Adatok
Buckethead
0 bejegyzést írt és 103 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)
Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy…..
Buckethead
2015.03.18 19:35:26
@UdjanMineck: Lehet hogy engem minősít, de a kor szelleme engem teljesen hidegen hagy. Verne, Zola, Gogol, Voltaire, Steinbeck és hasonlók műveit olvasom, Olasz és Francia építészetet tanulmányozok, és sok más dolgot is ami a művészettel kapcsolatos. Mindezt a szabadidőmben. De azt hogy hogyan írjak egy nem hivatalos ,,papíron,, azt nekem senki ne mondja meg. Még a pápa se mert seggbe rúgom! Ha neked az íráson múlik a jó ízlés (külön írd, tanuld meg legalább Te, ha már annyira zavar), kérem. Részemről is lezárva.
Buckethead
2015.03.18 21:27:59
@UdjanMineck: Onnan másolom ide: ,, van egy sor szavunk, amelyet hangzása alapján szívesen írnánk egybe. pl.(jócselekedet, jószándék, jótanács).....DE... ezt a megkülönböztetést azonban a helyesírás nem ismeri el.,, --- Arról van itt szó, hogy valaki megmondja nekünk, hogy hogyan írjunk, pedig mindenki tudja hogy a nyelv állandóan változik. Az hogy csak 100 évente akad valaki aki egyszer VÉGRE hivatalosan el kezd foglalkozni a változtatásokkal, nem jelenti azt, hogy addig nekünk mint a birkáknak követnünk kéne a törvényt. Mert egy világ soha de soha nem léphet előre akkor, ha azt betartja. Csak az új gondolat visz előre.
Buckethead
2015.03.18 23:25:36
@UdjanMineck: Majd átnézem Nádasdyt. ......Szerintem a nyelv nem rugalmatlan, elég csak megnézni hogy 90-100 éve mennyire máshogyan fogalmazták a szavakat. Nem mondom hogy mindet, de ha visszamennénk 150 évre, akkor már elég erős a különbség. Egy ember mindig alakíthat. Mindig van jogod alakítani, hogy az beválik-e, érdekel-e másokat azt az idő eldönti. De ha nem arról van szó, hogy két mondatban 4 angol szó van akkor szerintem rendben van. Egy jól nevelt ember nem biztos hogy az írás szabályait ismeri, de ha a beszédje ,,válogatott,, akkor nagy baj már nem történhet. (Sőt, nehéz behatárolni az igazi magyart, hisz minden tájnak megvannak a maga sajátosságai) --------- Persze ez egy autós blog, legyen most letudva azzal hogy a dízel büdösít, és lépjünk tovább. Igaz, valami új nem biztos hogy jót szül, de nincs más út, próbálkozni kell, és ahhoz el kell felejteni a törvényeket. Máshogy nem lehetséges a fejlődés. Erre akartam rámutatni.
A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy 21 tonnás, lánctalpas exkavátor vagy. Ez a tény - kombinálva azzal, hogy a legjobb filmek már régen nem Hollywoodban, hanem Észak-Európában készülnek - eredményezte ezt…..
Buckethead
2015.02.22 00:44:56
Attól tartok, ilyenünk nem lesz soha. Pedig annyira jónak tűnik a videók alapján, hogy minden szabad percemet itt tölteném. Hegyünk még csak volna hozzá, de látszik, egy ilyen pályát összerakni nem két fillér, komoly betonteknő, bukóterek, felvonó és egyéb kiszolgálás kell…..
Egy olvasónk hívta fel figyelmünket arra a híresztelésre, hogy Boszniában, bizonyos, piramisnak látszó képződményekben magyar rovásírást találtak. Ennek kapcsán leltünk rá Brian Dunning írására, amely a Skeptoid.com oldalon jelent meg, s amelyet alább – a szerző engedélyével – Pálfi…..
Az Égéstér 154. adásának kommentposztja.
Vajon mi készteti arra a Nissant, hogy az összes bevált megoldást felrúgva építsen versenyautót? És hol van a rendőr, amikor szükség van rá?
Direktlink a letöltéshez...
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep. Reméljük, nem bánják. Mert mi nem.
..
Buckethead
2015.02.06 10:57:42
@Airnold: Jó lett az új Korn. Már vagy tíz éve leszoktam róluk, de egy misét most újra megér.
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára. Ennek kapcsán idézzük fel Vályi Pista csodálatos tesztjét, ami méltó emléket állít az autók istennőjének.
..
Buckethead
2015.02.02 11:23:40
@Alfax: Elfelejtettem megcímezni a fenti írást.
Buckethead
2015.02.04 14:06:03
@Alfax: Citroen tud egyedit csinálni, én például az XM után még ma is megfordulok. A francia gyárak közül dizájnban egyértelműen a Citroen a csúcs. Németesen egy-két vonalból -a minimumból- tudnak dolgozni, de azt úgy, hogy leeseik az ember álla (C4), pl. 2 csík az egész hűtőmaszk, és mégsem hiányzik róla semmi. Kár hogy mostanában már kezdik komplikálni a vonalakat.
A Mercedes bajnok lett 2014-ben. Az utóbbi öt világbajnokságból négyet német pilóta nyert. Most pedig az egyik legrégebbi Grand Prix, amit 1950 óta csak két alkalommal nem rendeztek meg (1955, 2007) kiesik a naptárból.
Ecclestone erősítette ezt meg a Rhein-Zeitung-hoz írt…..
Buckethead
2015.02.04 08:48:25
@Aranyba mártogatott étnyúl: Bizony örökké. Ha majd nem lesz, akkor meg a hologramja fog téblábolni a rajtrácson.
A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8 előtt tesztautó még nem váltott ki ilyen nagy érdeklődést a kollektívából és közvetlen környezetéből. Ezt nem én mondom, hanem a veteránok. Van mifelénk egy eufémizmus…..
Buckethead
2015.01.24 20:13:36
@misinator: Jó hasonlat az MPV vs SUV. Alapból egy SUV-nek esélye nincs az MPV ellen. Ugyanis, az MPV-n nincs felesleges anyag, tehát kisebb az össztömeg, ami sok előnnyel jár. De mivel a ,,suv,, puccosabb, miiindenkinek az kell. Winkler kérdezte ,,mi az értelme az MPV-nek,, A kérdés inkább az, ,,miért hagyta el az MPV az előnyeit,, Az első Scénic, jól megemelt ülései (padlóhoz mérve) egy alaphangot adott az egésznek. Volt neki értelme. Csakhogy jött a többi, -a másodikban már alig fért az ember- és a végén már csak picit volt megemelve. Naná hogy eztán minek nekem MPV ha négykézláb kell abból is kimásznom.
Buckethead
2015.01.27 14:15:46
@Arcade Macho: Amiről te írsz az sajnos csak a minimum. Az ember az autóját használja is, nem csak oda vissza jár 1x egy nap. Plussz, a városi hol tölti fel? Ledobja a hoszabítót az ablakobol? Nem olyan kellemes minden másnap megállni a feltöltőállomáson 20 perce (ha épp nem kellett várni senkire). Sőt, nem is biztos hogy útban van. Persze, van ami kibír (állítólag) 300km-t, de az 13,5 milliónál kezdődik. Hozzá kell számolni kiadásnak kb 2 liternyi üzemanyagnak megfelelő pénzt száz kilóméterre. Ha nem veszed meg a házi töltőállomást (pénz az is), akkor minimum 6 órát kell tölteni, azzal pedig 5 óra körül tart 80 százalékra. ,,Tavaly 17 tüöltőállomást helyeztek forgalomba Magyarországon, többségüket inkább bemutató célokra,,. - ... Az ember a szabadidejéből sokat veszít amíg alig-alig bír ki néhány óvatos kilómétert.
Buckethead
2015.01.28 10:18:54
@Arcade Macho: Hát, szerintem ezt nagyon meggondolja még a német is. Néhány év és csak nagy veszteséggel adná el (ahol van pénz, ott az autó sem nagyon marad meg 6-8 évnél tovább), mert akkor már esetleg sokkal jobbak lesznek az akkumulátorok. Kötve hiszem hogy a becsületesnepper bevállalná. A pénzt a német is számolja nem csak mi. /// Kíváncsi leszek arra az időre mikor majd valamit az aku tényleg kibír, hogy minek fog felmenni az ára, hogy nehogy már jobb legyen a kisembernek. Általánosságban értem, nem csak Magyarországra.///---------- Alapból rendben van, jobb a tiszta levegő (addig míg nem jönnek rá hogyan lehetne palackozni) , de egy város közlekedését és szennyezettségét szerintem csak a tömegközlekedés oldhatja meg, full busz-troli-stb- kintről jövő autókat a városból kitiltanám, bent pedig akinek tellik rá és nem akar buszozni, kis pénzért kölcsönözhetne ahogy a bicajt is, -itt elviszem amott meg otthagyom.
Egészen elképesztően monotematikus műsort hoztunk össze: csak autókról lesz szó. Gyors autókról.
Az Égéstér 152. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz