Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Stavok

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Csóri magyar devizahitelest nem elég, hogy az árfolyamváltozás és a kamat húzza, sajnos megsegítésén is válogatott senkiháziak ügyködtek az elmúlt hónapokban. Nehéz eldönteni, hogy a fura észjárású pénzügyi biztos, a szerencsétlen küldetéstudatos devizahiteles…..
Stavok 2013.03.22 10:02:05
2006 és 2010 között egy lényeges dolog alakult ki: a válság. A problémának emmi köze az időszakhoz meg a devizához... Ha az árfolyamok nagyságrendileg ugyanúgy mozogtak volna, mint az azt megelőző 50 évben, akkor a pl 2008-ban 150 Ft-nál felvett svájci frankos hitel most se lenne gáz senkinek, mert 10-20% változást szinte bárki kezelni tudott volna. De aki azt állítja, hogy 5-6-7 éve tudta, hogy 150-ről 250 fölé is mehet, az egyszerűen egy hazug állat...
De ami ennék sokkal fontosabb, az 2 dolog:
- Most sem az árfolyamváltozás okozza a legnagyobb problémát (pontosabban nem a hitel törlesztőrészleteinek ebből fakadó drasztikus emelkedése), hanem az, hogy a hitelt anno felvevők közül azóta sokan elveszítették a munkájukat, vagy szerencsésebb esetben van másik, csak szarabbul fizet... Ez és az igen komoly áremelkedések (élelmiszer, rezsi stb.) okozza, hogy nem tudják fizetni a törlesztést. És a munkanélküliség nem 2006-2010-re meg az elmútnyócévre vezethető vissza.
- A másik fontos dolog, amit nem tudom mi a francért nem vesznek észre: nem azért kell megmenteni a (deviza)hiteleseket, mert jaj szegényeknek milyen magas a törlesztés, vagy pláne nem azért NEM kell megmenteni őket, mert büdösparaztokúgykellnekik, senki se fogott rájuk fegyvert, hogy (deviza)hitelt vegyenek fel, hanem azért kell ezt megoldani, mert ha a a párszászezer család kiszabadul ebből a csapdából, az így felszabaduló pénzüket a boltba viszik, jól elköltik, forgalmat generálnak, munkahelyeket tartanak meg, és adóbevételeket növelnek. Így ugyanez a pénz megy a bankba.

Most akkor ki a debil, okoska...
Stavok 2013.03.22 10:32:15
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Ők se tudnak erről, de ezt hallották a kommunikációs központból, és olyan jól hangzik... :-)
Stavok 2013.03.22 12:34:31
@==T==: bullshit.
És nem mellesleg, de most komolyan, ki a hökömet érdekel, hogy mit tettek/nem tettek a szocik? Sok jót nem, de ez most irreleváns.
Továbbmegyek: az sem érdekel, hogy mit tett/nem tett a mostani kormány (jót róluk sem lehetne mondani úgysem).
És mindenki, aki a múltban vájkál és visszafelé mutogat, az ugyanolyan demagóg, populista és főképp akadályozó, mint a mostanság oly' népszerű politikai kommunikáció.
Nem tudom, az itt írkálóknak mi a szakmájuk, de akármi is, egy dologban MINDENKI egyforma: nem az számít, ki/mi okozta a problémát, ha az már fennáll, egyetlen dolog számít: HOGY OLDJUK MEG.
És a mutogatás nem hogy nem oldja meg, de csak mélyíti.
Ez pont olyan, mint amikor x-en nyilatkozták kormányoldalról, hogy a nem is a múlt heti katasztrófa volt a nagy, hanem az a bizonyos régi augusztus 20.
Hát ki nem szarja le, hogy az milyen volt? Elmúlt. Most másik van. Oldjuk meg kérem, ne hasonlítgassunk vagy mutogassunk...
Vagy jön valaki egy épeszű, kivitelezhető és _fenntartható_ megoldási javaslattal, hogy fogja be a pofáját és olvasgasson a foteljében, ne dumáljon.
Uff.
Múlt pénteken ejtette ki Caramel a Fekete Vonat egykori énekesnőjét a The Voice-ból, de a rajongók azóta sem tudják neki megbocsátani és közösségi oldalán próbálnak rá nyomást gyakorolni, hogy gondolja meg magát. De vannak, akik ennél is tovább mennek, és a romák…..
Stavok 2012.12.28 12:05:39
@Bombadil Toma:
"szerintem a lényeg pont neked maradt ki! a műsor címe "voice" azaz itt csak a HANG számít, és a pillanatnyi előadás minősége. ez nem egy sztárkereső műsor hanem a legjobb hangot keresik, és fatima teljesítménye nem volt elég jó a továbbjutáshoz. ennyi."
Nos, cimbora, valamit eléggé félreérthettél.:-)
Addig igaz, hogy a műsor címe Voice, azaz csak a HANG számít.
De hol olvastad/láttad/hallottad, hogy csak a pillanatnyi előadás számít? Ez egy baromság.
A műsor arról szól, hogy ki lesz Magyarország Hangja. Ezzel gondolom, nem vitatkozol. Azt ugye te sem gondoltad komolyan, hogy az aki egyszer, véletlenül, épp sikeresen eltalált egy hangot, az jogosan lehet(ne) Magyarország Hangja? Igenis arról kell, hogy szóljon, hogy ki az, akinek a HANGja alkalmas arra, hogy bármikor szívesen hallgassam, és ne csak épp egyszer, egy bizonyos számban szóljon jól.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy Fatima megnyerhette volna, és szvsz nem is ő a legjobb HANG a mezőnyben, de egyértelműen jogosan lett volna a továbbjutók között.

De itt egyébként nem erről szól, hanem arról, hogy szakmailag, mint "Mester", ki mihez, hogyan adja a nevét... Illetve, hogy alkalmas-e rá.

Viszont erről ennyit, egyet kell értenem egy korábbi hozzászólással, miszerint egyáltalán örülnünk kell annak, hogy - szemben pl az X-Faktorral - itt végre jónéhány olyan versenyző van, akik tényleg tudnak énekelni.
Onlinemarketing blog Ez Minden! 2011.01.04 18:48:00
Úgy alakult, hogy a Telenor jóvoltából néhány hétig hozzám került egy Samsung Omnia 7-es telefon. Amikor decemberben egy rendezvényükön felmerült, hogy tesztelhetnék készülékeket, arra gondoltam, valami egyedit kérek, valami olyat, ami még nem volt a kezemben. Mivel az iPhone-okat…..
f1 Hamilton nyer, ha ott a nője 2010.06.02 14:12:00
Nicole Scherzinger nem jár gyakran F1-re, de az utóbbi három Hamilton-győzelemnél így is jelen volt. Amikor az angol vb-t nyert, szintén. "Amikor jön, úgy néz ki, nyerek. Először 2008-ban jött, Monacóba, tavaly Magyarországra és Szingapúrba, mondhatni a kabalám" - mondta…..
Onlinemarketing blog Vitatkozni 2010.01.18 15:39:45
Vitatkozni jó. Én legalábbis szeretek. Persze csak akkor, ha értelmes vitát lehet folytatni. Nem vagyok konfliktus-kerülő, legalábbis vitában nem. Ebből aztán néha problémám is támad.Például simán belemegyek olyan helyzetekbe, amiből már valódi konfliktus is kialakul, ráadásul…..
(Apró pici vélemény a Média Hungary kapcsán.)1. Bepiszkítja a kezemet.2. A tegnapi hírek vannak benne.3. Nem frissül.4. Ami alá van húzva, az nem kattintható.5. Kényelmetlen pakolgatni, nem fér a mobil mellé.6. Nem mozognak a képek.7. Nem tudom kommentezni és a kommenteket…..
Talán elsőre nem is tűnik online marketinges feladatnak egy weboldal elkészítése, és valóban, vannak olyan esetek, amikor elvileg nem is kell marketinges egy ilyen feladathoz. De a napi gyakorlat azért más. Egy weboldal ugyanis alapvetően kommunikál: elmond valamit. Ez pedig - mármint a…..
Stavok 2009.05.13 18:42:06
@atleta.hu: nyilván érezhető volt, hogy én sem gondoltam komolyan a párhuzamot a gépírás és a programozás között. :-)
És természetesen azt sem állítom, hogy az előkészítési fázishoz nem kell valamilyen szintű fejlesztési (programozási) tapasztalat.
Ugyanakkor egyértelmű tapasztalat - és ez akármilyen szoftverfejlesztésre vagy webes fejlesztésre igaz - hogy a hozzá nem értők által "szervezett" szoftvernél egy rosszabb van: a programozók által "szervezett". :-)
És ez meglátszik a weben is: a webes programozók által tervezett oldalak legalább olyan vacakok, mint a Felhasználó Józsi által tervezett, és szomszéd Pistike által programozottak.
Ugyanis - és tisztelet az igen ritka kivételnek - a programozók erős hajlandóságot éreznek az iránt, hogy a saját logikájuk alapján tervezzék meg az oldalt (szoftvert), és a programozhatóság általában fontosabb szerepet kap, mint a funkcionalitás, design és egyéb usability szempontjából igen lényeges dolgok. :-)
Mellesleg minden komolyabb fejlesztés (és ez ugyanúgy igaz a weboldalakra is) csapatmunka kell, hogy legyen, mert mindegyik terület (tervezés, programozás, funkcionalitás, design, nem beszélve a marketing-hatásokról) egy-egy külön kis szakma, senki sem ért mindegyikhez.
És ez így van rendjén. Ha ezt felismerik, már fél siker...

Stavok 2009.05.15 09:14:38
@atleta.hu: Semmi gond ezzel, csupán nem értünk egyet... (ami nem baj, ahogy mondani szoktam: olyan embertől sosem tanulhatsz, aki mindig egyetért veled...).
Valóban, sokféle helyzetre/módszerre tudnék hosszasan példákat sorolni, közel 10 évig vezettem fő profilként fejlesztéssel foglalkozó céget. Most más szinten, de van közöm a szoftverekhez. :-)
Mindegy... a lényeg: én meg azt tartom, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze (okos ember vagy, gondolom nek kell kifejtenem, hogy értem). És ez bizony nem feltétlenül lesz jó hatással a végtermékre. Ahogy mondjuk a sales munkát sem bízhatod egy programozóra - pedig ő ismeri a legjobban a szoftvert, mégsem ő az, aki el is tudja adni.
Ahogy az sem lenne jó, ha mondjuk csak olyan emberek vennének részt egy autó tervezésében, akik meg is tudják csinálni (javítani).
Mindegy, attól, hogy másképp látjuk a dolgokat, lehet mindkét verzió sikeres...
Stavok 2009.05.15 09:55:26
@Konrad:
"Jó lesz a weblap? Ugyanmár! A lehetőségekhez képest lesz csak jó!" - ez a pontos megfogalmazás. Össze lehet csapni bármit, ócsóér', ugyanakkor ettől persze nem lesz feltétlenül rossz. Csak nem lesz igazán jó sem. Másik oldalról viszont az általad leírt út sem feltétlenül drága. Drágább...

Az átvilágítással viszont nagyon jó nyomon jársz. Ez a lényege. Persze nem csupán weboldal fejlesztésnél... alap infrastruktúra fejlesztéstől az ERP-ig, bármit akarsz eladni egy ügyfélnek, innen kell kezdeni.
Legalábbis, ha elégedett, hosszú távú ügyfelekben vagyunk érdekeltek, és nem a lenyúlós-eltűnős bizniszben. :-)
Előljáróban leszögezem: nem szoktam aukciós oldalakat használni. Sem venni, sem eladni nem szoktam azokon. Mivel úgy egyébként nem szoktam eladni a használt dolgaimat és venni sem szoktam használt dolgokat. Kivéve az autót, de azt meg nem árverési oldalon...Ugyanakkor tudom, mennyire…..
Stavok 2009.03.18 21:28:55
Onlinemarketing blog Lee ilyen fiú 2009.01.30 21:31:03
Hátat a falnak és megdögleni!Lee Van Cleef tudta ezt remekül.Először arra gondoltam, hogy szó nélkül hagyom a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete elnökének véleményét, van szegényeknek annyi bajuk... De aztán arra jutottam, hogy mégiscsak egy komplett iparág egyik…..
Stavok 2009.02.01 16:59:59
Jajj Istenem... nos, nézzük már tényszerűen.
1. Konrádnak abban igaza van, hogy turbulens időkben legalább olyan fontos a marketing, mint bármikor máskor (az más kérdés, hogy nem feltétlenül ugyanúgy, ugyanolyan módszerekkel, de ebbe most ne menjünk bele). Ugyanis csökkenő piac esetén - szándékosan nem használom a válság kifejezést, nem értek vele teljesen egyet - ugyanúgy, sőt még inkább lehet növekedni, mint "normális" vagy épp növekvő piaci körülmények között. Aki nem így vélekedik az nem ért sem a marketinghez, sem az értékesítéshez (sőt, továbbmegyek: az üzlethez sem).
2. Nem értem azokat, akik egyetértenek Győző Gáborral abban, hogy nem kell/szabad ilyenkor marketigre költeni. Ahogy Konrád mondta: ez a sültgalamb effektus. Ki az a hülye, aki tétlenül várja a csődöt? A csökkenő tortából egyféleképp lehet nagyobb szeletet kihasítani: ha teszünk érte. De sajnos a magyar értékesítők többsége reaktív, ahelyett, hogy proaktív lenne. Ha nincs marketingem, mi a francért választana pont engem az az egyre kevesebb vásárló, aki a jelenlegi piacot alkotja?
Aki meg azt mondja, hogy majd az autókereskedők a kapcsolatrendszerükön keresztüli értékesítésekből élnek meg, annak fogalma sincs az (autós)piacról...
3. Kormányzati döntés a piac élénkítésére? Ez meg mekkora marhaság? Ez majdnem ugyanaz, mint a sültgalamb-sztori... Megint mástól várjuk a (rossz) megoldást. Mint említettem, csökkenő piacon is lehet nőni, aki erre nem képes, az ügyetlenebb, mint a versenytárs. Ennyi. Másrészt azért marhaság, mert nem a kormány tehet arról, hogy visszaestek az autóértékesítések. Sem itt, sem az USA-ban. Emberek, marketingesek, legyen már eszetek... egy mesterségesen túlpumőált piacról beszélünk, ahol sokkal több eladás történt az utóbbi években, mint amennyit a piacok méretei diktáltak. Egyszerűen megkezdődött a visszarendeződés a normális méretekre. Én elhiszem, hogy ez pár embernek fáj, de ez van. Annyi történik, hogy ezentúl, jó ideig, csak azok fognak autót venni, akiknek TÉNYLEG szükségük van rá. Ahogy ez normális (lett volna).
Ha ezek után valaki még mindig úgy gondolja, nem kell ide marketing, az keressen s.o.s. más szakmát magának, mert már nem sokáig fog ebből megélni...
Onlinemarketing blog Hype 2009.01.10 17:00:00
Érdekes dolog ez a hype jelenség: olyan, mint a divat, de valahogy más a ritmusa. Egyrészt rövidebb a felfutása, másrészt hamarabb el is hal. És hát emiatt sokkal kisebb a másodlagos, később visszatérő hatás.De amit éppen felkap egy közösség, "meghypeol", az nagyon…..
...ha kell. Az esetek nagy részében az interneten el lehet érni a kereskedelmileg fontos célcsoportokat, de vannak kivételek. Egészen pontosak akkor vannak kivételek, ha a célcsoport mellé olyan konkrét cél is társul, ami már nem valósítható meg.Ha például a mikrovállalkozásoknak…..
Nagyon sok, jónak tűnő, érdekes internetes szolgáltatásról hallok nap mint nap. Ötletekről, frissen induló oldalakról, vagy akár évek óta futó, látogatott portálokról. A legnagyobb probléma minden esetben az, hogy honnan van a pénz a működésre. Pontosabban honnan nincs. Mert…..
Persze továbbra sem lehet semmit sem teljes bizonyossággal állítani, meg pénteken már megírtuk a véleményünket, miszerinta Microsoft elég valószínűen nem fogja felvásárolni a Yahoo-t (...) Akkor mégis mire fel ez a pletyka? Felvásárlás helyett sokkal valószínűbbnek tűnik egy…..