Regisztráció Blogot indítok
Adatok
story (törölt)

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
comment:com Vonatbuzik, figyelem! 2010.09.06 11:30:00
Feltehetően nem én vagyok az egyetlen olyan fiús anya, akinek naponta nettó három órán át kell a vassal, a kerékkel és az alváz csodáival szembesülnie, úgyhogy más hasonló sorsú anyák, valamint amatőr és profi vonatbuzik örömére megosztom, hogy hétfő délutántól (15:00)…..
story (törölt) 2010.09.07 09:56:21
 Vagy ismét a félnapos szájkarate party kezdődik?  A 2000-eshez hasonló nagy leállás körvonalazódikMár kedden megbénulhat a vasút, ha a kormány képviselőivel a mellékvonalak bezárásáról ma folytatódó egyeztetés nem a vasutas-szakszervezetek elvárásai szerint alakul…..
story (törölt) 2009.10.26 16:31:44
Én mondjuk a következőkkel kezdeném a vasút átalakítását:
1. Azonnal megszüntetném az összes szolgálati gépkocsit, amit a főnökök használnak. Semmi más helyre nem kell menniük nekik, csak oda ahol vasút is van, akkor pedig menjenek vonattal. Azért van! Rengeteg pénz elmegy a szolgálati autók lízingelésére, tankolására, fenntartására.
2. Megszüntetném azt, hogy a kisebb állomásokról a napi bevételt páncélozott pénzszállító autó szállítsa el. Azt a napi 10-20 ezer forintot régebben is el tudta vinni a postás, csekken feladva. Teljesen fölösleges fizetni egy pénzszállító céget ezért.
3. Megszüntetném azt is, hogy a vasútállomásokra szóló belső levelezést külön autóval szállítsák ki, régebben is felült a kezelő a vonatra és leosztott egy egész vonalat levéllel, csomaggal, stb. Ott is meglehetne egy csomó pénzt spórolni az autókon.
4. Megszerkeszteném úgy a menetrendet, hogy elő körben csinálnék a fővonalakra egyet, aztán az abból ágazó mellékvonalakra egy olyant, ami a fővonali vonatokra-vonatokról hordaná az utasokat. Biztos, hogy lenne több utas, csak olyan menetrend kellene, ahol nem késnek a vonatok.
5. Persze nem szabad megfeledkezni a tisztaságról sem. Vannak olyan szerelvények, amik tényleg nagyon koszosak, de egy kis akarással és odafigyeléssel rendbe lehetne tenni őket úgy, hogy az elfogadható legyen az utasok számára.

Első nekifutásra ezek kellene megvalósítani.
Olvasónk a Déli pályaudvaron érdekes eseménynek volt szemtanúja. Az egyik takarító egy gyanúsan barna WC-kefét abban az ivókútban mosott tisztára, melyből az utasok (így én is) inni szoktunk. Nincs külön hely erre? Vagy csak lusta volt elsétálni odáig? Kedves MÁV-figyelő!…..
Új MÁV blog Helyfoglalás mégse 2009.07.31 06:35:00
Diána gyerekeivel iskola által szervezett táborba ment volna. Le is foglalták a kocsit úgy ahogyan az meg van írva. A foglalást a MÁV-nak sikerült egy fecnivel megoldani, aminek az eredménye az lett, hogy a kocsi tömve volt már utasokkal mire a nebulók odaértek. Nem értem miért…..
Olvasónk július 9-én Budapestről Alsóörsre szeretett volna utazni, amihez jegyet váltott a Déli pályaudvaron lévő jegypénztárban. Kedvezményes jegyváltásra jogosult, ezért élt is ezzel a lehetőséggel. Valószínűleg teljes árú jegyet vett volna, ha tudja, előre, milyen…..
story (törölt) 2009.07.17 11:27:13
Felhívnám a figyelmet, hogy a kedvezményre jogosító igazolvány (kis karikás szelvény) egy újításnak köszönhetően biztonsági elemekkel készül. Régebben csak UV fényben előtűnő jelek voltak, de most kiegészítették őket. A legújabb biztonsági elem, amit valaki degenerált barom kitalált, nem más, mint a szelvényen található pecsét szerű címeres "felirat", mely hő hatására eltűnik a papirról, majd a hő elmúltával ismét látható. Ez persze nem rossz dolog TÉLEN! Az ember rálehel, és ha eltűnik akkor valódi, ha nem, akkor hamis! DE MOST NYÁR VAN ÉS 35-40 FOK! Nagyon kevés az olyan szelvény, amin ilyenkor látható (kivéve amit a kedves utas a hideg sör mellől vesz elő)!
Valószínűleg ezért gondolta a kalauz, hogy SZKENNELT az utalvány. Viszont ezért van részükre kiosztva UV lámpa, hogy gyanú esetén használják, és ne gyanúsítsanak egyszerre senkit!
Használta az UV lámpát?
A viselkedése maximálisan kritikán aluli, tuti, hogy feljelenteném!
Elmondanám azt is, hogy a kalauz a személyigazolványt nem veheti el! Elkérheti a szükséges adatok megállapítása céljából, melyet akkor is meg lehet állapítani, ha az utas csak mutatja az igazolványt, de el nem veheti! Azt pedig, hogy magánál tartja, végképp nem teheti meg! Olyan igazolványt, illetve utazási okmányt tarthat magánál, és vehet el (visszaadás nélkül), melyet a vasút állít ki, kivétel, ha egyértelműen megállapítható, hogy az az igazolvány, vagy utazási utalvány hamisított!
Egy dolgot a panaszos helyébe biztos tennék: Amíg választ (bizonyítékokkal alátámasztva, hogy mit tettek a kalauzzal) nem kapnék a vasúttól, addig kétnaponta "zaklatnám" őket!
story (törölt) 2009.07.17 11:35:51
@Etalon: A vonatról kidobás megpróbálását nehéz bizonyítani,

Van a mozdonyokon egy "szerkezet" ami sebességmérő szalaggal működik. Jelzi a szalag, hogy mikor mennyivel ment a vonat. Ezt a szalagot szinte méterre pontosan be lehet határolni. Ha a panaszos meg tudja mondani megközelítőleg, hogy hol állította meg a kalauz a vonatot, és próbálta kidobni őt, vissza tudják keresni. Aztán akkor megkérdezik a mozdonyvezetőt is, hogy "ugyan komám, miért álltál meg a nyíltvonalon"? Tehát ha megteszi a feljelentést a panaszos, simán be lehet bizonyítani. Ha nem is a kidobás megpróbálását, de a megállást igen! Viszont ha "szerencséje" van, csak akad valaki olyan, aki olvassa ezt az írást, és ott volt a vonaton, aztán még hajlandó lenne segíteni is neki a bizonyításban!
Új MÁV blog Fájni fog 2009.04.27 08:43:00
Ezt ma reggel lőttem a vonatról leszállva: Finoman szólva is bosszantó, hogy egyes kreatív kis gyíkok viccesnek hiszik ezeket. Igen fájni fog, apátoknak kifizetni a takarítást. Vagyis jó lenne, ha fájna, de nem fogjálk őket elkapni... Vagy mégis? Ki tud róluk? ..
Olvasónk ismét az agyatlan logisztika áldozata lett. Látszik, hogy MÁV-on belül még mindig nem az igazi. Késés, zárt váróterem, vészfék by kalauz. És temérdek kérdés. És tényleg, miért nem készítette fel az indulásra a jv a vonatot? Nem volt rá ideje? Vagy pihenője…..
Az alábbi, -sajnos valószínűleg valós- történet gyönyörűen vázolja, hogy állami cégeknél miért kerül mindig minden körülbelül 10-szer annyiba, mint egy magán tulajdonú cégnél. A MÁV Ingatlankezelő egy egyszerű izzócserét is túlbonyolított: Kedves…..
Még a múlt év végén elhangzott a sajtóvonaton, hogy a jövőben a kerékpárosoknak több figyelmet szentelnek... Sziasztok! Párommal (aki nem mellesleg finn) remek négynapos kerékpártúrát szerveztünk, amely utolsó állomása Csopak volt. Csopakon nem volt nyitva a kassza, ezért…..
NO comment:)ÁPDÉT: egyre többen mondanak le a pénzről:)Már 100/19 az arány:)Most 22:01.kor nézem az oldalt, a szavazatok aránya pillanatok alatt megváltozott. A kb fél órával korábbi 400 igen a 1-200 nem.hez képest lett 415 igen, 1315 nem. Érdekes, csak nem akkor történt ez a…..
Hát ez kész. Már volt egy postunk, amiben a 150-es vonalon lévő hiányosságokat tártuk ország-világ elé. Akkor azt a választ kaptuk, hogy a fehérrel megjelölt részeket, a vonalbejárók jelezték a Pálya-nak, sőt javítási listán is van. Igenám, csakhogy az alábbi képeken nem…..
Jelen pillanatban Gaskó All In István egy állítólagos ígéreten lovagol. De nézzük Ő mit ígért?Pénteken beszéltem vele telefonon, és hosszas vita után arra kértem, hogy legalább annyit tegyenek meg az utasokért, hogy vállalják azon munkavállalók, emberek…..
Vajon ki lehet a szponzor? Miért fizet a VDSZSZ a sztrájkolóknak magasabb órabért állítólag, mint amennyiért normál esetben dolgoznak? Öntsünk tisztavizet a pohárba!!!!!!! Ez nettó vagy bruttó? Vagy zsebbe fizetnek? Forrás: bumeráng (töltsétek le) Aki nem tudja itt van…..
A MÁV START Zrt. a VDSZSZ Szolidaritással a korábban egyeztetett időpontban ma folytatta a kollektív munkaügyi vitát. Az egyeztetés során a VDSZSZ Szolidaritás és a MÁV-START Zrt. között megállapodás továbbra sem született. A tárgyalás február 4.-én, hétfőn, 16.00 órákor…..
Sikerült telefonon beszélnem Gaskóval.Sajnos nem értünk egyet szinte semmiben. Ez nem is meglepő, de egy dologra ígéretet kaptam. És ez azt hiszem egy picit biztató.Még a mai nap folyamán közleményben kiadják, hogy azon munkavállalók, akik munkahelyükön a sztrájk miatt…..
Az ilyen vasúti dolgozókat távolítsák el. Nem a blog mélyíti a szakadékot utas és vasutas között, megteszi azt a vasutas saját maga is. Ismét harmadrendű tényező vagyunk. „Tisztelt” MÁV ! Kápolnásnyékről utazom naponta a fővárosba, a visszaút évek óta egyre…..
story (törölt) 2008.02.01 16:43:28
Elárulom, hogy kik választották meg ezt a b@rmot. Azok a követői, akiket ugyanúgy palira vett, mint most a vasutasokat, akik közül jópáran hittek neki, ő pedig bohócot csinált belőlük. Aztán majd jön a nagy számokkal, hogy ennyien meg annyian sztrájkoltak. Csak arra vigyázzon, hogy nehogy összeadva túllépje a vasutas dolgozók létszámát! Amúgy a nagy számokra visszatérve, az egyik országos napilap 2007. június 13.-i számában megjelent egy "titkos" megállapodás, amit ő kapásból aláírt. Szerintem! A megállapodás nem szólt másról, mint hogy a VDSzSz (gaskó és flepje) a MÁV-tól 2007 első