Adatok
byp
10 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Én is elrepültem Milánóba 3 ezer pénzért, gyakran ennyi a jegy - állítják sokan, mások meg azt látták a saját szemükkel, hogy kamu az összes akció, a fapados csak akkor olcsó, ha nagyon nem megy neki a bolt. Vannak ezeknél még sokkal extrémebb vélemények is, de a vicc az, hogy…..
byp
2014.05.22 23:44:08
Ha már rugalmas repülőjegy kereső, akkor van a drungli-nál picit talán jobb ez: bogair.hu/rugalmas-repulojegy-kereso.php (mert jóval több árat ad Budapestről), vagy a liligo térképes keresője: www.liligo.hu/nepszeru-uticelok-repulovel.html#1 (a térképre kattintva)
A Swiss Air most számos európai úti célra kínál akciós repülőjegyeket:Budapest – Amszterdam repülőjegy 51 600 Ft-tól oda-visszaBudapest – Athén repülőjegy 47 600Ft-tól oda-visszaBudapest – Bari repülőjegy 66 400 Ft-tól oda-visszaBudapest – Birmingham…..
A cikk a Seotools.hu szerzője, Kungl István engedélyével került fel. Rendszeresen használom a www.seotools.hu oldal által kínált szolgáltatásokat és eszközöket, mert gyors elemzést tesznek lehetővé. Meta ellenőrző, PageRank checker, kulcsszósűrűség-vizsgáló és még több…..
byp
2009.11.02 14:49:45
@BaluKapitany:
Pont erről szerettem volna írni én is. Ha jól megnézitek a képet, a legfelső találat az organikus találatok felett, egy szponzorált link. Magyarul a kép alapján, nem feltétlenül igaz, amit a cikk ír a 10-es pontban, ugyanis a legtöbb kattintás ezen a képen épp egy szponzorált linkre történik.
Másrészt ezzel a kijelentéssel is vitatkoznék:
„A legtöbb felhasználó szívesebben kattint az organikus találatokra”
Magyarországon, még lehet, de… Számos Egyesült Államok béli, illetve Nyugat-Európai példa van arra (a Google szerint), hogy a netezők jobban bíznak a fizetett hirdetésekben, mivel tudják, azért fizet valaki, és ha fizet érte valószínűleg azért teszi, mert van értelmes terméke/szolgáltatása. Természetes találatokra ez nem mindig igaz. Ez a szemlélet szerintem 1-2-3 éven belül elér minket is.
Pont erről szerettem volna írni én is. Ha jól megnézitek a képet, a legfelső találat az organikus találatok felett, egy szponzorált link. Magyarul a kép alapján, nem feltétlenül igaz, amit a cikk ír a 10-es pontban, ugyanis a legtöbb kattintás ezen a képen épp egy szponzorált linkre történik.
Másrészt ezzel a kijelentéssel is vitatkoznék:
„A legtöbb felhasználó szívesebben kattint az organikus találatokra”
Magyarországon, még lehet, de… Számos Egyesült Államok béli, illetve Nyugat-Európai példa van arra (a Google szerint), hogy a netezők jobban bíznak a fizetett hirdetésekben, mivel tudják, azért fizet valaki, és ha fizet érte valószínűleg azért teszi, mert van értelmes terméke/szolgáltatása. Természetes találatokra ez nem mindig igaz. Ez a szemlélet szerintem 1-2-3 éven belül elér minket is.
A Malév most 7 városba is 26 600 Ft-tól kínál repülőjegyeket. Az árak oda-vissza útra értendők, és bruttó árak. Az akciós repülőjegy foglalásnál kitétel, hogy az utazás időpontja augusztus 23 és október 24 között legyen. Akár már 26 600 Ft-ért eljuthat repülővel…..
Róma repülővel, most 31 815 Ft-tól elérhető. Az igen kedvező repülőjegy ár ráadásul nem fapados járatra szól, így nem kell attól tartanunk, hogy kieső repterekre érkezünk. Mivel a repülőjegy reggeli indulásra, és esti visszaútra szólnak, az utazás napjai is teljes…..
Barcelona repülővel, m ost 40 944 Ft-tól online repülőjegy foglalással. A repülőjegy ár tartalmaz minden adót, és illetéket, ráadásol nem fapados repülőterekre szól, megspórolható a transzfer költsége és menetideje. A barcelonai repülőjegy foglalást, könnyen és egyszerűen…..
Velence repülővel, most 31 619 Ft-tól foglalható, online egyszerűen. A járatok Budapestről reggel indulnak, vissza pedig este érkeznek, így az utazás napja is teljes értékű lesz. A repülőjegy foglalást, könnyen és egyszerűen megteheti, ha ide kattint: Budapest - Velence…..
Sok helyen olvasni arról, hogy miért előnyös összekötni az AdWords kampányainkat a Google Analytics-szel. Ami miatt én is előveszem az az, hogy egyrészt ez most már teljesen automatikus, másrészt teljesen új funkciók, mérési adatok is bekerültek az Analytics-be, amelyek fontosak,…..
… mondanák sokan arra a kérdésre, hogy mi a keresőmarketing lényege. Majdnem, illetve nem egészen. Az hogy elsők legyünk csak egy lehetséges eszköz a cél elérése érdekében, de a valós cél az, hogy látogatókat, sőtt értékes látogatókat vigyünk egy oldalra a…..
Igen TI! Egyenlőre, most csak arról beszélek, hogy mit látok a sok kampányból, hirdetésekből, aztán a kötési időszak után egy esettanulmánnyal be fogom mutatni, hogy az általam menedzselt kampány hogy teljesített. Elöljáróban talán csak annyit, hogy sikerült lenyomnom a kezdeti…..
PPC Keresőhirdetések
Sikeres kampány, (a)vagy a hátsó sor utasai sem a gyűrődési zónában ülnek(?)
2008.11.19 20:52:00
Ma jelent meg egy cikk a BTL.hu –n, „A vártnál is sikeresebb Volkswagen kampány az Arcus Search-tol” címmel. Nem szerettem volna rögtön kritikával kezdeni, de így alakult. Nem az Arcus szeretném kritizálni, ellenkezőleg! Az Arcus az egyik szerintem legjobb szakembereket…..
Alapvetően nem kortárs művészetben utazom, amikor az alábbi grafikont beillesztem ide.Az elképzelt vegytiszta helyzet a következő: X vállalkozás döntésre kényszerül t=0 időpillanatban, hogy SEO-ra vagy PPC-re alapozza-e a látogatottságát. Havi büdzséje erre célra 300.000Ft. A…..
Elég sokan foglalkoznak a SEO vs. PPC kérdéssel (keresőoptimalizálás vs. kattintás alapú keresőhirdetések). A témáról majd én is fogok írni, de most nem erről szólok/írok.Volt egy vitám a seo.blog.hu-n a blog írójával, Bánóczy Zoltánnal ebben a témakörben. Bánóval volt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz