Adatok
Gábor Richárd Fekete
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Többen hívták fel a figyelmemet a Culevit, daganatos betegek részére kifejlesztett táplálékkiegészítő szer ünnepi kampányára, azzal, hogy az végtelenül visszataszító számukra. Én is megnéztem magamnak a szóban forgó kampányt, és hát mit mondjak, leesett az állam. Az év…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Alapos és jól átgondolt... :)
Azért ezt javaslom elolvasásra.
(Amennyiben nem csak az volt a cél, hogy fikázhass valamit.)
culevit.hu/szlogen/palyazati-feltetelek/
a
A lényeget ide is kimásolom:
"
Döntés:
A Zsűri zárt ülésen választja ki a pályadíj nyertesét, döntésének indokolása nem nyilvános. Döntése során a Zsűri számára elsőrendű minősítési szempont a Culevit Kft. arculatát, küldetését a legmagasabb kommunikációs értékkel közvetíteni képes szlogen kiválasztása. A Zsűri összesíti továbbá a pályázat szavazási felületein leadott szavazatokat, amely alapján megállapítja a közönségdíj nyertesét – akinek pályaműve a legtöbb szavazatot kapta."
További szép napot és sikerekben gazdag mindent kívánok!
Tisztelettel,
F.