Adatok
abelino
11 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Óriási volt a megdöbbenés Lisszabonban 1961. november 10-én, amikor egy menetrend szerinti utasszállító repülőgép néhány méterrel a házak felett lavírozva menekült az őt üldöző vadászgépek elől. Ennek a furcsa eseménynek a hátteréről olvashattok az alábbiakban. …..
Gondolom már mindenki halálosan unja a picsogásom arról, hogy az új készletek milyen nagyok, kevéssé játékosak és egyébként is: hova lett a báj a legóból? Elárulom, már én is. A mai posztban megmutatom miért lettem ilyen tutuka, nem pedig olyan, akinek minden tetszik, csak…..
abelino
2010.02.05 09:28:19
(In medias res) Sajnálatos módon :-) a munkahelyemet eladták egy új tulajdonosnak. Ennek következtében a programozásra fordítható szabadidőm mennyisége a nullához (erősen) konvergál.
Természetesen fenntartom az opciót, hogy _HA_, - valami csoda folytán, - megnövekedne a…..
Jelentékeny változások történtek a programban:
Az adatok nyilvántartásának belső és külső struktúrája változott. (1)
+Bázisok létrehozása, bezárása. (Na ez már pénzbe kerül! :-))
+Mutatja a bázisokon található feladatokat. (Ez még lehet, h változni fog!)
+Generál…..
- arra az időre, amíg nem a parkolóban porosodik a géped, számolja fel a reptéri illetéket. Pl. LHBP febr 02 --> LHPR de csak febr 04-én mész tovább, a tárolási időre számoljon fel költséget. Fogalmam sincs hogy lehet ezt nyomonkövetni, de.... :-)
Úgy gondoltam, h "cégenként" a…..
abelino
2008.03.21 13:05:57
(ide is leírom, hogy ne vesszen el)
Fejlesztési lépések:
1) Cég alapítása, mentés, visszatöltés2008.03.13 kész
2) Apt érték meghatározás (ennek egy osztója lesz pl a leszállási illeték (par alsó, par felső limittel)2008.03.21 kész
3) APT treeview vizuális…..
Kínkeserves szenvedések árán, véres verejtéket hullajtva, többször is újrakezdve, de ma (szóljanak a harsonák!) elkészültnek nyilvánítottam a 0.0.1-s verziót!
Inkább abbahagytam a további csinosítgatást, mert funkcionalitását tekintve azt tudja, amit a 0.0.1-ben (lásd Cimkék…..
Update 2008.03.21Egyenlőre úgy néz ki, h a cégedet nem tudod egy az egyben megnyitni a másik verzióval. :-(
szóval arra is oda lehetne ill. kéne figyelni, h melyik progi hogy kezeli a gépeket, és főleg a pénzt.
Azt már eldöntöttem magamban (a BGL struktúra eltérősége miatt), hogy…..
Elkezdődött, halad. Biztos, hogy lassan. :-)) (Tanulom az új programozási nyelvet)
Ami megvan:
nagyjából első közelítésben az osztály struktúra
a terv, hogy mit tudjon, és mit _NE_ tudjon a program
a verzió terv
Ami nincs:
a kódolás :-)
az FSX, FS9, prg nyelv…..
"Cég" jellemzője (szokás szerint) rövidités -> ezt fogja majd az egyes flight-ok elé tenni. (Pl:ACA)
Lehessen flight-okat definiálni!
A flight-okat timetable-be lehessen szervezni! A timetable-ban szereplő flight-ok közé vmilyen arányszámban (par) több/kevesebb árut/embert…..
abelino
2008.02.04 10:09:23
Fontos, h a prg kezelje a gépek pozicióit.
Amikor on-line kerül az FS-el, (vmelyikkel), a prg MONDJA MEG, h az adott típusú gép hol van! (Átmozgatja az utolsó mentett (on-line érzékelt) helyre.)
Ha csak 1 gépe van a cégnek, és eltér a gép típusa -> hibát dob, és off-line.
A prg-ban…..
(Összevissza, ahogy épp eszembe jutott)
Generáljon "utasokat" és "árukat" (-> feladatok) világszerte. Automatikusan (par) időnként, és gombnyomásra is.
Kapcsolódjon on-line FS2004 (FSUIPC), FSX-hez (SimConnect) is
Mutassa meg honnan-hova a maps.google.com-on, és generáljon KML…..
Tegnap döbbentem le, hogy a CP napi 1 (!!!) inditásra lett tervezve. (link)
(Mára tértem magamhoz.)
Ha naponta többször indítod el, akkor a belső órája szépen előre pörög, és onnantól kezdve csak késedelmes termékeket fogsz tudni szállítani, ha nem nyúlkálsz bele a legenerált…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
<OFF>
Az a bizonyos repülő nem Caravell típusú volt, hanem Constellation. Pl: www.sr692.com/qualiflyer/tap/fleet/pics/l1049/03-cs-tlc.jpg
</OFF>