Adatok
Monsieur Kopf
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Azt kérdi a Wizz Air, hova indítson járatot? Lehet szavazni!
2015.01.29 23:32:00

A méregdrága Jet2 mellé normális fapadost követelnek maguknak a skóciai magyarok, megkérdeztük a Wizz Airt, nem akarnak-e netalántán oda repülni. Vizsgálják a lehetőséget, de nem csak ezt. Adtak még másik négy opciót, amivel szemeznek. Itt a vissza nem térő alkalom, lehet…..
Monsieur Kopf
2015.01.31 10:17:54
@BizAir: Ûtvonal engedélyek - kezdetnek. Mivel kereskedelmi jâratrôl van szô- nem hogy te meg én a PPL -lel kibèrelûnk egy cessna 152 -es gépet és repülünk. Egy ûj vonalhoz nagyon sok betünek kell legèpelve lenni mielött te megveszed a skyscanneren.
Monsieur Kopf
2015.01.31 11:04:17
@BizAir: Ja értem, tehàt legközelebb szôlj a kapitânynak hogy ott tegyen le ahol akarod. Nem tudod mit irsz, de nem baj.
Attôl hogy agy szabâlyozâs kedvezö környezetet teremt mèg vannak szabàlyok.
De bocs mea culpa én vagyok butus.:Azt hiszem "régen"egy ûtvonal a kereskedelmi légiközlekedésben igenis engedélyekhez, szerzödésekhez, garanciâkhoz stb kötött a meglévö târsasâgoknak is. Tudod mint amikor van egy taxid vagy egy üzleted és akersz mégegyet és arra kérsz mûködési engedély pl müszaki vizsga vagy ântsz engedély.
Köszi a google linket. Még nem olvastam de ez valami olyasmi lehet mint a Deregulation az USA-ban a hetvenes évek végén. Viszont te mâr biztos olvastad végig, ha te igy tudod hogy nem kell semmi. Oszd meg velünk a tudâsod, mért nem mâr holnap egy gép Skôciâba?
Attôl hogy agy szabâlyozâs kedvezö környezetet teremt mèg vannak szabàlyok.
De bocs mea culpa én vagyok butus.:Azt hiszem "régen"egy ûtvonal a kereskedelmi légiközlekedésben igenis engedélyekhez, szerzödésekhez, garanciâkhoz stb kötött a meglévö târsasâgoknak is. Tudod mint amikor van egy taxid vagy egy üzleted és akersz mégegyet és arra kérsz mûködési engedély pl müszaki vizsga vagy ântsz engedély.
Köszi a google linket. Még nem olvastam de ez valami olyasmi lehet mint a Deregulation az USA-ban a hetvenes évek végén. Viszont te mâr biztos olvastad végig, ha te igy tudod hogy nem kell semmi. Oszd meg velünk a tudâsod, mért nem mâr holnap egy gép Skôciâba?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bajororszâgba azért ment ennyi magyar, mert közel van autôval-"6 ôra alatt otthon vagyok kotschival" ezt mondjâk màr vagy vagy 25 éve - mellesleg nagyrészt az ö közremüködésüknek köszönhetjük a 300ezer KM -et futott de itthon "megfiatalodô" autôpark nagy részét. Verdict: Oda nem kell - ha 50 eurônâl több a jegy - Hâ annyié mâ' hazamegyek és viszek egy autôt - lenne.
Nizza -hmm, nagyon szeretem(éltem ott), de egy kifejezetten dràga reptér - annyi magyar nem lakik ott, ês a kirândulôk csak nyâron mennek.
Egy észak Amerikai jârat biztos siker lenne de vagy tûl sok idôre kivesz egy gêpet mert pihentetni kell a személyzetet, vagy csereszemélyzet kell szôval nagy ktgs mind a kettö.
Luton Hub bâzis kellene és önnan lehetne fejlödni a Wizz-nek.