Adatok
Oszolik Péter
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A címben lévő utalásból már ki lehetett találni, egy többrészes sorozat indul útjának. Elsőként egy Opel Astra kerül terítékre, ami itthon épül, szépülni meg... Mindenki döntse el maga. Az autóval - ha emlékeim nem csalnak-, a 2014-es évi AMTS-n már találkoztam, ezáltal a…..
Oszolik Péter
2015.01.08 21:54:58
Üdv mindenkinek! Először is köszönöm hogy ismét a tuner jóskához hasonlóan fikázás tárgyát képzi az autóm! Először is az autó folyamatosan épül és fejlődik! Egy darab kép sem szerepel a mostani állapotáról de nem is baj mert kötekedő emberek mindig is lesznek akiket csak az éltet hogy fikázzák más munkáját! Inkább menjetek dolgozni mint minden normális ember és az akinek még bicaja sincs az főleg ne fikázzon! Amúgy meg már kaptam savat bőven és nem érdekel, akinek tetszik annak tetszik akinek nem az meg úgy is beleköt mindenbe! Szóval a képek! Kedves biker kolee! Legalább rakhattad volna föl a képeket időrendi sorrendbe akkor a kedves olvasók azt látnák hogy került hozzám a kocsi, milyen volt és milyen lett! Így össze vissza nem adja ki, de mindegy! Többek közt az össze-vissza kábeles hifi az első próbálkozásom volt! Úgy érzem azóta sokat fejlődtem és hifisek segítettek(csak tanácsokkal) hogy mit hogyan is kell! A kutyás kép a mostani jelenlegi állapot hifi téren de tavaszra még jobb lesz egy monoblock beszerzése után és a mélynyomó közül is a régi szériás DLD IW-12 ugrik és jön az új a párja mellé! Bár teljesítménybe ugyanaz mindkettő mindez csak esztétika miatt valósul meg! A bojler lökös átmenetileg került föl míg találok egy igazán ütőset és jó hír hogy meg is van és garantáltan egyedi lesz az új első lökös! Igaz némi BMW vonás lesz fellelhető de az összkép sokat fog változni! Felniről annyit hogy szintén meg van az új! Fényezését én csinálom majd a peremet egy kollégám polírozza és egy két paraméter 16" elől 7,5J hátul 9J széles +nyomtáv pogi hátul RH CUP polír peremmel és VTN középpel, kúpos tüskés felnikupakkal! Gumik elől 165/45 hátul 195/45! Rugó hátul gyári elől 60-as földet nyalós ültetés (kinek tetszik tetszik akinek nem az sem érdekel) Motor még várat magára de tegnap megcsináltam a nyitott kipurendszert 60-as csővel amiről facebookon található videó, és lökdösi a csóvát szóval szerintem jó lett! Az autó már 40 %ban karbon fóliázva van és tavaszra 100%-os lesz! Szóval ennyi nagy vonalakban! Lehet kritizálni milyen volt, mert kb. 3-4 éves képek kerültek föl (köszi biker), de már a szeptember feszten a népligetben látható volt az átalakulás szóval akinek tetszik az irány annak tetszik akinek nem az meg írogasson nyugodtan bármit, én meghallgatom :) Tavasszal majd mindenki meglátja, bár akkor is lesznek fikázások ezzel tisztában vagyok! Végezetül még annyit tennék hozzá, nem vagyok milliomos, nekem erre futja, és próbálok valami jó és ugyanakkor egyedi végeredményt kihozni egy tömeg járgányból, mindezt átlag alatti fizuból és saját erőből! Nem nyúlt szerelő rajtam kívül a kocsihoz, mindent magam csinálok és minden elképzelés az én fejemből pattant ki és én is valósítom meg, még ha nem is sikerül minden elsőre az autó folyamatosan jobb lett amire büszke vagyok! Pl hifiből 5-öt is építettem már ebbe az autóba és mint írtam bár ez az eddigi legjobb lesz ennél jobb is szóval semmi sem végleges! Köszönöm hogy elolvastátok és köszi a pozitív kommenteket!
Oszolik Péter
2015.01.12 21:06:36
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz