Adatok
Rescueteam
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Höjj, amikor az ész meg a jómodor pisilni megy, a virtus meg gyorsan belecsap a klaviatúrába! Ahelyett, hogy elküldte volna a saját oldalukat.
2015. január 5. 17:00
Üdv, érdeklődni szeretnék, hogy következő…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sikerült végig olvasnom az egészet és kialakult a véleményem a kereskedőről is és az érdeklődőről is!
Kezdeném a kereskedővel - Elkövetett egy nagy hibát! A vásárló szent és sérthetetlen, mindig neki van igaza és akár mennyire is hajszál hasogató valaki türelmesen, nyugodtan kell lekezelni az e fajta problémát.
Viszont én egyértelműen azt tapasztalom, hogy az "érdeklődő" egyáltalán nem volt türelmes és tisztelettudó.. egyértelmű, ha én érdeklődő vagyok és kapok egy sablon választ , hogy hívjam fel őket.. én megteszem, mert egyszerűbb. Amennyiben nem értek ezzel egyet és azt mondom nem hívom fel őket, mert nekem E-mailben van szükségem a válaszra, akkor sem teszek olyan megjegyzést , ami provokálással egyenlő, hogy meg veszem máshol akkor! Egyértelmű provokációt látok ebben. Erre sem lett volna szabad ezt a reakciót ki váltania a kereskedőből,de az ilyen típusú érdeklődő akit nem neveznék vásárlónak úgy megkérdezném , hogy van ennyi szabad ideje, hogy erre ráérjen , de komolyan??
Igazi tuskó és attól függetlenül, hogy igaza van és nem lett volna szabad ezt a választ kapja egy kereskedőtől , én azt gondolom rossz indulatú és igenis bassza meg magát, hogy ennyire ráér ezzel szórakozni. Mit kell sértődöttet játszani és blogokat megkeresni ezzel.. "great Job"!
Ezzel zárnám is soraim , mert csak indulatos leszek én is..
UI: Én felhívtam őket telefonon és E-mailt is küldtem. Nem tapasztaltam kereskedői hibát sem tapintatlanságot sem türelmetlenséget, pedig a végletekig kínoztam szerencsétlen kereskedőt. Iszonyat arrogánsnak kell lennie valakinek és elviselhetetlennek , hogy ha ezt a választ kapta. Mind a két fél szégyellje magát!
Üdv : Juhász Péter