Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pankaaa

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Decemberben is bőven találkozunk még olyanokkal, akiket megszívattak a Black Friday alkalmából és még nem zárult le az ügyük. Ani a hónap elején írt nekünk, aztán frissítette a sztorit, de az igazi megoldást a szakértőinktől kaptuk. 2019 november végén úgy gondoltam, hogy ideje kipróbálni a Black…..
pankaaa 2019.12.23 22:56:30
@Péter 2: igen, nagyon korrektek. Meg is lepődtem rajta, nem kicsit.
pankaaa 2019.12.26 10:33:37
@Hozzászólok: a 20.000 forintos utalvanyt a homár poszt miatt kaptam. Előtte nem. és az én ertelmezesem szerint otthon fogják kiszállítani (majd ha megkapom az utalványt), de ez nem is baj. Amúgy sehol nem volt leírva,H magyarországi az akció, mert 2 éve és 4 éve is volt ilyen akciójuk es akkor rendeltem, ugyanígy Angliába, és akkor kihozták. Most sem volt kikötés, gondoltam ugyanúgy fog menni, mint korábban. Amúgy az, H nincs pár könyv, azért gond, mert ők venni akartam egy 5 könyvből álló sorozatot, aminek a 3. Kötete nem kapható... Azt majd be kell szerezbi mondjuk a libritol, ahol jóval drágább.
A webshopos szabályokról sokat volt szó nálunk. Azt láthatóan egyre több olvasónk tudja, hogy az online vásárlásra más szabályok vonatkoznak, hogy létezik olyan, hogy 14 napos elállási jog, és talán azt is, hogy a rendelés leadását követő automatikus üzenet még nem azt…..
Az őszi levelek már rég lehulltak, a téli fagyoknak is annyi, már nem is emlékszünk az első hóvirágokra, a fecskékről nem beszélve, akiknek már a fészekalj is kirepült azóta, elmúlt a tavasz, beütött a nyár, Dani könyvelője megőszült, Dani pedig még mindig várja, hogy az Extrem Digital kijavítson…..
Olvasónkat rossz tapasztalatai és jó szíve ihlette az alábbi levél megírására. Idősebb rokonainknak olvassuk fel a Vigyázzunk a nagyikra! mozgalom nevében. Kedves Szerkesztő! A közelmúltban több ismerősömet is átverték csalók, akik különböző indokokkal telefonon felhívták őket, hogy „kódokat”…..
Ez eléggé tiszta sornak tűnik, hiszen "Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére - olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az alábbiak közül…..
Aki már járt telt házas koncerten mondjuk az Arénában, az biztosan állt már teljesen lekornyadva is a büfék előtt kígyózó sorokat látva, és tuti bele tudja képzelni magát szegény James helyébe.  A problémára azonban szerintem nincs megoldás, főleg mert általában nem csak…..
pankaaa 2016.07.01 11:42:51
@nyakira: Látták az üres palackot. Azzal nincs gond. Mert odabent is vehetek palackos vizet, üdítőt, akármit. Amit úgyanúgy dobálhatok... a lényeg, h ne vigyek be benne folyadékot. Sőt... már nem eméékszem, hogy melyik esemény volt, de maradt nálam egy BONTATLAN üveg mentes víz... így egyértelmű volt, h nem alkoholt akarok bevinni, bevihettem... de ugyanott a bontottakat kidobatták...
Olvasónk meggondolta magát a T-home-mal való telefonos megbeszélést követően, és le is mondta az előző nap megrendelt szolgáltatást. A Telekom viszont ezt nem igazán akarja tudomásul benni. Megkérdezzük, mennyire jogos ez.    Szia! Leírom a sztorimat mert már nem tudom hová fordúljak vagy mit…..
Ha néha bekényszerülök a sarkunkon lévő CBA-ba, már meg sem állok a zöldséges saroknál, mert az embernek nem vacsora, hanem öngyilkossági gondolatai támadnak a valami teljesen érthetetlen koncepció miatt eleve csak és kizárólag II. osztályú, kornyadozó almák, krumplik, répák és egyéb…..
pankaaa 2016.05.02 11:55:24
@KaTe: Inkább nem szeretném magam beleképzelni egy erős 40es nő és egy alig 20 éves nő kapcsolatába, pláne, h én bizton állíthatom, h a férfiakat preferálom :)
@Antalbaba: Sztem abból sem értett volna... csak szimplán nem a legolcsóbb kategóriában nézelődtem (pl nem essence volt) és a jegyzeteim miatt talán bevillant neki a 'csóró egyetemista' szóösszetétel...
pankaaa 2016.05.02 11:57:06
@tejfölbiztosítás: Muszáj voltam vmit gyorsan beszerezni, szóval nem távozhattam.. és csúnya beszólással nem akartam minősíteni magam... pedig lett volna hozzá kedvem :D
pankaaa 2016.05.02 15:12:05
@Phil Necro: bocsánat, vidéki vagyok, tehát nálunk a piaci termék 99%ban otthoni kertből van...
@tejfölbiztosítás: én még türtőztetem magam, és nem szólok vissza csúnyán. A linket meg köszönöm... -.-'
Egy kis stikli, egy kis mutyi, egy kis simli. Levente szembesült Tesz-vesz Magyarországgal, ami az ügyeskedésre van beállva.  Tisztelt Homár, Korábban már volt egy ilyen poszt, ahol a benzinkutak üzemanyagszámlájával történő csalásról írtak, na most újra megy az üzlet: 2016.01.30-án 8:00-kor…..
Adja magát a szóvicc, hogy nyilván ezért biohair, de azét fúj és broáf. Reméljük, egyedi eset. Szerencsére neten keresztül tuti nem terjed, úgyhogy te kedves olvasó, nyugodtan hagyd abba a vakaródzást! Tisztelt T. Homár! Egy apró észrevételt szeretnék megosztani, illetve a tapasztalatomat…..
pankaaa 2016.01.13 12:28:36
@Zöldegér: igen, tévedtem, megnéztem a hivatalos epinfót, kicsit több kell mindt amit rtam, de a fésűvel nem a serke megy át egyik hajról a másikra, mert az olyan erős anyaggal kötődik a hajszálhoz, hogy nagyon nehéz róla levarázsolni...
pankaaa 2016.01.13 12:29:49
@Zöldegér: Hivatalosan: A fejtetű elsősorban közvetlen érintkezés útján terjed, leggyakrabban úgy, hogy játék közben (pl. fejek összedugásával, birkózással, sugdolózással) a gyerekek feje egymáshoz ér. Azonban egyik személyről a másikra bizonyos, közösen használható tárgyakkal (pl.: sapkával, fésűvel, hajkefével) is átvihető. Fontos hangsúlyozni, hogy nem csak a gyermekközösségekben, hanem a családtagok között is könnyen terjedhetnek, „cserélődhetnek” a tetvek: a gyermekektől a szülők, a testvérek és az egyéb családtagok is fertőződhetnek, akik a fejtetűt megint továbbadhatják.
Ki ne akarna egy csomó lóvét keresni úgy, hogy semmit sem kell csinálnia? Hát szerintem az, aki gondolkodik is kicsit, mert az ilyen típusú ajánlatoknál mindig van valami csapda. Mai posztunk hőse, a Kairos Magyarország azért a munka nélküli pénzkereset ígéretéig nem jut el, csak addig, hogy  "Most…..
pankaaa 2016.01.14 15:37:14
@rarabel: Véletlen Solange volt, aki ráadásul szerelmes beléd? :D
Szegény Lilinek egész komoly érzelmi és ügyintézési hullámvasutat kanyarított a Telekom azzal, hogy a telefonos ügyfélszolgálat konzekvensen mást mondott, mint az üzletek, ahol próbálkoztak a frissen vásárolt iPhone cseréjével. A 16 gigából végül nem 64 giga lett, hanem ez a poszt, de legalább…..
A kreatív akciózási technikákon egy rutinos homáros nem lepődik meg, és persze egy kicsit is gondolkodó vásárló sosem vesz meg semmit csak azért, mert jó nagy betűkkel ráírják, hogy akciós, de azért ennek a műfajnak is vannak törvényi keretei, aminek meg kell felelni. A…..
pankaaa 2015.11.30 11:42:33
Elképesztő sztori. Vajon amikor jelzi az előfizető, hogy nem az ő nevében történt a megrendelés, akkor miért nem vonja vissza azt a szolgáltató? Meg egyáltalán, hogy sikerült átíratni? Ha tudom valakinek az adatait, akkor máris trollkodhatok az előfizetésében? UPDATE: A…..
pankaaa 2015.11.26 10:04:31
@sarostehen_: Adatok, miket kér?
Többnyire születési hely, idő, ayja neve, lakcíme. Nagyon sok ismerősömnek ezen adataival tisztában vagyok. Egyik sem olyan adat, ami titkos lenne.
Legutóbb arról kaptunk hírt, hogy nem bánik túl jól régi ügyfeleivel a Digi. Most kiderül, hogy az újaknak sem könnyű. Ez például mi akar lenni: "Nem tudnak utána nézni, kimenő hívást indítani, felvenni a kapcsolatot a bekötőkkel, és visszahívni a…..
pankaaa 2015.11.19 15:13:49
A Black Friday napján az Extreme Digital rendszerének beletörött az agya egy rendelésbe, melynek szegény gazdája azóta is várja a hol egy, hol két, hol kifizetett, hol fizetésre váró, hol elküldött, hol még csomagolás alatt álló cuccát. Reméljük, este megírja, hogy megjött-e…..
pankaaa 2015.01.10 19:42:16
1 éves történetem az edigitalnál, sajnos nem teljesen pontos, mert szerencsére az emlékek halványulnak :D
2 ünnep között, talán dec. 27én rendeltem egy laptopot, ami nem volt raktáron, de beszerzik, sebaj, van időm, addig húzom az előző ócskasággal...
Majd január 6án írtam egy emailt, hogy miként áll a termék beszerzése. Amire hirtelen gyorsasággal 8án válaszoltak is, hogy 10.re szerzik be. Nah, emgnyugvás :) gondoltam én...
11én jött egy email, hogy beszerzés folyamatban. Illetve még 1 email, hogy mivel a beszerzés elhúzódik, felajánlottak helyette másik gépet. Köszönöm a lehetőséget, akkor cserélnék, kicsit drágábbra, de 5%(!!!) kedvezménnyel.
13án jött az email, hogy a megrendelésem törölték!!! (mivan?) De az online felületen látható volt, hogy megrendeltem... innen kezdve folyamatos telefonálgatások mentek az üfsz felé, mert ugye 2-t viszont nem akarok megrendelni, és hol elértem őket, hol nem, hol 10 percig várattak, hol fel se vették, aztán volt, hogy elveszett az emailem, meg nem tudják kivel beszéltem legutóbb stb stb stb. Végülis január 29(talán) hív a futár, hogy hozná a gépet, merre vagyok? Mondom neki, hogy most nem a megadott címen, mert éppen dolgozok, de kb 300 méterre a megadott címtől. Mondja oké. Bediktálom neki, közli, hogy én melyik városról beszélek? Miaf*szvan? konkrétan volt egy számlázási és egy szállítási címem. A futárt elküldték a számlázási címre... tehát még aznap sem kaptam meg a kicsi gépemet csak 2 nappal később...
Vicc volt az egész, soha többet edigital....