Adatok
Buckethead
0 bejegyzést írt és 103 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/51c724ea4c1f7f40282eebf4ea3f36dc_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)
Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy…..
Buckethead
2015.03.18 19:35:26
@UdjanMineck: Lehet hogy engem minősít, de a kor szelleme engem teljesen hidegen hagy. Verne, Zola, Gogol, Voltaire, Steinbeck és hasonlók műveit olvasom, Olasz és Francia építészetet tanulmányozok, és sok más dolgot is ami a művészettel kapcsolatos. Mindezt a szabadidőmben. De azt hogy hogyan írjak egy nem hivatalos ,,papíron,, azt nekem senki ne mondja meg. Még a pápa se mert seggbe rúgom! Ha neked az íráson múlik a jó ízlés (külön írd, tanuld meg legalább Te, ha már annyira zavar), kérem. Részemről is lezárva.
Buckethead
2015.03.18 21:27:59
@UdjanMineck: Onnan másolom ide: ,, van egy sor szavunk, amelyet hangzása alapján szívesen írnánk egybe. pl.(jócselekedet, jószándék, jótanács).....DE... ezt a megkülönböztetést azonban a helyesírás nem ismeri el.,, --- Arról van itt szó, hogy valaki megmondja nekünk, hogy hogyan írjunk, pedig mindenki tudja hogy a nyelv állandóan változik. Az hogy csak 100 évente akad valaki aki egyszer VÉGRE hivatalosan el kezd foglalkozni a változtatásokkal, nem jelenti azt, hogy addig nekünk mint a birkáknak követnünk kéne a törvényt. Mert egy világ soha de soha nem léphet előre akkor, ha azt betartja. Csak az új gondolat visz előre.
Buckethead
2015.03.18 23:25:36
@UdjanMineck: Majd átnézem Nádasdyt. ......Szerintem a nyelv nem rugalmatlan, elég csak megnézni hogy 90-100 éve mennyire máshogyan fogalmazták a szavakat. Nem mondom hogy mindet, de ha visszamennénk 150 évre, akkor már elég erős a különbség. Egy ember mindig alakíthat. Mindig van jogod alakítani, hogy az beválik-e, érdekel-e másokat azt az idő eldönti. De ha nem arról van szó, hogy két mondatban 4 angol szó van akkor szerintem rendben van. Egy jól nevelt ember nem biztos hogy az írás szabályait ismeri, de ha a beszédje ,,válogatott,, akkor nagy baj már nem történhet. (Sőt, nehéz behatárolni az igazi magyart, hisz minden tájnak megvannak a maga sajátosságai) --------- Persze ez egy autós blog, legyen most letudva azzal hogy a dízel büdösít, és lépjünk tovább. Igaz, valami új nem biztos hogy jót szül, de nincs más út, próbálkozni kell, és ahhoz el kell felejteni a törvényeket. Máshogy nem lehetséges a fejlődés. Erre akartam rámutatni.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/c9e381529c07327d3fcabeeef61108f9_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy 21 tonnás, lánctalpas exkavátor vagy. Ez a tény - kombinálva azzal, hogy a legjobb filmek már régen nem Hollywoodban, hanem Észak-Európában készülnek - eredményezte ezt…..
Buckethead
2015.02.22 00:44:56
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/f14b52daa52035f121520bbfe7718c85_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Attól tartok, ilyenünk nem lesz soha. Pedig annyira jónak tűnik a videók alapján, hogy minden szabad percemet itt tölteném. Hegyünk még csak volna hozzá, de látszik, egy ilyen pályát összerakni nem két fillér, komoly betonteknő, bukóterek, felvonó és egyéb kiszolgálás kell…..
![](https://m.blog.hu/sz/szkeptikus/image/.external/.thumbs/a13db0f9f2c22e70ed9678085f96a164_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Egy olvasónk hívta fel figyelmünket arra a híresztelésre, hogy Boszniában, bizonyos, piramisnak látszó képződményekben magyar rovásírást találtak. Ennek kapcsán leltünk rá Brian Dunning írására, amely a Skeptoid.com oldalon jelent meg, s amelyet alább – a szerző engedélyével – Pálfi…..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Az Égéstér 154. adásának kommentposztja.
Vajon mi készteti arra a Nissant, hogy az összes bevált megoldást felrúgva építsen versenyautót? És hol van a rendőr, amikor szükség van rá?
Direktlink a letöltéshez...
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/mobil/header.jpg?v=1292258632)
Monotematikus adásunkban megint a száguldozásé és a huliganizmusé a főszerep. Reméljük, nem bánják. Mert mi nem.
..
Buckethead
2015.02.06 10:57:42
@Airnold: Jó lett az új Korn. Már vagy tíz éve leszoktam róluk, de egy misét most újra megér.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/469be061fe8d91b22acbb0ee5901bdbc_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára. Ennek kapcsán idézzük fel Vályi Pista csodálatos tesztjét, ami méltó emléket állít az autók istennőjének.
..
Buckethead
2015.02.02 11:23:40
@Alfax: Elfelejtettem megcímezni a fenti írást.
Buckethead
2015.02.04 14:06:03
@Alfax: Citroen tud egyedit csinálni, én például az XM után még ma is megfordulok. A francia gyárak közül dizájnban egyértelműen a Citroen a csúcs. Németesen egy-két vonalból -a minimumból- tudnak dolgozni, de azt úgy, hogy leeseik az ember álla (C4), pl. 2 csík az egész hűtőmaszk, és mégsem hiányzik róla semmi. Kár hogy mostanában már kezdik komplikálni a vonalakat.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/3dccf8ea4a2fc3b442e3c84e3e481209_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Mercedes bajnok lett 2014-ben. Az utóbbi öt világbajnokságból négyet német pilóta nyert. Most pedig az egyik legrégebbi Grand Prix, amit 1950 óta csak két alkalommal nem rendeztek meg (1955, 2007) kiesik a naptárból.
Ecclestone erősítette ezt meg a Rhein-Zeitung-hoz írt…..
Buckethead
2015.02.04 08:48:25
@Aranyba mártogatott étnyúl: Bizony örökké. Ha majd nem lesz, akkor meg a hologramja fog téblábolni a rajtrácson.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/f15de83305ab1b301e77dadd2fce78f5_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8 előtt tesztautó még nem váltott ki ilyen nagy érdeklődést a kollektívából és közvetlen környezetéből. Ezt nem én mondom, hanem a veteránok. Van mifelénk egy eufémizmus…..
Buckethead
2015.01.24 20:13:36
@misinator: Jó hasonlat az MPV vs SUV. Alapból egy SUV-nek esélye nincs az MPV ellen. Ugyanis, az MPV-n nincs felesleges anyag, tehát kisebb az össztömeg, ami sok előnnyel jár. De mivel a ,,suv,, puccosabb, miiindenkinek az kell. Winkler kérdezte ,,mi az értelme az MPV-nek,, A kérdés inkább az, ,,miért hagyta el az MPV az előnyeit,, Az első Scénic, jól megemelt ülései (padlóhoz mérve) egy alaphangot adott az egésznek. Volt neki értelme. Csakhogy jött a többi, -a másodikban már alig fért az ember- és a végén már csak picit volt megemelve. Naná hogy eztán minek nekem MPV ha négykézláb kell abból is kimásznom.
Buckethead
2015.01.27 14:15:46
@Arcade Macho: Amiről te írsz az sajnos csak a minimum. Az ember az autóját használja is, nem csak oda vissza jár 1x egy nap. Plussz, a városi hol tölti fel? Ledobja a hoszabítót az ablakobol? Nem olyan kellemes minden másnap megállni a feltöltőállomáson 20 perce (ha épp nem kellett várni senkire). Sőt, nem is biztos hogy útban van. Persze, van ami kibír (állítólag) 300km-t, de az 13,5 milliónál kezdődik. Hozzá kell számolni kiadásnak kb 2 liternyi üzemanyagnak megfelelő pénzt száz kilóméterre. Ha nem veszed meg a házi töltőállomást (pénz az is), akkor minimum 6 órát kell tölteni, azzal pedig 5 óra körül tart 80 százalékra. ,,Tavaly 17 tüöltőállomást helyeztek forgalomba Magyarországon, többségüket inkább bemutató célokra,,. - ... Az ember a szabadidejéből sokat veszít amíg alig-alig bír ki néhány óvatos kilómétert.
Buckethead
2015.01.28 10:18:54
@Arcade Macho: Hát, szerintem ezt nagyon meggondolja még a német is. Néhány év és csak nagy veszteséggel adná el (ahol van pénz, ott az autó sem nagyon marad meg 6-8 évnél tovább), mert akkor már esetleg sokkal jobbak lesznek az akkumulátorok. Kötve hiszem hogy a becsületesnepper bevállalná. A pénzt a német is számolja nem csak mi. /// Kíváncsi leszek arra az időre mikor majd valamit az aku tényleg kibír, hogy minek fog felmenni az ára, hogy nehogy már jobb legyen a kisembernek. Általánosságban értem, nem csak Magyarországra.///---------- Alapból rendben van, jobb a tiszta levegő (addig míg nem jönnek rá hogyan lehetne palackozni) , de egy város közlekedését és szennyezettségét szerintem csak a tömegközlekedés oldhatja meg, full busz-troli-stb- kintről jövő autókat a városból kitiltanám, bent pedig akinek tellik rá és nem akar buszozni, kis pénzért kölcsönözhetne ahogy a bicajt is, -itt elviszem amott meg otthagyom.
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Egészen elképesztően monotematikus műsort hoztunk össze: csak autókról lesz szó. Gyors autókról.
Az Égéstér 152. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz