Adatok
csakegyposzt
11 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mikor elkezdtem a Miutcánk nevű közösségi oldalról ezt a cikket, még bőven 2014 volt. Talán ez a blog történetének leghosszabb ideig készült bejegyzése, ami lassan harmadik hónapja íródik. Fontos tudni róla, hogy első, szakmai része egy pillanatképet fest le, ami 2014 decembere…..
csakegyposzt
2015.02.17 17:16:08
Azért adjunk nekik eg kis időt. Egyet értek azzal, hogy meg vannak a szolgáltatásnak a maga gyerekbetegségei, de gondoljunk csak bele, hogy hol volt az IWIW, vagy a Facebook fél-egy évvel az indulás után általában és hol voltak marketing szempontból. Ebből szerintem bármi is lehet, bár a földrajzi korlátozás szerintem is hátrány. De azért van példa a kontraszelekcióra az evolúcióban. Gondoljunk csak a pávára :)
csakegyposzt
2015.02.17 21:04:42
Az címben hivatkozott bejegyzéshez, nemrégen megjelent egy BBC cikk, amit ajánlok az olvasók figyelmébe. A Uber ugyanis új kommunikációs és marketing frontot nyitott, a nemzetgazdasági előnyök oldalán. a cikk itt olvasható:http://www.bbc.com/news/business-30874489
Külön felhívom…..
A felmérést ide kattintva lehet kitölteni
Egy későbbre tervezett bejegyzéshez kérek most segítséget a blog olvasóitól. A miutcank.hu közösségi hálózattal kapcsolatos véleményetekre vagyok kíváncsi. Aki tud, segíthet a kérdőív kitöltésével. És persze BÚÉK!!! :)…..
Két hónappal ezelőtt írtam egy elemzést arról, hogy milyen elfogadottsága van ma a PR/kommunikációs szakmának. Akkor egy 2008-as elemzéssel vetettem össze egy idei adatsort arról, hogy a hazai piacon, milyen hajlandósággal működtetnek kommunikációs részleget, vagy alkalmaznak…..
Ebben a pillanatban nem úgy néz ki, hogy a Uber személyszállítási szolgáltatása hosszú időre tervez Budapesten. Azért nem, mert az a szolgáltatás, amelyik hosszú távra tervez, az a szolgáltatás, amikor megnyit egy új piacot, ha jelentősebbet nem is, legalábbis észrevehető…..
csakegyposzt
Hogyan ne építsünk reputációt, avagy a vállalati önsorsrontás egyik esete (Inter Cars – Unix), marketing esettanulmány
2014.12.09 17:00:20
Kis szünet után egy marketing kommunikációs gyöngyszemmel jelentkezem. Sajnos nincs jogosultságom egyik idézett lap tartalmának felhasználására, de szerencsére voltak olyan kedvesek a szerzők és feltöltötték a műveiket a világhálóra, így hivatkozni fogok azokra a promóciós…..
csakegyposzt
Dú jú szpík Grínpísz?! Mire képes az olvasó a környezetért? Greenpeace esettanulmány.
2014.12.09 16:58:47
A mostani bogbejegyzésben, egy klasszikus, aprónak tűnő, ám annál jelentősebb kommunikációs és ennek folyamodványaként marketinges hibára hívnám fel a figyelmet. Pár hete egy ismerősöm osztotta meg velem az alábbi linken elérhető cikket:…..
Kedves Olvasó!
Külső nyomásra :) mostantól változik a poszt megjelenési formája. Ezentúl nem “csakegyposzt” lesz olvasható a blogon, hanem a már fent levő cikk is ott marad. Bár ez ellentmondás lehet a blog címével, de azért az ésszerűsége megkérdőjelezhetetlen… ezért…..
Pár héttel ezelőtt egy írást olvastam a linkedin.hu-n a PR/kommunikációs szakma kihívásairól. Akkor eszembe jutott, hogy korábban végeztem egy elemzést egy kliensünknek, amiben kitértünk arra is, hogy a hazai piacon, milyen hajlandósággal működtetnek kommunikációs részleget,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz