinted minden nyiltan csinál és csak ennek hiánya lehet gond?

"Sorosék sumákolnak, álcáznak, hazudnak, Musk meg Orbán pl. nem. Nyíltan vállalják mit képviselnek, miért dolgoznak. Ez is különbség."

Nem vettem észre hogy Soros annyira álcázza magát, még Vitya is mindig észrevette:))
Gery87 2025.02.05 21:21:01
@Tapi2021:

Trump már volt elnök, rémlik?
Putyin meg még régebb óta mint Orbán.
És a nemrég köttetett szövetségek mióta nem validak?
Gery87 2025.02.05 21:22:02
@Tapi2021:

A dumájuk meg a valóság között bármi.