Regisztráció Blogot indítok
Adatok
spaceship

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Éjjel két Media Markt webshopos levelet is kaptunk, amik alapján valószínűleg a technikai support jelenleg is fejvesztve próbálja kiűzni a szellemet a gépből, hogy a MM visszatérjen olyan a kereskedelemben hagyományos megoldásokhoz, minthogy az ár az az összeg, amiért…..
spaceship 2014.12.30 14:57:36
Nekem 5 termék megrendelésemet törölték. November 29-én, hajnali 1 órakor megrendeltem 2db Acer notebookot, plusz 2db másik Acer notebookot, és 1db egyéb terméket. Tehát három különböző terméket rendeltem, utánvétes rendelésre, mert a K&H kártyámat most valamiért nem fogadta el a rendszer (2 hete ezzel fizettem). Reggel 8.30 órakor beszéltem az ügyfélszolgálattal, aki telefonon visszaigazolta a rendelésemet, és még a várható kiszállítás időpontjában is megállapodtunk (a beszélgetést a Media Markt rögzítette). Ezt követően a szállítási levél helyett a már leírt törlési levelet kaptam meg, amire 2-3 különböző levelet küldtem az ügyfél szolgálatnak.
Arra hivatkoznak, hogy téves árat szerepeltettek, visszaigazolták a megrendelésem beérkezését, de az állításuk szerint nem fogadták el a rendelést, tehát szerződés kötésre nem került sor.
Most ott tartunk, hogy kikértem az ügyintézővel folytatott beszélgetésem hanganyagát, mert az illetékes hatósághoz fogok menni, hiszen szóban visszaigazolta ő is a megrendelésemet. A véleményem szerint jelentős mértékben félrevezették a fogyasztókat.

Sőt, ezt folytatólagosan teszik, mert a november 28-i Black Friday alkalmával 81.000Ft-ért rendeltem meg egy Samsung Smart LED TV-t, amit pár perccel előttem 69.000Ft-ért megrendelt az egyik ismerősöm. Miután ez kiderült számomra pár nappal később, azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, akik szó nélkül visszautalták a különbözetet... Tehát tudatosan, folytatólagosan verik át az ügyfeleket, majd mondva csinált ürügyekkel elállnak a megrendelés teljesítésétől, hogy nagyobb profitra tegyenek szert.

És még egy furcsaság: az egyik ismerősöm egy másik termék rendelését is visszamondták a fent említett ürüggyel, de ő kifizette bankkártyával a terméket. Tehát megvásárolta. Neki 30 napon belül utalják vissza a pénzét. Hogy is van ez? Más pénzével gazdálkodnak 30 napig kamat nélkül? Nem tudom, hogy ez mennyire meríti ki a BTK paragrafusait, de talán érdemes lenne ennek is utána nézni.

Lehet, hogy érdemes lenne egy per közösséget alkotnunk, vagy közösen fellépnünk a hatóságnál?
spaceship 2015.01.02 12:26:24
@Répalaki Edömér: ez is megér egy misét, van akit az MM által "rossz" árnak titulált értéken kiszolgál, van akit nem? Ehhez mit szól a GVH, vagy a Fogyasztó Védelem?
spaceship 2015.01.02 12:28:23
@Bluemotion: igaz amit leírtál, nekem speciális az esetem, mert én kora reggel telefonon (rögzítve) részletesen egyeztettem a termékekről az MM ügyfélszolgálatával, ez önmagában szóbeli szerződés kötésnek minősül.